بنا به گفتهی یکی از نمایندگیهای شاخص کیا، خرید سدان کادنزا ۲۰۱۹ نسبت به انتخاب تسلا مدل ۳ الکتریکی مزیتهای بیشتری دارد! این نمایندگی دلیل اظهارات خود را کاملاً تشریح کرده است.
پیش از آنکه وارد یک مقایسه شویم باید خاطرنشان سازیم این دو خودرو دقیقاً رقیب هم نیستند زیرا مدل ۳ کمی کوچکتر است. همچنین درحالیکه تسلا خودرویی الکتریکی است اما کادنزا از پیشرانهای بنزینی استفاده کرده و محدوده حرکتی بیشتری دارد.
اجازه دهید صادق باشیم: این مقایسهای مناسب و صحیح نیست. ما طرفدار تسلا نیستیم اما فکر میکنیم خریداران این دو خودرو کاملاً باهم متفاوت بوده و در انتخاب این دو بر سر دوراهی نمیمانند. به همین خاطر شاخبهشاخ کردن کادنزا با محبوبترین خودروهای الکتریکی به نوعی یک تلاش برای مطرح کردن سدان کرهای در بین رسانهها محسوب میشود.
بههرحال نمایندگی برندون کیا اینگونه میگوید:
مدل ۳ که اولین بار در سال ۲۰۱۷ معرفی شده خودروهای الکتریکی شده را در دسترس عموم قرار داده است. محدوده حرکتی نگران کننده، فضای بار کم و تجهیزات محدود باعث شدهاند این خودرو اسیر رقبا شود. بجای آن کیا کادنزا ۲۰۱۹ را در نظر بگیرید که از تجهیزات استاندارد وسیع، فضای کابین مناسب و باک ۷۰ لیتری سود میبرد و با آن محدوده حرکتی بیشتری خواهید داشت.
کادنزا ۲۰۱۹ خودرویی بزرگتر بوده و قیمت آن از ۳۳۱۰۰ دلار آغاز میشود درحالیکه قیمت پایهی مدل ۳ برابر با ۳۵ هزار دلار است. کیا همچنین پیشرانهای قویتر داشته و گارانتی سپر به سپر و پیشرانهی آن نیز برتر است. شما میتوانید با یکبار پر کردن باک کادنزا مسافت ۶۸۵ کیلومتری را طی کنید.
از جمله تجهیزات استاندارد کادنزا ۲۰۱۹ میتوان به صندوق پران، هندزفری، کابین چرمی، سانروف برقی، دوربین دید محیطی و… اشاره کرد. البته مقایسه کردن این دو خودرو به اندازهی ردیف کردن اعداد روی برگه آسان نیست زیرا این دو خودرو به کلاسهای متفاوتی تعلق دارند و پیشرانهی یکی از آنها آیندهای درازمدت دارد.
مقایسه کردن یک خودرو، خواه واقعی یا غیرواقعی، روشی جدید در بازاریابی است؛ و اگرچه ما شک داریم مشتریان مدل ۳ سفارش خود را به خاطر کادنزا لغو کنند اما فکر میکنیم نمایندگی کیا خواسته از محبوبیت تسلا برای بالا بردن میزان توجه به محصول این برند کرهای استفاده کند که به نظر میرسد جواب هم داده اما خب فروش این خودرو در مقایسه با تسلا مدل ۳ چندان بالا نیست و نخواهد بود.
(JONATHAN (TESLA
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸اول بحث میخوام پیشنهاد میکنم که
اون افرادی که از کابین تسلا خوششون نمیاد
یا از ظاهر بیرونی تسلا خوششون نمیاد
فیلم برسی این ماشین توسط carwow رو که مجری هم
هم واتسون هستش ببینند
شک ندارم اکثرتون نظرتون عوض میشه و عاشق مخصئصا کابین تسلا میشید
کیان
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸اینکه کادنزا با تسلا 3 مقایسه هیچ دلیلی نداره جز همون دلیلی که کیا فورته یا همون سراتو با لامبورگینی هوراکان یا اونتادور مقایسه شد و نتیجه هم این بود که فورته بهتره، اونجا ک مقایسه خیلی چرت بود، اینجا کمی کمتر چرته، ولی تو متن هم گفته تنها دلیلش اینه که شاید جذابیت تبلیغاتی بیشتر برای مشتریها ایجاد کنن. به دور از تعصب و … طراحی تسلا بنظرم صرفا شخصی هست و خودرویی تمام برقی که استفاده کنندش مطمئنا با اگاهی کامل به سمتش میره و کادنزا هم ک واقعا مسیر خیلی خوبی و تو طراحیش داره پیش میبره اما فروشش مثه طراحیش صعودی نبوده ولی من به شخصه خیلی میپسندمش.
داخل پرانتز اصلا اصلا دوس ندارم داخل هیچ ماشینی شبیه به تسلا بشه هرچند اگر ترند طراحی به این سمت باشه، بنظرم نهایت بی روح بودن و داره با خودش (نظر شخصی)
نوید جهرمی
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸منم دیدم. اما کابینش برام جذاب نبود. رانندگی و سکوتش برام جذابیت داشت. امکانات و تکنولوژی که در تسلا 3 به کار رفته واقعا حرف نداره و نظر هر کسی رو میتونه به ماشین الکتریکی عوض کنه.
اگه انتخابی برای کاربری شهری و روزمره بخوام داشته باشم یکی از گزینه های جدی برام تسلا 3 هست.
و خوشحالم که رقبا یکی یکی دارن محصولاتشون رو در این زمینه معرفی میکنن.
(JONATHAN (TESLA
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸و دلایل بهتر بودن تسلا 3 نسبت به
خودرو های درون سوز هم کلاس خودش ( نه تنها این ماشین )
که هم کلاسی های تسلا 3 میشن ( بی ام و سری 3 بنز سی کلاس ائودی a 4
در اینده هم کادیلاک ct4 ) اگه اشتباه نکنم البته
1 تسلا برقی هست و همه قبول کردن درون سوز ها اینده ندارن و اینده مال برقی هاست
2 تسلا سیستم اطلاعات سرگرمی کامل تری با توجه به مانیتور بزرگش نسبت به رقبا میده
3 پشتیبانی نرم افزاری تسلا بیرقیب هست و حتی عیب یابی خودکار و سفارش قطعه معیوب
خبرش دیروز پدال گذاشت که در اینده اضافه میشه
4 سیستم رانندگی خودکار تسلا ( اتوپایلت تسلا ) فقط جنرال موتورز بهتر هست در این ضمینه
5 طراحی های اینده نگرانه ( ساده و مینمالیستی ) حتی در کانسبت ها هم میبینیم همه خودرو سازان میخوان این کار بکنن بنز هم شروع میکنه با پرچمدار خودش اس کلاس
ولی تسلا از اول همین کار کرد
اینده یعنی تسلا
فرامرز
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸خودروهای الکتریکی با تمام مزیت هاشون هنوز برای قشر متوسط جامعه مقرون به صرفه نیستن
مشکلات تسلا مدل ۳:
۱) صف طولانی خرید
۲) قیمت واقعی خیلی بیشتر از ۳۵۰۰۰ دلار (هنوز خیلی از کسانی که ۳ سال پیش مدل پایه رو پیش خرید کردن منتظر تحویلن)
۳) اختلاف بالای مدل پایه از نظر قدرت و برد حرکتی با تیپ های بالاتر
۴) آپشن های گرون: رنگ، چرخ و مهم تر و گرونتر از همه رانندگی خودکار
فرامرز
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸مهم تر از همه کیفیت متریال و مونتاژ پایین (حتی در مقایسه با برندهای خیلی ارزونتر مثل سوزوکی) نمونش ورود آب بارون به صندوق و …
(JONATHAN (TESLA
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸در چند مورد با شما موافقم ولی
صف طولانی خرید خب طبیعی هست ولی تسلا قرار افزایش تولید داشته باشه
و این مشکل جدی نیست و حل میشه
اختلاف قدرت هم در درون سوز ها هم هست عادی هست
قیمت تمام شده بعد ها کاهش پیدا میکنه همراه با افزایش تولید
آپشن های گرون هم عادی هست چون تسلا یه برند لوکس هست مگه همه لوکس سازان آپشن های گرون ندارن
کیفیت پایین رو اصلا قبول ندارم هرچند اره مشکل کیفیت منتاز حل شده و بعد ها کاملا برطرف میشه
سابقه طولانی در تولید انبوه نداره تسلا اول راه هست تازه
آرمان
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸سلیقه ی من ظاهر تسلا رو نمی پسنده . نه بیرون ، نه داخل
mazda-MX5
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸سلیقه شما جز کره ای هیچی نمیپسنده عزیز
mazda-MX5
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸عجب رویی دارن اینا
فعلا گندکاری های گذشته رو جمع کنید
عرفان
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸یعنی اگر من گستردگی بازار آمریکا جلوم بود، اصلا نگاه به کره ای نمیکردم مگر اینکه یا خیلی تخفیف خورده باشه یا مفت باشه ?
Sajjad
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸(((بنا به گفتهی یکی از نمایندگیهای شاخص کیا)))
فقط یکی از نمایندگی های کیا یه حرفی زده بازار گرمی کنه
نه هیچ مجلهای نه هیچ سازمان معتبری این حرف رو نزده
این تیکه رو از متن کپی میکنم چون بعضیا اصلا متن رو نمیخونن و فقط تیتر رو میخونن
مثل اون سری که بضعیا فرق کاهش تحویل و کاهش فروش رو متوجه نشدن (توی مطلب «کاهش ارزش سهام تسلا در پی تحویل کمتر از حد انتظار خودرو»)
(((مقایسه کردن یک خودرو، خواه واقعی یا غیرواقعی، روشی جدید در بازاریابی است؛ و اگرچه ما شک داریم مشتریان مدل 3 سفارش خود را به خاطر کادنزا لغو کنند اما فکر میکنیم نمایندگی کیا خواسته از محبوبیت تسلا برای بالا بردن میزان توجه به محصول این برند کرهای استفاده کند که به نظر میرسد جواب هم داده اما خب فروش این خودرو در مقایسه با تسلا مدل 3 چندان بالا نیست و نخواهد بود.))))
منکر خوب بودن کادنزا نیستم اما نه دربرابر تسلا
sina7
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸به شخصه کادنزا رو بیشتر میپسندم
نسل قبلش هنوزم تو ایران رخ بی نظیری داره و موتور و شتابشم حرف نداره
از لحاظ امکانات هم هیچی کم نداره
انتخاب تسلا توسط شما هم کاملا مورد احترامه??
mazda-MX5
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸از دیگر امکانات خاص کادنزا هم میشه به پیشرانه آماده آتش سوزی و ایربگ های باز نشونده اشاره کرد.بلاخره دی ان ای پراید هنوز تو وجودشون هست
Elmiraj
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸حتماً یکی از نمایندگی های تسلا که در حال فروش بیش از حد Model 3 بوده روبهروی این نمایندگی کیا قرار داشته و کلی کادنزای صفر کیلومتر رو دستشون مونده….??
.
وگرنه یه غارنشین هم یک سدان فول سایز درونسوز را با یه سدان کامپکت الکتریکی مقایسه نمی کنه…..!!!!!!!!!!!
Mehdi
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸پدال چیو داری با چی مقایسه میکنی؟ فروش تسلا مدل3از بنز و بی ام و در اروپا بیشتر بوده
امیدوارم دیگه همچین چیزیو دیگه نبینیم |:
Mehdi
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸پدال
فکر کنم نمیدونی تسلا مدل3 یکی از خودرو های پر فروش اروپا و امریکا هست؟
نمیدونی حتی بنز و بی ام و هم در فروش زیر تسلا هست؟
امیدوارم کامنتمو پخش کنی
علي-كيوج
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸کار این نمایندگیه یه چیز تو مایه های من و آرنولد رو کجا میبریده??
farhad
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸بی ربط ترین مقایسه ممکن فقط برای مطرح کردن اسم کیا
قافیه که تنگ اید شاعر به جفنگ اید.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sina
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸اعتماد به نفس کیا مثال قاطری هست که خودشو یه اسب اصیل میدونه خخخخ