کیا

کیا EV9 با 55 هزار دلار؛ قیمت رقابتی در کلاس شاسی بلند بزرگ برقی

کیا موفق شده است یک خودروی الکتریکی بزرگ و جادار با سه ردیف صندلی و قیمت ۵۵ هزار دلار تولید کند. آستانه قیمت برای EV9 تک موتوره، ۵۴,۹۰۰ دلار تعیین شده است که برای محصولی با این ابعاد و توانایی‌ فنی، عجیب به نظر می‌رسد.

خودروسازان کره‌ای، توسعه مدل‌های برقی را با جدیت ادامه می‌دهند. در تازه‌ترین نمونه، قیمت جالب توجه EV9 اعلام شده است که برای محصول تمام الکتریکی با ابعاد شاسی بلند بزرگ و سه ردیف صندلی، جذابیت دارد.

کیا EV9 شاسی بلند برقی نمای پشت

نسخه پایه EV9 تک موتور محرک عقب است. این مدل، ۲۱۵ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد. باتری ۷۶/۱ کیلووات ساعتی برای ارزان‌ترین EV9، توان پیمایش ۳۶۰ کیلومتر روی چرخ‌های ۱۹ اینچ آلومینیوم فراهم می‌کند.  این مدل در زمان ۸ ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت می‌رسد. شاسی بلند برقی کیا با ظرفیت باتری ۹۹/۸ کیلووات ساعت نیز تولید خواهد شد. انواع مختلف EV9، هماهنگ با سیستم‌های شارژ سریع DC هستند و ۸۰ درصد ظرفیت باتری‌ها را در ۲۵ دقیقه تکمیل می‌کنند.

کیا EV9 شاسی بلند برقی نمای داخل

سه ردیف صندلی چرم برای ۷ سرنشین، نمایشگر لمسی ۱۲/۳ اینچ و پنل پشت فرمان ۵  اینچ، گرم‌کن مخصوص صندلی‌های جلوو کلید هوشمند، در مدل پایه EV9 ارایه می‌شود. همچنین فناوری کمک راننده ADAS، سیستم تشخیص عابران، دوچرخه سواران و خودروها، ترمز خودکار و کروزکنترل هوشمند برای انواع EV9 به صورت پیش‌فرض وجود دارد.

کیا EV9 شاسی بلند برقی نمای اصلی

کیا EV9 دو موتور دو دیفرانسیل از سری GT لاین، قوی‌تر و گران‌تر از نسخه پایه است. این مدل، ۳۷۹ اسب بخار قدرت  و ۶۰۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد. نسخه GT لاین توان پیمایش ۵۰۰ کیلومتر خواهد داشت و در زمان ۵ ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر برساعت خواهد رسید. حدود قیمت این خودرو، ۷۰ تا ۷۵ هزار دلار پیش‌بینی شده است.

کیا EV9 شاسی بلند برقی نمای جانبی

حدود قیمت ۵۵ تا ۷۵ هزار دلار برای EV9، تقریا دو برابر ارزش خرید کیا تلوراید را نشان می‌دهد. نسخه پایه از شاسی بلند تمام بنزینی کیا با قدرت ۲۹۰ اسب بخار و سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر برساعت ۷ ثانیه، ۳۷ هزار دلار قیمت دارد.  از سویی دیگر، شاسی‌بلندهای پهن پیکر برقی مثل ریویان R1S و بی‌ام‌و iX، در محدوده‌ی ۸۰ هزار دلار هستند. کیا EV9 هم‌قیمت کادیلاک لیریک برقی است اما محصول کره‌ای، کمی بزرگ‌تر است و امکانات بیشتر دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۳ رای

مطالب مشابه

‫۴۲ دیدگاه‌ها

  1. R@min

    ۶ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (2051 ديدگاه)

    200 اسب تک محور برای یه ماشین ۳ تنی خیلی که احمقانه هست.

    چه لیریک چه این چه بیمر ب درد چهار تا احمقی می خورن که فکر می کنن الان با خرید اینا کره زمین نجات دادن ولی با این برد که در شرایط مختلف کمتر هم میشه باید دنبال پریز برق بگردن.

    نمونه های بنزینی هر کدوم از اینا بسیار بهتر، خوش قیمت تر، سبک تر هست‌. نمی دونم چرا اینارو باید تلوراید و X5 و… ترجیح داد ؟

    موافقم 27
    مخالفم 42
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۶ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (2859 ديدگاه)

      من همین مورد از یک دوست مقیم امریکا پرسیدم
      ایشون وضع مالی نسبتا خوبی داره و برای بی ام و iX آپشنال به قیمت 95 هزار دلار اقدام کرده بود که البته در نهایت مردد شد و هنوز خرید انجام نداده
      نکته ای که من و شما نمی تونیم درک کنیم، امکان خرید اقساطی هست
      مثلا دوست من در استرالیا می گفت، تویوتا یاریس یا کرولا 15 تا 20 هزار دلاری قسط ماهی 300 دلار داره ولی لندکروزر 80-90 هزار دلاری قسط ماهی 900 دلار
      یعنی ماشین گرون تر، قسطاش به همون نسبت زیاد نمی شه و به دلیل کم مشتری بودن، تخفیف اقساط داره
      نکته دوم اینکه اصلا 30 تا 60 هزار دلار، برای بسیاری از مردم مقیم کشورهای درجه یک، اهمیتی نداره چون کسی که می تونه قسط ماهی 500 دلار بپردازه، ماهی 700 تا 800 دلار هم مشکلی براش نیست
      از طرف دیگه، افرادی که زیاد رانندگی می کنند، بنزین گران قیمت واقعا براشون سنگینه و حس می کنن ماشین برقی یا هیبریدی اگر قسطی بخرند، به نفعشون می شه
      ————————
      اگر فرض کنیم یک خانواده امریکایی تقریبا ماهی 200 لیتر بنزین مصرف کنه، بنزین لیتری یک دلار بزنه یعنی ماهی 200 دلار خرج سوخت ماشین داره
      در اروپا، قیمت یک لیتر بنزین 1/3 یورو هست، یعنی 200 لیتر در ماه معادل 260 یورو تقریبا 300 دلار هزینه می شه که واقعا برای اروپایی ها با میانگین درآمد 3 تا 4 هزار دلار خیلی زیاد می شه
      پس ماشین برقی و هیبریدی با اضافه پرداخت قسط ماهی 100 تا 200 دلار نسبتا می ارزه

      موافقم 69
      مخالفم 7
      1. R@min

        ۶ مهر ۱۴۰۲
        سوابق: (2051 ديدگاه)

        من اصلا قیمتو نگفتم منظور نسبت به مشابه قیمت بنزینی هست !!! جسارت نباشه ما هم چند نفر اونور میشناسیم و اصلا قضایا اقساط و خرید ربطی به حرف من نداشت. اقساط محصولات بنزینی هم فوق العاده هست.

        کسی که بنزین گرون براش اذیت کننده هست اصلا نمی تونه ماشین بالای ۴۰ هزار دلار بخره و وضعیت مالی ضعیفی داره و از پس مخارج مصرفیش هم بر نمیاد، ماشین داری که فقط باک پر کردن نیست ولی کسی که بالای ۵۰ هزار دلار پول ماشین میده دغدغه خیلی کمتری بابت پول بنزین و مسائل دیگه داره.

        خارجیا از فضا نیومدن ما هم بی سواد نیستیم چیزی درک نکنیم اتفاقا اون ها خیلی پرت تر از ماجرا هستن چون کاملا توسط رسانه کنترل شدن و صرفا شدن دنبال رو هر جریانی !!! این برد احمقانه که با اضافه شدن وزن و دما ممکنه تا ۶۰% هم بیاد پایین چه سودی برای مالک داره ؟؟ حالا میخواد از هر برندی باشه این مشکل همشونه.

        صرفا ماشین برقی بین ۵۰ تا ۸۰ هزار دلار با نمونه بنزینی مقایسه کن چی بهت میده ؟؟؟ برد کمتر، خرابی و ایرادات نرم افزاری بیشتر، افت قیمت بسیار بیشتر، الان فقط درد سر پول سالانه بیشتر بنزینه ؟؟؟؟ چشمارو روی این همه ضررش ببندی که میخوای صرفا پول بنزین کمتر بدی ؟؟ باز پول شارژم هست.

