کیا

قیمت و مشخصات کامل کیا استینگر جدید

۱۱ هزار دلار ارزان‌تر از ب‌ام‌و سری ۴ گرن کوپه
سدان اسپورت جدید کیا که استینگر نام دارد بازخوردهای مثبتی را از سوی کارشناسان و طرفداران صنعت خودرو دریافت کرده و انتظار می‌رود با ۵ تریم متفاوت در ماه آینده وارد نمایندگی‌های شرکت در آمریکا شود.


استینگر پایه بهای آغازین ۳۱۹۰۰ دلاری خواهد داشت درحالی‌که بهای استینگر پریمیوم از ۳۷۱۰۰ دلار آغاز می‌شود. همچنین قیمت مدل‌های استینگر GT، GT1 و GT2 به ترتیب از ۳۸۳۵۰، ۴۳۲۵۰ و ۴۹۲۰۰ دلار آغاز می‌شوند. برای به دست آوردن سیستم چهار چرخ محرک باید ۲ هزار دلار دیگر در نظر بگیرید و البته به مبالغ فوق ۹۰۰ دلار دیگر به خاطر هزینه‌های تحویل را هم اضافه کنید.


این قیمت به‌طور قابل‌توجهی کمتر از دیگر خودروهای اسپورت لوکس این کلاس نظیر ب‌ام‌و 430i با پیشرانه ۴ سیلندر توربو است که قیمت پایه ۴۳۱۰۰ دلاری داشته و همچنین آئودی A5 اسپورت بک نیز بهای آغازین ۴۲۶۰۰ دلاری دارد. نسخه ۶ سیلندر GT نیز ارزان‌تر از رقبای تئوری این خودرو همچون 440i گرن کوپه با قیمت آغازی ۴۹۵۰۰ دلاری است.


یکی از مدیران کیا می‌گوید:

اگرچه استینگر از لحاظ لذت رانندگی ناب جدای از محصول دیگر کیا است اما در عین حال بسیار شبیه محصولات مرسوم شرکت بوده که ارزش بسیار بالا را با عملکرد فوق‌العاده، هندلینگ درخور، تجهیزات لوکس و… ترکیب کرده‌اند.


در نسخه پایه استینگر شاهد سیستم تعلیق با تنظیمات غیرفعال برای بالانس سواری خواهید بود. مدل‌های GT هم دارای کنترل پایداری دینامیک الکترونیکی و همچنین ترمزهای برمبو هستند.


مدل‌های ۲ لیتری توربو دارای سیستم صوتی پایه با ۶ بلندگو و صفحه لمسی ۷ اینچی هستند درحالی‌که سیستم استاندارد مدل‌های GT دارای ۹ بلندگو بوده و با آمپلی‌فایر بیرونی عرضه می‌شوند. شما همچنین می‌توانید سیستم صوتی سفارشی هارمن کاردون با تکنولوژی صدای محیطی را دریافت کنند.

نیروبخش استینگر پایه و پریمیوم پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با قدرت ۲۵۵ اسب بخار و گشتاور ۳۵۲ نیوتون متری است درحالی‌که نسخه‌های GT از پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۳ لیتری توئین توربوی ۳۶۵ اسبی و ۴۹۴ نیوتون متری بهره می‌برند. هر دو پیشرانه به یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک و دیفرانسیل عقب متصل هستند.

بهای پایه کیا استینگر: ۳۱۹۰۰ دلار

بهای پایه کیا استینگر پریمیوم: ۳۷۱۰۰ دلار

بهای پایه کیا استینگر جی تی: ۳۸۳۵۰ دلار

بهای پایه کیا استینگر جی تی ۱: ۴۳۲۵۰ دلار

بهای پایه کیا استینگر جی تی ۲: ۴۹۲۰۰ دلار

سیستم چهار چرخ محرک: ۲۲۰۰ دلار

هزینه تحویل در مقصد: ۹۰۰ دلار

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲۷ دیدگاه‌ها

  1. پیام اکرمی پور

    ۳۰ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (2139 ديدگاه)

    کیا هم مثل هیوندای داره به زدن برند لوکس نزدیک میشه

    موافقم 6
    مخالفم 2
  2. morteza

    ۳۰ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (63 ديدگاه)

    نگو که از داخل بنز الهام نگرفته؟

    1. مجتبی

      ۲۸ فروردین ۱۳۹۷
      سوابق: (1 ديدگاه)

      فقط برا دوتا هواکش دایره؟؟؟

      موافقم 1
      مخالفم 1
  3. عرفان

    ۳۰ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (480 ديدگاه)

    اخه استینگری که یک سالش هم نشده کجا، m4 و a5 سلاطین کجا
    هدیه هم قبولش نمیکنم
    یک شبه نمیشه ره چند ساله پیمود!!

    1. moein

      ۳۰ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (913 ديدگاه)

      خدا رو شکر که همه آدمها طرز فکر شما رو ندارن؛وگرنه احتمالا الان اوج تکنولوژی تو شیشه برقی خلاصه میشد

    2. شایان

      ۳۰ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (191 ديدگاه)

      اگه هدیه گرفتی بدش به من:))

      موافقم 3
      مخالفم 1
  4. فقط فرانسه فقط بوگاتی

    ۳۰ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (218 ديدگاه)

    چهرش از پشت یکم مضطربه توش یکم مثله بنزه مخصوصا اون ودردی های هوای توی کابین

  5. Wrx

    ۳۰ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (329 ديدگاه)

    دووووسش دارم??

  6. Kamran

    ۳۰ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (919 ديدگاه)

    کابین = نصف ائودی نصف بنز

  7. رامتین

    ۳۰ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (3254 ديدگاه)

    دقیقا با همین قیمت میشه آلقارومئو جولیا را خرید (مدل 2لیتری) که اولا برنامه ورودش به ایران اوکی شده، ثانیا از هر لحاظ برتر و بهتره.

  8. دلشادی

    ۳۰ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (17 ديدگاه)

    کیا و هیوندای خیلی خوردوهای خوبی تولید میکنن اما هنوز خیلی مونده تا با بزرگان رقابت کنن. ولی به مرور زمان جاشون رو بین برندای برتر اسپرت هم باز میکنن. منتها‌شرکتای دیگه روز به روز بهترو بهتر میشن. کاش این رقابت ها رو کشور ماهم بود تا شاهد پیشرفت روزافزون خودرو سازی خودمون باشیم اما متاسفانه جیب خودروسازان و حرف اونا میچربه به خواسته های مردم

  9. Mohamad

    ۳۰ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (85 ديدگاه)

    کره ای ها تو خودروسازی خیلی پیشرفت کردن و فاصلشون با خودرو سازان ژاپنی و اروپایی کمتر و کمتر میشه برعکس آشغال سازای ما…!

  10. net

    ۱ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (3397 ديدگاه)

    کیا استینگر طراحی داخلی و بیرونی زشت و مسخره ای داره_فقط هیوندای گرنجور ۲۰۱۷ نسل قبلی طراحی داخلی و بیرونی زیبا و سقف سانروف بزرگ و چراغ عقب و جلو زیبا و سیستم صوتی پیشرفته اینفینیتی با۱۴ بلندگو و ۲ ساب وفر و رینگ۱۹ اینچی زیبا طراحی داخلی کاملا مشکی و اگزوز زیبا واپل کارپلی و اندروید اتو و کروز کنترل و چراغ نور بالا خودکارو………….گرنجور۲۰۱۷ نسل قبلی عشق

    1. Mike

      ۶ مرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (2 ديدگاه)

      اتفاقا خیلی ماشین اسپرت و تو چشیه.

  11. سید بهنام

    ۹ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    گناه ما چیست که باید تعرفه گمرگ به این شدت رو پرداخت کنیم??

  12. امیر

    ۱۳ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (2 ديدگاه)

    الان دیگه اگه گمرکی هم نگیرن با قیمت دلار دیگه نمیشه خرید

  13. همایون

    ۱۳ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با این وضع دلار پول یه بنز یا بی ام و رو بدی
    ولی سوار کره ای بشی
    تا ایران خودرو و سایپا به بخش خصوصی واگذار نشه باید چرخشون رو ببوسید

    لبنان هم ماشین اسپرت و… میزنه
    کارخانجات ایران فقط کپی کارن
    نهایت پیشرفتشون تغییر چراغ

  14. morteza

    ۲۴ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    طراحی ظاهروطراحی داخل کابین ومشخصات فنیش عااالیه امیدوارم بتونم بخرمش

  15. حامی

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    این ماشین با این قیمت بی نظیره من تا به امروز فقط از شرکت کیا ماشین داشتم بعد از کوپه فکر کنم تنها ماشینی که لذت رانندگیش مثل اون باشه برام همینه

  16. پژمان

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به نظرم به نسبت قیمت وامکانات فوق العاده اس.در حد بی ام و سری 3 لذت بخشه

  17. ابولفضل

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    شاید دوستانی ک تو صنعت نیستن باورشون نشه ولی ماهم ب راحتی میتونیم مچین خودروهایی تولید کنیم
    فقطمسولین نمیخوان ک تولید کنیم
    ب همین سادگی

  18. اریا۹۶

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام.
    کیه استینگر 2018 برنده بهترین ماشین بین همه ماشینها در مجله ماشین هفته امریکا شد هم از لحاظ امکانات راحتی و قدرت و هم از لحاظ قیمت.
    ۳۸۵ اسب فول فول پنجاه هزار دلار…
    البته کاش پول ما اینقد بی ارزش نبود?

  19. مصطفی رستمی

    ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اگه مملکت ما رو اساس بود طراحهای اکثر شرکتهای خارجی ایرانی هستن اونارو بکشونن بیارن همت به خرج بدن رانت خواری نکنن خودمون از این بهترشو تولید میکنیم

  20. سهراب

    ۱ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    هوا هست. نفس هست.،، ولی تا آن زمان زنده خواهی ماند که هوا از نفس و نفس از هوا نگیری…..و این است حکایت صنعت اتومبیل ما.

  21. امیر

    ۲۵ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خدایا ما چقدر بدبختیم که تو ایرانی باید زندگی کنیم که حق استفاده از برندهای با کیفیت را نداریم،لعنت به این روزگار که با پول یه پژو تو ایران کل دنیا دارن ماشینهای خوب سوار میشن،***،ایرانی حقش بیشتر از ایناست،دارن نسل مارو با این ارابه های مرگ منقرض می کنند.

  22. Kia Stinger GT

    ۱۱ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من الان Stinger GT گرقتم که 365 HP داره
    باهاش راحت ماشین 490 HP رو مشیه زد
    BMW m3 و Ford Mustang 2018 رو خودم زدم
    ماشین خیلی زاحت و شیک هست امید.ارم ایران هم بیاد

  23. Mike

    ۶ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (2 ديدگاه)

    من استینگر آبی دارم مدل ۲۰۱۸. ازش راضی هستم. تنها مشکلی که باهاش داشتم برای چند ماه که یهویی خودش فعلا برطرف شده این بود که وقتی پدال گاز رو محکم فشار میدادم (تیک آف)، بعضی وقتها سیستم اکسلریشنش تا (فکر کنم) ۷۰٪ ضعیف میشد یعنی هرچی گاز میدادم خیلی آهسته گاز میخورد و باید میزدم کنار جاده خاموش‌کنم و روشنش کنم تا دوباره درست میشد. ۳ باز بردمش نمایندگی نتونستن تشخیص بدن. ولی کلا ماشین تو‌چشیه و‌خوشم‌ میاد ازش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا