کیا

کیا کادنزا 2015 با تغییرات کوچک

کیا تغییرات ایجاد شده در کادنزا ۲۰۱۵ را اعلام کرد. این تغییرات نسبتاً اندک هستند اما هم‌اینک همهٔ مدل‌ها از صندلی سرنشین قابل تنظیم در ۸ جهت سود خواهند برد. همچنین بستهٔ تکنولوژی این خودرو هم یک به‌روزرسانی را تجربه کرده و از سیستم جدید هشدار وجود خودروها در عقب برخوردار شده است. این سیستم در رابطه با خودروهای پشتی در حال نزدیک شدن به راننده هشدار می‌دهد.

2015 Kia Cadenza
۲۰۱۵ Kia Cadenza
این مدل ممتاز کیا همچنین یک قدم فراتر گذاشته و جلوپنجرهٔ جدید و گلگیرهای اصلاح شده را هم به لیست به‌روزرسانی‌های این خودرو اضافه کرده است.
ساعت آنالوگ جدید، تریم کروم داخلی اضافی و مونیتور جدید سایر امکانات جدیدی هستند که در کادنزای ۲۰۱۵ به چشم می‌خورند.
کیا کادنزا با پیشرانه شش سیلندر ۳.۳ لیتری می تواند ۲۹۳ اسب بخار نیرو تولید کند. مصرف سوخت کادنزا در شهر ۱۲.۳۸ و در جاده ۸.۴ لیتر می باشد. این خودرو در دو تریم پریمیوم با قیمت پایه ۳۵۷۰۰ و لیمیتد با قیمت پایه ۴۲۴۰۰ دلار عرضه می شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴۰ دیدگاه‌ها

  1. vahid jinpachi

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (847 ديدگاه)

    مدل قبلیش طراحی اش خشن تر بود ….

    این مخصوص پیر مرد هاست….

    1. سعید صالحی

      ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (238 ديدگاه)

      الحق که مفت گرونه.ترجیح میدادم اگه این پولو داشتم برم چارجر بخرم

      1. مک میسل

        ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (2706 ديدگاه)

        من هم اگه پول چنین ماشینی داشتم،میرفتم یدونه ماکسیما 2014 میگرفتم.خیلییییییی گرونه.

    2. محمد 7

      ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (103 ديدگاه)

      به نظر منم مدل قدیمیش جذاب تر بود, مخصوصا مشکی , یه چند وقتی هم نشوریش

      1. Ahmad..F12

        ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (2541 ديدگاه)

        خخخخخخخخخ….

        میگه یه چند وقتی نشوریش :D

        1. محمد 7

          ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (103 ديدگاه)

          چکار کنم از تنبلی مجبور شدم سلیقمو تغییر بدم, آخه اگه اینجوری نگم همه دوستام بهم میگن چقد تنبلی.
          راستی فکر نکنین من کادنزا دارم ولی بهتون این اطمینان رو میدم که رنگ ماشینم تیرس و خیلی دیر به دیر آب به خودش میبینه

      2. مسعود

        ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (321 ديدگاه)

        خیلی باحال بود نظرت محمد : ))))

    3. محمد ، عشق ژاپن

      ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1677 ديدگاه)

      بی ربطه ولی میخوام بخونین
      .
      .
      .
      سوار کمری نسل قبل شدم 800 هزار و خورده ای رفته بود کولر و تجهیزات ردیف بودند از راننده پرسیدم که جناب بحث طراحی به کنار تو سواری و سایر موارد بنظرتون مدل های جدید بهترن یا همین قدیمیا ، با لحجه ی شیرین بندری بهم گفت آقا جان تویوتا ماشینیه که هرچی میره جلو کیفیت و سواریش بهتر میشه حالا قیافه میخوام مردم 1000 سال سیاه حال نکنن شما برو بگرد ببین کدوم ماشین تو این آب و هوا میتونه 800 هزار تا تو کمتر از 4 سال بره و انقدر سالم و بی صدا و کم خرج بمونه

      1. سارا

        ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (19 ديدگاه)

        800 هزار کیلومتر تو کمتر از چهار سال ؟

        کنتور که نمیندازه :D

        1. محمد ، عشق ژاپن

          ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (1677 ديدگاه)

