کیا

قیمت‌گذاری کیا کادنزا ۲۰۱۷

در نمایشگاه اتومبیل نیویورک امسال بود که کیا از نسل دوم سدان فول‌سایز و دیفرانسیل جلوی خود رونمایی کرد. این کمپانی در مدل جدید کادنزا ۲۰۱۷، مجموعه‌ای از تکنولوژی‌ها و تجهیزات را اضافه کرده و در عین حال، به میزان قابل‌توجهی از وزن آن کاسته است. با این حال، علی‌رغم انتشار اطلاعات در مورد ساختار آلومینیومی، استفاده از فولاد با مقاومت بالا و بهینه‌سازی‌های بی‌شمار دیگر، کیا تا به این زمان از اعلام قیمت‌گذاری کادنزا خودداری کرده بود.

2017 Cadenza SXL
امّا به‌تا‌زگی، کیا قیمت کادنزا ۲۰۱۷ را منتشر کرده که از ۳۲ هزار و ۸۹۰ دلار برای برای تریم پایه «پرمیوم» آغاز می‌شود؛ قیمتی که شامل ۹۰۰ دلار هزینه تحویل در مقصد نیز هست. تریم «تکنولوژی» که تجهیزات تکنولوژیک زیادی در آن به کار گرفته شده، هزینه‌ای برابر ۳۹۸۹۰ دلار برای مشتریان خواهد داشت و این در حالی است که بالاترین سطح سری کادنزا با نام «لیمیتد»، با قیمتی برابر ۴۵ هزار و ۲۹۰ دلار در اختیار مشتری قرار می‌گیرد.

2017 Cadenza SXL

از جمله سیستم‌های ایمنی که در تریم‌های بالاتر کادنزا ارائه می‌شوند، می‌توان به مواردی چون سیستم ترمز اضطراری خودکار با قابلیت تشخیص عابر پیاده، هشدار برخورد از جلو، نمایشگر نمای پیرامونی، سیستم تشخیص نقطه کور هوشمند اسپورت و سیستم دستیار نور بالا اشاره کرد. نمایشگر سر بالا (اولین بار برای کمپانی کیا)، چرم ناپا، چرخ‌های ۱۸ یا ۱۹ اینچی، سیستم اطلاعات و سرگرمی با قابلیت سازگاری با سیستم‌عامل‌های اپل کارپلی و اندروید اتو و یک سیستم صوتی هارمن / کاردون با ۱۲ اسپیکر از جمله تجهیزات دیگری هستند که مشتریان امکان انتخاب آنها را خواهند داشت.

2017 Cadenza

2017 Cadenza
به گفته کیا، تمام تلاش این کمپانی در کادنزای جدید، ایجاد محیطی آرام در داخل کابین و یک «سکوت کتابخانه‌ای» بوده است. به این منظور، از جاذب‌های شوک مخصوص همراه با دامپینگ دارای دامنه گزینشی، ضربه‌گیرهای هیدرولیک، افزایش مصالح عایق صوت، شیشه‌های آکوستیک و یک سپر محافظ ویژه در زیر بدنه استفاده شده است. اورث هدریک (Orth Hedrick)، معاون برنامه‌ریزی تولید کیا موتورز امریکا در این زمینه می‌گوید:

کادنزای جدید با چهره‌ای تهاجمی و زیبا و بهینه‌سازی‌های قابل‌توجه، هیجان زیادی به کلاس خودروهای بزرگ اضافه می‌کند. امّا این پایین‌ترین سطح این خودروهاست که محل درخشش کادنزا می‌شود؛ جایی که این مدل با ارائه تجهیزات تکنولوژی و لوکس در یک قیمت مقرون‌به‌صرفه و شگفت‌انگیز، می‌تواند در هر سطح تریم، مشتریان را به سمت خود جذب کند.

2017 Cadenza
کیا در مدل ۲۰۱۷ از کادنزا، تنها یک گزینه پیشرانه را برای مشتریان عرضه کرده است؛ یک موتور ۳.۳ لیتری V-6 با قدرت ۲۹۰ اسب‌بخار و گشتاور حداکثر ۳۴۳ نیوتن‌متر که با یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک همراه می‌شود. همچنین قدرت پیشرانه منحصراً به چرخ‌های جلو منتقل خواهد شد.

منبع: automobilemag

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۳۸ دیدگاه‌ها

  1. حسین

    ۲۲ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (3001 ديدگاه)

    با این حجم موتور احتمالا ایران نمی‌یاد!جر مناطق ازاد

    1. Ashkan

      ۲۲ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (376 ديدگاه)

      قانون حجم موتور رو وردارن بر اساس قیمت بزارن مثلا ماشین بالا 100 هزار دلار لوکس وارداش ممنوع (که البته ما با ممنوعیت هر نوع خودروری مخالفیم چه لوس چه غیر لوکس)

    2. RS-28

      ۲۳ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      خوشگل

  2. Efk

    ۲۲ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (211 ديدگاه)

    پشتش خیلی تپله ماشینی که کشیده و عضلانی بنظر بیاد بهتره

  3. Bavaria

    ۲۲ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (581 ديدگاه)

    کمپانی هایی مثل هیوندای یا کیا یا امثال اینا که تازه به درجات بالا رسیدن اکثرا میرن توو کار لوکس بودن و راحتی و آرامش و این حرفا
    اینجاست که تفاوت خودرو ساز های مطرح معلوم میشه
    مثلا ب ام و هیچ وقت نمیاد بگه ما ماشینی میسازیم ررررراحت بببببی صدا آآآآآآرامش فوق العاده. بلکه تکنولوژی و جنمشو داره میگه ماشنمو بنداز توو پیست وحشیانه گاز بده پا به پات میاد ی حال اساسی هم میده بهت.(به عینه دیدم یارو با ب ام و 335 کانورتیبل از رو سرعت گیر پرید!!!! اینجاست که فهمیدم چرا هزینه نگهداری ب ام و بالاست)
    اینا خودشونو فعلا با آرامش و این حرفا گول میزنن

    1. Hj

      ۲۲ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (83 ديدگاه)

      ینی میگی شما با ماشینایه اسپورت ژاپنی یا امریکایی این طور رفتار نمیشه؟؟
      پس چرا استحلاک و هزینشون نسبتا از bmw کمتره

      1. Bavaria

        ۲۲ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (581 ديدگاه)

        اولا من گفتم کمپانی هایی که تازه اوج گرفتن
        دوما اون ماشین اسپرت ژاپنی هرگز توو راحتی ب ب ام و نمیرسه،یا اگه راحت باشه مثل ب ام و اسپرت نیست(نمونش جی تی آر یا سوبارو بی آر زد) درضمن مثلا ماشینی مثل m2 رو با همتای ژاپنیش مقایسه کنی کسی راجبه استهلاک حرف نمیزنه
        راجبه ماشین هایی مثل موستانگ و کامارو جیپ چروکی یا رنجرور ایوک توو منطقه آزاد زیاد کارکردشو میبینم میخواین باورکنین یا نه،اگه نرسی بهشون زود لش میشن،رنجرور که دگ ب دودکردن افتاده(البته بنظرم همه اینا تقصیر صاحب ماشینه که اطلاع درستی از نیازهای ماشینش نداره)
        هرماشینی که میخری هرچی پیچیده تر،بیشتر ب نگهداری احتیاج داره
        این حرفم که ب ام و همیشه توو تعمیرگاهه ی تووهمه
        من که زیاد ب ام و میبینم،اما ن توو تعمیرگاه

        1. Bavaria

          ۲۲ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (581 ديدگاه)

          درضمن ب ام و ارث پدری من نیست که تعصب بیجا داشته باشم و الکی ازش تعریف کنم،من طرفدار ب ام و ام چون از سیاست هاش خوشم میاد،سبک خودشو داره،مغروره و زیرمجموعه هیچ شرکتی نیست و غرور و اصالت زیرمجموعه هاشو حفظ کرده ،بسیار نوآوری داره و….
          ناراحت کننده واسم اینه که ی سری همشون ی دوستی دارن ک ب ام وشون همش توو تعمیرگاهه
          آخه اصلا شاید تعمیرکارش،هیچی بارش نیست
          کار هرکس نیست ی کوه تکنولوژی رو سر دراوردن

        2. Scuderia Italia

          ۲۲ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          معلومه BMW اسپرت تر از تویوتا و ماشین های امریکایی هست

        3. (ali (CHEVY NOVA

          ۲۳ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (7373 ديدگاه)

          Hj
          داداش همه دنیا میدونند استهلاک ماشینهای المانی زیاده اما یه سری تو سایت همچنان نمیدونند

  4. محمد

    ۲۲ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (40 ديدگاه)

    دوستان این همون شرکت کره ایه که میگفتین زباله میسازه اما حالا کیا کجا و ما کجا
    ما هنوز داریم چراغ ماشینارو عوض میکنیم

  5. sunmartin

    ۲۲ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (1919 ديدگاه)

    چه شاهکاری شده این کادنزا بزودی مسئله ورود خودورهای بالای 2.5 لیتر حل میشه و شاهد حضور این کادنزای واقعا لاکچری میشیم خودوریی کخه در آمریکا خوش درخشیده در نسل های قبل و حالا باید دید در این به روز رسانی جدید و استفاده هر چه تمام تر از سیستم های پیشرفته صوتی تصویری و ایمنی و نیز چرم زیبای ناپا در کنار صندلی های به غایت کامفورت و نسبتا پهن چطور ازین خودوری تقریبا فول سایز استقبال میشه اگه وارد ایران بشهع رقابتی سخت با آزرای گرنجور 2017 و تالیسمان خواهد داشت که بخاطر طراحی زیباتر از دو خودوری فوق شاید مشتریان خاص به سمت این زیبای کره ای حرکت کنند تبریگ به کیا موتورز و تیم قوی طراحی آلمانی این شرکت که دیگه راه خودش پیدا کرده و خودورهای کیا از سایر خودورها قابل تشخیص هستند به لطف امضای طراحی پیتر شرایر

  6. KING 918 ( سلطان اشتوتگارت)

    ۲۲ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    ای جانم …
    خدایا اینو به من بده پانامرا نخواستم …….
    وجدانا دیگه توقع رو چقدر پایین بیارم ؟؟؟

  7. نت

    ۲۲ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (363 ديدگاه)

    مثل هیوندای گرنجور 2016 زیبا نیست و پشتش بده و کوچیکه.ماشین باید مثل زیباترین ماشین جهان هیوندای گرنجور 2016 کشیده باشه.

  8. sina

    ۲۲ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (2658 ديدگاه)

    زیباترین سدان آسیایی از نظر من
    البت من هنوز کمری امتحان پس داده رو به همه ترجیح میدم

    1. bkh

      ۲۲ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (237 ديدگاه)

      اصلا کمری قابل مقایسه نیست با این به نظرم .رقیبش تویوتا اوالونه

      1. آرین

        ۲۲ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (59 ديدگاه)

        رقیبش ماکسیما ست. که باخته همش ازش.

  9. hamid_hk

    ۲۲ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (62 ديدگاه)

    با قیمت کادنزا ملت تو ایران اپتیما سوار میشن. یعنی بدبختی تا چه حد؟

  10. احمد باقری

    ۲۲ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    خیلی خوب دارن کار می کنن.

  11. روح الله

    ۲۲ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (135 ديدگاه)

    علی رغم اینکه ماشینای کره ای به دلم نمیشینه ولی باید بگم این ماشین شاهکاریه براخودش.مطمئنا خوروسازان کره ای فاصله چندانی با خودرو سازان بزرگ ندارن

  12. ایرانی

    ۲۲ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (640 ديدگاه)

    جلو پنجرش را یه جورایی شبیه به ولوو اس90 زده…

    بلا تشبیه ولووی عزیز….

  13. efk

    ۲۲ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    هر شرکتی ی سیاستیو در پیش میگیره برای فروشش
    تویوتا (لکسوس)استحلاک کم هدفشه بنز و بی ام و نو اوری و لذت رانندگی به شخصه ام قبول دارم تو ایران بنز و بی ام و زیاد خراب میشن ولی در کل ماشین با استحلاک پایین ساختن هنر نیست موتورای تویوتا (لکسوس)قدیمی و کم بازده هستن تو خیلی از موتوراش توربو ام نداره خب معلومه استحلاک میاد پایین

    1. Scuderia Italia

      ۲۲ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      استهلاک

    2. ناصر

      ۲۲ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (111 ديدگاه)

      efk پس فهمیدیم که لگن سازان وطنی هنرمند هستن که توانسته اند خودروهای پر استهلاک بسازن و کمپانی تویوتا مزدا کیا هوندا ….. بی هنر هستن که استعداد ساختن خودروهای پراستهلاک را ندارن.

      1. Efk

        ۲۳ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (211 ديدگاه)

        منظورم شرکتای معتبره و رقابت تو اون سطح نه هر شرکتی
        بابت غلط املاییم هم از دوستان عذر میخوام مخم نکشید اونلحظه

        1. Scuderia Italia

          ۲۳ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          خواهش میکنم دوست عزیز.
          من فقط میگم تا کم کم هر کدوم یه سهمی در بهبود زبان فارسی داشته باشم.

  14. یاسین

    ۲۲ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (658 ديدگاه)

    ظاهر بیرونیش خوبه اما نمیدونم کره ای ها کی میخوان یاد بگیرن باید داشبورد خلوت و ساده و شیک باشه نه عین سفینه فضایی هرجایی دستت بیاد یه دکمه ای بزاری به نظرم اینو یاد بگیرنا خیلی جلو میفتن یکی از دوستام سورنتو 2016 رو گرفته اصلا بخدا ده دقیقه نشستم پشت فرمونش میترسیدم دستمو راحت تکون بدم میخورد به یه دکمه ای

    1. فرهاد كرمستجی

      ۲۲ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (254 ديدگاه)

      به پورش هم لطف کنید یاد بدید…

  15. MPH

    ۲۲ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (431 ديدگاه)

    باید اعتراف کنم که چند مدتیه بر خلاف میلم از خودروهای کره ای داره خوشم میاد واقعا آفرین بهشون تلاششون واقعا با ارزشه….

  16. امیر حسین

    ۲۲ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (7 ديدگاه)

    گیر بکس 2 کلاچه یعنی چی؟

    1. KING 918 ( سلطان اشتوتگارت)

      ۲۲ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (2493 ديدگاه)

      عزیز یه نوع جعبع دنده که دنده ها رو در مدت زمان خیلی کوتاهی تعویض میکنه
      روش کارش هم این طوره
      یک شفت دو قسمتى در مرکز DCT قرار دارد. بر خلاف گیربکس هاى دستى معمولى که همه چرخ دنده ها روى یک شفت ورودى قرار دارند ،DCT چرخ دنده هاى زوج و فرد را به وسیله دو شفت ورودى از هم جدا مى کند.
      شفت خارجى به صورتى سوراخ شده که محفظه اى را براى شفت داخلى فراهم مى کند و شفت داخلى در آن جا مى گیرد. شفت خارجى به چرخ دنده هاى دو و چهار وصل است و شفت داخلى به چرخ دنده هاى اول ،سوم و پنجم متصل است. یک کلاچ چرخ دنده هاى دوم و چهارم را کنترل مى کند و کلاچ دیگر به صورت مستقل چرخ دنده هاى اول و سوم و پنجم را کنترل مى کند. این همان چیزى است که تعویض برق آساى دنده ها را ممکن مى کند و در عین حال قدرت همواره به صورت ثابت یه چرخ ها منتقل مى شود. سیستم انتقال قدرت اتوماتیک استاندارد نمى تواند این نیاز را برطرف کند زیرا در این سیستم براى تمام چرخ دنده ها از یک کلاچ استفاده مى شود.
      از جمله بهترین گیر بکس های دوکلاچه میتوان به pdk ساخت پورشه اشاره کرد …..

  17. نت

    ۲۲ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (363 ديدگاه)

    هیوندای گرنجور و هیوندای سانتافه اسپرت عاشقشم

  18. ASA

    ۲۲ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    طراحیش رو دوست دارم
    قشنگه

  19. رضا

    ۲۲ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (4 ديدگاه)

    رقیب مستقیمش نیسان ماکزیما جدیده که من با وجود احترام به کیا با توجه به پیشرفت خوبش نیسان را ترجیح میدم نیسان مخصوصا تو چند سال اخیر عالی کار کرده

  20. احمد

    ۲۳ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (128 ديدگاه)

    در حد جنسیس جی 80 زده

  21. سیاوش

    ۲۳ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (223 ديدگاه)

    جلوش خیلی شبیه بیوک حتی پشتش هم خیلی شبیه بیوک شده !!!!

  22. Monster_ALM

    ۲۳ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (1152 ديدگاه)

    کیا کادنزا یکی از علایق من هست میبینمش روح و روانم شاد میشه… مدل 2017 که دیگه واقعااا واقعااا عالیه

  23. حمید

    ۲۳ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (4 ديدگاه)

    سلام دوستان وقتتون بخیر
    کسی اطلاعی داره که بلاخره واردات خودرو های بالای ۲.۵ لیتر ازاد شد یا نه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا