به دنبال یک تیزر در اوایل ماه جاری میلادی، نخستین تصاویر کیا کادنزا ۲۰۱۶ نیز منتشر شده که از جزئیات طراحی این مدل جدید پرده برمیدارند.
نسل جدید این خودرو که با نام K7 در کشور کرهجنوبی شناخته میشود، سطح بالایی از طراحی را در مدل جدید به نمایش گذاشته است و به نظر میرسد که کیا میخواهد این سدان فولسایز را به ردههای بالاتر بازار خودرو منتقل کند. بهبود استایل این مدل متأثر از سدانهای لوکس اروپایی بوده و تفسیری جدید از جلوپنجره «دماغ ببری» و چراغهای آشنای ۴ نقطهای LED برای روشنایی روز ارائه داده است. البته هنوز از ویژگیهای فنی این مدل خبری نیست، ولی به نظر میرسد که طول و عرض کادنزا یا K7 جدید به میزان اندکی نسبت به قبل افزایش یافتهاند و ظاهری دینامیکتر برای آن ایجاد کردهاند. در عقب این خودرو نیز یک خروجی دوگانه کرومی برای سیستم اگزوز و یک تریم متالیک در بالای چراغهای افقی LED استفاده شده است. نشان “۳.۳” بر روی صندوق عقب، نشان میدهد که پیشرانه این مدل از موتور جدید دو توربوشارژر ۳/۳ لیتری V6 تأمین خواهد شد که گفته میشود توانایی تولید ۳۶۵ اسببخار را در «جنسیس G90» دارد و با یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک همراه است.۲۷ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
milad
۴ آذر ۱۳۹۴فضا داخلیش که بی ام وه اسسسس ;|
arman
۴ آذر ۱۳۹۴طرحهای کیا از هیوندای خیلی شیک و مردونه تره
shahab
۵ آذر ۱۳۹۴دقیقا
مانیتور و وسط داشبورد رو ببینین
masoud
۴ آذر ۱۳۹۴چراغای عقبش هم که لکسوس es250 اصلا مو نمیزنه برید ببینید
محمود
۴ آذر ۱۳۹۴چراغ های عقب نوع تغییر یافته ی از کیا k9 هست و هیچ ربطی به لکسس es نداره.
shahab
۵ آذر ۱۳۹۴اندازه و شکل کلی چراغای عقبش منویاد نسل قبل کامارو انداخت فقط با ین تفاوت که امارو 2تا چراغ جدا از همه ولی این بهم پیوسته س
KING 918
۴ آذر ۱۳۹۴چراغا جلوش هم که سمنده خخخخخخ
وحید
۴ آذر ۱۳۹۴جون من خودتون نظر بدید
از نمای چراغ جلو و چراغ عقب گرفته تا داشبور
از چند تا محصول کپی بر داری کرده
به غیر جلو پنجره ببری شکل
ردپای محصولات چندتا کشور هست
جواد
۴ آذر ۱۳۹۴البته اگه میخواد موفق بشه باید سیاست هیوندا را در پیش بگیره چون کسی حاضر به خرید خودرو لوکس با برند کیا نمیشه چون پرستیژ نداره از امار فروش نسل قبلی در امریکا تا کاهش قیمت نزدیک به 4000دلاری اون در سال قبل برای جذب مشتری میشه فهمید ……….. حالا باید ببینیم کیا کی میخواد مثل ژاپنی ها برند لوکس بزنه از بابا هیوندا یاد بگیر
شاهرخ
۴ آذر ۱۳۹۴خیلی شبیه mazda 6 ساختنش
مهدی ج
۴ آذر ۱۳۹۴الان دقیقا کجاش شبیه مزدا ششه؟؟
من خودم مزدا شش دارم!!!
ali ayat
۴ آذر ۱۳۹۴بسیار زیبا تر شده البته اگه این طرح با همین جزییات اجرا بشه
امین
۴ آذر ۱۳۹۴جذاب و اسپرت
شاید کمی از طرح های آئودی فاصله گرفته و مستقل تر شده
sunmartin
۴ آذر ۱۳۹۴با جناب امین و علی آیت موافقم داره کاملا مستقل میشه اما تفکرات” آلمانی” در محصولات کیا موج میزنه و همین رمز موفقیت این شرکت قدر در زمینه با کیفیت ترین و قابل اعتماد ترین خودرو هاست میدونم یه روز که زیاد دور نیست کیا به قله موفقیت میرسه دلیل موفقیتش متمایز بودن در طراحی و نگاه به اروپا و کشور زیبای آلمان هست دنیا مدیون مهندسی و تکنولوژی آلمانه و بیشتر ین موفقیت کیا از طراح اینخودرو ناشی میشه شما ببینید با خطوط چکار کرده چه تلفیق زیبایی در جلوپنجره و دماغه تهاجمی از کار دراومده حالا این توازن با چراغ های عقب و خطوط بدنه به روشنی میتوانید دنبال کنید واقعا با طراحی های کیا خیلی حال میکنم و امیدوارم باز ازین شرکت شاهد موفقیت های بیشتر باشیم کاش کیا در ایران شرکت تولید خودرو بصورت مستقل میزد..
امیر
۴ آذر ۱۳۹۴کاش همه مث شما باشن مثبت و با انصاف وبدور ازتمسخریا حتی بزرگ بینی و…. چنان عشق آلمان وآمریکا وژاپن کورکرده چشم بعضیارو که واقعیاتم روش سرپوش میذارن ومیخوان موفقت کیاوهیوندای روبی ارزش نشون بدن جالبه تو صدای امریکا برنامه ماشین هفته سوناتا در رقابت با کمری آکورد کرایسلر200 مالیبو فیوژن پاسات لگاسی بهترین سواری میدسایز شناخته شد توسط کارشناسای آمریکایی
ali
۴ آذر ۱۳۹۴طراحی قبلیش بهتر بود این به نظر زیادی کپی میاد از خیلی ماشین های دیگه کپی کرده این کره ای
کار کره ای ها و چینی ها خوب شده و دارن پیشرفت میکنند البته چین از نظر کارشناسان با سرعت چندین برابر کره ای ها در حال پیشرفت هست
انشالله که این مثل بقیه کره ای ها نباشه و بتونه حرفی تو شتاب و هندلینگ و مصرف بزنه و فقط قیافه کپی شده نباشه
امیر007
۴ آذر ۱۳۹۴منم اون برنامرو. دیدم موندم!!!
sina
۴ آذر ۱۳۹۴چرا کره به اصالت نمیرسه تو طراحی هر سری یه جور میزنه
محمود
۴ آذر ۱۳۹۴اقا سینا کره ای ها چندین ساله که به اصالت رسیدن ولی شما نمیبینی یا شاید دلت نمی خواد ببینی!!!!!
american and japan
۴ آذر ۱۳۹۴من واقعا کیا کادنزا رو دوست دارم به خصوص مدل 2014 به بعد که فیس لیفت شده و چهره ی هیجان انگیزی پیدا کرده و تغییراتی رو هم در پرفومنس داشته.
واقعا خودروی دوست داشتنی هست.دیروز توی این فکر بودم که چقدر زیباست و همه چی تمومه و حالا میبینم کانسپت نسل جدید هم اومد.ولی به اندازه ی نسل قبل جذاب نیست یه جوری شده.البته مطمئنا مدل اصلی با کانسپت تفاوت هایی خواهد داشت.
دوستان به نظر شما اریون یا کادنزا؟؟؟؟؟؟
خودم عاشق تویوتا هستم به خصوص اریون ولی کادنزا بد جور گول زننده هست مخصوصا با گارانتی مادام العمر
احمد باقری
۴ آذر ۱۳۹۴هیوندای و کیا خوب دارن پیشرفت می کنن، اما به هر حال، در طراحی، همیشه از چندین ماشین تقید می کنن.
علیرضا
۴ آذر ۱۳۹۴داخلیشو که تابلو از بی ام و اسکی رفته ولی عقبش خیلی خوب شده جلوش نسبت به عقبش اونقدر زیبا نشده
sunmartin
۴ آذر ۱۳۹۴عزیزانم لطفا نام خودروهای مجهول الهویه چینی با ماتریال یکبار مصرف تست شده در ایران بورکینافاسو نیجر مالدیو غنا و سودان و سومالی با محصولات کیا هیوندا که یوروانکاپ و بزرگراه های آمریکا بعلاوه مجلات معتبر هر ماه در حال تست و بررسی شون هستن مقایسه نکنید چین تنها به بازارهای جهان سوم و توسعه نیافته فکر میکنه و کیفیت و دقت نگاه به جزئیات و عمر بالا در قاموس اجناس چینی بخصوص خودرو جایی نداره تا کی فریب کالاهای چینی را میخواید بخورید؟؟
BEHNAM 11
۴ آذر ۱۳۹۴بدک نیست ولی نسل قبلیشو بیشتر دوس داشتم :-0
حمید
۴ آذر ۱۳۹۴چراغ جلو نیسان
جلو پنجره مازراتی
چراغ عقب لکسوس
داشبورد بی ام و
اما دلیل نمیشه گفت ماشین خوبی نیست.
عالیه
KING 918
۴ آذر ۱۳۹۴جلو پنجره مازراتی این دیگه از اون حرفا بود ………
me84
۵ آذر ۱۳۹۴تو این کلاس خودرویی ( منظورم از نظر ابعاد هستش) گذاشتن جای پلاک عقب در سپر، سالهاست که منسوخ شده و با استانداردهای امروزی مطابقت نداره. این کار رو معمولا برای خودروهای مینی و سوپر مینی و در مجموع کوچک انجام میدن نه برای این ابعاد.