          تاکسیه دیگه 24 در روز کار میکنه 2شیفت

  2. mahdi

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (208 ديدگاه)

    آخه میارزه به این قیمت؟نیسان ماکسیما 2014 باقیمت پایه حدود 32 هزار تا از این به صرفه تره

    1. Behanm

      ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (133 ديدگاه)

      دوستان عزیز چرا فکر میکنید این قیمت برای کادنزا زیاده ؟؟ مگه ایران خودرو و سایپاست که فقط تنها چیزیشون که ارتقا پیدا میکنه قیمت ماشیناشونه !!؟

  3. توفیقی

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1121 ديدگاه)

    kia k900 که الان بعد از اسپورتیج پرفروشترین خودروی کیا در منطقه آزاد ارس.خودرویی لوکس با قیمت مناسب 60 هزار دلار.

    1. خدائی

      ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (59 ديدگاه)

      توفیقی جان شرمنده ولی قیمت پایه ی کیا k9 یا همون کوریس تو تبریز از 54 هزار دلار شروع میشه

  4. Ahmad..F12

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (2541 ديدگاه)

    شاهین جان ممنون
    کادنزا 3.3 لیتری میتواند 295 اسب بخار تولید کند!!!!! چه خبره؟؟؟ ضرب نخوره؟؟

    هم قیمت بنز C کلاس هم هست که؟؟؟

  5. فرید

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (179 ديدگاه)

    وای خدا بنز ول کنی بیای سراغ این البته ماشین خوبیه ولی رقبای سرسختی داره

  6. Just germany...

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (264 ديدگاه)

    خوب چه کاریه؟آدم با پولش یه بی ام و 320 میگیره

  7. ALi

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (51 ديدگاه)

    کیا مثل اینکه از هیوندای جدی تر تلاش میکنه!

  8. خودروي ملي ,انحصار ملي

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (166 ديدگاه)

    با این بول خیلی انتخاب داره آدم بی ام و ،بنز،نیسان،تویوتا،لکسس،اینفینیتی آخه جرا بول بدی جای یه،کره ای?!

  9. فرید

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (71 ديدگاه)

    مدل های قبل فیسلیفت به خصوص در نمایه جلو بسیار از این مدل 2015 چهره خشن تر و اروپایی گونه ای داشتن☺

  10. خدائی

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (59 ديدگاه)

    دوستان فکر کنم یادشون هست که چن وقت پیش یکی از مجلات خودرویی خارج از کشور این ماشینو با شورولت ایمپالا ، داج چارجر ، کرایسلر 300 و فورد تاروس مقایسه کرده بود که مجله ماشین هم ترجمش کرد که تو اون تست کادنزا اول شد و ایمپالا و چارجر و کرایسلر 300 و تاروس هم به ترتیب دوم تا پنجم شدن. البته این حرف من به معنی جانب داری از کادنزا نیست چون من خودم ایمپالا رو با هیچ کدوم از ماشین های گفته شده عوض نمی کنم

  11. datsun

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (3960 ديدگاه)

    طراحیش مسخرست تا جاپونی هست اینا چرا

  12. دکتر داریوش

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (86 ديدگاه)

    بابا اینقدر ژاپنی امریکایی نکنین!طراحیش خیلی خوب دیگه.والله بخدا اگه ژاپنیها یا امریکاییها تو یه برندشون این طراحی رو کرده بودن خیلی از دوستان به به چه چهشون می رفت بالا!!! این ماشین از لحاظ ویژگیهای فنی الان تو بازار جهانی واقعا قابلیت رقابت با همرده هاش رو داره ،کیفیت کلیش هم که ثابت شده خیلی خوبه. جسارتا خدمت بعضی دوستان که تا اینجور ماشینها رو میبینن موضع می گیرن عرض کنم، دوست عزیز و محترم شما که اینقدر امریکایی امریکایی می کنید،چند تا ماشین امریکایی جدید سوار شدید و تست کردید که اینقدر این ماشین رو بد می دونین!یا اون ماشینها چیشون اینقدر عالی بوده که اینو به حساب نیاوردین!بنده به شخصه با سند ثابت می کنم که چندتاشون رو خارج از ایران و تو منطقه ازاد روندم!اصلا قصد بد گفتن از خودرو های امریکایی رو ندارم،چرا که خودم از طرفدارای سر سخت و متعصب پیکاپ های امریکایی هستم.چمن معتقدم تو این سگمنت که عشق خودمه هیچ برند دیگه ای نه داره و نه می تونه اینجوری تولید کنه!ولی باور بفرمایید که نه از لحاظ فنی و نه کیفی اصلا اکثر تولیداتشون چیزای شاخی نیستن!اون مال قبلنا بود!دوران طلایی خودروهای امریکای تا دو دهه قبل بود!الانم ماشینای توپ دارن،ولی مقابل رقبا کم اوردن!باور کنین حتی تولیدات جدیدشون که من خودم دیدم اصلا دوام بالایی ندارن،حتی مقابل خودرو های کم اهمیت ژاپنی!!طراحی های خیلیاشونم که انگار طراح فقط میخواسته یه چیز متفاوت باشه یا فقط با ابهت!حالا اگه بحث المانی ها بیاد وسط واقعا اگه کسی بیادو اینهارو بکوبه باز نمیشه حرفی بهش زد!!یعنی اگه بزنه که کم اطلاعی و ساده لوحیشو نشون داده!ولی این امریکاییها اگه هم الان باز خوب میفروشن هم به خاطر تعصب در بازار بزرگ داخلیشون هست و هم به خاطر یه سری خودرو ها که به حق عالی هستن!ولی اینکه تو هر سگمنت بیایم تعریف کنیم خوب نیست!چون واقعا به نظر بنده نه تنها خوب نیستن بلکه خیلی هم بی ارزشن!(البته در مقابل رقبا)..اگه کیفیت داشتن که پر فروشهای مملکتشون تو خیلی کلاسها ژاپنی و کره ای و المانی نمیشدن!

  13. احسان(احسان سابق)

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (2876 ديدگاه)

    طراحی قبلیش بهتر بود.البته کلا خیلی تغییری نکرده.اما اینجور که تو مجلات خودرویی اونوری معلومه کادنزای 2015 ماشین خیلی خوبیه که کیفیت خیلی خوبی داره و در کنار جنسیس جدید هیوندای برندهای کره ای رو میتونه خوشنام تر کنه

  14. مجتبی (ساروی)

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (551 ديدگاه)

    اقای دکتر عزیز شماحدود 40هزار دلار پول داشتی بنز و بی ام میگرفتی یا اینو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟فقط yes or no

  15. دکتر داریوش

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (86 ديدگاه)

    با سلام خدمت دوست عزیز،این مساله کاملا سلیقه ایه!راستش خوب همونطور که گفتم یه خودروی المانی از نظر خود من کاملا یه چیز دیگه ست!ولی اینجا من بارها دیدم که دوستان تا قیمت رو می بینن میرن با المانی ها مقایسش می کنن!که مثلا تو این رنج قیمتی فلان خودرو هست!ولی یک مساله هست که دونستنش شاید کمکی تو قضاوت بکنه؛
    این نکته که خودرو های المانی هیچ وقت ارزون نبوده و نیستن،یعنی برای ارزون بودن اصلا ساخته نمیشن!اون سطحی از کیفیت و تکنولوژی که میخوان استفاده میکنن و بعد تو یه قسمتهایی میان از یه چیزای غیر ضروری کم میکنن که قیمت تمام شده کمتر بشه!یعنی از لحاظ کلی نمیان خودرویی تولید کنن که غیر از اینکه کلاس برندشون رو زیر سوال ببره،چیز متوسطی باشه!همیشه سعی می کنن تو هر کلاسی بهترین امکانشون رو به تولید برسونن!ولی ژاپنی ها یا کره ایها اینکار نمی کنن.یعنی بعضی وقتها یه چیزایی رو فدای بقیه اولویتها می کنن که قیمت کلی از یه حدی بالاتر نره!خلاصه اینکه اونها هم این مساله رو در نظر دارن که بتونن یه جور با اون رقبای قدرتمند المانیشون رقابت کنن!اگه بحث فقط قیمت باشه که دیگه همه دنیا باید برن بالای ۳۰هزار تا اون ایتم بنز یا ب ام و که اونقدر رو انتخاب کنن!!!مسلما یه المانی چیز دیگست اما،،اخه مگه هر کلاس خودرویی کاربرد و تعریف خودشو نداره!اینجور که من فهمیدم اکثر ما ایرانیها چون ۹۹% خودرو رو بخاطر مسایل کاربرد شخصیش نمی خریم و چندین و چند قضیه رو تو انتخاب دخیل می کنیم که حتی اونا باعث میشن کاربری خودروی انتخاب شده برامون زیر سوال بره،،،،پس میایم اینجوری میگیم!!!دوست عزیز اون خودروی ۳۰ یا ۴۰ هزار دلاری چه کلاس خودرویی یا چه حجم موتوری و با چه سطح امکانات داره که اونقدر قیمتشه،و اینکه بگیم اگه بخوای یه المانی با این سایز و ویژگیها بخری چقدر در میاد!خوب شاید دوستان باز بگن که هر چی هم باشه چون فلان و بهمان باز المانیه انتخابش می چربه!یعنی وااقعا اگه تعصب و کلاس برند رو بزاریم کنار بازم اینطور میشه !اینکه یه خودرویی با این موتور و امکانات و اندازه با این قیمت برونیم فرق نمی کنه!!اخر اینکه ما دیدمون رو نسبت به این برندها خیلی خیلی بد کردیم!انگار که اصلا اینا بدرد نخورن!بابا از لحاظ ایمنی که برترین موسسات جهانی هم اینها رو در بالاترین سطح قرار داده و جای شکی هم نیست!!از لحاظ کیفی و تکنولوژیکی هم که چه تو ایران چه همه دنیا امتحانشون پس دادن!زحمت کشیدن،برنامه ریزی کردن،خرج کردن وریسک کردن تا به اینجا رسیدن!بازار دنیا ،بازار داخلی ایران نیست که با یه مشت رانت و زور و دغل خودرو رو به خورد مردم بدن و با هزار جور مسخره بازی بیان بگن خودرومون خوبه!اگه خوب باشه خوب فروش میره،خوب اعتبار کسب میکنه و در نهایت برندش رو به عنوان یه برند مورد اطمینان به همه دنیا میشناسونه!کاری که درمورد ژاپنی ها شد،کره ایها داره میشه یا بهتر بگیم شده!حالا با کمال احترام به شما و همه دوستان که این متن رو میخونن بگم که از نظر من فرق داره!خیلی هم فرق داره!!یه ماشین با این مشخصات و روندن با یه ماشین هم قیمت ولی کم قدرت تر و کوچکتر!کیفیت و دوام کلی
    هم که اندازه المانی ها نباشه ولی این کره ایها یه چیزی تولید کردن که لذت سواری با یک خودروی لوکس و پرقدرت v6 رو در کنار ایمنی بالا و زیبایی قابل قبول ببری!کلاستم که قدر اون المانیه نباشه ولی وقتی کنار یه المانی همکلاس با دو برابر قیمت تو خبابون و بیابون میتونی عرض اندام کنی و حتی کم نیاری شاید یه حس خاص داره ! شاید بیارزه !!! این همون حسی میتونه باشه که راننده نیسان GTR به فراری و لامبو پشت چراغ داره!!اینکه با نگاش میکه گرونی،اخر برندی،ته کلاسو تکنولوژیی،،ولی بزار چراغ سبز شه!!!!!!(مخارج کلی و هزینه های احتمالی المانیا فراموش نشه!!)

    1. مجتبی (ساروی)

      ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (551 ديدگاه)

      حرف شما به نظر منطقی میاد ولی من باز هم بنز میگرفتم هر شخصی سلیقه ی خودش رو داره و حتما نظر همه ی دوستان در پدال برای شخص من بسیار محترمه ممنونم که حوصله به خرج دادین و قضیه رو باز کردین مرصی

  16. وحید

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (398 ديدگاه)

    آقا شاهین با 3300 سی سی 293 اسب تولید میکنه؟؟؟؟؟؟ خیلی خوبه. اما در کل قبولش ندارم چون قیافشو که میبینم یاد ماشینای آلمانی میفتم با این قیمتم همون میرم یه ماشین آلمانی میگیرم

  17. vahid jinpachi

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (847 ديدگاه)

    اگه این پول رو داشتم یه اینفینیتی q50 و یا یه بی ام و سری 3 می خریدم….

  18. دکتر داریوش

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (86 ديدگاه)

    واقعا سلیقه رو نمی شه کاری کرد!این و قبول دارم!دیگه وقتی گرایش ادم حالا به هر دلیلی به طرفی هست ،که باهاش حال می کنه،که دیگه بحثی نیست؛موفق و سلامت باشی مجتبی جان

  19. آرمان

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (25 ديدگاه)

    جناب دکتر داریوش کاملأ و همه جوره با نظر شما موافقم، کاملأ بدون تعصب وبا اطلاعات کامل و لازم. بجز نظر و سلیقه شخصی یکی دیگه از چیزایی که مهمه اطلاعات داشتنه ، خیلی از این نظرات متأسفانه بدون اطلاع از جایگاه فعلی کیا-هیوندای مطرح میشن. مثلأ میزان فروش، رقابت تو قیمت، امکانات،امنیت، جوایز طراحی و ساخت، و غیره. بازم از شما تشکر میکنم.

  20. ROLLS R R ROYCE

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (189 ديدگاه)

    کادنزا از آزرا بهتره

    1. star

      ۳۰ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (4 ديدگاه)

      جک گفتیا…..:D

  21. سهیل

    ۱۷ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (18 ديدگاه)

    یه خودرو چینی که 100 میلیون قیمت بخوره
    معادل کره ایش 150 میلیون قیمت میخوره
    معادل تویوتاش 200 میلیون
    معادل لکسس اش 250 میلیون
    معادل ب ام و اش 300 میلیون
    و معادل بنزش 400 میلیون
    قیمت خواهد داشت

  22. امیر

    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    هیتلر :من داخل جنگ هایی که کردم جان 300هزار نفر رو گرفتم !
    ناپلون:من در خلال جنگ هایم سر 50هزار نفر رو جدا کردم !
    جولیو سزار:من جسم 70 هزار از اسیرانم را سوزاندم!
    کالی گویا:من 200هزار نفر رو کشتم و دستانشان رو قطع کردم!
    مدیر عامل سایپا: جمع کنین بابا !!!

  23. اسی

    ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    منم با نظر دکتر موافقم و همیشه نظرم همین بوده.برندای آلمانی و آمریکایی رو بیشتر داری با بابت برندشون پول میدی تا چیزی که سوار میشی.درسته که خودرو هاشون خوبن ولی تا چه حد؟وبا چه قیمتی؟الان کادنزا از نظر ایمنی و حجم موتور و راحتی حرف نداره.یه بنز با این حجم موتور و مشخصات زیر 600 میلیون نیست.فقط اونایی بنز رو انتخاب میکنن که میخوان به بقیه بگن ما هم بنز سواریم.این برندا دقیقا مثل گوشی های اپل میمونه که داری بابت اپل بودنش پول میدی که بگی منم اپل دارم.البته این فقط نظر منه

  24. ارشان

    ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    کیا کادنزا 2014 معرکه است همه چیش عالیه

  25. رامین

    ۱۱ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستان من خودم یک کادنزا2012 فول با رینگ 19 داشتم از سر ناچاری مجبور به فروشش شدم،باید اعتراف کنم که این ماشین یک غوله که زیر پوسته کیا خوابیده،در طراحی اون مدل آقای پیتر شرایر شاهکاری خلق کرده که شما اگه بی طرفانه به موضوع نگاه کنید از هر زاویه ای که به ماشین نگاه کنید کوچکترین نقصی نداره و همه چی هماهنگه،تریم داخلی هم ترکیبی از چرم و چوب بلوطه که دارای دوخت دستی در دور فرمان و قسمت داشبورد و کنسول است(مشابه خودروهای لوکس انگلیسی)،در مورد سیستم صوتی هم یک شاهکاره که سیستم اینفنیتی با 12 بلندگو و آمپلی فایر هستش که شمارو میبره وسط یک سالن کنسرت باشکوه،از نظر کیفیت چرم و ماساژور صندلی و گرم کن و سرد کن صندلی ها هم کیا چیزی کم نگذاشته،حالا می رسیم به زیر کاپوت که یک اژدهای 3.5 لیتری با 280اسب قدرت داره که موقع شتاب گیری وقتی پاتون رو تا انتها روی گاز فشارمیدین با چند دهم ثانیه تاخیر شمارو توی صندلی فرو میبره و میل به سرکشی داره طوری که لذت شنیدن غرش صدای موتور شمارو به هر چه سریعتر راندن دعوت میکنه .
    من خودم در اتوبان تهران زنجان با یک جنسیس و آزرا کورس گذاشتم ،حتی به قوزک پای کادنزا هم نرسیدند،انتهای اتوبان در عوارضی که برای خوردن چای کنار زده بودم،هردوتاییشون مبهوت اومدن و اولین سئوالشون این بود که موتور رو کجا تقویت کرده ام و باورشون نمیشد که این همون موتوراستاندارد کارخانه است ،که اگرچه با موتور آزرا مشترک هست ولی به یمن مهندسی کیا توان خروجی بالاتری (حدود 15 اسب)تولید میکند و بعلت هماهنگی بهترگیربکس و حالت اسپرت تر بودن کیا در شتابگیری و سرعت های بالا یک سروگردن بالاتر از آزارا و جنسیس سنگین وزن می ایستد.
    البته متاسفانه دیگر بعد از آن ماشین بعلت عدم ورود خودروهای با حجم موتور2500به بالا و اینکه تمایلی به خرید خودرو دست دوم ندارم و از طرفی خودروهای موجود همانند بنز و بی ام و بدون منطق دارای قیمت سرسام آور هستند و موتورهایی به مراتب ضعیفتر از کادنزا دارند و دارای افت قیمت بالا استهلاک زیاد (بعلت عدم وجود لوازم یدکی اریجینال و هزینه های بالای تعمیر و نگهداری)،دیگر نتوانستم خودروی مطلوبی در حد و اندازه و کیفیت و قیمت مناسب(کادنزا اندازه پولت بهت جنس میده)بخرم و من ماندم و یک حسرت بزرگ از این ماشین که واقعا” قابل احترام است و هروقت در آینه ماشینم یک دستگاه از این ماشین باشکوه رو میبینم ،به احترام این پرچم دار کیا ،راه رو براش باز میکنم. با احترام

  26. Amir

    ۱۱ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    باسلام
    نظر اقای دکتر صحیحه. واقعا در بعضی موارد پول برنده ولی خودروهای المانی عمر بمراتب بیشتر از همتای کره ای رو داره من شخصا خیلی از ماشینهایی که وارد میشه رو سوار میشم حتی کادنزای قبلی رو سوار شدم به قول اقا رامین گرگی توی پوست میشه لذت سواری فوق العاده ای داره شتاب عالی طراحی زیبا حتی سبقت هایی که فکرشم نمیتونین بگیرین با این ماشین میشه ولی اگر تو کار تعمیر ماشین باشین یا از تعمیر کارها بپرسین بهتون میگن ماشین کره ای خیلی زود گیربکس خراب میکنه و ماشین به صدا میفته ولی ماشین المانی اینطور نیست در ضمن همیشه بحث سر قیمت اولیه نیست هزینه نگهداری ماشینهای المانی خیلی بالاتر از کره ای هست این هم باید مد نظر داشت .

  27. افشین

    ۴ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من بنز 2012 و بی ام و و کادنزا داشته ام الان رفته ام و کادنزا 2014 نیو فیس که 1 تعداده محدودی وارد شده خریدم چونکه واقعا از برند المانی بهتره من تست کردم کادنزا در ضمن اعلام شده موتور 3.5 لیتری داره ولی در اصل موتورش .3.8 اپیروس هستش .اعلام نشده بخاطر مالیاتهایه کشورهایه اروپایی.بخاطره همین فشار رویه گیربکسش زیاده قدرته موتور بالاست چاره اش تعویز تند تند روغن هیدرولیک گیربکس هستش و اینکه باید روغن امریکائی مرغوب سالی یکبار تعویض بشه انوقته که کمتر ماشینی حریفشه جنسیس سدان که سوسکه با جنسیس کوپه میادش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا