کیا در نمایشگاه امسال SEMA، چهار کانسپت جدید معرفی کرده است؛ کانسپتهایی که هر کدام انعکاسدهنده مناطق مشخصی از ایالات متحده هستند. همچنین برای اولین بار، کانسپت تریلاستر الکتریک هییبرید AWD پا به نمایشگاه SEMA گذاشته است. این کانسپت را اوایل امسال در «شیکاگو» دیده بودیم. همچنین بالست پوینت سدونا نیز که در سال گذشته به نمایش گذاشته شد، امسال نیز به نمایشگاه بازگشته است. در مجموع، کانسپتهای سال ۲۰۱۵ کیا در نمایشگاه SEMA ظاهراً برای مسافرتهای جادهای در امریکا تدارک دیده شدهاند. تیم چِینی (Tim Chaney)، معاون بازاریابی کیا در امریکا میگوید:
در بین ۶ خودروی سفارشی کیا در نمایشگاه SEMA 2015، در ادامه میخواهیم نگاهی به چهار کانسپت دیگر داشته باشیم که دو مدل آنها برای اولین بار در معرض دید عموم قرار داده شدهاند. دو مدل جدید سورنتوی پسوست و اپتیمای A1A نیز پیش از این در پدال معرفی شده اند.در طول ۲۱ سال حضور در بازار ایالات متحده، ما با افتخار نظارهگر نقش محصولاتمان در مسافرتهای مردم و ماجراجوییهای لذتبخش آنها در تمام گوشههای کشور بودهایم. امسال، نمایشگاه SEMA برای ما فرصتی فراهم کرد تا این روح ماجراجویی موجود در جادهها را در آغوش بگیریم و تنوع مناطق مختلف در امریکا و همینطور علاقه مردم به استفاده از تزئینات شخصی در خودروهایشان را به تصویر بکشیم.
فوتو سافاری سدونا
فوتو سافاری سدونا محصول سفارشی دیگری از تیم خلاق LGE-CTS موتور اسپورتس است؛ با این تفاوت که این بار منطقه شمال شرق ایالات متحده مدّنظر بوده است. همچنین این تیم با مشورتگرفتن از یک گروه حرفهای از عکاسان، سدونا را برای داشتن یک ریل سقف مناسب برای قرارگیری دوربینهای DSLR و سیستم دوربین ورزشی WASPcam آماده کردهاند. در عین حال، این ریل سققی قادر است تا وزن یک عکاس را نیز تحمّل کند.
آخرین کانسپت جدید کیا برای نمایشگاه امسال SEMA، «فورته کوپ ماد باگر» نام دارد که وسیلهای ایدهآل برای مسابقه در گل و لای است. «لاکس موتور ورکز» شرکتی است که پشت این پروژه بوده و نسخهای منحصر به فرد از کوپ با ارتفاع زیاد از سطح زمین، تایرهای آفرود، تغییرات در گلگیرها و لبههای کناری بدنه، سقف پانوراما، صندلیهای مسابقهای «اسپارکو اوو II رد ریس» و یک غربیلک فرمان «اسپارکو L575» تولید کرده است. از لحاظ ظاهری، چهره ماد باگر نشان میدهد که از قرار گرفتن در هر گونه مسیری، هراس ندارد. شاید به همین دلیل نیز ممکن است برای یک سفر خارج از جادهای، نسبت به پسوست ادونچر سورنتو ترجیح داده شود.
m.tn
۱۷ آبان ۱۳۹۴جایگاهی که الان کره جنوبی تو منطقه تو این 30 سال اخیر بدست اورده از لحاظ اقتصادی، * ایران *برای خودش برنامه ریزی کرده بود که بهش برسه
که الان …
بله
شکر
great britain
۱۷ آبان ۱۳۹۴توی افق 1404 اول برنامه ریزی این بود که ایران بتونه با کره و ژاپن رقابت کنه!!!!!!! بعد یه مقدار رفتن جلوتر گفتن هدف اینه که با ترکیه و هند رقابت کنیم. باز یه مدت گذشت دیدن نه نمیشه گفتن با امارات و وکشورهای عربی خلیج فارس. باز هی فکر کردن فکر کردن دیدن بازم نمیشه. گفتن این بار دیگه گرفتن پاکستان و لبنان رو شاخشه. امروز هم میگن همین که بتونیم یه اقتصاد خوب در حد خودمون داشته باشیم کافیه!!!!!!!!!!!! عاشق این برنامه ریزیم.
m.tn
۱۸ آبان ۱۳۹۴عجب!
البته من دوطرف اسم ایران ستاره گذاشتم که متوجه منظورم بشین
منظورم این دولت نبود
real
۱۷ آبان ۱۳۹۴برنامه ریزی!؟
تو ایران اصلا برنامه ریزی معنی داره!؟
تو یه سنی بچه با کثیف کاری خودش بازی میکنه دقیقا برنامه ریزی ایران یه چیزی تو اون مایه هاس!!
tt
۱۷ آبان ۱۳۹۴فک کن با کیا سول بری افرود واقعا خجالت اوره …
عباس
۱۷ آبان ۱۳۹۴فقط بنز فقط آلمان!کره ایی ها فقط دنبال کپی کردن هستن!چهار تا چرخ رو از روی بنز کپی کردن،فرمونش گرده از روی بی ام وی برداشتن! الان یک عده میان تقریبا شبیه همین حرف ها رو درباره کره ایی ها میگن!تعصب کافیه!آلمان از ۱۵۰ سال قبل شروع کرده،کملا طبیعیه که جلوتر از کره ایی باشن که از ۳۰ سال قبل شروع کردن!پیشرفتشون خیلی زیاد بوده
mohammad_boss429
۱۷ آبان ۱۳۹۴کپی به همراه پیشرفت سگش شرف داره درجا زدن و پسرفت
سجاد
۱۷ آبان ۱۳۹۴کیا بهتره اول بره ایمنی تولیداتشو ببره بالا بعد بیاد از این طرحها بده. اسپورتیج تو آزمون فشار به سقف خودرو کاملا مردود شده. تو یوتیوب سرچ کنید تست اسپورتیج در IIHS
آرمااااان
۱۸ آبان ۱۳۹۴بیزحمت یه نگاهی هم به کیا K900 بنداز نظرت یکم عوض میشه
sky watcher
۱۷ آبان ۱۳۹۴از کره ای ها خوشم نمیاد …
چه خودرو چه لوازم خانگی و چه لوازم الکترونیکی
از اول هم ازشون خوشم نمیومد …
ولی وای برما که فقط حرف میزنیم فقط حرف …….
تبدیل شدیم به مملکت حراف ها ….
sunmartin
۱۷ آبان ۱۳۹۴کیا فورته مادباگر واقعا عالیه بخصوص طراحی جسورانه و صد در صد آمریکایی پسندش محصولات کیا بیشتر اروپایی و آمریکایی پسند هستند و هیوندای آسیایی پسند درکل کیا هیوندای دوستدارم و به پیشرفتشون افتخار میکنم چون هیچ ادعایی ندارند و همیشه در مبحث کیفیت و رضایت جزو صدر نشین ها هستن برعکس سایر شرکت های پر مدعا
Archi KHAN
۱۷ آبان ۱۳۹۴فورته کوپ ماد باگر خیلی باحال شده ، خوراکِ آفرودِ ….
ali ayat
۱۷ آبان ۱۳۹۴اصلا کیا و هیوندا که در اصل یکی هستن کارشون جالب نیست ولی احساس میکنم هیوندا میخواد خودروهایی باروح اسپرت خودشو در کیا بدمه و ماشین های هیوندای رو خیلی شیک و باکلاس جلوه بده ولی فعلا مردم از مدل های کیا بیشتر بازدید کردن و به قول معروف بیشتر به دل میشه
آق جبات
۱۷ آبان ۱۳۹۴بابا این حرفارو نزنین…
حالا سایپا غیرتی میشه پراید واسه آفرود میزنه…
اونوقت دیگه به هیچ عنوان از خر شیطون پایین نمیانا….
سایپا 245…محصول ملی…برای آفرود بازها