پس از انتشار چندین تصویر جاسوسی و تیزر از نسل جدید محصول لوکس کیا K900، این خودروساز کرهای تیزر جدیدی از کابین را نیز منتشر کرده و گفته که این خودرو در ماه آوریل معرفی خواهد شد. تغییرات زیادی در کابین این سدان لوکس و بزرگ صورت گرفته و کیا سعی داشته با استفاده از متریال بهتر و چرم بیشتر، تریم چوب و تکنولوژی بیشتر این خودرو با بهتر از هر زمان دیگری جلوه دهد.
در کابین شاهد پشت آمپرهای کاملاً دیجیتال و دکمههای بسیار کمتری روی داشبورد هستیم بنابراین بخش اعظم کنترلها و عملکردها از طریق سیستم اطلاعات سرگرمی صورت خواهد گرفت. این صفحه لمسی که ۱۲.۳ اینچی بوده روی کنسول مرکزی قرار گرفته و ورودیهای هوا نیز از کنارههای صفحهنمایش به زیر آن نقل مکان کردهاند. به نظر میرسد تنها دو ردیف دکمه وجود داشته زیرا کیا خواسته طراحی مینیمالیستی را که در میان خودروسازان بیشتری محبوب میشود بکار گیرد.
نسل جدید K900 از نورپردازی LED با حداقل ۶۴ رنگ و ۷ تِم انتخابی بهره خواهد برد. محصول پرچمدار این کمپانی همچنین دارای حسگرهایی خواهد بود که قصد راننده برای استفاده از دکمهای روی داشبورد را احساس کرده و نور آن دکمه را افزایش میدهند.
همچنین تقریباً هر جایی که مشاهده میشود چرم بکار رفته که از جمله این نقاط میتوان به بالای داشبورد و پانل دربها اشاره کرد. عناصر چوبی و متالیک نیز باعث لوکستر شدن فضا شده و البته کنسول مرکزی نیز پهنتر از قبل میباشد. یک سیستم صوتی جذاب نیز میتواند توجه مالکان را به خود جلب کند. همچنین ساعت آنالوگ کیا نیز توسط ورودیهای هوای مرکزی احاطه شده است.
درست همانند بدنه، کابین نسل جدید K900 (این خودرو در برخی کشورها با نام کوریس نیز شناخته میشود) حاصل تشریک مساعی استودیویهای طراحی نامیانگ کره و ایروین کالیفرنیا میباشد. تولید این سدان فول سایز همچون گذشته در کره جنوبی انجام خواهد گرفت و فروش آن نیز از نیمه دوم سال جاری در برخی بازارهای جهانی کلید خواهد خورد.
حامد
۲۵ اسفند ۱۳۹۶کابینش تلفیقی از کابین اس کلاس و سری ۷ هست که واقعا خیلی زیبا شده
ولی طراحی بیرونش یه جوریه??
mmm
۲۵ اسفند ۱۳۹۶اگر المانی ها نبودند نه کیا بود نه هیوندا
حسین دهمرد
۲۵ اسفند ۱۳۹۶اگر آلمانیها نبوند از یکی دیگه کمک میگرفتن
ولی اگه ایرانیا نبودند که کیا پراید رو بهشون بندازه الان حتی کسی نام کیا رو هم نمیشنید.البته همین حرف رو تا حدود میشه برای پژو هم به کار برد
ارادت
امیر علی
۲۵ اسفند ۱۳۹۶عزیز من بذار معرفی بشه بعدا نظر بده در مورد طراحیش
Wrx
۲۵ اسفند ۱۳۹۶داخلش که خیلی خوب و جذابه ?
نمای جانبی و مخصوصا جلویی خیلی خوبه ☺️
ولی نمای پشتیش زیاد جذاب نیست ?
me84
۲۵ اسفند ۱۳۹۶.
نمای جلو نیم نگاهی به بنز و عقب نیم نگاهی به بنتلی داشته. ولی عالی شده. یادمون نره که شاید K900 لوکس باشه اما کیا کلا یه برند لوکس نیست و این طراحی برای یه برند غیر لوکس عالیه.
سید علیرضا
۲۵ اسفند ۱۳۹۶.
در حد خودش عالی کار کرده
samad
۲۵ اسفند ۱۳۹۶لوکس تر شده
amin
۲۵ اسفند ۱۳۹۶ترکیب مرسدس و بنتلی
نمای داخل اما خوبه
حمیدرضا
۲۵ اسفند ۱۳۹۶نسل قبلش افتضاح بود هرچند تلاش ستودنی بود ولی از هر نظر در مقابل خودروهای دیگه کم می اورد اصلا در حد اندازه یه خودروی لوکس بزرگ نبود
این نسل طراحی بیرونش به نظرم الهام گرفته از مرسدس کلاس سی نسل قبل هست و داخلش هم نمی تونم بگم شبیه چه خودرویی هست ولی تلفیقی از طراحی های باکیفیت و روز دنیاست امیدوارم قیمتش همانند برادر ناتنیش جنسیس مناسب باشه تا مردمان دیار کفر از سواریش لذت ببرن و ما همچنان درگیر ساخت خودرو باشیم
ایمان
۲۵ اسفند ۱۳۹۶به عنوان پرچم دار ” کیا ” ماشین خوب و قشنگیه ولی لوکس رو بخوام در یک کلام معنی کنم میشه : رولز رویس فانتوم
حامد
۲۵ اسفند ۱۳۹۶فانتوم لوکس نیست
سوپر لوکس هم نیست
بلکه هایپر لوکسه?
ایمان
۲۵ اسفند ۱۳۹۶بله آقا حامد رولز رویس فانتوم هایپر لوکسه
????
احسان
۲۵ اسفند ۱۳۹۶غربیلک فرمان اقتباس از ائودی a8 جدید
رودری ها از s class
داشبورد اصلی s class و serie 7
کنسول میانی آئودی های قدیمی تر،مرسدس و بی ام دبلیو و نیسان
طراحی جلو اقتباس از المان های serie 6 و بعضی مدل های مرسدس
طراحی کلی و باد گلگیر ها و… المان های طراحی خودروهای آلمانی
عقب هم هم بنتلی و هم لوکس های خاص ژاپنی و حتی محصولات فرانسوی
حالا ۴ تا مورد به نظر بنده
۱ .هیچ اشکالی در الهام گرفتن و ایده گرفتن از برند های تراز اول دنیا در جهت پیشرفت وجود نداره و این خیلی هم خوب و صحیح است.
۲.سلاطین مسلم و جهت دهنده های اصلی صنعت خودرو برند های آلمانی هستند.(تمام برندهای لوکس از جمله کادیلاک،جگوار،لکسوس(که از ابتدا با کپی کاری محصولات مرسدس شروع کرد)،اینفینیتی ،ولوو (اخیرا) ،آلفا رومئو (اخیرا) و همین کره ای ها از سبک و سیاق و المان های طراحی های داخلی و خارجی محصولات آلمانی برای محصولات جدیدشون الهام گرفته اند.شما به ساده شدن طراحی کنسول داخلی که مرسدس آغازگرش بود توجه کنید که تاثیرش را روی نسل جدید لکسوس ls هم گذاشته و حتی همین کیا و برند های دیگه البته،تا طراحی داینامیک و اسپرت محصولات چند سال اخیر کادیلاک و جگوار و اینفینیتی و ولوو ،که همه به سیاق طراحی های همیشگی بی ام دبلیو (مخصوصا) و آئودی و مرسدس هستند،برسی کنید و ببینیدکدوم محصول کادیلاک و جگوار یا ولوو و… ۲۰ سال پیش اینقدر مشابه و نزدیک به طرح های آلمانی ها بودن…!
حتی بعضی هاشون سبک طراحی خودشون را داشتند که امروزه هیچ شباهتی به قبلشون ندارن (جگوارو کادیلاک و ولوو نمونه های بارز هستند) ،دیگه تو بحث تکنولوژی و نوآوری محصولات آلمانی که حرف و کلام بی پایانه…
۳.تبریک فراوان به کیا و هیوندای و کره ای های سخت کوش و طالب پیشرفت
۴.متاسفم
ویلیامز «بنتلی. استون مارتین.مکلارن»
۲۵ اسفند ۱۳۹۶خیلی طراحی خوبی داره مخصوصا داخلش، در کل خیلی خوشم اومد،ب شخصه از کیا بیشتر از هیوندا خوشم میاد.
پدال نمیخوای خدای نکرده مطلبی در مورد کانسپت استون مارتین لاگوندا و مکلارن سنا gtr بذاری؟!!! :) :-D
ali a
۲۵ اسفند ۱۳۹۶طراحی بیرونی و داخلی با اینکه الهام گرفته از بنز و بنتلی هست ولی واقعا خوب و شیک شده…با امکانات خیلی خوب و قیمت مناسبترش نسبت به رقبا ارزش خریدش خیلی بالاست…
Pooriya:::BMW:::GERMANY
۲۵ اسفند ۱۳۹۶با اینکه کیا بسیار موفق تر از هیوندا عمل عمل کرده ولی در این کلاس کیا در پس جنسیس قرار میگیره و جنسیس بسیار عالی تر ظاهر شده است
کیا بهتره تمرکز خودش روی کراس اوور ها و اس یو وی ها قرار بده همچنین در کلاس اسپرت ها
سدان لوکس جنسیس بهتره