کیا

ثبت رکورد کمترین زمان شارژ کیا EV6 در کتاب گینس

کیا EV6 در طول سفری در سراسر ایالات‌متحده با صرف کمترین زمان برای شارژ نسبت به تمام خودروهای الکتریکی بازار، رکورد جدیدی را در گینس ثبت کرده است. این خودرو طی هفت روز از نیویورک به لس‌آنجلس سفر کرده و در طول این سفر ۴۶۳۵ کیلومتری، تنها به مدت ۷ ساعت و ۱۰ دقیقه برای شارژ به برق وصل شده است. EV6 با این کار رکورد قبلی که با ۴۸ دقیقه شارژ در ۱۲ ساعت رانندگی در اختیار تسلا بود را شکسته است.

معاون ارشد بازاریابی کیا آمریکا دراین‌باره می‌گوید:

رکورد EV6 جدیدترین سیگنالی است که نشان می‌دهد کیا در محبوبیت خودروهای الکتریکی پیشرو خواهد بود. تمام مهندسی و تجربیات کیا در خودروهای الکتریکی در حرکت به سمت الکتریکی‌سازی استفاده خواهد شد. همان توجه به جزئیات، طراحی، کیفیت، تکنولوژی و دینامیک رانندگی که کیا به آن مشهور شده است در هر خودروی الکتریکی جدیدی که به بازار عرضه می‌کنیم دیده خواهد شد

هرچند کیا اکنون رکورد گینس را در اختیار دارد اما مشخص نیست که آیا این کراس‌اوور کره‌ای رکورد کوتاه‌ترین زمان شارژ موردنیاز برای عبور از کل ایالات‌متحده را هم از آن خود کرده یا نه زیرا چند هفته پیش، یک تسلا مدل S دوربرد کل ایالات‌متحده را ظرف ۴۲ ساعت و ۱۷ دقیقه طی کرد و رکوردی را در زمینهٔ خودروهای الکتریکی به ثبت رساند. تسلا در طول این سفر ۷ ساعت و ۱۲ دقیقه را برای شارژ صرف کرد. درهرحال، ثبت این رکورد یک موفقیت چشمگیر برای کیا EV6 محسوب می‌شود و همچنین نشان می‌دهد که جایگاه‌های شارژ غیر تسلا در چند سال گذشته چقدر بهتر شده‌اند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴۳ دیدگاه‌ها

  1. Silent

    ۲۸ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (631 ديدگاه)

    بدریج بایستی قوانینی وضع بشه برا کمپانی هایی که می خوان در زمینه EV محصول داشته باشن البته برای کشورهای توسعه یافته! که به ازاری تولید N دستگاه موظف به ایجاد تعداد مشخصی ایستگاه شارژ جدا از شارژ خانگی باشن… کاری که TESLA داره پیش می بره و دیگران هم بایستی بفکر تولیداتشون و مسولیتش باشن!

    TESLA تا امروز حدود 2000 ایستگاه رو با 25000 Supercharger جدا از شارژر همراه در شهرها تجهیز کردن.

    موافقم 9
    مخالفم 9
    1. فرامرز

      ۲۸ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (1597 ديدگاه)

      خیلی از طرفدارای تسلا طرفدار خودروهای برقی نیستن همونطور که خیلی از طرفدارای اپل طرفدار تکنولوژی نیستن و براشون چیزی که اپل بره سمتش خوبه چیزی که نره بده

      موافقم 13
      مخالفم 2
      1. Silent

        ۲۸ آبان ۱۴۰۰
        سوابق: (631 ديدگاه)

        هموون جوری که خیلی از اروپا فنا به علت امریکایی بودن TESLA نمی تونن واقعیت رو قبول کنن! و احتمالا در اینده LUCID هم توو این ردیف خواهد بود

        موافقم 8
        مخالفم 13
      2. امین

        ۲۸ آبان ۱۴۰۰
        سوابق: (657 ديدگاه)

        قربون دهنت.
        عاقلان دانند چه جمله گوهر باری گفتی

        موافقم 1
        مخالفم 1
    2. Silent

      ۲۸ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (631 ديدگاه)

      https://www.youtube.com/watch?v=blx8PH_jOYo

      تولیدات KIA هم زین پس مرز مشخصی برای کشورهای توسعه یافته با بازارهای دست چندم خواهد داشت

      موافقم 3
      مخالفم 4
    3. بهزاد

      ۲۸ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (2545 ديدگاه)

      دانشمند گرامی مگر خودروسازان درون سوز ملزم به احداث جایگاه سوخت بنزین یا گازوئیل بودن که الان بخوان جایگاه شارژ سریع را تامین کنند!؟
      اگر تا چند وقت پیش برخی شرکت ها مثل نیسان و تسلا و جنرال موتورز به خاطر عدم حضور تامین کنندگان خودشون مجبور به احداث ایستگاه های شارژ سریع بودن این مشکل با ورود شرکت های تخصصی مثل بوش و زیمنس و هیتاچی و ABB و … و سرمایه گزاران که برخیشون حتی شرکت های نفتی مثل BP و شل هستند برطرف خواهد شد.
      اونقدر از دیتا عقب افتادید که نمیدونید قراره چه اتفاقاتی بیوفته و داده های شما فکر کنم از ۲۰۱۸ به بعد رو حالت قفل قرار داره و چیز جدیدی به اون اضافه نشده و هر جا صحبتی هست به جز قیمت سهام و اندازه ی باتری هیچ مورد دیگری برای اضافه کردن ندارید.

      موافقم 14
      مخالفم 5
      1. Silent

        ۲۸ آبان ۱۴۰۰
        سوابق: (631 ديدگاه)

        الان 1920 نیست و پروسه 80 ساله ای که درون سوزها طی کردن برا تامین سوخت از اساس تفاوت داره با الکتریکی ها!
        و این هنر TESLA بود که نشوون داد برا از صحنه خارج کردن بنزین و نفت نیازی به صبر و معجزه از طرف کمپانی های همراه نیست و خودش مستقیما وارد عرصه تامین هم شد.

        شرکت های دیگر هم برای تولیداتشون بایستی مسولیت کارشون رو به عهده بگیرن!! و با بازی با زمان(2025) بیشترشون منتظر سفره آماده و بستر دولتی هستن !! این هموون تفاوت هایی هست که TESLA و سرمایه عظیم این شرکت با سایرین داره

        موافقم 2
        مخالفم 6
        1. بهزاد

          ۲۸ آبان ۱۴۰۰
          سوابق: (2545 ديدگاه)

          توضیحات بیشتر برای شما فایده ای نداره و خیلی ها میدونیم که شما کی هستی و چرا با این اسم کامنت میزاری تا وجه ی اون یکی اکانتت مثلا خوب باشه!!!!
          چیزی که شما میبافی بهش میگن محملات و برقی شدن با درخواست خودروسازان انجام نمیگیره بلکه با قوانین منع فروش و تولید همراهه و این وظیفه ی دولت هاست که سرمایه لازم برای جایگاه ها را تامین کنه البته به صورت وام یا عدم وجود مالیات به شرکت های تامین کننده‌.
          اونقدر ترس و وحشت در گفته هات وجود داره که خودتم میدونی بعد از ۲۰۲۵ چه اتفاقاتی رخ خواهد داد!

          موافقم 5
          مخالفم 3
        2. Silent

          ۲۸ آبان ۱۴۰۰
          سوابق: (631 ديدگاه)

          همون bz4 تویودااا تون! فکر کنم پایان مناسبی باشه برا بحث بی نتیجه :))

          موافقم 3
          مخالفم 4
  2. مسعود

    ۲۸ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (512 ديدگاه)

    جرقش رو درسته تسلا زد ولی بعید میدونم در ۵ سال اینده همچنان تسلا پرچمدار الکتریکی ها بمونه چون تجربه کمپانی های بزرگ رو نداره
    بقول معروف فولکس ها پورشه ها و برند های قدیمی دیگه ، موهاشونو تو اسیاب سفید نکردن…

    موافقم 11
    مخالفم 10
    1. AMIR / ARMI

      ۲۸ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (1286 ديدگاه)

      هر وقت نوکیا و سونی تونستن بازار مبایل هارو رهبری بکنن
      فولکس و پورشه هم میتونن بازار الکتریکی هارو رهبری بکنن
      (( همین که نابود نکنن خودشون هنر کردن ))

      موافقم 16
      مخالفم 24
      1. Sina10

        ۲۸ آبان ۱۴۰۰
        سوابق: (2429 ديدگاه)

        یعنی وقت میبینم اسم نوکیا و سونی رو به بزرگان صنعت خودرو میچسبونید هیچ حرفی رو برای وصف این حد تعصب نمیتونم بیان کنم
        عزیز من پورشه همین الانش یکی از بهترین برقیا یعنی تایکانو داره
        فولکس واگن با iD.3 تو بازار عالی عملکرده
        تویوتا زمانی که هیبرید میساخت تسلا یه کارگاه بود که توش موتور برقی میزاشتن روی لوتوس ها میفروختن به مردم
        همین الانشم پرچمدار هیبریدیاست و برنامه کامل واسه برقیا داره
        فورد مک ای رو داده بیرون ترکونده
        شورولت هم سالهاست تو بازار برقیا فعالیت میکنه
        مرسدس مدل EQS و کلی برقی دیگه در راه داره
        ب‌ام‌و از i3 شروع کرد و الانم iX و i4 iX3 رو داره
        یه بار اینو میگم بدونین
        بازار خودرو کاملا کاملا متفاوت با بازار تکنولوژی و موبایله
        بلایی که سر نوکیا اومد احتمال بسیار زیاد سر خودرو سازای بزرگ نمیاد
        توی بازار موبایل دو چیز مهمه بیرون گوشی ، داخل گوشی
        که مورد اولم سالهاست بی ارزش شده و همه ی گوشی های بازار یه قیافه دارن پس فقط میمونه بیرونش
        داخل گوشی میشه نوآوری هاش و قدرتش
        و تمام
        اینو با خودرو مقایسه نکنید که کلی هزینه برای طراحی بیرونی میکنن تا جایی که برخی از این طراحی ها به اثر هنری تبدیل میشن
        مقایسه نکنید که کلی هزینه برای تزیین کابین با لوکس ترین اجزای ممکن میکنن
        تو دنیای گوشی تنها دو نام اپل و سامسونگ مشهوره
        ولی در دنیای خودرو هر برندی برای محصولات خاصش فلسفه و تاریخچه بخصوص خودشو داره
        نمونه امریکایی میگم ، فورد موستانگ با اون همه تاریخچه ، فورد GT نمادی از پیروزی بر فراری
        و از المان مرسدس بلک سریز ، محصولات از انتهای قدرت AMG و گشتاور وحشتناکشون که توی همه مدلا وحود داشته
        پورشه ۹۱۱ ، نماد اصالت و وابستگی به طراحی همیشگی که هرگز کهنه نشده
        گلف GTI ، نماد خودروی مردمی در طول چند دهه
        از کادیلاکم میگم ، CT5-V بلک وینگ ، نمادی از اخرین درونسوز پرفورمنس کادیلاک و انتهای تواناییشون
        حالا اینو با سامسونگ A22 , A32 , A52 , A72 , S21 و این همه اعداد که هر سال یه رقم میرن جلو تر و همشون طراحی تقریبا مشابهی دارن مقایسه کن
        میگن تویوتا نوکیا میشه ، نوکیا بخاطر سبد تک محصولی از بین رفت ، تویوتا همین الان درونسوز ، هیبریدی ، هیدروژنی داره و برقیا هم در راه هستن و واسه همه هم برنامه ریزی کرده!!
        والا این دو تا یک درصدم شبیه هم نیستن ، تنها شباهتشون اینه که هر دو پادشاه دنیای خودرو از نظر فروش محسوب میشن
        این اقای Silent از شارژ رایگان حرف زدن بهشون پیشنهاد میکنم نگاه کنید که همه خودروسازا از جمله همین تسلا هم از این روش در طول تاریخ استفاده کردن
        ایکاش این بخش حرفتو نمیزدی ، کل حرفتو باهاش بردی زیر سوال!!

        موافقم 18
        مخالفم 8
        1. Silent

          ۲۸ آبان ۱۴۰۰
          سوابق: (631 ديدگاه)

          “””این اقای Silent از شارژ رایگان حرف زدن بهشون پیشنهاد میکنم نگاه کنید ….””

          یا می دونی و از عمد داری مطلب رو ناقص عنوان می کنی!!! یا نمی دونی و در موردش نظر کارشناسی می دی!!! جفتش بیراه هست
          TESLA سالهای 2014 2015 یکسری مدل هاش رو با شارژ رایگان مادم العمر ! برا مشتری حساب می کرد زمانی که همین برندهای خوش رنگ و لعاب داشتن به ریش مشتری که جیباش رو خالی کردن می خندیدن که هرررچی ما بسازیم بااااید بخرن این اگزوز سازها حتی بخوابشون هم نمی تونستن اون سال ها پیش بینی کنن که TESLA چه برنامه هایی براشون داره!
          همون سال ها ماسک از سرمایه شخصی ش برا حفظ برند تسلا خرج کرد که از کسری اقتصادی رها بشه مجموعه! همون سال هایی که خیلیا نمی دونستن ماشین بدون شمع و سوپاپ و جعبه دنده و اگزوز می شه باشه.

          ولی الان سال 2021 هست و اعتبار TESLA یعنی اعتبار دانش انجین های مغناطیسی و باطری هاش! الان 2021 هست و هزینه پر کزدن باک بنزین بیشتر از شارژ برقی درمیااد پس تبلیغ برا چی؟!!
          این تبلیغ EQS در اصل ترس از عدم تمایل خرید مشتری هست که حق انتخاب داره از نظر برد و پرفورمنس و تکنولوژی

          موافقم 6
          مخالفم 12
      2. سید جواد روحانی . طرفدار بنز

        ۲۸ آبان ۱۴۰۰
        سوابق: (527 ديدگاه)

        سلام آقا امیر به نظر من ، بهتره که همچین خودروسارز هایی با همچین سرمایه ها و کله گنده هایی رو زیر سوال نبریم ، اونا بهتر از من و شما میدونن که باید چکار کنن ، پس به جای کری خونی بهتره که بشینیم و رقابت بزرگان رو نگاه کنیم

    2. Silent

      ۲۸ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (631 ديدگاه)

      این اتفاق هرگز نمی یفته! و هر کمپانی توو این زمینه ورود کرده بایستی از نوو شروع کنه همین الانش LUCID با محصول DREAM ش براحتی EQS بنز رو از صحنه خارج می کنه (که قرار شد برا حفظ مشتری هاش شارژ رایگان رو هم اضافه کنه) یا سری EQC که نیوومده از بازار امریکا دیپورت شد!

      بازار خودروهای الکتریکی موضوعی فراتر از طراحی های صرف هست و با توجه به سیستم خط تولید تمامی کمپانی های موجود بایستی از نوو خط تولید و دستگاهاشون رو باز طراحی و بنا کنن! نمی شه از خط تولید درون سوز برا ev استفاده کرد!

      موضوعی که TESLA الان باش درگیر هست و 2+2 گیگا فکتوری در آستانه راه اندازی داره. سختتر از بحث ایجاد بازار تامینش تیراژش هست.
      زمان از دسترفته قابل برگشت نخواهد بود

      موافقم 7
      مخالفم 13
      1. سید جواد روحانی . طرفدار بنز

        ۲۸ آبان ۱۴۰۰
        سوابق: (527 ديدگاه)

        ببخشید ولی لوسید دریم در واقع با شتاب ۳ ثانیه باید با نسخه های بالاتر این خودروی بنز که در دست توسعن رقابت کنه ، البته واقعا میزان اشرافیت بنز از همه رقباش چند سر و گردن بالاتره

        موافقم 4
        مخالفم 4
        1. Silent

          ۲۸ آبان ۱۴۰۰
          سوابق: (631 ديدگاه)

          دوران این وعدها گذشته و تولیدات هر شرکتی نشون دهنده سطح و قابلیتشون هست! EQS رو همه دیدیم همون جور که PLAID و تایکان رو! هیچ کمپانی صبر نمی کنه

          موافقم 4
          مخالفم 3
        2. سید جواد روحانی . طرفدار بنز

          ۲۸ آبان ۱۴۰۰
          سوابق: (527 ديدگاه)

          جناب سایلنت اگر دوران این وعده ها گذشته لطفا شما هم سایبرتراک و رودستر رو که اونا هم به نوعی وعده هستن رو نکوبین تو صورت طرفدار دیگر برندها ، همونجور که شما به سایبرتراک و رودستر امیدوارین بنده هم به eqs amg65 و یا حتی eqs73 امیدوارم

        3. Silent

          ۲۸ آبان ۱۴۰۰
          سوابق: (631 ديدگاه)

          کوبیدن نتیجه عملکرد خود شرکت و محصولش هست نه 4 تا کامنت!
          تایکان توربو S کوبیده شد جلو TESLA PLAID نه بخاطر حرف کسی بخاطر عملکردی که از خودش توو بعد پرفورمنس و قیمت نشون داد!
          تویوتا اسمش اگه درست بگم bz 4 رو روو کرد درحالی همه دیدیم حتی از پس همین kia هم بعید هست بربیاد.

          در مورد سایبر و رودستر روزی نظر بدیم که عملکردش رو دیدیم! مثل عملکرد مدلهایی که بالا از شوون تو پست نام بردم

          موافقم 1
          مخالفم 1
  3. ARAZ

    ۲۸ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (63 ديدگاه)

    در نبود ژاپنی ها کره ها از آسیا چه میکنن
    حالا هی ژاپنی ها جلسه بزارن که می‌خوان درون سوز هارو حفظ بکنن

    موافقم 16
    مخالفم 9
    1. Sina10

      ۲۸ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (2429 ديدگاه)

      جه ربطی داره؟
      یعنی بخاطر رقابت با یه درصد محدود از یه چند بازار محدود ، بیشتر درصد فروششون رو رها کنن؟؟!
      خیر اینجوری نیست
      ژاپنی ها واسه برقیا هم برنامه دارن
      ولی وقتی حفظ درونسوز صرفه اقتصادی بیشتری داره و برای همه سود آوره ( هم طبیعت ، هم مردم و هم خودشون و هم دولت ها)
      به اون بیشتر فکر میکن

      موافقم 11
      مخالفم 11
    2. علی

      ۲۸ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (377 ديدگاه)

      حاجی ژاپن نیاد وسط کار چین راحت تره …

    3. حسین

      ۲۸ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (1157 ديدگاه)

      کره این وسط باید بوق بزنه. بازار برقی ها در بین برندهای آسیایی دست ژاپن و چین خواهد بود و هیوندای باید فکری به حال آینده احتمالا فلاکت بارش داشته باشه.
      تا الان که هر چی الکتریکی ساخته با مشکل آتش سوزی مواجه شده تا جایی که فروششون تو کره جنوبی ممنوع شده. مقاله هاش تا دلت بخواد تو پدال هست. مقالش هست که مشتری های هیوندای ابراز پشیمانی از خرید خودروی برقی ساخت هیوندای می کردن. صبر کن و ببین از سال بعد که bz4x وارد بازار شد اونوقت می بینین چی به چیه

      موافقم 4
      مخالفم 8
      1. پویا

        ۲۸ آبان ۱۴۰۰
        سوابق: (487 ديدگاه)

        باشه. اما آمار فروش ماشینای برقی کره ای این رو نمیگه!! 😂😂😂سال بعدی وارد بازار میشه!! هروقت شد نتیجه فروشش هم دراومد بحث میکنیم…

        موافقم 2
        مخالفم 1
      2. بهزاد

        ۲۸ آبان ۱۴۰۰
        سوابق: (2545 ديدگاه)

        حسین جان نفرمایید!
        شما نمیدونید که تولید باتری کاری نداره و بین تولید کننده ها تفاوتی نیست و اونهایی که تاپ تکنولوژی هستند برای صنایع هوایی باتری میسازند!
        طرف یک سرچ نمیکنه ببینه شرکت GS YUASA ژاپن باتری های بوئینگ را تامین میکنه.
        ژاپنی ها از ده سال پیش مشغول خرید معادن لیتیوم و سایر مواد تولید باتری بودن بعد میگن ژاپن اگه نجنبه کارش تمومه.
        فکرشو کنید تولید کننده های باتری چین و کره اونقدر مطمئن هستند که اروپاییها و سایر شرکت ها به فکر شرکای جدید یا ساخت باتری توسط خودشون افتادن.

        موافقم 1
        مخالفم 2
  4. hssn

    ۲۸ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (491 ديدگاه)

    جای تحسین داره برای کیا که همچین چیزیو ثبت کرد ، بخصوص اینکه رکورد تسلای مدعی رو شکست
    دو نکته هست ، اول اینکه صنعت خودروسازی کره داره پیشرفت خوبی میکنه همونطور که دیدیم چندین بار جنسیس منتخب بود توی موارد مختلف که قابل احترامه
    دوم اینکه تسلا قطعا تا چندین سال آینده دیگه مثل امروز بازی خودروهای برقی رو در دست نداره و تغییر میکنه همه چی برای تسلا

    موافقم 9
    مخالفم 8
  5. TOYOTA&FORD&MERCEDESBENZ

    ۲۸ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (203 ديدگاه)

    واقعا کره ای ها یپشرفت خیلی خوبی داشتن

    موافقم 7
    مخالفم 4
  6. Elmiraj

    ۲۸ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (3188 ديدگاه)

    همین که بی ادعا ها (لوسید و هیوندای) کم کم از پس اعداد model S با سلول های سال ۲۰۰۶ بر میان جای تقدیر داره…

    خوبه مدعی ها هم تا تسلا ها به سلول های ۴۶۸۰ مجهز نشدن به این اعداد برسن وگرنه خیلی ضایع میشن .

    موافقم 11
    مخالفم 8
  7. Clean Energy

    ۲۸ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (1333 ديدگاه)

    این ای وی شش عالیه!
    طراحی جلوش پاقعا واقعا خیلی عالیه ولی عقبش متوسطه
    داخلش هم که واقعا زیباست
    کلا چیز خوبیه

    موافقم 2
    مخالفم 2
  8. ارین صاحب جمعی

    ۲۸ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (1104 ديدگاه)

    هیچ رکوردی تو دنیا پایدار نبوده و نخواهد بود بالاخره یک روزی این رکوردم شکسته میشه ولی واقعا ژاپن گند زده با این تفکر تویودا میگه ما تا سال ۲۰۲۵ ۱۵ برقی میدیم بیرون مرد حسابی رقیب هات مثل فولکس واگن و هیوندای کیا دارن لهت میکنن همین فولکس تا همین امسال با در نظر گرفتن زیر مجموعه هاش چنتا داده بیرون : id3 و id 4 و id5 و id6 و تایکان و ائودی ای ترون و تایکان ترومیسو اینهمه بعد تو تا اون موقع میخوای ۱۵ تا بدی ولی دم کره گرم خوب داره میره جلو ولی ،،،،،

    1. پویان

      ۲۸ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (827 ديدگاه)

      قبلا نوشتم بیشتر دلیل مقبولیت تسلا خودش نیست بلکه کم کاری بقیه است. درباره تویوتا درست گفتی خیلی کم کاری کرده.

  9. ارین صاحب جمعی

    ۲۸ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (1104 ديدگاه)

    ولی ‌متاسفانه اینها همش سیاسته کثیف خود کره و چینه چون نمیتونن با ژاپن رقابت احتراقی بکنن و در بحث تکنولوژی و خودروی برقی میدونن ژاپن ضعیفه دنیا را دارن میبرن سمتش تا حداقل بتونن بازار آمریکا را از چنگش در بیارن و این هاست که ادمو عذاب میده خود ژاپن گفته اگه بیایم از بنزین بریم برق ۶ میلیون ارم بیکار میشن و این یعنی فاجعه برای فلج کردن اقتصاد ژاپن این کره و چین چون همیشه زیر ژاپنن دیگه خسته شدن و هدفشون اول ژاپنه ولی ……

    موافقم 2
    مخالفم 3
  10. ارین صاحب جمعی

    ۲۸ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (1104 ديدگاه)

    باز هدف دومشونم امریکا نیست چون میدونن خود امریکا هیچ وقت نمیاد انقدر اجازه بهشون بده تا راحت وارد بازار بشن حالا چینی که اصلن هیچی میمونه اروپا تو اروپا هم که انگلیس مالی نیست فرانسه هم که هیچی موند آلمان ولی خدارو شکر المانیا بیشتر از ژاپنی ها حواسشون جمعه و زیرساخت برقی سازی داشتن و خوب رقابت میکنن و این رو مطمئن باشید تنها رقیب بزرگ چین و کره آلمانه بدون تعصب به ژاپن باشید لطفن الان از سال ۲۰۱۹ برقی سازی شروع شده و تا الان داره ادامه پیدا میکنه و ژاپن هیچ کاری نکرده تازه یک برقی داده بیرون دوتاش یکیه هم سوبارو هم تویوتا و واقعا از همه عقب مونده تقریبا سه سال و اگر واقعا همش دنباله حاشیه بخواد باشه که نمیدونم هیدروژن و فلان و اینا واقعا کره ای ها نابودش میکنن واقعا هیچ وقت خودمم دوست ندارم تویوتا هایلوکس برقی ببینم ولی سیاست دوست داره …

    موافقم 3
    مخالفم 2
    1. پویا

      ۲۸ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (487 ديدگاه)

      کی بهت گفته آمریکا هیچ وقت نمیزاره براحتی وارد بازار بشه!! پس چطور ژاپنی‌ها آنقدر راحت وارد شدن!! کره ای ها برنامه سرمایه گذاری 45میلیارد دلاری در آمریکا دارن!
      ژاپنی ها هم جمع شدن درون سوز حفظ کنن

      1. ارین صاحب جمعی

        ۲۹ آبان ۱۴۰۰
        سوابق: (1104 ديدگاه)

        اینجور باشه داداش فولکس واگن هم برنامه ۳۵۰ میلیارد یورویی داره برای کل دنیا کره کیه کره تازه داره از تخم میاد بیرون تا قبل از این امیدوارم ژاپن قورتش بده ولی متاسفانه زاپن داره وقت میکشه باید زود تر بیاد ولی نگران آلمان و آمریکا نیستم چون با هم دیگه یک حالی به این جوجه کره و چین میدن

    2. پویان

      ۲۸ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (827 ديدگاه)

      کی گفته چینی هیچی. برا خودروهای از چین تعرفه بالا گذاشته آمریکا. و گر نه در زمینه برقی چینی ها چیزی کم ندارن. چون سالهاست بهش توجه کردن

      1. ارین صاحب جمعی

        ۲۹ آبان ۱۴۰۰
        سوابق: (1104 ديدگاه)

        چین ولش کن چون تا دنیا دنیاست وارد امریکا نمیشه گفتم برقی سازی روشی که باهاش میتونه ژاپن و فلج کنه برو دعا کن این اتفاق نیوفته چون از اون به بعد هیچ تویوتا سگ جونی وجود نداره خودروسازی دیگه خودروسازی رقابتی نیست خودروسازی سیاستیه یک ذره دوستان در این مورد تحقیق کنید ما داریم سر سیاست اینده که معلومه مال کیه دعوا میکنیم قبلا سر کامرو دوج دعوا میکردیم سر بنز و بی ام و رولز رویس و میباخ ولی الان اشغالای نئو از چین و کیا هیوندای از کره واقعا مسخرس

        موافقم 1
        مخالفم 1
        1. پویان

          ۲۹ آبان ۱۴۰۰
          سوابق: (827 ديدگاه)

          چرا چین رو ولش کنیم؟ اتفاقن تنور رقابت برقی ها، رو چین داره داغ میکنه. در برقی ها که چین داره بهتر اروپایی ها میشه

          موافقم 1
          مخالفم 3
  11. ارین صاحب جمعی

    ۲۸ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (1104 ديدگاه)

    ببخشید دوستان لطفا قبل از دیسلایک دادن یک ذره رو منطق فکر کنین اهان راستی ایتالیا را یادم رفت اونکه کلا تو باغ نیست حالا حالا نمیخواد دست بجنبونه

    موافقم 1
    مخالفم 1
  12. مجتبی

    ۲۸ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (1231 ديدگاه)

    سلام. بنظر من یکی ازدلایلی که درپشت پرده دولتها برای موافقت بابرقیها (در شرایطی که هنوز منبع پاکی براتولید برق تامین نشده) هست اینه که ماشینهای برقی رو خیلی راحتتر میشه از کارانداخت مثلا وقتی شارژش تموم شد دیگه نتونه شارژ بگیره وعملا ماشین ازکار بیوفته یا اینکه براحتی میشه مکانشو پیدا کرد ولی ماشینای درونسوز اینقدر تحت کنترل نیستن.

  13. ارین صاحب جمعی

    ۲۹ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (1104 ديدگاه)

    من نمیخوام بگم تعصب دارم رو بنز یا بیمر یا دوج یا هرچی ولی بیاید از یادگاری های صنعت خودرو مثل بنز و بیمر و پورشه و فراری و بوگاتی و لامبورگینی محافظت کنیم این کیا ev6 هم یکروزی میره دوباره بر میگرده تو موزه ولی بوگاتی و فراری باید همیشه باشن چون من دنیا بدون صدا دوست ندارم … ای کاش سیاست نبود

  14. ارین صاحب جمعی

    ۲۹ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (1104 ديدگاه)

    دقیقا اقا مجتبی همینه دولتهای قدرتمند میدونن که دیگه تا سال ۲۰۵۰ نفت تموم میشه به احتمال من خودم تو امریکا هستم و خیلی دارن کمپین اتمام نفت میزنن و وقتی هم نفت نباشه درون سوزی نیست ولی کره و چین برای ژاپن بد بخت خواب ها دیدن تاریخ و بدی این کشورها با هم را بخونید

  15. Reza Waffen SS

    ۲۹ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (5360 ديدگاه)

    آفرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا