با این که کیا اسپورتیج ۲۰۱۵ راه مدلهای قبلیاش را ادامه داده، ولی در همین حال، این موضوع باعث نشده که خودروساز کرهای تغییر قیمتی در این کراسآور کامپکت نداشته باشد. قیمت کیا اسپورتیج مدل ۲۰۱۵ از ۲۲۶۴۵ دلار شروع میشود که نسبت به مدل قبلی، ۱۵۰ دلار افزایش قیمت نشان میدهد.
کیا اسپورتیج در تریمهای LX، EX و SX در دسترس قرار میگیرد که قیمت اولیه ۲۲۶۴۵ دلار مربوط به اسپورتیج LX است. اسپورتیج LX به صورت استاندارد دارای امکاناتی چون چرخهای ۱۷ اینچی آلومینیومی، اتصال بلوتوث با قابلیت هندزفری و ورودی بدون کلید است. با پرداخت ۲۶۰۴۵ دلار میتوانید صاحب تریم EX از این خودرو شوید. در نتیجه، این کراساور کامپکت به مواردی مانند چرخهای ۱۸ اینچی آلومینیومی، راهنماهای LED بر روی آینههای بغل، دامپرهای با عملکرد بالا، ریلهای سقف، اسپویلر عقب، چراغهای مهشکن و طرح کروم در بدنه مجهز میگردد. هر دو تریم LX و EX از یک موتور ۲/۴ لیتری I-4 برای پیشرانه استفاده میکنند که دارای ۱۸۲ اسببخار قدرت و ۲۴۰ نیوتنمتر گشتاور است. در همین حال، تریم SX با یک موتور توربوی ۲ لیتری چهار سیلندر همراه است که قدرتی برابر ۲۶۰ اسببخار و گشتاوری برابر ۳۶۵ نیوتنمتر دارد. قیمت تریم سطح بالای SX از کیا اسپورتیج ۲۰۱۵ برابر ۲۸۹۹۵ دلار است که جهشی ۱۲۰۰ دلاری نسبت به مدل ۲۰۱۴ نشان میدهد. در اسپورتیج SX امکاناتی چون اگزوز دوگانه، طرح روشنایی LED در چراغهای جلو و یک جلوپنجره منحصر به فرد به چشم میخورد. فارغ از این که مشتری چه تریمی را برای خرید کیا اسپورتیج انتخاب میکند، موتور آن همیشه با یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک همراه خواهد بود و دیفرانسیل تمامچرخ متحرک نیز میتواند به صورت یک آپشن ۱۵۰۰ دلاری استفاده شود. با این که کیا اسپورتیج ۲۰۱۵ با امکانات استاندارد بسیار زیادی عرضه شده است، ولی در همین حال، برخی پکیجها و تکنولوژیها به شکل آپشن برای آن درنظر گرفته شده است. به عنوان پکیج تجهیزات «محبوب» به ارزش هزار دلار، مواردی مانند اسپویلر عقب، راهنماهای LED در آینههای بغل، ریلهای سقف و شمارنده سفر را به اسپورتیج LX اضافه میکند. پکیچ UVO نیز شامل سیستم مکمل همراه با دوربین نمای عقب با هزینه ۶۰۰ دلار است؛ البته این پکیج تنها میتواند همراه با پکیج «محبوب» استفاده شود. پکیج UVO در مدلهای اسپورتیج EX و SX به صورت استاندارد وجود دارد. در همین حال، برای مدل EX یک پکیج پرمیوم ۳۹۰۰ دلاری ارائه شده که شامل امکاناتی چون سیستم راهبری، سقف آفتابگیر پانوراما، تریم چرمی کابین، تهویه صندلیهای جلو، دکمه فشاری استارت و سیستم دستیار پارک عقب است.۷۷ خواندن این مطلب 2 دقیقه زمان میبرد
Ferrari
۱ شهریور ۱۳۹۳من از طراحی جدید کیا خیلی خوشم میومد. و از اسپورتیج هم همینطور ولی کیا چرا برای سال ۲۰۱۵ که سال مهمی برای خودروسازهای آسیایی هیچ تغییری ظاهری برای اسپورتیج ندادی،چرا؟
ولی گذشته از ظاهر قدیمیش ماشین عالی.
ASTON MARTin
۱ شهریور ۱۳۹۳خداییش با توجه به وضعیت در آمد فعلی مردم ایران و همینطور وضعیت خودرو در جهانه امروز ، این خودرو قیمتش باید نهایتا خیلی زیاد بخواییم حساب کنیم 30 میلیون باشه!
ali
۱ دی ۱۳۹۳البته با دلار هزار تومانی وبدون تعرفه گمرک پایین تر از بیست و پنج ملیون میشه
Ahmad..F12
۴ شهریور ۱۳۹۳اسپورتیج خشک ترین ماشینیه که من تو عمرم سوار شدم!!!!!!!
صندلی های به شدت خشک، سخت و خسته کنندش خیلی رو اعصابه
بیشتر از یک ساعت رانندگی با این ماشین واقعاً ناراحت کنندست
farzad
۱۱ شهریور ۱۳۹۳حرف الکی نزن
behrooz
۱۴ دی ۱۳۹۳چرا بدون اینکه اطلاعات داشته باشی حرف میزنی اسپورتیج داخل ردیه
قیمتی خودش البته قیمتهای داخل ایران ماشین بسیار خوبی است وسواری آن بیشتر به سواری یک ماشین سواری است نه یک شاسی بلند
مهران
۱ شهریور ۱۳۹۳داخلش اصلا به یه ماشین 150 میلیونی نمیخوره
Just germany...
۱ شهریور ۱۳۹۳کاملا موافقم
در حد همین لیفان x60 بیشتر نیست داخلش
البته کیفیت خوبی داره اما ظاهر نداره
ASTON MARTin
۱ شهریور ۱۳۹۳والا! داخل لیفان خیلی قشنگ تر از اینه!
vahid jinpachi
۱ شهریور ۱۳۹۳پول این رو باید بدی پراید بخری. :@
ASTON MARTin
۱ شهریور ۱۳۹۳والا به قرعان :@
RainCityCars
۱ شهریور ۱۳۹۳اولا این عکسا برای 2014 نیس چه برسه برای 2015 ، بعدشم عزیز من شما نشستی میگی آره توی عکس زشته ولی داخلش باشی فرق می کنه خیلی هم با x60 آشغال چینی هم فرق می کنه
mostafa
۱ شهریور ۱۳۹۳داداش کاپوتش رو یزن بالا…..! حالت بهم میخوره
من تو دبی خواستم اینو بخرم ، یه دور باش زدم اصلا نظرم برگشت شب کابوس میدیدم که پراید ازم جلو میزنه رفتم نیسان خریدم
این ماشین فقط خوشگله همین ، اگه دنبال خوشگلی باشیم که باید بریم ماشین چینی سوار شیم بهتره
Ahmad..F12
۴ شهریور ۱۳۹۳مصطفی جان موافقم
طراحی خوب ولی کیفیت سواری به شدت ضعیفی داره
مهدی 911
۱ شهریور ۱۳۹۳سلام دوستان امروز اولصبح شاخام در اومد سایت کار اند درایو رو باز کردم تست لامبورگینی هوراکان بود شتاب صفر تا صد 2/5 ثانیه من که باورم نمیشه دروغه نظر شما چیه
امین
۱ شهریور ۱۳۹۳یا خالی بسته یا اشتباه کرده.
امین
۱ شهریور ۱۳۹۳حیف پول که آدم بالای این ماشین بده.
abbasjj
۱ شهریور ۱۳۹۳اگه همچین پولی داشتم یه تویوتا کمری میگرفتم یا اگه عیالوار نبودم تویوتا جی تی 86
توفیقی
۱ شهریور ۱۳۹۳هر چی هست از این خودرو بیشترین استقبال تو منطقه آزاد ارس میشه.من نمی دونم مردم چرا پولشونو به آشغالهای کره ای میدن؟؟؟سئونگ یانگ رکستون هم خوب استقبال شده ولی چرته و جالب نیست.کامارو ZL1 اسپرت سفارشی با 700 اسب رو ول کردن که استانداردش 580 تاست.اومدن…!!!
احسان(احسان سابق)
۱ شهریور ۱۳۹۳اخه اسپرتیج و کامارو کجاشون بهم ربط داره؟در ضمن اسپرتیج تو خود امریکا هم جزو بهترین شاسی بلندهای کوچیک ارزون برای خانواده هاس.اگر همین ماشین با همین کیفیت بجای کره برند ژاپنی یا امریکایی داشت 150 میلیون که سهله 250 میلیون هم بود میگفتیم ارزش داره
RainCityCars
۱ شهریور ۱۳۹۳ایول یه با عقل پیدا شد
توفیقی
۱ شهریور ۱۳۹۳من کامارو را با اسپرتیج مقایسه نکردم!!!!!!بحثم سر قیمته نه نوع خودرو.با پولی که واسه اسپورتیج میدی میشه راو 4 و گرند چروکی خرید
امیر
۱۱ بهمن ۱۳۹۳معلومه پول خرید این جور ماشین ها رو نداری
چون هر آدم عاقلی که قصد خرید در منطقه آزاد اروند رو داشته باشه می ره سراغ ماشینی که قطعات یدکیش به آسانی در دسترس باشه و تعمیرکارش هم فراوون پیدا بشه، شما حساب بکن یه ماشین آمریکایی بخری باهاش بری مسافرت توی مثلا سمنان مشکل فنی پیدا کنه!! باید تا خود منظقه آزاد جرثقیل بگیری، اما اگه کره ای یا ژاپنی بکیری توی همه ی کشور قطعات بدکی و تعمیرکارش پیدا می شه
mohsen
۱ شهریور ۱۳۹۳اخه این چه مقایسه ای که شما(توفیقی) انجام دادید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یه کم فکر کردن هم خوبه.
دو تا خودرو را میخوای با هم مقایسه کنی باید در یک کلاس و در یک رنج قیمت باشن.
اگه این مقایسه از نظر شما درسته چرا مردم پولشونو بابت اسپورتیج بدن مثلا برن بنز s کلاسه بگیرن.
علی عقیلی
۱ شهریور ۱۳۹۳اره بابا
تو منطقه ازاد اروند هم همینطوره
احمدرضا
۱ شهریور ۱۳۹۳پشتش شبیه سوسکه
مهدی
۱ شهریور ۱۳۹۳اقا تو کشور ما باید با ix 35 و ASX میتسوبیشی مقایسه بشه ولی اگه زیبای و رخ بیرونی ماشین رو کنار بزاری باید با همون X60 مقایسه کنی البته این ماشین 3 برابر X60 قیمت داره.
توفیقی
۱ شهریور ۱۳۹۳ولی بازم خودرو بدی نیست
datsun
۱ شهریور ۱۳۹۳کلا با کره ای ها حال نمیکنم
mohsen
۱ شهریور ۱۳۹۳دوستانی که با خرید این خودرو مخالفن چه انتخابهای دیگری را معرفی میکنن؟
توجه داشته باشید که خودرویی که معرفی میکنید در همین کلاس و با همین قیمت باشه.
سام
۲ شهریور ۱۳۹۳با سلام و عرض ادب به تمامی کارکنان و دوستداران سایت پدال
به نظر من اسپورتیج ماشینیه که به دلیل تحریم هایی که وجود داره و همچنین عدم حضور مؤثر رقبای ژاپنی، آلمانی و آمریکایی تونسته تو بازار ایران تا حدودی موفق باشه.معلوم نبود در صورتی که ایران با دنیا رابطه عادی داشت و تحریم هم نبودیم ،اسپورتیج می تونست اینطور موفق بشه .در ذیل توجه شما رو به یک آمار مهم جلب می کنم.
در سال 1392 شمسی جمعا 77860 دستگاه خودرو وارد کشور شده که از این تعداد هیوندای ix 35 با 10550 دستگاه بیشترین حجم واردات را به خود اختصاص داده است.حجم واردات بعضی از خودروهای معروف در دیل درج می گردد:
کیا اسپورتیج : 6918 دستگاه ـ هیوندای سانتافه : 7241 دستگاه
هیوندای سوناتا : 4774 دستگاه ـ جیلی : 9222 دستگاه
تویوتا کمری : 2430 دستگاه ـ تویوتا RAV4 در حدود 1888 دستگاه
ب.ام.و 528 : 1384 دستگاه ـ ب.ام.و ایکس تری : 1081 دستگاه
ب. ام.و ایکس وان : 378 دستگاه ـ میتسوبیشی ASX در حدود 648 دستگاه
آلفارومئو جولیتا : 259 دستگاه ـ ولو در کل مدلها جمعا 230 دستگاه
مرسدس بنز سی 200 : 914 دستگاه ـ مرسدس بنز ئی 200 : 331 دستگاه و………
سام
۲ شهریور ۱۳۹۳با سلام مجدد
در ضمن مجله کار اند درایور ( CAR AND DRIVER ) چاپ آمریکا هم کیا اسپورتیج رو در لحظه ورود به بازار این کشور مورد آزمایش قرار داده که شرحش رو در ذیل براتون می نویسم.
” SUV کوچک کیا یکی از جذاب ترین گزینه های بازار است. موتور 4 سیلندر جایگزین موتور 6 سیلندر قبلی شده است. موتور 4 سیلندر آن کافی است و مصرف سوخت خوبی هم دارد.اسپورتیج واقعا ارزش یک نگاه جدی را دارد.
نکات مثبت خودرو از نظر مجله کار اند درایور : استیل جذاب ، طراحی و کیفیت بسیار بهبود یافته داخلی، هندلینگ ایمن، قیمت دوست داشتنی ( البته برای بازار آمریکا! ـ سام ) و خدمات پس از فروش طولانی
نکات منفی خودرو از نظر مجله کار اند درایور : سواری خشن و خشک ، در سرعت های بالا یک مقدار سر و صدا دارد ، فرمان آن حس چندان خوبی ندارد!
Ahmad..F12
۴ شهریور ۱۳۹۳دقیقاً همینطوره
اصن نمیدونی چقدر مسخرست سواریش!!!
این جمله هم خیلی برام جالب بود: “دیفرانسیل تمامچرخ متحرک نیز میتواند به صورت یک آپشن ۱۵۰۰ دلاری استفاده شود.”
خیلی جالبه شما میری شاسی بلند میخری، بعد، دو دیرانسیل بودنش آپشن حساب میشه و باید بابتش پول اضافه بدید!!!!!!!!!!!!!
farzad
۲۹ شهریور ۱۳۹۳اقای محترم هرکی نظر خودشو داره به نظر من عالیه ولی به نظر شما بده ماشین یکی از چیزای سلیقه ای است
a
۲۸ آذر ۱۳۹۳دوست عزیز این که گفته دیفرانسیل تمامچرخ متحرک نیز میتواند به صورت یک آپشن ۱۵۰۰ دلاری استفاده شود یعنی awd لطفا اطلاعات خودتونو بالا ببرید awd با 4*4 فرق داره فرقشم اینه که awd همزمان هر 4 جرخ حرکت میکنن در 4*4 در صورت نیاز از دو دیفرانسیل به صورت دستی استفاده می شود
ROLLS R R ROYCE
۲ شهریور ۱۳۹۳امکانات خوب!!!!!!!!!
اما جلو بندی ش خیلی ظعیفه!!!!!!!
sahar
۲۳ شهریور ۱۳۹۳کیا از نظر ظاهر ماشین بسیار زیبایی هست ولی شتاب هیوندا را ندارد
farzad
۲۹ شهریور ۱۳۹۳اقایون شما بسیار اشتباه میکنید بابای من یه اسپورتیج 2000ccداره بهترین سواری رو داره صفر تاصدش که بابام رفت 6 ثانیه بود 200 تارو هم پر کرد توی سرعت 200تا بسیار نرم بود سواری روان ونرمی هم داره همتون دارید اشتباه میکنید بعدم شما یک ماشین چینی اشغل که راه به راه خراب بشه رو با ماشین های کره ای مقایسه میکنید یکی میشناختم که یه x60 داشت تو جاده باسرعت 100 تا الکی الکی چپ کرد خواهش میکنم که حرف الکی نزنین
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۳ مهر ۱۳۹۳فرزاد جان صفر تا صد 6 ثانیه اشتباه میکنی.خیلی باشه 8 ثانیه.بررسی کنی متوجه میشی.
ارمین
۱۶ آبان ۱۳۹۳خب شما که می گین ماشینه بدیه تو این رنج قیمت و مدل رقباش ix35 و rav4 هست با دلیل منطقی بگین که sportage از اون 2 تا عقب تره؟ یا چه دلیلی داره که بجای این یکی از این 2 تا رو خرید
حامد
۱۷ آبان ۱۳۹۳دید اسپورتیج افتضاحه وراننده رو کلافه میکنه اینو میتونید توی سانتافه نیو هم تجربه کنید همچنین شتاب خوبی ندارند و توربو شارژر هردو افتضاح کار میکنند بجایاینا راو 4 گزینه بهتریه
حامي
۲۲ آبان ۱۳۹۳من سواریشو امتحان کردم، و با همین ماشین تو برف با سرعت ۱۰ کیلومتر چپ کردیم، که خداروشکر کسی چیزیش نشد…. و ماشین از سقف داغون شد و کلی هزینه…
سواریش نرمه،،،،:)
حامي
۲۲ آبان ۱۳۹۳من سواریشو امتحان کردم، ماشین نرمیه در مقایسه با ix35…
تو برف هم با سرعت ۱۰ کیلومتر ماشین چپ کرد…. که از سقف داغون شد ولی کسی اسیبی ندید
جلال
۴ آذر ۱۳۹۳سلام بنطرمن چب کردن ماشین به نحوه رانندگی وشرایط ربط داره
.راو4خوبه ولی 50تومان گرونتره وتمام اپشن های اسپورتیج رو نداره
من موندم بخذم یانه
پشیمانم کردین
ج
۴ آذر ۱۳۹۳لطفا درست راهنمای کنید
نه براساس سلیقه وتعصب
شهریار
۱۱ آذر ۱۳۹۳حامی جون شاخش بیرون بود…با سرعت 10 کیلومتر چپ کردی؟؟؟اینطوری باشه تو را ه رفتن عادی هم چپ میکنی
پرهام
۱۵ آذر ۱۳۹۳جالبه تو سرعت 10 کیلومتر چپ کنی باید چهار پنج نفر هم کشته داده باشه
امیر007
۲۲ آبان ۱۳۹۴اقا با پرایدم تو۱۰تا چپ نمی کنن بگزریم خوبه واسه شهر ولی خشکه
محسن
۱۶ آذر ۱۳۹۳شرکت کیا باید شکل ظاهری اسپورتیج را تغییر بده هم از دخل ماشین وهم از بیرون اسپورتیج ۲۰۱۲،۲۰۱۳،۲۰۱۴و۲۰۱۵ باهم یک شکل هستند و هیچ تغییری در شکل ظاهری نداشتند شرکت کیا باید به فکر این مشکل باشد
محسن
۱۶ آذر ۱۳۹۳اگر میگید اسپورتیج افتضاح است پس باید به فکر راو ۴ یا ix35 ۲۰۱۵ باشیم
farzad sportage
۷ دی ۱۳۹۳اقایون توجه کنید ix35 خیلی خشک تر از اسپورتیج هستش
farzad sportage
۷ دی ۱۳۹۳من وراکروز هم سوار شدم خیلی سواری نرمی داره اما قیمتش هم باید نگاه کنید
افسون
۱۰ دی ۱۳۹۳من 18 ساله رانندم البته این گرونترین ماشینیه که سوار میشم همه چی عالیه فقط مصرف سوخت شهر بالاست
وحید
۱۷ دی ۱۳۹۳سلام من خودم یه اسپورتیج دارم میتونید تو سایت آپارات مقایسه 4 شاسی بلند محبوب در ایران رو بخونید تا مقایسش کنید با رقیباش
sunmartin
۲۱ دی ۱۳۹۳در مورد اسپرتیج همین بس که تا بحال چندین جایزه طراحی بین المللی و نه جوایزی که چینی ها خودشون به خ دشون میدن و واسه هم در پپسی باز میکنن ؛گرفته در آلمان بخصوص برلین بحدی محبوبه که دنگ و وارنگ تو خیتبون اسپرتیج میبینی در استتنبول هم همچنین سواری بسیار نرم و بیشتر شبیه یک خودروی بی صدای سدان و کیفیت خوب و کم خرج و کم استهلاک نمیدونم بعضی ها چطور جرات میکنند خودروهای یکبار مصرف چینی با بزرگانی مانند کیا و هیوندا قیاس میکنند البته من فرض بر بی اطلاعی و تازه به خودرو رسیدگی این افراد قرار میدم