پیکاپ کیا بونگو به یک پیشرانهٔ ۲.۵ لیتری LPG با ۱۵۷ اسب بخار قدرت مجهز است و با ظرفیت بار ۱ تا ۱.۲ تن، قیمت پایهٔ تنها ۱۴,۷۰۰ دلار دارد.
اینکه تاسمان اولین پیکاپ کیا خواهد بود اشتباه است زیرا این شرکت از سال ۱۹۸۰ پیکاپ کمتر شناختهشدهای با نام بونگو را تولید میکند. حال این پیکاپ که پیشینهٔ نسل کنونی آن به سال ۲۰۰۵ بازمیگردد، برای مدل ۲۰۲۵ مورد بهروزرسانی قرار گرفته است. بونگو که در نسخههای تک و دو کابین تولید میشود، حالا از تجهیزات استاندارد بیشتری مثل آینههای جانبی تاشو برقی و کروز کنترل بهره میبرد. در تیپهای بالاتر نیز دستگیرهٔ کرومی درها و اهرم ترمزدستی جدیدی ارائه میشود.
علاوه بر این، کیا برای بونگو گیربکس اتوماتیک را هم ارائه کرده است درحالیکه این پیکاپ قبلاً فقط با گیربکس دستی تولید میشد. بونگو در نسخههای محرک عقب و چهارچرخ محرک با ظرفیت بار حداکثر ۱۲۰۰ کیلوگرم قابل خریداری خواهد بود. این پیکاپ کرهای ۵,۱۵۶ میلیمتر طول دارد و طول و عرض اتاق بار آن به ترتیب ۲,۸۵۷ میلیمتر و ۱,۶۲۸ میلیمتر است.
هرچند بونگو خودرویی بیستساله محسوب میشود اما کیا طی این سالها آن را مورد بهروزرسانی قرار داده و هماکنون از امکانات مدرنی مثل تهویهٔ صندلی راننده، استارت دکمهای و نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی اطلاعاتی-سرگرمی بهره میبرد. کیا همچنین طیف گستردهای از سیستمهای ایمنی مثل دستیار جلوگیری از برخورد جلو و هشدار خروج از خط را هم برای پیکاپ خود در نظر گرفته است.
بونگو به یک پیشرانهٔ ۲.۵ لیتری مجهز است که با گاز مایع (LPG) کار میکند و در کنار گیربکس اتوماتیک، ۱۵۷ اسب بخار قدرت و ۲۹۵ نیوتن متر گشتاور تولید میکند اما در صورت انتخاب گیربکس دستی این ارقام به ۱۳۶ اسب بخار و ۲۵۵ نیوتن متر کاهش میابد. کیا همچنین نسخهٔ الکتریکی بونگو را هم با ۱۸۱ اسب بخار قدرت ۳۹۵ نیوتن متر گشتاور ارائه میکند. این نسخه به یک پکیج باطری ۵۸.۸ کیلووات ساعتی مجهز است که با هر بار شارژ کامل امکان پیمودن ۲۱۰ کیلومتر را فراهم میکند. حداکثر سرعت شارژ بونگو الکتریکی ۱۰۰ کیلووات است که ظرف ۴۷ دقیقه از ۱۰ تا ۸۰ درصد باطریها را شارژ میکند.
قیمت بونگو از تنها ۱۴,۷۰۰ دلار آغاز میشود اما این رقم برای نسخهٔ پایه با ظرفیت بار یک تن بجای ۱.۲ تن است ولی قیمت بونگو حتی در بالاترین نسخه هم از ۱۸,۵۰۰ دلار فراتر نمیرود. قیمت نسخهٔ الکتریکی این پیکاپ هم از ۳۱,۷۰۰ دلار آغاز میشود.
F22RAPTOR
۲۷ تیر ۱۴۰۳اینا تو کیش
یه حالت نیسان گونه ای واسه بقیه جای ایران رو دارن
ALI A
۲۷ تیر ۱۴۰۳اینجا اخر دنیاست. با این همه منابع طبیعی و جوانهای خوش فکر. وضع ما اینه اسیر نیسان گاوی و این لگن سازی ها باشیم…فقر الودگی هوا کم آبی انحصار هاپولی هاپو و صد هزار مشکل دیگه… آینده ی تیره و تاری میبینم…
امیر _ اهوازی
۲۷ تیر ۱۴۰۳عالیه کاشکی به ایران وارد بشه
Hamilton1970
۲۷ تیر ۱۴۰۳طی سالهای اخیر شده، منتهی به مناطق آزاد جنوبی خصوصا استان هرمزگان. بیشتر قشم که جزیره تجاری ای محسوب میشه و بزرگ هم هست.
زیزیگولو
۲۷ تیر ۱۴۰۳چقدر بدترکیبه 👎👎
froG-driVer
۲۷ تیر ۱۴۰۳عکسشو میبینم و توی تیتر میخونم٫۲۰۲۵٫،
ناخودآگاه خندم میگیره نمیتونم خودمو کنترل کنم.
ولی انصافا داخلش برای یه وانت اقتصادی تقریبا هم قیمت نیسان آبی خیلی تاپه،خیلی تاپ…
محمد
۲۷ تیر ۱۴۰۳پیکاپ بهمن موتور که تو ایران داره مونتاژ می کنه از این بهتره.
LAND CRUISER 70
۲۷ تیر ۱۴۰۳کاش وارد بشه به ایران
K2700 منتاژ فلیپین چهارچرخ محرک اتوماتیک
تک و دوکابین برای کارهای سبک مثل جابه جایی
تابلوهای شغل تابلوسازی یا مبلمان یا فرش
یا برای خانواده ها
این وانت یا کامیونت رو دوس دارم
قراره رقیبش ISUZU N MIO هم بیاد
اونم احتمالا مدل فول آپشن چهارچرخ محرک خواهد داشت
خلیل
۲۹ تیر ۱۴۰۳واقعا وانتهای عالی و جادار ،و بی درد سری هستند .توی عراق که به وفور وجود داره و خیلی خوبه .کاش در ایران خودرو و سایپا رو ببندند و از این ماشینهای با کیفیت با قیمت منطقی وارد کنند
محمدرضا
۷ مرداد ۱۴۰۳از کیا بعیده همچین چیز زشتی