کیامیتسوبیشی

دوئل میتسوبیشی لنسر و کیا سراتو

روزی دیگر فرارسید و باز سراغ یکی دیگر از گروه‌های سری رقابت‌های خودرویی پدال رفته‌ایم. که آن گروه سدان‌های کامپکت است. در دور نخست سری رقابت‌های این گروه، شورلت کروز و نیسان سنترا به جدال با یکدیگر پرداختند که مجموعاً طی این دوئل ۱۳۲۹ رأی به ثبت رسید. در این رقابت، کروز توانست با کسب ۱۰۶۱ رأی یا به‌عبارت‌دیگر ۷۹ درصد از کل آراء، قاطعانه پیروز دوئل اول گروه سدان‌های کامپکت لقب گرفته و به مرحلهٔ بعد صعود کند. این در حالی است که سنترا موفق به کسب تنها ۲۶۸ رأی گردید و از دور رقابت‌ها حذف شد. حال در دور دوم دوئل‌های این گروه، یک ژاپنی الماس‌نشان یعنی میتسوبیشی لنسر به مصاف یکی از دو نمایندهٔ کره‌ای‌ها یعنی کیا سراتو رفته است.

مزدا ۳

هیوندای الانترا

میتسوبیشی لنسر

کیا سراتو

؟

؟

رنو مگان

تویوتا کرولا

سوبارو ایمپرزا

فولکس‌واگن جتا

؟

؟

شورلت کروز

نیسان سنترا

پژو ۴۰۸

ام‌جی GT

شورلت کروز

؟

سئات تولدو

فیات تیپو

اشکودا اکتاویا

هوندا سیویک

؟

؟

میتسوبیشی لنسر

لنسر یکی از مشهورترین و شناخته‌شده‌ترین نام‌های میتسوبیشی و حتی صنعت خودروسازی ژاپن است که از سال ۱۹۷۳ تاکنون با فراز و نشیب‌های فراوانی و در انواع گوناگونی در حال تولید بوده و طی این سال‌ها اعتبار و احترام زیادی برای خود کسب کرده است. نسل کنونی این سدان کامپکت ژاپنی برای نخستین بار رسماً در نمایشگاه دیترویت ۲۰۰۷ رونمایی شد و همچنان در حال تولید است؛ اما خبر غم‌انگیز اینکه طبق اعلام میتسوبیشی، تولید و عرضهٔ این سدان نمادین امسال بدون معرفی جایگزین خاتمه خواهد یافت. البته سازندهٔ ژاپنی به‌تازگی نسخه‌ای بازطراحی شده از نسل کنونی لنسر را معرفی کرده که با نام گرند لنسر فقط در بازارهای آسیایی عرضه خواهد شد. نسل کنونی این خودرو علاوه بر نسخهٔ سدان، در نسخهٔ هاچ‌بک هم ساخته می‌شود که این مدل اسپرت‌بک نام دارد. میتسوبیشی برای لنسر موتورهای بسیار متنوعی را ارائه می‌کند که ما بزرگ‌ترین آن‌ها را انتخاب کرده‌ایم. این پیشرانه یک واحد ۲.۴ لیتری چهار سیلندر بنزینی تنفس طبیعی است که ۱۷۰ اسب بخار قدرت و ۲۲۵ نیوتن متر گشتاور دارد. یکی از گزینه‌های انتقال این نیرو نیز یک گیربکس CVT است. لنسر در حالت استاندارد به‌صورت دیفرانسیل جلو عرضه می‌گردد اما امکان سفارش چهارچرخ محرک هم برای آن قابل سفارش است. این سدان کامپکت ژاپنی چند وقتی است که توسط نمایندگی میتسوبیشی در ایران یعنی شرکت آرین موتور، در کشورمان هم عرضه می‌گردد که نمونه‌های موجود در کشور مجهز به موتور ۱.۸ لیتری هستند.

کیا سراتو

سراتو محصول کامپکت کیا است که برای اولین بار در سال ۲۰۰۳ به‌عنوان جایگزینی برای مدل Sephia به بازار آمد. این خودرو که در بازار داخلی کُره با نام K3 و در ایالات‌متحده با نام فورته عرضه می‌شود، از همان ابتدا در دو نسخهٔ سدان و هاچ‌بک به تولید رسید اما از نسل کنونی یا سوم، نسخهٔ کوپه هم به آن‌ها اضافه شد. نسل سوم سراتو که بر پایهٔ پلت‌فرم مشترکی با هیوندای الانترا ساخته شده، از سال ۲۰۱۲ به بازار آمد و همچنان در حال تولید است. البته این نسل سال گذشته مورد فیس‌لیفت قرار گرفت و با مدل ۲۰۱۷ به بازار آمد؛ اما این فیس‌لیفت فقط در مدل‌های سدان و هاچ‌بک انجام گرفته و طبق اعلام کیا تولید نسخهٔ کوپه متوقف شده است. سراتو از همان نسل اول همواره در کشورمان حضور داشته و توسط اطلس‌خودرو به بازار داخلی عرضه شده است. این در حالی است که چند وقتی است سایپا نیز به تولید نسل قبلی سراتو در کشورمان پرداخته است و بنابراین هم‌اکنون نسل‌های دوم و سوم این سدان کره‌ای به‌طور همزمان در کشورمان عرضه می‌شوند که چنین رویداد عجیبی تنها در بازاری مثل بازار خودروی ایران رخ می‌دهد! سراتو نیز با پیشرانه‌های مختلفی در بازارهای جهانی عرضه می‌شود که در این دوئل نمونهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر بنزینی تنفس طبیعی آن شرکت کرده است. این موتور ۱۵۰ اسب بخار قدرت و ۱۸۰ نیوتن متر گشتاور دارد که توسط یک گیربکس شش سرعتهٔ دستی یا شش سرعتهٔ اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود و برخلاف لنسر خبری از سامانهٔ چهارچرخ محرک نیست.

 

مشخصات فنی

میتسوبیشی لنسر کیا سراتو
پیشرانه ۲.۴ لیتری ۴ سیلندر ۲ لیتری ۴ سیلندر
تنفس طبیعی طبیعی
قدرت ۱۷۰ اسب بخار ۱۵۰ اسب بخار
گشتاور ۲۲۵ نیوتن متر ۱۸۰ نیوتن متر
گیربکس CVT ۶ سرعته اتوماتیک
محور محرک جلو/چهارچرخ جلو
شتاب صفرتاصد ۸ ثانیه ۸.۷ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۶.۲ ثانیه ۱۶.۸ ثانیه
حداکثر سرعت ۲۰۰ کیلومتر ۱۹۵ کیلومتر
مصرف سوخت ۸.۸ لیتر (ترکیبی) ۷ لیتر (ترکیبی)
وزن ۱۴۶۸ کیلوگرم ۱۳۰۷ کیلوگرم
طول ۴.۶۲ متر ۴.۵۵ متر
فاصلهٔ محوری ۲.۶۳ متر ۲.۷ متر
حجم صندوق بار ۳۴۰ لیتر ۴۲۵ لیتر
قیمت پایه ۱۸,۶۳۰ دلار ۱۷,۴۹۵ دلار
قیمت در ایران ۱۳۹,۸۰۰,۰۰۰ تومان ۱۴۵,۰۸۰,۰۰۰ تومان

 

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

[polldaddy poll=9763551]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶۱ دیدگاه‌ها

  1. منصور

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (89 ديدگاه)

    کاری با بازار ندارم با منطق خودم به لنسر رای دادم

    1. بی نام

      ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (92 ديدگاه)

      اگه فقط ظاهر رو بخوایم در نظر بگیریم، رای من : سراتو.

  2. Fericuda

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (107 ديدگاه)

    لنسر با اینکه طراحیش قدیمی شده ولی هنوزم واقعا زیباست
    رای من لنسر

  3. PaRHaM

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (741 ديدگاه)

    ب خاطر این ک cvt نیس و مصرفش کمتره ک برای ی سدان کوچیک مصرف مهمه نظرم سمته لنسره!

    1. سامان اذری

      ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (3216 ديدگاه)

      مطمئنم لنسر با اختلاف زیادی پیروز میشه
      ولی تو بازار ایران فروش کره ای ها از لنسر بالاتره

      فینالیست این سگمنت هم فکنم مزدا 3 و سیویک خواهد بود

    2. Hemichan

      ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (719 ديدگاه)

      لنسر
      پلتفرمشم با کرایسلر 200 مشترکه

  4. آرش آمریکایی

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (639 ديدگاه)

    واقعا این میتسوبیشی رو که میبینم افسوس میخورم
    چه ماشینایی تولید میکرد اکیلیپس 3000gt همین لنسر
    یادمه که وقتی بچه بودم یه اسباب بازی میتسوبیشی لنسر اوولوشنن سفید داشتم

    ایشالا که دوباره میتسوبیشی به دوران اوجش برگرده

    با وجود افت زیاد میتسوبیشی و ماشین لنسر
    اما هنوزم از کیا سراتو بهتره
    پس رای من لنسره

    1. (ali(CHEVY NOVA

      ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (7375 ديدگاه)

      درسته ارش جان مىتسوبىشى یه مقدار افت کرده اما لنسر واقعا محصول خوبى هست
      لنسرهاى دهه 90 هنوزم که هنوزه تو مسابقات خوب ظاهر مىشن
      راستى رفقاى ژاپنى باز هر وقت گذرتون افتاد سمت منطقه ى صنعتى اتحاد تهران برىد خىابان صنعت پلاک 44 داخل کارخونه ازمایش
      اونجا ىه مکانىکى هست که کارش تقوىت ماشىنهاى ژاپنى هست و ژاپنى بازا برن اونجا کلى کىف مىکنن
      چند روز پىش رفتم اونجا داشت ىدونه. هوندا سوىک رو تقوىت مىکرد

  5. Amir

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    کاش تولید لنسر همچنان ادامه داشت
    ماشین بی نظیریه
    حیفش شد
    این نسل لنسر سال 2007 معرفی شد و هنوز شایستگی های زیادی داره

  6. (ali(CHEVY NOVA

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (7375 ديدگاه)

    لنسر انتخاب بسىار بهترى هستش
    من لنسر رو انتخاب مىکنم

    1. Mahmood

      ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (197 ديدگاه)

      اصلا مگه میشه با وجود لنسر کیا رو انتخاب کرد فقط لنسر عشق است و بس.

  7. Wade Wilson

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (12 ديدگاه)

    کاش 1.8 لنسر قیاس میکردی

  8. علیرضا

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (757 ديدگاه)

    این که لنسر 2.4 اونی که تو ایرانه که 1.8

  9. رضا

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (32 ديدگاه)

    لنسر تو خارج گرونتر و تو ایران ارزون تر.علت عدم استقبال .
    متاسفانه

  10. سعید(تهران)

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (496 ديدگاه)

    یادش بخیر اولین ماشینم یه لنسر ۹۲ قهوه ای بود که سال ۸۶ خریدم و کلی خاطره عالی باهاش داشتم، اهل نا امید کردن و اذیت نبود، ولی با اینحال نباید از کم کاری میتسوبیشی چشم پوشی کرد، گالانت رو کشت و الان نوبت لنسره، همش توی فکر این کراس اورهاست و سالی یه بارم نسل جدیدشونو میده ولی این سواری های خوشنامش باید به این وضع برسن، انتخاب من سراتو متاسفم لنسر عزیز…

  11. Amir

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (56 ديدگاه)

    اصلا به مشخصات نگاه نکردم
    همون اول به لنسر رای دادم
    عشقه،عشق این لنسر

  12. مهدی

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (5 ديدگاه)

    برای خانواده کیا سراتو بهتره ولی برای ی عشق ماشین بدون شک لنسر

  13. یاسین

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (658 ديدگاه)

    من به لنسر رای میدم به این دلیل که با وجود اینکه تو ایران پرفروش ترین ها تو سگمنت سدان های کامپکت سراتو و فلوئنسن ولی من شخصا فکر میکنم شاید نگیم بهترین ولی باحال ترین سدان کامپکته تو بازار خودمون و البته یکی از باحال ترین ها تو دنیا میتسوبیشی لنسره این ماشین هم طراحی خیلی اسپرتی داره هم اینکه از نظر فنی ماشین اسپرتیه و واقعا یکی از با اصالت ترین ماشین های دنیاس اونسری پای صحبت یه بنده خدایی بودم تازه خریده بود لنسر تیپ 4 رو گفت خیلی بده که لنسر های که تو ایران میاد باید بعدا براش یه بال عقب سفارش بدی اگه بخوای اونم یه مدل هست از چین سفارش میدن میاد یکی از قشنگ هایی لنسر اون بال عقبشه حالا درسته صرفا برای مدل EVO میزارن ولی تو دنیا راحت میتونی با اون سفارشش بدی حیف این ماشین اصیل که به اخر خط خودش رسید ولی من خوشحالم میتسو رفت زیر پرچم رنو نیسان مطمئنم این کار میتسو رو دوباره به روزهایی که تو اوج بود برمیگردونه واقعا باید به فکر جانشین به حقی برای لنسر باشن

    1. #ali.m#

      ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (1836 ديدگاه)

      عشق من لنسر gsr بود 2000 با قدرت 303 اسب بخار .

      1. یاسین

        ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (658 ديدگاه)

        لنسر 2000 عشق بود

  14. ROHAM

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (757 ديدگاه)

    فورته مثل تمام ماشینای کیا پر از آپشنای گاه مفید و بعضا به درد نخوره ولی با تمام مهیج بودن چهره اون خیلی زود تو ذوق میزنه
    لنسر با تمام کاستی های این روزای میتسوبیشی ماشینیه که چهره موندگار و خوش سیمایی داره
    ژاپنی ها بارها و بارها نشون دادن که ماشینی نمیسازن که بعد از حتی 20 سال از چهرش خسته بشیم
    من فکر میکنم لنسر خیلی قابل اعتمادتر از فورته بوده و هست

  15. ali

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (969 ديدگاه)

    شتاب 0 تا 100 ها کاملا غلط هستند ،
    اگه ماشین های آلمانی، انگلیسی و ایتالیایی بود امکان داشت این شتاب ها درست باشند ولی با این خودروها، خیر

      1. كوروش

        ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (1129 ديدگاه)

        اقای دهقان
        بنظرم باید قبل از شروع نظر سنجی یه ده باری منبع رو توی بخش نظرات بزنید چون دوستان هر خودشان صاحب سبک هستند و …

      2. ارمان

        ۲۰ خرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (1306 ديدگاه)

        استاد دهقان عزیز من 20 تا لنسر 2.4 با قیمت 139تومن میخوام با این که به شکل عجیبی عاشق لنسر هستم با اینحال در این مطلب کمی به نفع لنسر تیزهوشی شده همه میدونیم که لنسر با موتور 2.4 هیچ وقت به ایران وارد نشد و قیمتش هم 100در 100 متفاوت خواهد بود . از دست شما و caranddriveretoon :))

  16. amin

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1131 ديدگاه)

    انتخاب من هم که بی شک لنسر هستش،حیف که پولم جور نشد بتونم بخرم،خیلی دنبالش بودم که بتونم وامم رو بگیرم که لنسر بگیرم اما نشد متاسفانه

  17. ali a

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (776 ديدگاه)

    سراتو انتخاب بهتریه.الان فقط برای این لنسر بیشتر رای اورده چون ژاپنیه…اگه با جفتشون رانندگی کنید میبینید سراتو طراحی داخلی و سواری و امکانات و حتی مصرف سوخت بهتری هم داره… حتی ایمنی هم سراتو بهتره..

    1. ahmad

      ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (659 ديدگاه)

      اگر یک ذره از مقوله فنی یک ماشین سردر میاوردی و نگاهی منطقی در این رابطه داشتی، شک ندارم خودت هم به کامنت خودت خندت میگرفت!

  18. فيصل

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (350 ديدگاه)

    این لنسر 2.4 کجای دنیا فروخته میشه؟

  19. میثم

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (51 ديدگاه)

    اینجا انتخاب بین عشق ماشین ها و افراد عادی است،مگر ممکن است عشق ماشین بود و چشم بسته لنسر رو انتخاب نکرد؟!حالا سراتو هزارن آپشن در اختیار بذاره،کسی که ماشین رو به دید لذت،لدت رانندگی میبینه چشم بسته لنسر رو انتخاب می کنه.

  20. #ali.m#

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1836 ديدگاه)

    بدون شک لنسر .
    لنسر ساخته شده واسه تیونینگ
    در ضمن بالا ترین تیپ لنسر موجود تو ایران عقبش تا پارسال کایت داشت جلو پنجرش هم یه تیکه بود .
    واقعا زیبا بود .
    البته الان فک کنم سری جدیدا شکل همین عکس باشه .

    .

  21. شهاب شورلت

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (63 ديدگاه)

    داداش وات دفاز؟؟!

    لنسر کجاش 2400 هست؟کحا شتابش 8 ثانیس؟

    سراتو شتاب بالای 10 و نیم هست نه 8.7 ثانیه

    قدرت سراتو 160هست نه 150
    قدرت و گشتاور لنسر را اشتباه زدی (قدرتش 140 هست نه 170)
    این جور پارتی بازیا اصن جالب نیست

    1. #ali.m#

      ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (1836 ديدگاه)

      نسخه 4چرخ متحرک 2400سی سی و 168اسب بخار قدرت داره .که احتمالش زیاده بیاد ایران .
      صفر تا صدش هم یه جا خوندم کمتر از 7/5.تازه اینجا زده 8

  22. AK_007

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (562 ديدگاه)

    باید در نظر داشت ک لنسر موجود تو ایران این نیست و ضعیف تره
    کفه ترازو به سمت سراتو هستش پس به سراتو رای میدم ولی اگه بگن یکیشو بردار قطعا لنسرو انتخاب میکنم!!!

  23. محمدامین

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (48 ديدگاه)

    کسایی که به لنسر رای دادن…
    جوون مادرتون قسم بخورید که سوار هر دو شدید و الان دارید رای میدید
    منکه سوار شدم فقط سراتو!
    اول مزدا میشه ?

    1. فقط تویوتا و هوندا

      ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (571 ديدگاه)

      یعنی اون که سوار نشده نباس رای بده؟؟!! پس اگه اینطوره که دوئل ها برای چیه. چون 99 درصد این ماشینا رو کسی سوار نشده. حالا شما که سوار شدید بگید ببینیم برا چی به سراتو رای دادید؟

  24. ممحمد

    ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (63 ديدگاه)

    ههه، همه میگن لنسر، اونوقت تو خیابون میبینی پر از سراتو. اقا رای کافی نیستو بخر اگر واقعا طالبی، درود برخودم که وقتی رای میدم میتسو سوارم.

    1. ahmad

      ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (659 ديدگاه)

      داداچ این همه میگی منظورت دقیقا کیه؟
      مردم عادی که اصلا پدال نمیان و این چیزا رو نمیخونن و اصلا از ماشین سر درنمیارن!
      همین بی اطلاعی و سطحی نگری جامعه نسبت به مقوله خودرو باعث شده که اکثریت غالب جامعه به شکل مسخره ای و از نظر بزک ظاهری محصولات هیوندای کره رو به تویوتا ژاپن ترجیح بدن!!!

  25. حمیدرضا

    ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    من پشت لنسر نشستم کیفیت کابینش از ماشین های کره ای بهتره خصوصا فرمانش این نسخه مورد اشاره از موتپر اوولوشن معروف بدون توربو استفاده میکنه پس قطعا لذت رانندگیش فوق العاده بهتر از کیا هست

  26. سياوش

    ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (185 ديدگاه)

    درستش این بودکه لنسر۱.۸بااین موتورسراتو مقایسه میشد
    درضمن نسل قبلیه سراتو هم موتور۲۴۰۰داشت با قدرت حدوداً۱۷۵که حتی نمونه های کوپش تکو توک تو ایرانم هست اما این نسلو نمیدونم
    یکی از دوستان لنسر ۱.۸ داره میگه اصلا کشش و شتاب جالبی نداره

  27. Ali

    ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (3 ديدگاه)

    دوستان به صرف این که شما یه چیزی به گوشتون خورده که میتسوبیشی ژاپینیه که دلیل کیفیت نیست من خودم سراتو 2017 رو عید امسال خریدم و در نمایشگاه خودرو تهران مقایسه بین لنسر و سراتو رو انجام دادم که به این نتیجه رسیدم که خریدن لنسر واقعا اشتباهه دلایل
    1- کیفیت متریال استفاده شده در لنسر به شدت افت کیفیت پیدا کرده که اینو به وضوح می تونستی در نمونه موجود در نمایشگاه ببینی
    2-نمایندگی میتسوبیشی در ایران از همه لحاظ فاجعس
    3- قدرت موتور سراتو به مراتب بیستر از لنسره
    4- من به شخصه ظاهر مدرن سراتو رو به ظاهر به اصطلاح پخته لنسر ترجیح می دم
    5- اپشن برای من اهمیت داره که لنسر واقعا چیزی باسه گفتن نداشت
    6-طراحی داخلی سراتو بر عکس لنسر حس نشستن توی یه خودرو لوکس رو به ادم منتقل می کنه به خوصوص با طرح فیبر کربن های داخل خودرو
    اینا خلاصه بود از چیزایی که خودم دیدم نه مثله بعضی دوستان صرفا شنیده باشم
    با این که حدودا 6 تومن سراتو برام بیشتر تموم شد ولی از انتخابم راضیم و هر جا که می رم همه نگاه ها نا خوداگاه جذب من می شه،ببخشید که طولانی شد

    1. ahmad

      ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (659 ديدگاه)

      گرفتی، مبارکت باشه
      ولی یه چیزی
      اون جمله آخرت که گفتی هرجا میرم ناخودآگاه همه نگاه ها بهم جذب میشه رو نمیدونم کجای دلم بذارم!
      الان تن پایه گذاران برند پورشه و روزلرویس و مازراتی و … توی گور رفته رو ویبره!

      1. Ali

        ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (3 ديدگاه)

        دوست عزیز اگرمن اشاره کردم که سراتو دارم برای اینه که بدونی که در مورد خودرویی نظر می دم که هر روز سوارشم نه چیزی که تو رویاهام دارم ثانیا این خودرو با این طراحی اسپرتی داره که با خیلی رده های بالاترشم می تونه رقابت کنه تو طراحی بعدشم شما هر وقت پرایدتو فروختی بیا با هم بحث کنیم

    2. ارمان

      ۲۰ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (1306 ديدگاه)

      داداش علی من تو بیشتر صحبت هاتون کاملا با شما موافقم
      اما بیایم باور کنیم که سراتو ماشینی نیست که همه چشمها رو جذب خودش کنه چون تو 100 تا ماشینی که رد میشه 30 تاش سراتوست. دیگه خدایی فاز استون مارتین باهاش گرفتی
      ناراحت نشی لنسر هم ماشین چشم نوازی نیست اما یه اما مهم اینجا هست منی که از 6 سالگی پوستر لنسر های تیون شده تو اتاقم بود اصلا سراتویی وجود نداشت و کلا هیوندای کیا داشتن ناقاره میزدن باید به سرعت پیشرفتشون دست خوش گفت اما باور کنید خیلی از افراد که کمی بیشتر تو دنیای ماشین درگیر میشن اصالت برند براشون اهمیت داره و ریشه یابی میکنن برای خرید خودرو و این جاست که امثال لنسر یا امپرزا یا کرولا یا سیویک یه شجره نامه اساسی دارن

      1. Ali

        ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (3 ديدگاه)

        اره داداش من اشتباه کردم اخرین جمله رو گفتم فک کنم زیاده روی کردم فقط قصدم این بود که بگم طراحی زیبایی داره
        ولی نمی دونم جایی که شما می گی از 100 تا 30 سراتو 2017 کجاییه ایرانه؟!!!

    3. احسان

      ۲۰ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (122 ديدگاه)

      علی جان چرا ناراحت میشی. آخه الان اونقدر سراتو توخیابون ریخته که مگر ممکنه کسی بهش برگرده و نگاه کنه! آخه یه چیزی بگو بگنجه!
      سراتو هم ماشین خوبیه و مبارکت باشه. اما به لطف طراحی زیباتر و امکانات بیشتر نه کیفیت متریال! البته قبول دارم که کیا کیفیت تولیداتش از هیوندای بهتره

  28. آرش

    ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    انصافا اگه دقیقا این دو ماشین با همه مشخصاتشون کشورهای سازندشون رو جا به جا میکردن نظرات همین بود ؟
    به نظر میرسه بعضی دوستان فقط made in japan رو ملاک قرار میدن
    لطفا احساساتی نشید و منطقی و بدون تعصب پاسخ بدید

  29. وحید

    ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (31 ديدگاه)

    هر کدومش که خدمات پس از فروشش تو ایران بهتر باشه. اگه کسی می دونه کدومش بهتره از این لحاظ بگه. ممنون

    1. احسان

      ۲۰ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (122 ديدگاه)

      من میتسوبیشی دارم و شخصا از خدمات پس از فروش آرین موتور بسیار راضی هستم. اما اطلس موتور رو نمی دونم
      اما یک بار از نمایندگیم که هم خدمات کیا رو میده و هم میتسو رو پرسیدم گفت میتسوبیشی بی دردسر تره. البته شاید چون کم اپشن تره…

  30. هادی

    ۲۴ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اگه با لنسر ۲۴۰۰ مقایسه بشه قطعا لنسر
    ولی با لنسر ۱۸۰۰ باید گفت سراتو
    ولی آدم نمیتونه بخاطر برند ژاپنی لنسر تصمیم بگیره
    من مدتیه دارم تحقیق میکنم برای خرید کسی میتونه راهنمایی کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا