شاید با دیدن این تصاویر فکر کنید به نوعی در حال تماشای نسل جدید کیا کادنزا هستید اما باید گفت کادنزا با تغییراتی شگرف یک پروسه فیس لیفت را تجربه کرده است. البته اگر دقیقتر صحبت کنیم باید گفت این خودرو نسخهی کرهای کادنزا با نام K7 است. البته کادنزای بازار آمریکا نیز به احتمال بسیار زیاد تقریباً مشابه نسخهی کرهای این سدان میان سایز خواهد بود.
این فیس لیفت بزرگ تنها سه سال پس از عرضهی دومین نسل کادنزا رخ داده و دربردارندهی تغییرات ظاهری چشمگیر در نمای جلو و عقب میباشد.
واضحترین تغییر صورت گرفته به چراغهای جلو مربوط میشود که آرایش متفاوت و روانتری داشته و دیلایت های جدید LED و بخشی از چراغها ترکیب جدیدی با جلوپنجره دماغه ببری ایجاد کردهاند. چراغها به سپر هم میرسند تا شکل Z را ایجاد کنند. همچنین مه شکنهای مکعب یخی کادنزای قبل از فیس لیفت در این نسخه دیده نمیشوند. تکمیل کنندهی تغییرات جلوی خودرو بخش پایینی سپر جلوست که هماکنون دارای تریم کروم پهن میباشد.
در نمای عقب چراغهایی نصب شدهاند که با یک نوار قرمزرنگ به یکدیگر متصل شدهاند. در بخش مرکزی هم دوربین دید عقب دیده میشود. شاید یکی از مواردی که دربارهی کادنزا ۲۰۲۰ خوب نباشد خروجیهای اگزوزی باشد که تنها بهصورت دکوری وجود دارند و خروجی اصلی اگزوز زیر سپر قرار دارد. سپر عقب نیز دارای میلهی کرومی بوده و همین متریال در دور خروجیهای اگزوز غیرواقعی هم دیده میشوند.
داخل کابین هم تغییرات بزرگی دیده میشود که یکی از مهمترین آنها پشت آمپرهای تمام دیجیتالی است. صفحه لمسی کادنزا ۲۰۲۰ بهطور قابلتوجهی پهنتر از قبل بوده و همین امر باعث شده ورودیهای هوای مرکزی داخل کابین به زیر صفحهنمایش نقل مکان کنند. هر دو صفحهنمایش داخلی از نوع ۱۲.۳ اینچی بوده و ظاهری پیشرفته به داشبورد بخشیدهاند.
دکمههای روی کنسول مرکزی نیز مدرنتر از قبل به نظر میرسند و خبری هم از ساعت آنالوگ نیست. بخش ذخیرهای نیز زیر دکمههای جدید سیستم تهویه مطبوع قرار گرفته تا کنسول مرکزی ظاهر تمیزتری داشته باشد.
کیا مشکل اهرم تعویض دنده را نیز با نصب نمونهای بهتر و ارگونومیکتر رفع کرده است. زیر اهرم تعویض دنده هم دکمههای بهروز شده برای چندین ویژگی از جمله صندلیهای گرم و سرد شونده، غربیلک فرمان گرم شونده و ترمز پارک برقی تعبیه شدهاند. یک دکمهی جدید هم برای انتخاب حالت رانندگی در نظر گرفته شده است.
از آنجایی که زبان کرهای ما خیلی خوب نیست بنابراین خیلی نمیفهمیم که کیا در سایت کوچک مخصوص این خودرو به چه چیزهایی اشاره داشته اما احتمالاً دربارهی سیستمهای کمکرانندهی پیشرفته، پیشرانههای ۲.۵ و ۳ لیتری بنزینی و نسخهای هیبریدی اشاره کرده است. احتمالاً در ماههای آینده اطلاعات بیشتری از این خودرو منتشر خواهد شد.
کجاش اپتیماس ؟!!! تغییرات داخل کابین خیلی عالی هستن و جذاب، و واقعا میشه اسمش و گذاشت طراحی مختص کیا اما با این همه خوبی و … فروش خوبی نداره تو امریکای شمالی، بهتره کمی کیا قیمتش کمتر کنه
حالا جلو پنجرش شده کیا!! البته یکم مارو یاد محصولات بی ام و میندازه اما فک کنم اونم دلیلش کپی نباشه وبقول دوستم بهش رسیدن! درکل خوب شده و البته جذاب امیدوارم برای بحث بازار فروششم کیا یه حرکت منطقی و خوب انجام بده
دوستان یه عکس براتون میفرستم که مال BMW است وقتی که سری7 فیس لیفت رو معرفی کرد.یه مردی هستش که به سری7 تکیه داده ومقایسه کنید باهمین عکس بالا در معرفی کیا کادنزا!!!!!!!!!!!
این ژست در مورد ماشین های دیگه هم دیدم حتی موارد خیلی قدیمی تر از بی ام یکمورد هم مربوط به پیکان بود البته به جای مرد یک خانم تکیه داده بود در زمان ش بیشتر به نظر میرسه کادنزا تکمیل شده محصولانت نسل قبلی هست تا یکنمونه خارجی
خیلی شیک و زیبا شده همه چی همونجایی که باید باشه جزو معدود محصولات امسال که به نظرم کامل شده و بهتر از نسل قبلشه چیدمان طراحی داخلیش خیلی خوبه خیلی دوسش داشتم.خیلی هماهنگ.
فريد
۲۳ خرداد ۱۳۹۸این که اپتیماس !!!
محمد
۲۳ خرداد ۱۳۹۸بجز خطچین متصل کننده چراغهای عقب، بقیه تغییرات فوقالعاده شده
Reza
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ولی خودمونیم ها ٬ عجب چیزی شده ???
من که پسندیدم
کیان
۲۳ خرداد ۱۳۹۸کجاش اپتیماس ؟!!!
تغییرات داخل کابین خیلی عالی هستن و جذاب، و واقعا میشه اسمش و گذاشت طراحی مختص کیا
اما با این همه خوبی و … فروش خوبی نداره تو امریکای شمالی، بهتره کمی کیا قیمتش کمتر کنه
حسن
۲۳ خرداد ۱۳۹۸درسته
تو امریکا این ماشین بعد ازرا کم فروش ترین ماشین امریکا در 2018 بود
یاشار اسدی
۲۳ خرداد ۱۳۹۸بزرگترین مشکل این ماشین فروش کمش هست و علتش هم اونکه مشتری از برند کیا توقع ماشینهای ارزون داره
ایلیا
۲۳ خرداد ۱۳۹۸دوستان منتظریم بیاید بگید کجاش رو از رو چی کپی کرده!
خوب دقت کنید
عرفان
۲۳ خرداد ۱۳۹۸نمیدونم چرا کیا انقد خودزنی میکنه…
نیما
۲۳ خرداد ۱۳۹۸من جای بی ام و بودم شکایت میکردم
احمدرضا
۲۳ خرداد ۱۳۹۸کلا پیشرفت زیادی از نظر طراحی چه بیرونی و چه داخلی کرده ولی به نظرم برجسته ترین ویژگیه این ماشین طراحی جلوپنجرش هست که خیلی قشنگ شده
امیر
۲۳ خرداد ۱۳۹۸حالا جلو پنجرش شده کیا!! البته یکم مارو یاد محصولات بی ام و میندازه اما فک کنم اونم دلیلش کپی نباشه وبقول دوستم بهش رسیدن! درکل خوب شده و البته جذاب
امیدوارم برای بحث بازار فروششم کیا یه حرکت منطقی و خوب انجام بده
Infinite
۲۳ خرداد ۱۳۹۸بی امو کادنزا !
Abbas
۲۳ خرداد ۱۳۹۸طراحیه واقعی کیا ینی همین،خداییش حال کردم مخصوصا کابینش و نمای عضلانیه جلوش
حسین
۲۳ خرداد ۱۳۹۸عقبش از جلوش بهتر شده
MAHDI
۲۳ خرداد ۱۳۹۸انصافا خیلی شیک ومدرن شده. طراحی هیجان انگیزی داره که یک سروگردن زیباتر از آزرا شده. طراحی کابین هم کاملا بروز ومدرن شده. آفرین به کیا
MAHDI
۲۳ خرداد ۱۳۹۸دوستان یه عکس براتون میفرستم که مال BMW است وقتی که سری7 فیس لیفت رو معرفی کرد.یه مردی هستش که به سری7 تکیه داده ومقایسه کنید باهمین عکس بالا در معرفی کیا کادنزا!!!!!!!!!!!
MAHDI
۲۳ خرداد ۱۳۹۸https://cdn.bimmertoday.de/wp-content/uploads/2019/01/2019-BMW-745e-G12-LCI-Plug-in-Hybrid-7er-Facelift.jpg
خیلی جالبه.این عکس مال معرفی سری7 بود.به نظرتون اتفاقی شرکت کیا هم همچین عکسی گذاشته!؟؟؟؟؟
مهدی
۲۳ خرداد ۱۳۹۸این ژست در مورد ماشین های دیگه هم دیدم حتی موارد خیلی قدیمی تر از بی ام یکمورد هم مربوط به پیکان بود البته به جای مرد یک خانم تکیه داده بود در زمان ش بیشتر به نظر میرسه کادنزا تکمیل شده محصولانت نسل قبلی هست تا یکنمونه خارجی
Elmiraj
۲۳ خرداد ۱۳۹۸جلو پنجره اش را از وسط نصف می کردن و اسمشو می گذاشتن کادنزای سری ۷ بهتر از این بود…..!!!!!
MehdiTurbo
۲۴ خرداد ۱۳۹۸خیلی شیک و زیبا شده همه چی همونجایی که باید باشه جزو معدود محصولات امسال که به نظرم کامل شده و بهتر از نسل قبلشه چیدمان طراحی داخلیش خیلی خوبه خیلی دوسش داشتم.خیلی هماهنگ.