روزی دیگر فرارسید و باز سراغ یکی دیگر از گروههای سری رقابتهای خودرویی پدال رفتهایم. که آن گروه سدانهای کامپکت است. در دور نخست سری رقابتهای این گروه، شورلت کروز و نیسان سنترا به جدال با یکدیگر پرداختند که مجموعاً طی این دوئل ۱۳۲۹ رأی به ثبت رسید. در این رقابت، کروز توانست با کسب ۱۰۶۱ رأی یا بهعبارتدیگر ۷۹ درصد از کل آراء، قاطعانه پیروز دوئل اول گروه سدانهای کامپکت لقب گرفته و به مرحلهٔ بعد صعود کند. این در حالی است که سنترا موفق به کسب تنها ۲۶۸ رأی گردید و از دور رقابتها حذف شد. حال در دور دوم دوئلهای این گروه، یک ژاپنی الماسنشان یعنی میتسوبیشی لنسر به مصاف یکی از دو نمایندهٔ کرهایها یعنی کیا سراتو رفته است.
مزدا ۳ | هیوندای الانترا | میتسوبیشی لنسر | کیا سراتو |
؟ | ؟ | ||
رنو مگان | تویوتا کرولا | سوبارو ایمپرزا | فولکسواگن جتا |
؟ | ؟ | ||
شورلت کروز | نیسان سنترا | پژو ۴۰۸ | امجی GT |
شورلت کروز | ؟ | ||
سئات تولدو | فیات تیپو | اشکودا اکتاویا | هوندا سیویک |
؟ | ؟ |
میتسوبیشی لنسر
لنسر یکی از مشهورترین و شناختهشدهترین نامهای میتسوبیشی و حتی صنعت خودروسازی ژاپن است که از سال ۱۹۷۳ تاکنون با فراز و نشیبهای فراوانی و در انواع گوناگونی در حال تولید بوده و طی این سالها اعتبار و احترام زیادی برای خود کسب کرده است. نسل کنونی این سدان کامپکت ژاپنی برای نخستین بار رسماً در نمایشگاه دیترویت ۲۰۰۷ رونمایی شد و همچنان در حال تولید است؛ اما خبر غمانگیز اینکه طبق اعلام میتسوبیشی، تولید و عرضهٔ این سدان نمادین امسال بدون معرفی جایگزین خاتمه خواهد یافت. البته سازندهٔ ژاپنی بهتازگی نسخهای بازطراحی شده از نسل کنونی لنسر را معرفی کرده که با نام گرند لنسر فقط در بازارهای آسیایی عرضه خواهد شد. نسل کنونی این خودرو علاوه بر نسخهٔ سدان، در نسخهٔ هاچبک هم ساخته میشود که این مدل اسپرتبک نام دارد. میتسوبیشی برای لنسر موتورهای بسیار متنوعی را ارائه میکند که ما بزرگترین آنها را انتخاب کردهایم. این پیشرانه یک واحد ۲.۴ لیتری چهار سیلندر بنزینی تنفس طبیعی است که ۱۷۰ اسب بخار قدرت و ۲۲۵ نیوتن متر گشتاور دارد. یکی از گزینههای انتقال این نیرو نیز یک گیربکس CVT است. لنسر در حالت استاندارد بهصورت دیفرانسیل جلو عرضه میگردد اما امکان سفارش چهارچرخ محرک هم برای آن قابل سفارش است. این سدان کامپکت ژاپنی چند وقتی است که توسط نمایندگی میتسوبیشی در ایران یعنی شرکت آرین موتور، در کشورمان هم عرضه میگردد که نمونههای موجود در کشور مجهز به موتور ۱.۸ لیتری هستند.
کیا سراتو
سراتو محصول کامپکت کیا است که برای اولین بار در سال ۲۰۰۳ بهعنوان جایگزینی برای مدل Sephia به بازار آمد. این خودرو که در بازار داخلی کُره با نام K3 و در ایالاتمتحده با نام فورته عرضه میشود، از همان ابتدا در دو نسخهٔ سدان و هاچبک به تولید رسید اما از نسل کنونی یا سوم، نسخهٔ کوپه هم به آنها اضافه شد. نسل سوم سراتو که بر پایهٔ پلتفرم مشترکی با هیوندای الانترا ساخته شده، از سال ۲۰۱۲ به بازار آمد و همچنان در حال تولید است. البته این نسل سال گذشته مورد فیسلیفت قرار گرفت و با مدل ۲۰۱۷ به بازار آمد؛ اما این فیسلیفت فقط در مدلهای سدان و هاچبک انجام گرفته و طبق اعلام کیا تولید نسخهٔ کوپه متوقف شده است. سراتو از همان نسل اول همواره در کشورمان حضور داشته و توسط اطلسخودرو به بازار داخلی عرضه شده است. این در حالی است که چند وقتی است سایپا نیز به تولید نسل قبلی سراتو در کشورمان پرداخته است و بنابراین هماکنون نسلهای دوم و سوم این سدان کرهای بهطور همزمان در کشورمان عرضه میشوند که چنین رویداد عجیبی تنها در بازاری مثل بازار خودروی ایران رخ میدهد! سراتو نیز با پیشرانههای مختلفی در بازارهای جهانی عرضه میشود که در این دوئل نمونهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر بنزینی تنفس طبیعی آن شرکت کرده است. این موتور ۱۵۰ اسب بخار قدرت و ۱۸۰ نیوتن متر گشتاور دارد که توسط یک گیربکس شش سرعتهٔ دستی یا شش سرعتهٔ اتوماتیک به چرخهای جلو منتقل میشود و برخلاف لنسر خبری از سامانهٔ چهارچرخ محرک نیست.
مشخصات فنی
میتسوبیشی لنسر | کیا سراتو | |
پیشرانه | ۲.۴ لیتری ۴ سیلندر | ۲ لیتری ۴ سیلندر |
تنفس | طبیعی | طبیعی |
قدرت | ۱۷۰ اسب بخار | ۱۵۰ اسب بخار |
گشتاور | ۲۲۵ نیوتن متر | ۱۸۰ نیوتن متر |
گیربکس | CVT | ۶ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | جلو/چهارچرخ | جلو |
شتاب صفرتاصد | ۸ ثانیه | ۸.۷ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۶.۲ ثانیه | ۱۶.۸ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۲۰۰ کیلومتر | ۱۹۵ کیلومتر |
مصرف سوخت | ۸.۸ لیتر (ترکیبی) | ۷ لیتر (ترکیبی) |
وزن | ۱۴۶۸ کیلوگرم | ۱۳۰۷ کیلوگرم |
طول | ۴.۶۲ متر | ۴.۵۵ متر |
فاصلهٔ محوری | ۲.۶۳ متر | ۲.۷ متر |
حجم صندوق بار | ۳۴۰ لیتر | ۴۲۵ لیتر |
قیمت پایه | ۱۸,۶۳۰ دلار | ۱۷,۴۹۵ دلار |
قیمت در ایران | ۱۳۹,۸۰۰,۰۰۰ تومان | ۱۴۵,۰۸۰,۰۰۰ تومان |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
[polldaddy poll=9763551]
منصور
۱۸ خرداد ۱۳۹۶کاری با بازار ندارم با منطق خودم به لنسر رای دادم
بی نام
۱۸ خرداد ۱۳۹۶اگه فقط ظاهر رو بخوایم در نظر بگیریم، رای من : سراتو.
Fericuda
۱۸ خرداد ۱۳۹۶لنسر با اینکه طراحیش قدیمی شده ولی هنوزم واقعا زیباست
رای من لنسر
PaRHaM
۱۸ خرداد ۱۳۹۶ب خاطر این ک cvt نیس و مصرفش کمتره ک برای ی سدان کوچیک مصرف مهمه نظرم سمته لنسره!
سامان اذری
۱۸ خرداد ۱۳۹۶مطمئنم لنسر با اختلاف زیادی پیروز میشه
ولی تو بازار ایران فروش کره ای ها از لنسر بالاتره
فینالیست این سگمنت هم فکنم مزدا 3 و سیویک خواهد بود
Hemichan
۱۸ خرداد ۱۳۹۶لنسر
پلتفرمشم با کرایسلر 200 مشترکه
آرش آمریکایی
۱۸ خرداد ۱۳۹۶واقعا این میتسوبیشی رو که میبینم افسوس میخورم
چه ماشینایی تولید میکرد اکیلیپس 3000gt همین لنسر
یادمه که وقتی بچه بودم یه اسباب بازی میتسوبیشی لنسر اوولوشنن سفید داشتم
ایشالا که دوباره میتسوبیشی به دوران اوجش برگرده
با وجود افت زیاد میتسوبیشی و ماشین لنسر
اما هنوزم از کیا سراتو بهتره
پس رای من لنسره
(ali(CHEVY NOVA
۱۸ خرداد ۱۳۹۶درسته ارش جان مىتسوبىشى یه مقدار افت کرده اما لنسر واقعا محصول خوبى هست
لنسرهاى دهه 90 هنوزم که هنوزه تو مسابقات خوب ظاهر مىشن
راستى رفقاى ژاپنى باز هر وقت گذرتون افتاد سمت منطقه ى صنعتى اتحاد تهران برىد خىابان صنعت پلاک 44 داخل کارخونه ازمایش
اونجا ىه مکانىکى هست که کارش تقوىت ماشىنهاى ژاپنى هست و ژاپنى بازا برن اونجا کلى کىف مىکنن
چند روز پىش رفتم اونجا داشت ىدونه. هوندا سوىک رو تقوىت مىکرد
Amir
۱۸ خرداد ۱۳۹۶.
کاش تولید لنسر همچنان ادامه داشت
ماشین بی نظیریه
حیفش شد
این نسل لنسر سال 2007 معرفی شد و هنوز شایستگی های زیادی داره
(ali(CHEVY NOVA
۱۸ خرداد ۱۳۹۶لنسر انتخاب بسىار بهترى هستش
من لنسر رو انتخاب مىکنم
Mahmood
۱۹ خرداد ۱۳۹۶اصلا مگه میشه با وجود لنسر کیا رو انتخاب کرد فقط لنسر عشق است و بس.
Wade Wilson
۱۸ خرداد ۱۳۹۶کاش 1.8 لنسر قیاس میکردی
علیرضا
۱۸ خرداد ۱۳۹۶این که لنسر 2.4 اونی که تو ایرانه که 1.8
رضا
۱۸ خرداد ۱۳۹۶لنسر تو خارج گرونتر و تو ایران ارزون تر.علت عدم استقبال .
متاسفانه
سعید(تهران)
۱۸ خرداد ۱۳۹۶یادش بخیر اولین ماشینم یه لنسر ۹۲ قهوه ای بود که سال ۸۶ خریدم و کلی خاطره عالی باهاش داشتم، اهل نا امید کردن و اذیت نبود، ولی با اینحال نباید از کم کاری میتسوبیشی چشم پوشی کرد، گالانت رو کشت و الان نوبت لنسره، همش توی فکر این کراس اورهاست و سالی یه بارم نسل جدیدشونو میده ولی این سواری های خوشنامش باید به این وضع برسن، انتخاب من سراتو متاسفم لنسر عزیز…
Amir
۱۸ خرداد ۱۳۹۶اصلا به مشخصات نگاه نکردم
همون اول به لنسر رای دادم
عشقه،عشق این لنسر
مهدی
۱۸ خرداد ۱۳۹۶برای خانواده کیا سراتو بهتره ولی برای ی عشق ماشین بدون شک لنسر
یاسین
۱۸ خرداد ۱۳۹۶من به لنسر رای میدم به این دلیل که با وجود اینکه تو ایران پرفروش ترین ها تو سگمنت سدان های کامپکت سراتو و فلوئنسن ولی من شخصا فکر میکنم شاید نگیم بهترین ولی باحال ترین سدان کامپکته تو بازار خودمون و البته یکی از باحال ترین ها تو دنیا میتسوبیشی لنسره این ماشین هم طراحی خیلی اسپرتی داره هم اینکه از نظر فنی ماشین اسپرتیه و واقعا یکی از با اصالت ترین ماشین های دنیاس اونسری پای صحبت یه بنده خدایی بودم تازه خریده بود لنسر تیپ 4 رو گفت خیلی بده که لنسر های که تو ایران میاد باید بعدا براش یه بال عقب سفارش بدی اگه بخوای اونم یه مدل هست از چین سفارش میدن میاد یکی از قشنگ هایی لنسر اون بال عقبشه حالا درسته صرفا برای مدل EVO میزارن ولی تو دنیا راحت میتونی با اون سفارشش بدی حیف این ماشین اصیل که به اخر خط خودش رسید ولی من خوشحالم میتسو رفت زیر پرچم رنو نیسان مطمئنم این کار میتسو رو دوباره به روزهایی که تو اوج بود برمیگردونه واقعا باید به فکر جانشین به حقی برای لنسر باشن
#ali.m#
۱۸ خرداد ۱۳۹۶عشق من لنسر gsr بود 2000 با قدرت 303 اسب بخار .
یاسین
۱۸ خرداد ۱۳۹۶لنسر 2000 عشق بود
ROHAM
۱۸ خرداد ۱۳۹۶فورته مثل تمام ماشینای کیا پر از آپشنای گاه مفید و بعضا به درد نخوره ولی با تمام مهیج بودن چهره اون خیلی زود تو ذوق میزنه
لنسر با تمام کاستی های این روزای میتسوبیشی ماشینیه که چهره موندگار و خوش سیمایی داره
ژاپنی ها بارها و بارها نشون دادن که ماشینی نمیسازن که بعد از حتی 20 سال از چهرش خسته بشیم
من فکر میکنم لنسر خیلی قابل اعتمادتر از فورته بوده و هست
ali
۱۸ خرداد ۱۳۹۶شتاب 0 تا 100 ها کاملا غلط هستند ،
اگه ماشین های آلمانی، انگلیسی و ایتالیایی بود امکان داشت این شتاب ها درست باشند ولی با این خودروها، خیر
امیر دهقان
۱۸ خرداد ۱۳۹۶http://www.caranddriver.com/mitsubishi/lancer
http://www.caranddriver.com/kia/forte
كوروش
۱۹ خرداد ۱۳۹۶اقای دهقان
بنظرم باید قبل از شروع نظر سنجی یه ده باری منبع رو توی بخش نظرات بزنید چون دوستان هر خودشان صاحب سبک هستند و …
ارمان
۲۰ خرداد ۱۳۹۶استاد دهقان عزیز من 20 تا لنسر 2.4 با قیمت 139تومن میخوام با این که به شکل عجیبی عاشق لنسر هستم با اینحال در این مطلب کمی به نفع لنسر تیزهوشی شده همه میدونیم که لنسر با موتور 2.4 هیچ وقت به ایران وارد نشد و قیمتش هم 100در 100 متفاوت خواهد بود . از دست شما و caranddriveretoon :))
amin
۱۸ خرداد ۱۳۹۶انتخاب من هم که بی شک لنسر هستش،حیف که پولم جور نشد بتونم بخرم،خیلی دنبالش بودم که بتونم وامم رو بگیرم که لنسر بگیرم اما نشد متاسفانه
ali a
۱۸ خرداد ۱۳۹۶سراتو انتخاب بهتریه.الان فقط برای این لنسر بیشتر رای اورده چون ژاپنیه…اگه با جفتشون رانندگی کنید میبینید سراتو طراحی داخلی و سواری و امکانات و حتی مصرف سوخت بهتری هم داره… حتی ایمنی هم سراتو بهتره..
ahmad
۱۸ خرداد ۱۳۹۶اگر یک ذره از مقوله فنی یک ماشین سردر میاوردی و نگاهی منطقی در این رابطه داشتی، شک ندارم خودت هم به کامنت خودت خندت میگرفت!
فيصل
۱۸ خرداد ۱۳۹۶این لنسر 2.4 کجای دنیا فروخته میشه؟
میثم
۱۸ خرداد ۱۳۹۶اینجا انتخاب بین عشق ماشین ها و افراد عادی است،مگر ممکن است عشق ماشین بود و چشم بسته لنسر رو انتخاب نکرد؟!حالا سراتو هزارن آپشن در اختیار بذاره،کسی که ماشین رو به دید لذت،لدت رانندگی میبینه چشم بسته لنسر رو انتخاب می کنه.
#ali.m#
۱۸ خرداد ۱۳۹۶بدون شک لنسر .
لنسر ساخته شده واسه تیونینگ
در ضمن بالا ترین تیپ لنسر موجود تو ایران عقبش تا پارسال کایت داشت جلو پنجرش هم یه تیکه بود .
واقعا زیبا بود .
البته الان فک کنم سری جدیدا شکل همین عکس باشه .
.
شهاب شورلت
۱۸ خرداد ۱۳۹۶داداش وات دفاز؟؟!
لنسر کجاش 2400 هست؟کحا شتابش 8 ثانیس؟
سراتو شتاب بالای 10 و نیم هست نه 8.7 ثانیه
قدرت سراتو 160هست نه 150
قدرت و گشتاور لنسر را اشتباه زدی (قدرتش 140 هست نه 170)
این جور پارتی بازیا اصن جالب نیست
#ali.m#
۱۸ خرداد ۱۳۹۶نسخه 4چرخ متحرک 2400سی سی و 168اسب بخار قدرت داره .که احتمالش زیاده بیاد ایران .
صفر تا صدش هم یه جا خوندم کمتر از 7/5.تازه اینجا زده 8
امیر دهقان
۱۸ خرداد ۱۳۹۶http://www.caranddriver.com/mitsubishi/lancer
http://www.caranddriver.com/kia/forte
AK_007
۱۸ خرداد ۱۳۹۶باید در نظر داشت ک لنسر موجود تو ایران این نیست و ضعیف تره
کفه ترازو به سمت سراتو هستش پس به سراتو رای میدم ولی اگه بگن یکیشو بردار قطعا لنسرو انتخاب میکنم!!!
محمدامین
۱۸ خرداد ۱۳۹۶کسایی که به لنسر رای دادن…
جوون مادرتون قسم بخورید که سوار هر دو شدید و الان دارید رای میدید
منکه سوار شدم فقط سراتو!
اول مزدا میشه ?
فقط تویوتا و هوندا
۱۹ خرداد ۱۳۹۶یعنی اون که سوار نشده نباس رای بده؟؟!! پس اگه اینطوره که دوئل ها برای چیه. چون 99 درصد این ماشینا رو کسی سوار نشده. حالا شما که سوار شدید بگید ببینیم برا چی به سراتو رای دادید؟
ممحمد
۱۹ خرداد ۱۳۹۶ههه، همه میگن لنسر، اونوقت تو خیابون میبینی پر از سراتو. اقا رای کافی نیستو بخر اگر واقعا طالبی، درود برخودم که وقتی رای میدم میتسو سوارم.
ahmad
۱۹ خرداد ۱۳۹۶داداچ این همه میگی منظورت دقیقا کیه؟
مردم عادی که اصلا پدال نمیان و این چیزا رو نمیخونن و اصلا از ماشین سر درنمیارن!
همین بی اطلاعی و سطحی نگری جامعه نسبت به مقوله خودرو باعث شده که اکثریت غالب جامعه به شکل مسخره ای و از نظر بزک ظاهری محصولات هیوندای کره رو به تویوتا ژاپن ترجیح بدن!!!
حمیدرضا
۱۹ خرداد ۱۳۹۶من پشت لنسر نشستم کیفیت کابینش از ماشین های کره ای بهتره خصوصا فرمانش این نسخه مورد اشاره از موتپر اوولوشن معروف بدون توربو استفاده میکنه پس قطعا لذت رانندگیش فوق العاده بهتر از کیا هست
سياوش
۱۹ خرداد ۱۳۹۶درستش این بودکه لنسر۱.۸بااین موتورسراتو مقایسه میشد
درضمن نسل قبلیه سراتو هم موتور۲۴۰۰داشت با قدرت حدوداً۱۷۵که حتی نمونه های کوپش تکو توک تو ایرانم هست اما این نسلو نمیدونم
یکی از دوستان لنسر ۱.۸ داره میگه اصلا کشش و شتاب جالبی نداره
Ali
۱۹ خرداد ۱۳۹۶دوستان به صرف این که شما یه چیزی به گوشتون خورده که میتسوبیشی ژاپینیه که دلیل کیفیت نیست من خودم سراتو 2017 رو عید امسال خریدم و در نمایشگاه خودرو تهران مقایسه بین لنسر و سراتو رو انجام دادم که به این نتیجه رسیدم که خریدن لنسر واقعا اشتباهه دلایل
1- کیفیت متریال استفاده شده در لنسر به شدت افت کیفیت پیدا کرده که اینو به وضوح می تونستی در نمونه موجود در نمایشگاه ببینی
2-نمایندگی میتسوبیشی در ایران از همه لحاظ فاجعس
3- قدرت موتور سراتو به مراتب بیستر از لنسره
4- من به شخصه ظاهر مدرن سراتو رو به ظاهر به اصطلاح پخته لنسر ترجیح می دم
5- اپشن برای من اهمیت داره که لنسر واقعا چیزی باسه گفتن نداشت
6-طراحی داخلی سراتو بر عکس لنسر حس نشستن توی یه خودرو لوکس رو به ادم منتقل می کنه به خوصوص با طرح فیبر کربن های داخل خودرو
اینا خلاصه بود از چیزایی که خودم دیدم نه مثله بعضی دوستان صرفا شنیده باشم
با این که حدودا 6 تومن سراتو برام بیشتر تموم شد ولی از انتخابم راضیم و هر جا که می رم همه نگاه ها نا خوداگاه جذب من می شه،ببخشید که طولانی شد
ahmad
۱۹ خرداد ۱۳۹۶گرفتی، مبارکت باشه
ولی یه چیزی
اون جمله آخرت که گفتی هرجا میرم ناخودآگاه همه نگاه ها بهم جذب میشه رو نمیدونم کجای دلم بذارم!
الان تن پایه گذاران برند پورشه و روزلرویس و مازراتی و … توی گور رفته رو ویبره!
Ali
۱۹ خرداد ۱۳۹۶دوست عزیز اگرمن اشاره کردم که سراتو دارم برای اینه که بدونی که در مورد خودرویی نظر می دم که هر روز سوارشم نه چیزی که تو رویاهام دارم ثانیا این خودرو با این طراحی اسپرتی داره که با خیلی رده های بالاترشم می تونه رقابت کنه تو طراحی بعدشم شما هر وقت پرایدتو فروختی بیا با هم بحث کنیم
ارمان
۲۰ خرداد ۱۳۹۶داداش علی من تو بیشتر صحبت هاتون کاملا با شما موافقم
اما بیایم باور کنیم که سراتو ماشینی نیست که همه چشمها رو جذب خودش کنه چون تو 100 تا ماشینی که رد میشه 30 تاش سراتوست. دیگه خدایی فاز استون مارتین باهاش گرفتی
ناراحت نشی لنسر هم ماشین چشم نوازی نیست اما یه اما مهم اینجا هست منی که از 6 سالگی پوستر لنسر های تیون شده تو اتاقم بود اصلا سراتویی وجود نداشت و کلا هیوندای کیا داشتن ناقاره میزدن باید به سرعت پیشرفتشون دست خوش گفت اما باور کنید خیلی از افراد که کمی بیشتر تو دنیای ماشین درگیر میشن اصالت برند براشون اهمیت داره و ریشه یابی میکنن برای خرید خودرو و این جاست که امثال لنسر یا امپرزا یا کرولا یا سیویک یه شجره نامه اساسی دارن
Ali
۲۵ خرداد ۱۳۹۶اره داداش من اشتباه کردم اخرین جمله رو گفتم فک کنم زیاده روی کردم فقط قصدم این بود که بگم طراحی زیبایی داره
ولی نمی دونم جایی که شما می گی از 100 تا 30 سراتو 2017 کجاییه ایرانه؟!!!
احسان
۲۰ خرداد ۱۳۹۶علی جان چرا ناراحت میشی. آخه الان اونقدر سراتو توخیابون ریخته که مگر ممکنه کسی بهش برگرده و نگاه کنه! آخه یه چیزی بگو بگنجه!
سراتو هم ماشین خوبیه و مبارکت باشه. اما به لطف طراحی زیباتر و امکانات بیشتر نه کیفیت متریال! البته قبول دارم که کیا کیفیت تولیداتش از هیوندای بهتره
آرش
۱۹ خرداد ۱۳۹۶انصافا اگه دقیقا این دو ماشین با همه مشخصاتشون کشورهای سازندشون رو جا به جا میکردن نظرات همین بود ؟
به نظر میرسه بعضی دوستان فقط made in japan رو ملاک قرار میدن
لطفا احساساتی نشید و منطقی و بدون تعصب پاسخ بدید
وحید
۱۹ خرداد ۱۳۹۶هر کدومش که خدمات پس از فروشش تو ایران بهتر باشه. اگه کسی می دونه کدومش بهتره از این لحاظ بگه. ممنون
احسان
۲۰ خرداد ۱۳۹۶من میتسوبیشی دارم و شخصا از خدمات پس از فروش آرین موتور بسیار راضی هستم. اما اطلس موتور رو نمی دونم
اما یک بار از نمایندگیم که هم خدمات کیا رو میده و هم میتسو رو پرسیدم گفت میتسوبیشی بی دردسر تره. البته شاید چون کم اپشن تره…
هادی
۲۴ مهر ۱۳۹۶اگه با لنسر ۲۴۰۰ مقایسه بشه قطعا لنسر
ولی با لنسر ۱۸۰۰ باید گفت سراتو
ولی آدم نمیتونه بخاطر برند ژاپنی لنسر تصمیم بگیره
من مدتیه دارم تحقیق میکنم برای خرید کسی میتونه راهنمایی کنه