کیا K900 یا همان کوریس که در نمایشگاه لس آنجلس امسال به نمایش درآمده بود، به عنوان گرانترین و بالاترین محصول این شرکت راهی آمریکا میشود.
کیا کوریس که در کره با کد K9 به فروش میرسد، همانند برادر خود هیوندای اِکوئوس یا سنتینیال از یک موتور تمام آلومینیومی ۵.۰ لیتری هشت سیلندر خورجینی با توان ۴۲۰ اسب بخار بهره میبرد. البته یک مدل شش سیلندر ۳.۸ لیتری با قدرت ۳۱۱ اسب بخار نیز از این خودرو عرضه خواهد شد. برای انتقال نیرو از یک گیربکس هشت سرعته خودکار با حالتهای نرمال، اقتصادی و اسپرت استفاده میشود و همچنین فرمان با حساسیت قابل تغییر نیز برای آن در نظر گرفته شده است.
[jwplayer mediaid=”۵۳۸۸۶″] کیا میخواهد این سدان لوکس را به عنوان با ارزشترین خودرو در برابر پول پرداختی معرفی کند. هر چند موفقیت آن در بازاری با این همه رقیب سر سخت و قدیمی خوشبینانه به نظر میرسد. کیا انبوهی از تجهیزات نظیر نمایش اطلاعات روی شیشه جلو، صندلیهای بسیار راحت VIP و سیستم صوتی ۹۰۰ وات با ۱۷ بلندگو و آمپلی فایر دیجیتال ۱۲ کاناله، سیستم کمک پارک با سنسور و دوربین، رادار، موقعیت یاب و پکیج های لوکس را در این خودروی دیفرانسیل عقب گنجانده است. K900 در سه ماهه اول سال ۲۰۱۴ به بازار میاید و قیمت دقیق آن نیز فعلاً مشخص نیست. [دانلود ویدئو]
حمزه
۶ آذر ۱۳۹۲خداییش کارشون خیلی درسته. دمشون گرم. دارن بعذ از ژاپن، پرچم آسیارو میبرن بالا. مگر اینکه همین با انصافها همچین کارایی بکنن. وگرنه که بخاری از صنایع خودروسازیه ایران بلند نمیشه ( البته در عرصه ی خدمت به مردم و مشتری مدار بودن و رضایت و جلب توجه مشتری. البته فرغونسازهای ما، سرآمد همه ی خودروسازیهای جهانن. البته اونم فقط تو دزدی کردن و دوشیدن مردم و ظلم به مشتریهای بیچاره که فقط مجبورن و خودروهاشونو میخرن… بگذریم. بیش از این سرتونو درد نیارم )
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۶ آذر ۱۳۹۲درود.
واقعا زیباست.
از ایکاس هم قشنگتره چه برسه به اون جنسیس چند شخصیته.
موتور عالی.امکانات بیش از حد در مقابل قیمت.
طراحیه گیرا.
چنتا عیب داره:
اول اینکه سقف سرنشینان عقب کوتاه است.یعنی اگر فرد قد بلندی با قد 185
سانت بر روی صندلیه عقب بشیند سرش دقیقا مماس با سقف خواهد بود.شایدم
برخورد کند.با توجه به اینکه اصل و نیت طراحیه این ماشین راحتی و لوکس
بودن و مقابله با بزرگان این صنعت و کلاس خواهد بود!!!!
این مهم باعث شده که درب صندوق عقب هم از سقف تاثیر بگیرد و کوتاه شود
که این مساله بیشتر در نمای جانبی خودنمایی میکند ، طوری که تا حدودی
ماشین از بغل شبیه گرن توریزمو یا ناچ بک شده است. ((( تا حدودی )))
در داخل ماشین هم اگر به جای رنگ طوسی یک رنگ جاندار تر استفاده میکرد
حالت لوکس بودن بیش تر از رنگ طوسی بود.
ولی در کل به نظر من خیلی بهتر از ایکاس و جنسیس است.
((( ایران و المان )))
slr722
۶ آذر ۱۳۹۲بنازم به این پیشرفت…
امین
۶ آذر ۱۳۹۲دمه کیا گرم. خیلی خوشم میاد ازش. کیا داره به ماشیناش اصالت میده.
.
.
نگاه این k900 میکنم زیبایی رو حس میکنم ولی برعکسش جنسیس جدید، اشغال شده رفته. نمیدونم چرا طراحای هیوندای به خودشون اینو نمیگن که “اخه اینچیه طراحی کردیم، همش از یه جایی الگو برداری کردیم. چراغ های جلوش و طراحی بدنه از بی ام و، چراغ های عقب و فرم کلی عقب از لکسوس، ارمش که شبیه استون مارتینه و…”
.
.
خیلی باید… که یکی جنسیس رو بخره. اولا اگه من باشم که اصلا توی همچین کلاسی ماشین نمیخرم. فقط شاسی بلند. دوما کره رو در درجه دوم سوم میبینم سوما اگه بخوام کره ای بگیرم این k900 بهترین گزینست. البته کلاسشون با هم دیگه فرق میکنه. جنسیس سدان لوکس بزرگ هست ولی k900 سدان مجلل.
Mahdi gh
۱۲ شهریور ۱۳۹۴بیین عزیز کیا وهیوندا شریک تجاری ان نه رقیب پس دو نوع خودرو میزنن برای انواع سلیقه حا حالا بهتره به سلیقه دیگران احترام بزاری به نظر من که هیوندا با جنسیس سدان ۲۰۱۵ خواسته یه ماشین لوکس واسپر تو با هم به مشتری بده ولی نمیدونم دلیل شما برای بد بودن جنسیس چیه جنسیس یه مدل ۵.۰لیتری ام داره که حتی کوریوس هم جلوش کم میاره ومحض اطلاعت بگم که کوریوس از روی پلتفرم سنتیال زده شده ویه کپی کامل بیش نیست
ابی
۶ آذر ۱۳۹۲ماشین خوبیه
رقیب قدری برا جنسیس جدیده
بنظرم کیا از رقیب وطنی خودش هیوندای بهتره
amin
۶ آذر ۱۳۹۲رقیب جنسیس کادنزا است
کوریس رقیب سنتنیال ایکاس است
زیگما
۶ آذر ۱۳۹۲رقیب جنسیس کادنزاست(کادنزای امریکا)این رقیب مستقیم ایکاس هست
alireza
۶ آذر ۱۳۹۲محصولات کیا طراحی پخته تری نسبت به محصولات هیوندای داره. البته هر دو خوبن ولی کیا یه چیز دیگس.
محسن.د
۶ آذر ۱۳۹۲عجب رقابتی میشه بین این و جنسیس! منکه بین این دوتا کره ای، کیا رو انتخاب میکنم!
IS27
۶ آذر ۱۳۹۲درود بر همه
قیافش که جالبه و کمی ته چهره ی کادنزا رو داره و اینکه الگو برداری از
مدلهای دیگه ولی باسه یه اسیایی خوبه و باید منتظر عمکردش موند ولی راه
زیادی در پیش داره
رامین
۶ آذر ۱۳۹۲سلام دوستان خوبه انصافا خوبه هم از نظر استایل و ظاهر و هم از نظر موتوری و امکانات میتونه به راحتی با جنسیس رقابت کنه
amin
۶ آذر ۱۳۹۲رقیب جنسیس کادنزا است
کوریس رقیب سنتنیال ایکاس است
amin
۶ آذر ۱۳۹۲رقیب جنسیس کادنزا است
کوریس رقیب سنتنیال ایکاس است
اسی
۶ آذر ۱۳۹۲به نظرتون جلوش تداعی کننده مازراتی نیست من که خیلی خوشم اومد
km
۶ آذر ۱۳۹۲جلوش شبیه استون مارتین ONE-77 شده. ولی فعلا کیا از هیوندای بهتره
سالار
۶ آذر ۱۳۹۲اگر فروشش موفقیت آمیز باشه شورلت و ……. باید در کارخونه هارو ببندن.
mahsa
۶ آذر ۱۳۹۲خیلی خوش استایله
حمید
۸ آذر ۱۳۹۲لایک زدم چون نگفتی خوش استیل ، گفتی خوش استایل!آفرین
mds
۶ آذر ۱۳۹۲زیباست اما سنتنیال قشنگتره سنتنیال 2014 از نزدیک دیدم دیوانه کنندس خیلی قشنگه
زنده باد هیوندای و کیا
احسان(احسان سابق)
۶ آذر ۱۳۹۲کسا عجب چیزی ساخته واقعا باید به کره ایها تبریک گفت به خاطر بلندپروازی و تلاششون
حسین
۶ آذر ۱۳۹۲اقا این فقط ماله امریکاس یا ایرانم میاد ؟ ( مثله ماکسیما )
یه پسل باهوش
۶ آذر ۱۳۹۲5 هزاااااااااااااااااااااااار سی سی حجم موتور
parsa
۶ آذر ۱۳۹۲خیلی حال میکنم با ماشینایه بزرگ مثل این
واقعا خوشکل تر از جنسیس جدیدست
مجید
۶ آذر ۱۳۹۲البته امیدوارم دوستان بدونن که این تکنولوژی با کمک مستقیم امریکاس
masoud v12
۶ آذر ۱۳۹۲اصلی ترین رقیبش هیوندای سنتینانتال هستش ولی با بزرگان این مدل مانند بی ام و سری هفت یا بنز اس کلاس یا ایودی ا هشت قابل مقایسه نیست ولی همین که تونسته در بازار بزرگی مثل امریکا که رقیب براش زیاده جا باز کنه خودش قابل قبوله ولی باید قیمتش کمتر باشه تا فروش خوبی داشته باشه ولی بنده اگه تو امریکا بودم این ماشین هم قیمت حتی نه سری هفت هم قیمت سری پنج هم بود بنده سری پنج بی ام و رو انتخاب میکردم.
محسن
۶ آذر ۱۳۹۲به نظرتون میتونه توی فروش موفق باشه؟ قیمتش حدود 60 تا 70 هزار دلاره
با این قیمت شما پورشه- بنز- بی ام دبلیو و……. را انتخاب میکنید یا k900 را؟
میلاد
۷ آذر ۱۳۹۲فقط به ظاهر وامکانات نیست.از نظر تداوم کارکرد کیا از آلمانیا خیلی عقبتره
ASHKAN
۷ آذر ۱۳۹۲24 سال پیش kia کیا پراید میساخت حالا ببین به کجا رسیدن
کورش
۷ آذر ۱۳۹۲با اینکه جلوش شبیه آستون مارتین شده ولی استایل کیا که یکی دو ساله توی جلو پنجره تولیدات کیا نمایان شده ، به چشم میخوره…در کل خوبه..
حسین
۷ آذر ۱۳۹۲فقط میتونم بگم دمتون گرم
altima3600
۷ آذر ۱۳۹۲کلا خرج از بحث باشه من موندم که کره 2تا خودرو ساز داره و به دلیل مسایلی کیا از حمایت فورد بی نصیب ماند و تنها شد و باز گشت وروی آورد به هیوندای و از او کمک طلبید و با اینکه تنها حامی او هیوندای هست و در اکثر محصولات شاسی و پیلتفروم مشترک هستند ولی در بازار رقیب هم هستند و هم طراحی متفاوتی دارند به این میگن شریک درست حسابی و رقیب تجاری ما در سال 50 خورشیدی از کره جلو بودیم یعنی کره ایها میامدن در ایران خودرو و از ما الگو برداری میکردند که چگونه ماشین ساخته میشود و الان ما باید آنها را به الگو بگیریم که ماشین چگونه ساخته میشود
جفر
۸ آذر ۱۳۹۲خدایی عجب چیزی ساختن پیشرفت ب این میگن تو ایرانم ی پراید میزنن با 100تا اسم بد میگن ما پیشرفت کردیم این پیشرفت نیست پس رفته دلمون خوشه ماشین ساز داریم یکی از یکی بدتر
ebi
۹ آذر ۱۳۹۲هیچ هم تحسین برانگیز نیست کپی ب ام و هست : نمای بغل عقب دسته دنده کنسول میانی
ebi
۹ آذر ۱۳۹۲رینگ هاش هم کپی آلپینا
mahdi
۱۰ آذر ۱۳۹۲کیاطی20سال تونست این بشه اما بعضی هابعداز40سال هنوز خانه اول هستن
امیر
۱ بهمن ۱۳۹۲ماهم پراید 111 خریدیم ولی بخاریش فقط از زیر پا و شیشه جلو گرما میده خروجی هوای جلوی داشبورد چه روی کول باشه چه روی هات فقط گرما میده به هر حال سایپا مطمئن
mjh
۹ بهمن ۱۳۹۲دمش گرم هم واسه خودش اعتباروشهرت بیشتر خریده هم یه موزه افتتاح کرده که خرج نگهداری از ماشیناشو درمیاره هم عشق دنیارو میکنه
علی رضا
۵ خرداد ۱۳۹۳واقعا شرکت کیا از پراید زپرتی حلبی لگن بهکجا رسیدن
عباس
۲۱ مرداد ۱۳۹۳تو ایران قیمتش چند میشه؟