        ماشین هیبریدی و پلاگین صد برابر گزینه بهتری هست و بنزینی هم کاملا مناسب و ب صرفه. تحت جو رسانه ای نباشین.

        موافقم 22
        مخالفم 46
        1. H2

          ۶ مهر ۱۴۰۲
          سوابق: (382 ديدگاه)

          R@min
          منم خیلی شبیه تو فکر میکنم
          بخصوص کسی که بلده با پولش پول دربیاره اصلا منطقی نیست بره سراغ برقی
          هیبرید و پلاگین هیبرید خیلی منطقی‌ترن
          اون بی‌ام‌و پلاگین چند پست پایین‌تر چندین برابر این ماشین کارایی داره با مصرف فقط یکی دو لیتر سوخت

          موافقم 14
          مخالفم 20
      2. new reventon

        ۶ مهر ۱۴۰۲
        سوابق: (452 ديدگاه)

        ایفون 15 ماهی 24 دلار
        یعنی 1 ساعت کار یه کارمند معمولی آمریکا

        موافقم 19
        مخالفم 1
      3. net

        ۶ مهر ۱۴۰۲
        سوابق: (3396 ديدگاه)

        طراحی بیرونی بدی داره

        موافقم 2
        مخالفم 2
      4. محمد

        ۱۳ مهر ۱۴۰۲
        سوابق: (8 ديدگاه)

        سلام آقای اشتری پائین کامنت ها یک گزینه پاسخ گزاشتید که به نظر من جاشو سمت راست بزارید بهتره چون معمولا بادست چپ پیمایش میکنند انگشت شست میخوره میره تو قسمت پاسخ

        موافقم 1
        مخالفم 1
    2. Amirmohammad

      ۶ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (563 ديدگاه)

      اونا احمق نیستن،هزینه الکتریکی براشون به صرفه تر هست،علاوه بر اینکه دیگه مشکل هزینه بالای بنزین رو ندارن در کنارش مشوق های مالی زیاد از طرف دولت هم دارن برای خرید التریکی ها چون دولت ها کاملا طرفدار گسترش الکتریکی ها هستن

      موافقم 24
      مخالفم 5
      1. R@min

        ۶ مهر ۱۴۰۲
        سوابق: (2051 ديدگاه)

        احمق کسی هست که فکر می کنه با مشوق مالیاتی سود می کنه !!! وقتی برندها و نمایندگی هاشون با هزینه اشتراک سالانه و کلی دغل بازی همون پولو در میارن فقط با یه روش دیگه آخر سر می بینه چیزی تو جیبش نرفته. به این میگن احمق !!! فروم های طرفدارهای تسلا و محصولات برقی دیگه رو بخون می گیری.

        دولت آمریکا خزانشو خالی می کنه بدون هیچ برگشتی ؟؟؟

        موافقم 8
        مخالفم 32
        1. Amirmohammad

          ۶ مهر ۱۴۰۲
          سوابق: (563 ديدگاه)

          خب اگه اینطور بود که شما میگفتی که اینقدر فروش برقی ها با سرعت برق رو به رشد نبود! دیگه اون کسی که ۱ سال برقی زیر پاش هست میفهمید که هزینش بیشتر از بنزینیه و مشوق ها بی اهمیت هستن و میرفت بنزینی یا هیبریدی میخرید و در نتیجه فروش برقی ها کاهشی میشد،ولی میبینیم که اینطور نیست و ۹۰ درصد خریداران برقی وفادار هستن.حساب کتاب شما اشتباهه وگرنه اگر هزینع اشتراک و غیره بیشتر از مشوق میشد که اون خریدار میفهمید،دیگه کسی که بالغه و میتونه ماشین ۴۰ هزار دلاری بخره عقب مونده ذهنی نیست که نتونه حساب کتاب کنه
          من و شما بیرون از ماجرا هستیم
          و اینکه خزانه کشور اقتصاد اول دنیا با مشوق ۴ هزار دلاری خالی نمیشه

          موافقم 25
          مخالفم 4
        2. R@min

          ۶ مهر ۱۴۰۲
          سوابق: (2051 ديدگاه)

          نگهداری از ماشین برقی سال اول تقریبا نزدیک صفره و همه چی بعد خدمات رایگان معمول ۱۰ یا ۲۰ هزار مایلی شروع میشه یعنی تقریبا همون مصرف سال اول !!! هنوز اینو نمی دونی ؟؟

          آمار ۹۰ درصد از کجا آوردی ؟؟ مشوق ۴ هزاردلاری هم برای خودروهای دست دو هست صفر ۷۵۰۰ هزاردلاره !!! هیچی که نمی دونی چه اصراری داری ادا در بیاری اون لینک ۹۰ درصد هم حتما بفرست مثل بقیه اکانتات فکت ندی.

          موافقم 5
          مخالفم 25
        3. Amirmohammad

          ۶ مهر ۱۴۰۲
          سوابق: (563 ديدگاه)

          چرا اینقدر عصبی هستی شما؟ از همون اول با لحن هجومی و توهین شروع به صحبت کردی،دلیلش چیه؟ انگار اینجا ما پایه گذار صنعت الکتریکی هستیم! اصلا به حال من و شما چه فرقی داره که فلان شخص تو اروپا با خرید الکتریکی سود میکنه یا ضرر!
          صحبت های شما اگه درست بود الان آمارهای مستند ۱۸۰ درجه خلاف حرفات نبود

          منم مثل شما و هر عشق ماشین دیگه ای ناراحتم از اینکه الکتریکی ها دارن با این سرعت پیش میرن تو بازار ولی بازار طبق علاقه من و شما تعیین نمیشه و واقعیت رو باید گفت،اینکه شما از جایی که اصلا بازار الکتریکی نداره میگی ملت رو اروپا و امریکا بلد نیستن حساب کتاب کنن و دارن ضرر میکنن( اونم آدم های حساب گری مثل اروپایی ها!!! ) و اینو شما فقط متوجه شدی منطقی نیست

          درضمن خیلی اصرار داری هی بگی من ۱۰۰ اکانت دارم و این صحبتا،اگر آرومت میکنه بگو باز،ولی بعید میدونم

          موافقم 27
          مخالفم 4
        4. R@min

          ۶ مهر ۱۴۰۲
          سوابق: (2051 ديدگاه)

          گفتم لینک بده !!! اگر مهم نیست پس با چهارتا اکانت ب من ریپلای نزن.

          موافقم 3
          مخالفم 23
    3. پیام

      ۶ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (2139 ديدگاه)

      به این نگاه کن که یکی از مدلاش صفر تا صدش ۵ هست!

      موافقم 5
      مخالفم 4
      1. amir

        ۶ مهر ۱۴۰۲
        سوابق: (3601 ديدگاه)

        البته آپشنش هم آتش سوزیه چقدر لاکچریه

        موافقم 5
        مخالفم 6
    4. محمد

      ۶ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (1485 ديدگاه)

      طرف تو خونه زیر کولر نشسته اول ماشین رو میبره زیر سوال ، بعد مشوق های مالیاتی رو ، آخر سر هم به خریدار های ماشین های برقی میگه احمق!!! یعنی کل اون شرکت و کشور های غربی و خریداران عقلشون کار نمیکنه اما ایشون فهمیده که همه اینا احمقن و خودش عاقل ، با همین قدرت داره شتاب هشت میزنه که برای مدل پایه کاملا کافیه ، بحث پاک تر بودن خودرو های برقی که بار ها بررسی شد و حتی با مشکلات فعلی هم پاک تر از بنزینی هان خود آقای اشتری هم چندبار مفصل این بحث رو توضیح داد ، خودتون خسته نمیشید از این بحث های تکراری ؟ چه خوشتون بیاد چه نیاد این مسیری هست که دنیا داره میره جلو با احمق خطاب کردن بقیه بیشتر داری خودت رو می‌بری زیر سوال

      موافقم 23
      مخالفم 4
    5. MILADZM

      ۶ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (20 ديدگاه)

      آره همه دنیا اشتباه میکنن فقط رامین قاسمی از ایران درست میگه .
      واقعا یه نفر باید چی فکر کنه که اون آمریکایی که به آزاد ترین مارکت خودروی دنیا دسترسی داره و میتونه از بین هزاران مدل خودروی مختلف محصول مد نظر خودش رو انتخاب کنه بگه احم ق و وقتی افزایش فروش سالانه خودروهای برقی رو بهش یاد آوری کنی بگه اونا تحت تاثیر بازی رسانه ای هستن !
      فکر کردی یه اروپایی یا آمریکایی مغز نداره و به همین راحتی تحت تاثیر رسانه قرار میگیرن ؟
      اونی که میره نمایندگی ماشین الکتریکی میخره فکر همه جاشو کرده هم حساب کتاب هزینه شارژ ماشینش رو میدونه هم هزینه پر کردن باک خودروی بنزینی رو میدونه هم سوپسید های دولتی و مشوق های مالیاتی رو در نظر گرفته توهم توطئه رو بزار کنار .

      موافقم 10
      مخالفم 1
    6. MILADZM

      ۶ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (20 ديدگاه)

      فقط یه ایرانی میتونه از بسته ترین بازار دنیا بیاد به کسانی که به هر خودروی بروزی دسترسی دارن نسخه بپیچه و اونا رو تحت تاثیر بازی رسانه و احم ق بخونه .
      الحق که همه چیزمون به هم میاد .

      موافقم 18
      مخالفم 9
      1. R@min

        ۶ مهر ۱۴۰۲
        سوابق: (2051 ديدگاه)

        جوابتو دادم پسر جون

        موافقم 2
        مخالفم 9
    7. s

      ۶ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (204 ديدگاه)

      اقای R@min
      یک کلمه ای وجود داره به اسم Well-to-Wheels (به فارسی میشه از چاه به چرخ) که میاد بررسی میکنه استخراج و استفاده از یک نوع انرژی چقدر آلودگی تولید میشه که برای تولید الکتریسیته از همه سوخت ها کم تر هست و اون هم به خاطر نوع power plant ها یا نیروگاهایی که استفاده میکنن مربوط میشه چون از biomass , زمین گرمایی , خورشید و باد حاصل میشه که تولید CO2 صفر دارن و نوعی از نیروگاه ها هستن که حتی Negative Emission Power Plants هستند
      برای همین با اینکه تولید باتری(فعلا) از تولید موتور IC الودگی زیست محیطی بیشتری داره اما دوستدار محیط زیست میشه این ماشین ها رو حساب کرد با توجه به طول عمر یا همون life cycle

      موافقم 7
      مخالفم 1
      1. R@min

        ۷ مهر ۱۴۰۲
        سوابق: (2051 ديدگاه)

        این حرفا برای من هیچ ارزشی نداره با لینک و سند حرف بزن !!! من با لینک و سند حرف میزنم و اون بالا هم برای اون بچه گذاشتم.

        پنج سال گذشته کوچکترین تاثیری در دنیا داشت ؟؟؟

        موافقم 1
        مخالفم 8
  2. Ehsan

    ۶ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (627 ديدگاه)

    این مشخصات و این قیمت عالیه،طراحی امریکایی پسندی هم داره.اینم میتونه مثل بقیشون موفق بشه

    موافقم 10
    مخالفم 6
  3. Car love

    ۶ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (700 ديدگاه)

    غضنفر ۳ چرخ ساز هم هنوز اندرخم اینه که چطور به برد بالای ۲۰۰ کیلومتر برسه 💔

    موافقم 9
    مخالفم 23
    1. datsun

      ۶ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (3946 ديدگاه)

      سلطان دیروز ۳.۳ میلیون فراخوان زد به خاطر آتش سوزی ببخشید که روزت رو خراب کردم

      موافقم 14
      مخالفم 6
      1. Car love

        ۶ مهر ۱۴۰۲
        سوابق: (700 ديدگاه)

        متاسفانه اگر فراخوان ۳۳ میلیون هم بود بازم نه ۳چرخه سازا میتونستن الکتریکی بسازن نه نیسان از تو سراشیبی و ضرر خارج میشد 😞
        وقتی ۳ ساله رنگ سود رو ندیده نیسان 💔

        موافقم 5
        مخالفم 12
        1. amir

          ۶ مهر ۱۴۰۲
          سوابق: (3601 ديدگاه)

          حاجی یجوری میگه انگار جنسیس تسلا رو تو فروش و ارزش سهام سه هیچ زده

          موافقم 8
          مخالفم 3
        2. Car love

          ۶ مهر ۱۴۰۲
          سوابق: (700 ديدگاه)

          با اکانت جدید ریپلای نکن دیگه! چه کاریه
          حالا تسلا رو زده یا نزده رو ول کن فعلا فاصلش تو الکتریکی سازی با ۳چرخ سازا از توکیو تا واشنگتنه 😞
          ببین چقدر دستتون خالیه که به تسلا متوسل میشین در حالی که کابوس اولتونه و کاربر تسلا هم حکم بمب اتم رو داره واستون همیشه 💔

          موافقم 2
          مخالفم 8
    2. amir

      ۶ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (3601 ديدگاه)

      کغه مغبا هم تو فکر اینه که ۳ ملیون بمب های متحرکشو چیکار کنه

      موافقم 5
      مخالفم 3
  4. BMW

    ۶ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (1491 ديدگاه)

    واقعا وقتی تسلا هست و یا ولکس و بی ام و و بنز چرا باید یکی بیاد ریسک کنه و خودرویی از یه برند درجه چند بخره که هم مشخصات ضعیفی داره و هم از همه بدتر از سابقه ناایمنی مثه اتیش سوزی و …
    چینی خریدن ریسکش کمتره، تیراژ تولید بالاتری دارن طراحی ها از خودشون هست کاملا

    موافقم 11
    مخالفم 16
    1. ابوالفضل

      ۶ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (112 ديدگاه)

      می‌دونم چی میگی ولی نمی‌فهمم

    2. JDM

      ۶ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (1169 ديدگاه)

      ؟؟ این طرز تفکر که خودروسازی کره درجه‌ پایین هست فقط سرمنشأ تعصب داره

      موافقم 6
      مخالفم 3
      1. amir

        ۶ مهر ۱۴۰۲
        سوابق: (3601 ديدگاه)

        کدوم بی مخی گفت کره درجه چنده؟؟؟ من بگیرم اونو ولی به پای خیلیا نمیرسه

        موافقم 2
        مخالفم 1
  5. Killer

    ۶ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (596 ديدگاه)

    الکی هی صفحه رو رفرش نکن محصول الکتریکی جاپون نیست :))) جاپون فعلا تو کلاسای اموزشی داره شرکت میکنه تو چین

    موافقم 9
    مخالفم 14
    1. amir

      ۶ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (3601 ديدگاه)

      سلطان تعصب شمام اگه رفرش میکردی میفهمیدی برندت ۳ ملیون فراخوان داده

      موافقم 6
      مخالفم 3
      1. Killer

        ۶ مهر ۱۴۰۲
        سوابق: (596 ديدگاه)

        تو بگو صد میلیون فراخوان داده( اندازه تاکاتا) بازم باعث نشده تو برقی به حال و روز جاپون بیوفته :))))

        موافقم 2
        مخالفم 5
  6. ابوالفضل

    ۶ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (112 ديدگاه)

    مخاطب پسند هست باید دید با رقبای قدر آمریکایش تو این دامنه قیمت چیکار میکنه

    موافقم 7
    مخالفم 2
  7. sina

    ۶ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (2658 ديدگاه)

    طراحی های کیا رو خیلی دوست دارم
    کسی میدونه هنوز ‌پیتر شریر اونجاس یا نه؟

    موافقم 2
    مخالفم 4
    1. Ehsan

      ۶ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (627 ديدگاه)

      بله با هیوندای موتور کار میکنه اما دیگه رئیس بخش اصلی طراحی نیست

      موافقم 0
      مخالفم 4
    2. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۷ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (2859 ديدگاه)

      از سال ۲۰۱۹ تا الان آقای کریم حبیب رئیس طراحی کیا هست، ایشون سابقه درخشان در بی‌ام‌و مرسدس بنز و اینفینیتی داره
      https://en.m.wikipedia.org/wiki/Karim_Habib

  8. Enzo Ferrari 2008

    ۶ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (1208 ديدگاه)

    بدنه خوبی داره اما سرعتش کمه

    موافقم 3
    مخالفم 1
  9. Enzo Ferrari 2008

    ۶ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (1208 ديدگاه)

    از ولو و پولستار کپی کرده

    موافقم 2
    مخالفم 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا