نسخهٔ فیسلیفت کیا کارنیوال با طراحی بیرونی جدید، بهروزرسانیهای داخلی و پیشرانهٔ هیبریدی جدید از اواخر امسال راهی بازار خواهد شد.
کیا نسخهٔ فیسلیفت مینیون کارنیوال را معرفی کرده که به لطف چهرهٔ جدید بیش از همیشه شبیه یک شاسیبلند شده است. البته بهروزرسانیهای کارنیوال برای مدل ۲۰۲۵ چیزی بیش از تغییرات ظاهری است. در قسمت جلوی خودرو، جلوپنجرهٔ مستطیلی بزرگ و چراغهای عمودی تا حدود شاسیبلند تلوراید را به یاد میآورند. همچنین فرم عمودی کارنیوال هم ظاهر آن را بیشتر به شاسیبلندها شبیه کرده و چراغهای عقب جدید هم خصوصاً زمانی که با صفحه محافظ سفارشی زیر سپر همراه شوند بر این حال و هوا افزودهاند. تنها زمانی که به پروفیل جانبی خودرو نگاه کنید و درهای کشویی را ببینید متوجه خواهید شد که با یک مینیون دیفرانسیل جلو طرف هستید.
در داخل خودرو سه ردیف صندلی ارائه میشود که با خواباندن ردیف دوم و سوم میتوان از فضای بار ۴۱۰۰ لیتری بهرهمند شد. علاوه بر این، سرنشینان ردیف دوم هم میتوانند از صندلیهای لوکس با قابلیت خواباندن و زیر پایی لذت ببرند. در همین حال، امکان سفارش مجموعهٔ سرگرمی عقب هم وجود دارد که نمایشگرهای ۱۴.۶ اینچی را برای همهٔ سرنشینان ارائه میکند. در جلوی کابین کارنیوال مدل ۲۰۲۵ شاهد داشبورد و کنسول مرکزی جدیدی هستیم که هرچند شبیه قبل به نظر میرسد اما از تکنولوژیهای بیشتری برخوردار است. بهعنوانمثال، از تعداد دکمههای فیزیکی کاسته شده و دستهدندهٔ سنتی هم با یک شیفتر دوار جایگزین شده است.
برای زیر کاپوت کارنیوال ۲۰۲۵، کیا یک پیشرانهٔ هیبریدی جدید را ارائه کرده است. این قوای محرکه از یک پیشرانهٔ ۱.۶ لیتری چهار سیلندر توربو به همراه یک موتور الکتریکی ۵۴ کیلووات تشکیل شده است که مجموعاً ۲۴۲ اسب بخار قدرت و ۳۶۷ نیوتن متر گشتاور را در اختیار راننده قرار میدهد. انتقال این نیرو از طریق یک گیربکس شش سرعتهٔ اتوماتیک صورت میگیرد اما ازآنجاییکه قوای محرکهٔ موردبحث از نوع پلاگینهیبریدی نیست، از حالت تمام الکتریکی بیبهره خواهد بود. برای کسانی که علاقهای به پیشرانهٔ هیبریدی ندارند نیز همان موتور ۳.۵ لیتری V6 تنفس طبیعی قبلی همچنان ارائه میشود که البته خروجی آن با کمی کاهش به ۲۸۷ اسب بخار قدرت و ۳۵۲ نیوتن متر گشتاور رسیده است.
فیسلیفت کارنیوال در کنار فیسلیفت سدان K5 در نمایشگاه خودروی شیکاگو برای اولین بار به نمایش عمومی درخواهد آمد. قیمت این دو ماشین در زمانی نزدیک به آغاز فروش اعلام خواهد شد که انتظار میرود اواخر امسال باشد.
خسته
۲۱ بهمن ۱۴۰۲دیگه ماشینا شده بازی کردن با قالب های طراحی . یه جورایی دیگه اشباع شده همه چیز
amir
۲۱ بهمن ۱۴۰۲والا اینو من دیگه شاسی بلند میبینم از مینی ون تغییر سگمنت داده به شاسی
۲۱ بهمن ۱۴۰۲منم همینطور 😐🤝🐴
net
۲۱ بهمن ۱۴۰۲کیا در طراحی بیرونی به بن بست رسیده😀ای کاش کیا از کامنت های من استفاده می کرد در طراحی داخلی و طراحی بیرونی. ردیف سوم صندلی که مثل ون کشیده شده شبیه عقب شاسی بلندهای فول سایز امریکایی شده و عقب شاسی بلندهای فول سایز امریکایی که مثل ون کشیده میشه بد هست
Anti BTS
۲۱ بهمن ۱۴۰۲چون میخوان محبوب تر و پر فروش تر بشه .
فروشش همش ۱۴ هزار تا بود سال ۲۰۲۲ .
یه ایراد بزرگ هم داشت که موضوع قدرت بود . همچنین چارچرخ محرک نداشت و خیلی از خریدارا میرفتن سمت تویوتا و کرایسلر .
باید دید تونسته ضعف هارو مخصوصا ضعف فنی بشناسه یا همچنان به طراحی و قیمت اتکا میکنه .
در کل از لحاظ فروش در مقابل هوندا ادیسه و کرایسلر پاسیفیکا حرفی برای گفتن نداره .
Kktoos
۲۱ بهمن ۱۴۰۲من اول فک کردم کراس اوره تا مینی ون
پیام
۲۱ بهمن ۱۴۰۲چه جیگری!
Kktoos
۲۱ بهمن ۱۴۰۲کیا کی۵مینی ون خوشگله
۲۱ بهمن ۱۴۰۲😂😂😂👍👍👍👍
۲۱ بهمن ۱۴۰۲😂😂😂👍👍👍👍حق
NAVID۰۰۹۸
۲۱ بهمن ۱۴۰۲بله
چه جیگری
ولی جیگرِ بو گرفته
خوب توجه کن به بنبست طراحی کرهمرباها که به چه فلاکتی افتادن😂!
اون که برگه برندشون بود به اسم اپتیما ، فیسلیفتشو دیدیدم دیرو!
و امروز هم که این زشتِ بدقواره!
به نظرم ، پیام ، یه چندتا ایمیل بزن براشون تا از چین ، طراح دونپایه براشون بفرستند، شاید از بنبست اومدن بیرون 😂🤦♂️!
Kktoos
۲۱ بهمن ۱۴۰۲اسمشو کیا کی5کراس میذاشتن بهتر بود مثل تویوتا کرولا کراس
۲۱ بهمن ۱۴۰۲اگه مردن بیارنش ایران
همشون یه طرحو دارن👌😐
Amirmohammad
۲۱ بهمن ۱۴۰۲خیلی زیباست،فروششم خیلی عالیه
Anti BTS
۲۱ بهمن ۱۴۰۲دقیقا کجاش عالیه ؟
کیا سال ۲۰۲۲ همش ۱۴ هزار تا
کیا سال ۲۰۲۳ هم ۳۸ هزار تا .
———————————
تویوتا سیهنا ۲۰۲۳ : ۵۴ هزار تا
هوندا ادیسه ۲۰۲۳ : ۷۱ هزار تا
کرایسلر پاسیفیکا ۲۰۲۳ : ۱۲۰ هزار تا
هوندا و کرایسلر دارن دو سه برابر میفروشن .
heshmat021
۲۱ بهمن ۱۴۰۲بپیچید ببرم
Hamilton1970
۲۱ بهمن ۱۴۰۲فیس جلوش شبیه به سورنتو فیس لیفت شده.
کلا این مینیون ها بامزهان ولی من شخصا یه اسیووی یا استیشن رو به مینیون ترجیح میدم.
Piero Ferrari
۲۱ بهمن ۱۴۰۲کرایسلر بهتره
sina
۲۱ بهمن ۱۴۰۲طراحی های خوبی داره