کیا سال آینده با معرفی یک کراس اوور پرچمدار جدید اقدام به گسترش سبد محصولات الکتریکی خود خواهد کرد.
این خودروی جدید که در قامت کانسپت Imagine پیشنمایش شده هماکنون در داخل کارخانه با کد CV شناخته میشود. اتو اکسپرس میگوید این پرچمدار الکتریکی از نظر شتاب گیری در خط مستقیم اکثر سوپرکارها را شکست خواهد داد.
این نشریه بریتانیایی به برخی ویژگیهای بسیار قابلتوجه محصول جدید کیا همچون شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت زیر ۳ ثانیه و زمان شارژ دوباره زیر ۲۰ دقیقه و برد حدود ۴۸۰ کیلومتری اشاره کرده است.
کراس اوور بدون آلایندگی کیا که از مزیت همکاری با ریماک سود خواهد برد بر پایه پلتفرم ماژولار E-GMP شکل میگیرد. این معماری برای تولید خودروهای الکتریکی در کلاسهای مختلف طراحی شده و از سیستم شارژ ۸۰۰ ولت موجود در پورشه تایکان سود خواهد برد.
اگر اطلاعات منتشر شده درست باشند بنابراین محصول جدید کیا اصلاً شبیه کراس اوورهای کامپکت و سنتی کنونی نخواهد بود و بخش اعظم ویژگیهای طراحی مدل کانسپت را حفظ خواهد کرد.
نمای عقب طویلتر، خط سقف خمیده و جلوپنجره دماغه ببری مدرن ظاهراً در مدل تولیدی هم حفظ خواهند شد. نسخه پرفورمنس این خودرو شاید با کیت بدنه اسپورت تر، رینگهای متفاوت و عناصر رنگی جدید متمایز شود.
در کابین نسخه مفهومی این خودرو حداقل ۲۱ صفحهنمایش باکیفیت بکار رفته و احتمالاً برخی از این ویژگیها در مدل تولیدی نیز دیده خواهند شد.
با توجه به زمان عرضه احتمالی در سال ۲۰۲۱، کراس اوور الکتریکی کیا به زودی وارد فاز تست میشود و بنابراین میتوانیم در آینده شاهد تصاویر جاسوسی آن باشیم.
Obscured
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹واو. همکاری با ریماک، فناوری شارژ پورشه. یه شبه تلوراید دیگه برای بازار تو راهه.
محمد
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹از هیوندا هم همچین تصاویری درز کرده فک میکنم اسمش هیوندا ۴۵ بود
meysam
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹اگه اینطور باشه که خیلی عالیه
Joker
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹۲۱ صفحه نمایش ?
Roham
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹کیا و هیوندای همیشه روی کاغذ خوب بودن!
نه بیشتر!
حسین
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹به نظرم بیشتر تبلیغه و در حد یه کانسپته وگرنه کیا از پس تولید همچنین خودرویی بر نمیاد و مدل واقعی یه سر و گردن از اعداد اعلامی پایینتره. کلا هیوندای-کیا همیشه برای تولید یه مدل جدید کلی سر و صدا و تبلیغات راه میندازه و آخرش که خودرو میاد بیرون، نقدهای مثبتی نمیگیره مثل هیوندای سوناتای جدید که قرار بود با یه طرح انقلابی عرضه بشه.
مهدی
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹از هیوندا موتورز ششمین تولید کننده بزرگ خودرو در جهان با نزدیک هفت میلیون خودرو در سال و چندین مرکز تحقیقات و توسعه در امریکا و المان و کره اونم برندی از یک کشور مدرن و پیشرفته بر نمیاد همچین خودرویی بسازه !!!!!???? ظاهرا اون دوشاخ باید بزنی
حسین
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹اتفاقا چون دوشاخه تو پریزه اینو گفتم استاد. اینایی که گفتی هیچکدوم دلیل به ساخت همچین خودرویی با همچین تکنولوژی ای نمیشه. شما کافیه یه نگاه به تسلا و پورشه و بقیه خودروسازهای با سابقه بندازی تا ببینی آیا تجاری کردن همچین کانسپتی توسط خودروسازی که هنوز به عنوان لوکس ساز و اسپورت ساز بین مردم دنیا (مخصوصا مردم آمریکای شمالی) جا نیافتاده چقدر توجیه اقتصادی داره. شما هم بهتره یکم هیجانتو کنترل کنی و یکم از داستانهای جن و پری فاصله بگیری.
مهدی
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹والا این چیز که عیان است چه حاجب به بیان است ده سال پیش سامسونگ گوشی نیزد میگفتین چطور ممکنه بتونه گوشی در حد سونی اریکسون و نوکیا بزنه ولی الان نه سونی اریکسوتی مونده و نه نوکیایی و سامسونگ تبدیل به غول تکنولوژی شده اونم با فاصله زیاد حالا کار ندارم که شما دوست نداری باور کنی ولی کره جنوبی تو خودرو سازی غول بزرگی شده تا جایی که بسیاری از محصولاتش تو همین امریکای شمالی که میگی تولید میشه و به عنوان یک خودروساز معتبر و با تکنولوژی شناخته میشه در مورد این سوناتا جدید شما دیدی که میکی زشته؟ سوارش شدی که میگی مشکل داره ؟دستت بهش رسیده که میگی تکنولوژی نداره؟ یکی از تخیل بیا بیرون
مانی
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹باید جملت رو اینجوری اصلاح میکردی که:
کیا براحتی میتونه تعداد زیادی از این رو بسازه
اما با سختی زیاد میتونه تعداد کمی رو بفروشه
امیر
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹دارم فکر میکنم ما داریم به سرعت نور از دنیا عقب میفتیم. نه خبری از ماشینای جدید در ایرانه و نه چشم اندازی با این قیمتای دلار برای دسترسی عموم هست. عملا چشم اندازی در حوزه خودرو در ایران دیگه برای هیچکس حتی پولدارش وجود نداره و هر روز عقب تر از دیروز خواهیم بود متاسفانه.
Irani
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹اینا با شمشیر تو فرق ملت زدند!