کیا با جسارت فراوان به حوزه خودروهای لوکس وارد شده است. جایی که مرسدس بنز کلاس S و ب ام و سری ۷، جگوار XJ، لکسس LS و آئودی A8 در آن حضور دارند. اما آیا K900 قادر به رقابت با چنین غولهایی خواهد بود؟
پیش از این K900 با نام کوریس تنها در سرزمین مادری یعنی کره به فروش میرسید. اما حالا پا به سرزمین آمریکای شمالی گذاشته که مکان سختی برای خودروهای لوکس در برابر مشتریان سخت گیر به حساب میآید. گزارشهای مصرف کنندگان نشان از یک نگاه خیلی مثبت به این محصول نیست.
Consumer Reports این موارد را اعلام کرده از جمله نرمی بیش از حد خودرو که همانند یک قایق بالا و پایین میرود، فرمان نرم بدون انتقال حس، عدم ارائه نسخه چهار چرخ متحرک، فضای داخلی تلخ و فاقد اصالت که البته باید در کنار محاسنی نظیر موتور V8 اختیاری با ۴۲۰ اسب بخار و سرعت در خط مستقیم، انتقال نیرو به چرخهای عقب از طریق یک گیربکس هشت سرعته خودکار قرار گیرند.
با وجود اینکه گزارش Consumer Reports چندان هم منفی نیست و خیلیها ممکن است اصلاً به آن اعتمادی هم نداشته باشند، اما پرداخت ۶۵ هزار دلار برای یک سدان کرهای هنوز هم نیاز به نادیده گرفتن منطق دارد. انتخاب کیا اپتیما به عنوان یک سدان نیمه لوکس شاید هنوز گزینه منطقیتری باشد. شما اینطور فکر نمیکنید؟ [دانلود ویدئو] [jwplayer mediaid=”۵۷۶۱۴″]
میتسوبیشی سلطان هندلینگ و پیست هست، لطفا ادبیات خود را اصلاح بفرمایید و در مورد کمپانی محبوب و پیشرو در تکنولوژی میتسوبیشی کمی نگرش مثبت داشته باشید. اگر به تاریخچه ماشین های تولیدی این کمپانی نگاهی بیندازید متوجه اشتباه خود خواهید شد، از Mitsubishi GTO 3000 و گالانت VR-4 بگیرید تا برسید به Lancer EVO های نسل ۳ تا ۸ . اوولوشن های تولیدی شرکت میتسوبیشی لقب بهترین ماشین های مسابقه ای با توجه به قیمت هستند یا همان Reasonably Price Car یا Price/Performance ! میتسوبیشی و نیسان هویت کشور ژاپن هستند دوست عزیز ، GT-R و EVO به Giant Killer و SuperCar Killer مشهور اند. حالا از سیستم تعلیق مولتی لینک پیچیده ی میتسوبیشی سخنی به میان نمی آوریم… در ضمن سیاست این کمپانی بر تولید خودرو های لوکس نیست، بلکه بیشتر خودرو های میان قیمت را هدف گرفته است و همیشه درصدد تولید بهترین خودروی چهار در دنیا بوده است.
تاریخ هیچ ربطی به الان نداره!ثدیم ها هم بریتاینا حاکم صنعت خودروسازی دنیا بود ولی الان نیست!میتسوبیشی هم همین طور!الان هیچی نیست!سوزوکی هم همین طور!سوزوکی 50 سال تو امریکا موفق بود ولی در طول 5 سال نابود شد تو امریکا!گذشته هیچ ربطی به زمان حال نداره!
ادعا های جالبی را مطرح می کنید. انگلستان در چه دهه ای حاکم صنعت خودرو سازی بوده است؟ شما در کاربرد واژگان و کلمات اصلا دقت نمی کنید و تعصب مآبانه به همه چیز می تازید، عبارت ” میتسوبیشی هیچی نیست” شما واقعا جالب است! پس اگر میتسوبیشی هیچی نیست، لطفا توضیح بفرمایید ایران خودرو و سایپا چه چیزی هستند؟ / شما صرفا با توجه به ظاهر و قیافه خودرو ها قضاوت می کنید و این اصلا درست نیست / اگر حاضر به بحث علمی هستید دلایل منطقی خود را در رد کمپانی میتسوبیشی و خودرو های این شرکت عرض بفرمایید، فاکتور هایی مثل: قیمت، کیفیت، ترمز گیری، شتاب، تعلیق، خودرویی مثل EVO 2014 را نقد بفرمایید. در پناه حق
صنعت خودروسازی کره 1000 سال هم خودشو بکشه نمیتونه به گرد پای صنعت خودروسازی ژاپن برسه. و صنعت خودروسازی ژاپن هم 1000 سال خودشو بکشه نمیتونه به گرد پای صنعت خودروسازی آلمان برسه.
آلمانی ها یک مثل دارند که می گن: ما الکترونیک رو به خوبی از ژاپنی ها یادگرفتیم و استفاده می کنیم اما ژاپنیها هنوز نتونستند الفبای مکانیک رو از ما بیاموزند.
پس زنده با بنز، بی. ام. و آیودی و پورشه حکمرانان بی چون و چرای صنعت اتومبیل جهان.
من وقت خودم رو با خوندن این مقاله هایی رو که در اون اسباب بازی های کره ای مثل محصولات کیا و هیوندای در اون بررسی میشه رو نمی خونم.
آفرین عطا! بعضی ها فکر میکنن چون تو این چندسال کره پیشرفت خوبی داشته پس حتما یه روز از آلمان هم جلو میزنه! انگار آلمان میشینه و پیشرفت کره رو تماشا میکنه :-)
نه اصلا هم خنده دار نیست! دوست عزیز من نظرم با شما کمی تفاوت داره! من میگم اول صنعت خودرو سازی المان بعد کره و بعد ژاپن به نظر من ژاپنی ها از کره ای ها عقب افتادن! کره ای ها دارن به سرعت پیشرفت میکنن ولی ژاپنی ها……….. بهت قول میدم تا 10 سال اینده کره از المان هم فراتر بره و نبض بازار رو تو دستش بگیره اینو ببین که بهت گفتم
حالا ماشین خودت چیه تا حالا با کدوم یکی از همین به قول خودت اسباب بازیها روندی؟ آرزوی خریدشو داشته باش فعلا که خوب میدونم تا ابد بهش نمیرسی – حکایت شماهم شده حکایت همون گدا و ادا
عطا احیانا تو شاهزاده امارات نیستی…… آخه نمیدونم چی میرونی که وقت طلایی جنابعالی خیلی ارزشمندندتر از خوندن این مقاله هست سرورم. همین که نظر دادی نشون میده که یکی از مایی.الکی ادعات میشه وگرنه مینشستی پشت رمون گازشو میگرفتی میرفتی.و میگفتی گور بابای نظر دادن رانندگی رو عشق است
می بینید تفاوت هارو . آمریکایی ها خودرو هایی خشک با رانندگی خشن و……دوست دارن نه چیز دیگر . حالا اگه یه ماسل کار آمریکایی بره تو کره مردم کره نمی تونن با اون ارتباط برقرار کنن!!!!!!!!
تقریبا همین نقد رو جرمی کلارکسون هم در سفرش به کره داشته مثل نرم بودن و آرامش و از آن سو تکانهای بیش از حد و تنبلی و فرمان با عملکرد عجیب رو از ایراداتش ذکر کرده. اشتباهات شرکتها گاهی ممکنه در آینده هزینه های اضافی رو بهش تحمیل کنه و بازار آمریکا سوای 3 شرکت بنز و بی ام و و لکسوس که سهم عمده ی خودروهای لوکس را در اختیار دارن با عملکرد بسیار خوب کادیلاک و آئودی و ایفینیتی و آکورا داره همراه میشه و آینده ی موفقی برای این در آمریکا پیش بینی نمیشه. با آزاد سازی تجارت بین اروپا و کره که چند وقت پیش به امضا رسید و ارزانتر شدن کالاهای اروپایی در کره بدون شک شاهد افزایش فروش خودروهای لوکس اروپایی در کره خواهیم بود و زنگ خطری برای خودروهای لوکس کره ای!
من الآن از اونایی که هی میان میگن کیا بده.هیوندای آشغاله.هیوندای و کیا کارشون کپیه.بیان بگن پس اینا که بالا عکسشونو گذاشتم اونا پس چیه؟؟؟
تو دنیای خودروسازی اینچنین کارها اتفاق میفته.کپی کاری نیستش.چون هر کدوم از شرکتا یک طرحرو طوری دیگه انجام میدن.متفاوت از هم.شاید در ظاهر شبیه هستند.اما عمیق برسی کنین میبینین فرق دارن.
هیچ کدومش صحت نداره پشت خیلی از ماشین ها مثل آئودیه!مازراتی یکیشونه.تسلا مدل اس.شورلت ایمپالا.بنز ای کلاس و…اینا کپی نیست! دسته دنده کیا با ب ام و مو نمیزنه ولی مال مازراتی حداقل جای علامت هاشو عوض کردن!!!! در ضمن مهندس باهوش!عقل کل.دانشمند.اگه اینطوره بنز از لکسس کپی کرده!چون مدل نسل قبلی جی اس لکسس قبل از ای کلاس نسل جدید معرفی شده بود!تو حتی نمیدونی کدومش اول طراحی شده!بعد میای نظر میدی؟برای نظر هاتون ارزش قائل باشید….
جیگر طلا یکم برو در مورد خودرو اطلاعات جمع کن بعد بیا با من کل کل کن.نه سایت های ایرانییی.سایتهای درست حسابی. در ضمن من مثلا گفتم دیگه به اونجاش نگاه نکردم بنز زده اول یا لکسوس. در ضمن هر وقت دسته دنده مازراتی و کیا k9 رو از نزدیک دیدی بیا با من کل کل کن. در ضمن من هم گفتم پشت مازراتی کپی نیستش از آئودی.من گفتم طرح هایی وجود داره که اون مهم نیست.مهم اینه که چطور اون طرح رو رشد بدن.برو قشنگ بخون بعد بیا با حرص با من حرف بزن.اگه از ماشین اطلاع داشته باشی میفهمی منظورمو. در ضمن الآن مد شده مردم از کلمه ماشین باز استفاده میکنند.نه برادره من ماشین باز به کسی که دستی میکشه یا… میکنه نیست.در کل کلمه مناسبی اصلا نیست ماشین باز.
یه چیت میشه زیگما لکسوس اساس کارش کپی از مرسدس کلاس ای هست و در بدو ورود فقط برای رقابت با سیصد ایی اومد بازار!! حالا بنز شد کپی کار؟؟ مگه نه اینکه به لکسوس میگفتند مرسدس ژاپن؟؟؟ نکنه این رو هم نشنیدی؟؟
کم کیفیت بود اون موقع که سراتو 2007 بود.بله سینه داشبورداشون بد بود.میشه گفت مثل پلاستیک و بیروح بود.اما الآن نه.الآن خیلیم با کیفیته. تو اپتیما 2013 سوار شدم.همچنین کانزا 2012.کیفیته لوازم داخلیشون عالی.سواریشونم خیلی نرم.من تو تبریز میشم.ماشینهای ارس اینجا هستن.ماشینهای آمریکایی هم در سطح این دو تا همینطورین.
ببین دوست عزیز کیا و هیوندا پیشرفت داشتن درست . اما نسبت به ایران که باهم خودرو سازی رو شروع کردن .. کیا و هیوندا هیچ مهندسی فنی رو الان ندارن و فقط دارن با ساخت خوروهایی با طرح شیک و زیبا خودشون رو لوکس جلوه میدن . ببینید مهندسی فنی یعنی خودرویی بسازید که تا سه نسل بتونن سوارش بشن مثله محصولات بنز این یعنی دوام یعنی کیفیت یعنی مهندسی اما کیا و هیوندایی که نهایتا 5 سال ماشیناشون کیفیت لازم رو داره دیگه حرفی واسه گفتن ندارن . همین سونتا رو ببین اون سقف بانورماش بعد از 15000 کارکرد صدا میفته توش . من بچه بلوچستان هستم همین خودروهای هیوندا رو اونجا بعنوان خودرو قبول ندارن چون اصلا تو اون شرایط اب هوایی با دمای 60 درجه دوام ندارن و زود مستهلک میشن .اما تیوتا اونجا واقعا جوابگو هست و این مهندسی فنی و دانش بالاتر این شرکتا رو میرسونه نمیدونم برچه اساسی میاید با شرکتهای بزرگ و با عضمت مقایسه میکنید . نهایتا با چینی ها . یا حق
واقعا زنده باد کره جنوبی! این دوستان که دارن از ژاپنی ها طرفداری میکنن باور کنید دارن خودشون رو خسته میکنن! روز به روز داره به تعداد کره ای تو ایران اضافه میشه و شما دارین اینجا ساز مخالف میزنید
توفیقی
۱۷ دی ۱۳۹۲سوزوکی کجاش بهترینه!!!!!!!!زیگما
تو ایران فروش درست و حسابی نداره میخوای تو آمریکا داشته باشه.
کیزاشی و ویتارا هیچ کدوم خودروی موفقی نبودند.
ولی همین کیا اسپورتیج و هیوندا ix35 جزو شاسی بلندهای محبوب که تو بازار آمریکا بودن.
میتسوبیشی هم ماشین شاخی نیست.
از تکنولوژی هم خیلی عقبن.
زیگما
۱۷ دی ۱۳۹۲میخواستم بگم اونا که شاخ بودن این بلا سرشون اومد.منظور این بود.
امیر
۱۷ دی ۱۳۹۲میتسوبیشی سلطان هندلینگ و پیست هست، لطفا ادبیات خود را اصلاح بفرمایید و در مورد کمپانی محبوب و پیشرو در تکنولوژی میتسوبیشی کمی نگرش مثبت داشته باشید. اگر به تاریخچه ماشین های تولیدی این کمپانی نگاهی بیندازید متوجه اشتباه خود خواهید شد، از Mitsubishi GTO 3000 و گالانت VR-4 بگیرید تا برسید به Lancer EVO های نسل ۳ تا ۸ . اوولوشن های تولیدی شرکت میتسوبیشی لقب بهترین ماشین های مسابقه ای با توجه به قیمت هستند یا همان Reasonably Price Car یا Price/Performance ! میتسوبیشی و نیسان هویت کشور ژاپن هستند دوست عزیز ، GT-R و EVO به Giant Killer و SuperCar Killer مشهور اند. حالا از سیستم تعلیق مولتی لینک پیچیده ی میتسوبیشی سخنی به میان نمی آوریم… در ضمن سیاست این کمپانی بر تولید خودرو های لوکس نیست، بلکه بیشتر خودرو های میان قیمت را هدف گرفته است و همیشه درصدد تولید بهترین خودروی چهار در دنیا بوده است.
زیگما
۱۷ دی ۱۳۹۲تاریخ هیچ ربطی به الان نداره!ثدیم ها هم بریتاینا حاکم صنعت خودروسازی دنیا بود ولی الان نیست!میتسوبیشی هم همین طور!الان هیچی نیست!سوزوکی هم همین طور!سوزوکی 50 سال تو امریکا موفق بود ولی در طول 5 سال نابود شد تو امریکا!گذشته هیچ ربطی به زمان حال نداره!
امیر
۱۸ دی ۱۳۹۲ادعا های جالبی را مطرح می کنید. انگلستان در چه دهه ای حاکم صنعت خودرو سازی بوده است؟ شما در کاربرد واژگان و کلمات اصلا دقت نمی کنید و تعصب مآبانه به همه چیز می تازید، عبارت ” میتسوبیشی هیچی نیست” شما واقعا جالب است! پس اگر میتسوبیشی هیچی نیست، لطفا توضیح بفرمایید ایران خودرو و سایپا چه چیزی هستند؟ / شما صرفا با توجه به ظاهر و قیافه خودرو ها قضاوت می کنید و این اصلا درست نیست / اگر حاضر به بحث علمی هستید دلایل منطقی خود را در رد کمپانی میتسوبیشی و خودرو های این شرکت عرض بفرمایید، فاکتور هایی مثل: قیمت، کیفیت، ترمز گیری، شتاب، تعلیق، خودرویی مثل EVO 2014 را نقد بفرمایید. در پناه حق
امیر
۲۱ دی ۱۳۹۲دمت گرم کمتر کسی میتسوبیشی gto رو میشناسه به
عطا
۱۷ دی ۱۳۹۲یک جمله می گم خلاص.
صنعت خودروسازی کره 1000 سال هم خودشو بکشه نمیتونه به گرد پای صنعت خودروسازی ژاپن برسه. و صنعت خودروسازی ژاپن هم 1000 سال خودشو بکشه نمیتونه به گرد پای صنعت خودروسازی آلمان برسه.
آلمانی ها یک مثل دارند که می گن: ما الکترونیک رو به خوبی از ژاپنی ها یادگرفتیم و استفاده می کنیم اما ژاپنیها هنوز نتونستند الفبای مکانیک رو از ما بیاموزند.
پس زنده با بنز، بی. ام. و آیودی و پورشه حکمرانان بی چون و چرای صنعت اتومبیل جهان.
من وقت خودم رو با خوندن این مقاله هایی رو که در اون اسباب بازی های کره ای مثل محصولات کیا و هیوندای در اون بررسی میشه رو نمی خونم.
k900 در مقابل لکسوس، خیلی خنده داره نه؟
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۱۷ دی ۱۳۹۲درود.
عطا خیلی خوشم اومد ازت.خیلی.
درود و هزار افرین به شرفت.
جملتو باید طلا بگیرن و سر در همه ی تونل ها بزنند تا همه متوجه بشوند.
((( ایران و المان )))
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۱۷ دی ۱۳۹۲البته عطا جان این را هم یاداور بشو که شرکت زیمنس بالای 160 سال
قدمت داره.
((( ایران و المان )))
محسن.د
۱۷ دی ۱۳۹۲آفرین عطا! بعضی ها فکر میکنن چون تو این چندسال کره پیشرفت خوبی داشته پس حتما یه روز از آلمان هم جلو میزنه!
انگار آلمان میشینه و پیشرفت کره رو تماشا میکنه :-)
خاوری مزراتی
۷ اسفند ۱۳۹۲کره ای ها اصالت ندارن یه روز از ژاپنیا تقلید میکنن مثلا زمانی از میتسوبیشی حال هم که از بی ام و، اینفنایتی و تویوتا
رضا
۱۶ بهمن ۱۳۹۲نه اصلا هم خنده دار نیست! دوست عزیز من نظرم با شما کمی تفاوت داره! من میگم اول صنعت خودرو سازی المان بعد کره و بعد ژاپن به نظر من ژاپنی ها از کره ای ها عقب افتادن! کره ای ها دارن به سرعت پیشرفت میکنن ولی ژاپنی ها……….. بهت قول میدم تا 10 سال اینده کره از المان هم فراتر بره و نبض بازار رو تو دستش بگیره اینو ببین که بهت گفتم
امیر
۱۹ اسفند ۱۳۹۲حالا ماشین خودت چیه تا حالا با کدوم یکی از همین به قول خودت اسباب بازیها روندی؟ آرزوی خریدشو داشته باش فعلا که خوب میدونم تا ابد بهش نمیرسی – حکایت شماهم شده حکایت همون گدا و ادا
مهدی حقیقی
۲۲ مرداد ۱۳۹۵نظر هرکسی برای خودش محترمه . شما هزار سال هم عمر کنین فکر نکنم پیشرفتی تو زندگیتون داشته باشین .
توفیقی
۱۷ دی ۱۳۹۲عطا احیانا تو شاهزاده امارات نیستی……
آخه نمیدونم چی میرونی که وقت طلایی جنابعالی خیلی ارزشمندندتر از خوندن این مقاله هست سرورم.
همین که نظر دادی نشون میده که یکی از مایی.الکی ادعات میشه
وگرنه مینشستی پشت رمون گازشو میگرفتی میرفتی.و میگفتی گور بابای نظر دادن رانندگی رو عشق است
Aidin
۱۷ دی ۱۳۹۲بابا یچیز گفت دیگهههههه.اگه در این مورد سر رشته داشته باشه اینطوری حرف نمیزنه که.
ایمان
۱۷ دی ۱۳۹۲فارغ از نگاه انتقادی به کیا و نگاه تعصبی به خودروسازان ژاپنی، این جسارت کیا برای حضور در بازار آمریکای شمالی ستودنیست
carbonado aventador
۱۷ دی ۱۳۹۲می بینید تفاوت هارو . آمریکایی ها خودرو هایی خشک با رانندگی خشن و……دوست دارن نه چیز دیگر . حالا اگه یه ماسل کار آمریکایی بره تو کره مردم کره نمی تونن با اون ارتباط برقرار کنن!!!!!!!!
بهزاد
۱۷ دی ۱۳۹۲تقریبا همین نقد رو جرمی کلارکسون هم در سفرش به کره داشته مثل نرم بودن و آرامش و از آن سو تکانهای بیش از حد و تنبلی و فرمان با عملکرد عجیب رو از ایراداتش ذکر کرده.
اشتباهات شرکتها گاهی ممکنه در آینده هزینه های اضافی رو بهش تحمیل کنه و بازار آمریکا سوای 3 شرکت بنز و بی ام و و لکسوس که سهم عمده ی خودروهای لوکس را در اختیار دارن با عملکرد بسیار خوب کادیلاک و آئودی و ایفینیتی و آکورا داره همراه میشه و آینده ی موفقی برای این در آمریکا پیش بینی نمیشه.
با آزاد سازی تجارت بین اروپا و کره که چند وقت پیش به امضا رسید و ارزانتر شدن کالاهای اروپایی در کره بدون شک شاهد افزایش فروش خودروهای لوکس اروپایی در کره خواهیم بود و زنگ خطری برای خودروهای لوکس کره ای!
Aidin
۱۷ دی ۱۳۹۲این عکسهارو برای کسایی میذارم که هر بار از کیا یا هیوندای مطلبی میاد میگن کپی کرده.فلان کرده. نگاه کنید.
این دنده مازراتی کوئاتراپورت:
http://www.themotorreport.com.au/content/image/2/0/2014_maserati_quattroporte_overseas_04-1107.jpg
خوب این یکی دیگه.اگه اینطوره لکسوس هم از بنز تقلید کرده.
لکسوسGS:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/8e/Lexus_GS_450h_front.JPG
این هم بنز E-class:
http://autoplanex.com/data_images/models/mercedes-benz-e-class/mercedes-benz-e-class-04.jpg
یا این یکی
مازراتی چراغ پشتشو از آئودی.دیگه نمیگم از کیا.اگه بگم…
http://img2.caricos.com/2013_maserati_quattroporte_15.jpg&dim=1920×1080
این هم آئودی A3.آئودی A4 هم چراغ عقبش به اینصورته.
http://www.digitaltrends.com/wp-content/uploads/2013/04/2015-audi-a3-rear-motion.jpg
من الآن از اونایی که هی میان میگن کیا بده.هیوندای آشغاله.هیوندای و کیا کارشون کپیه.بیان بگن پس اینا که بالا عکسشونو گذاشتم اونا پس چیه؟؟؟
تو دنیای خودروسازی اینچنین کارها اتفاق میفته.کپی کاری نیستش.چون هر کدوم از شرکتا یک طرحرو طوری دیگه انجام میدن.متفاوت از هم.شاید در ظاهر شبیه هستند.اما عمیق برسی کنین میبینین فرق دارن.
محسن.د
۱۷ دی ۱۳۹۲فقط درمورد دسته دنده کواتروپورته با شما موافقم. در بقیه موارد شباهت درحدی نیست که بگیم کپی کرده!
Aidin
۱۷ دی ۱۳۹۲محسن من گفتم دیگه نمیشه گفت کپی.هر کدوم یه طراحی خاصی از یک طرح اصلی دارن.کیا و هیوندای هم اینچنین هستند.
پس نگین هیوندای و کیا خوب نیستن فقط کپی میکنند.شاید قدیم اینطور بود.اما دیگه اینطور نیست.اما قدیم هم اون ماشیناشون از ماله ماشینای داخلیمون بهتر بود.
زیگما
۱۷ دی ۱۳۹۲هیچ کدومش صحت نداره
پشت خیلی از ماشین ها مثل آئودیه!مازراتی یکیشونه.تسلا مدل اس.شورلت ایمپالا.بنز ای کلاس و…اینا کپی نیست!
دسته دنده کیا با ب ام و مو نمیزنه ولی مال مازراتی حداقل جای علامت هاشو عوض کردن!!!!
در ضمن مهندس باهوش!عقل کل.دانشمند.اگه اینطوره بنز از لکسس کپی کرده!چون مدل نسل قبلی جی اس لکسس قبل از ای کلاس نسل جدید معرفی شده بود!تو حتی نمیدونی کدومش اول طراحی شده!بعد میای نظر میدی؟برای نظر هاتون ارزش قائل باشید….
Aidin
۱۷ دی ۱۳۹۲جیگر طلا یکم برو در مورد خودرو اطلاعات جمع کن بعد بیا با من کل کل کن.نه سایت های ایرانییی.سایتهای درست حسابی.
در ضمن من مثلا گفتم دیگه به اونجاش نگاه نکردم بنز زده اول یا لکسوس.
در ضمن هر وقت دسته دنده مازراتی و کیا k9 رو از نزدیک دیدی بیا با من کل کل کن.
در ضمن من هم گفتم پشت مازراتی کپی نیستش از آئودی.من گفتم طرح هایی وجود داره که اون مهم نیست.مهم اینه که چطور اون طرح رو رشد بدن.برو قشنگ بخون بعد بیا با حرص با من حرف بزن.اگه از ماشین اطلاع داشته باشی میفهمی منظورمو.
در ضمن الآن مد شده مردم از کلمه ماشین باز استفاده میکنند.نه برادره من ماشین باز به کسی که دستی میکشه یا… میکنه نیست.در کل کلمه مناسبی اصلا نیست ماشین باز.
از دوستان عزیز بخاطر این لحنم عذر میخواهم.
مرتضی
۲۲ دی ۱۳۹۲یه چیت میشه زیگما لکسوس اساس کارش کپی از مرسدس کلاس ای هست و در بدو ورود فقط برای رقابت با سیصد ایی اومد بازار!! حالا بنز شد کپی کار؟؟ مگه نه اینکه به لکسوس میگفتند مرسدس ژاپن؟؟؟ نکنه این رو هم نشنیدی؟؟
مهرداد دریفت
۱۹ دی ۱۳۹۲خب که چی ؟؟ این سر دنده رو کیا از روی محصولات بی ام دبلیو کپی کرده .. واضحه .
ali reza
۱۷ دی ۱۳۹۲کیا … بسیار کم کیفیته.. اینو اهل فن می گن
Aidin
۱۷ دی ۱۳۹۲کم کیفیت بود اون موقع که سراتو 2007 بود.بله سینه داشبورداشون بد بود.میشه گفت مثل پلاستیک و بیروح بود.اما الآن نه.الآن خیلیم با کیفیته.
تو اپتیما 2013 سوار شدم.همچنین کانزا 2012.کیفیته لوازم داخلیشون عالی.سواریشونم خیلی نرم.من تو تبریز میشم.ماشینهای ارس اینجا هستن.ماشینهای آمریکایی هم در سطح این دو تا همینطورین.
مهرداد دریفت
۱۹ دی ۱۳۹۲ببین دوست عزیز کیا و هیوندا پیشرفت داشتن درست . اما نسبت به ایران که باهم خودرو سازی رو شروع کردن .. کیا و هیوندا هیچ مهندسی فنی رو الان ندارن و فقط دارن با ساخت خوروهایی با طرح شیک و زیبا خودشون رو لوکس جلوه میدن . ببینید مهندسی فنی یعنی خودرویی بسازید که تا سه نسل بتونن سوارش بشن مثله محصولات بنز این یعنی دوام یعنی کیفیت یعنی مهندسی اما کیا و هیوندایی که نهایتا 5 سال ماشیناشون کیفیت لازم رو داره دیگه حرفی واسه گفتن ندارن . همین سونتا رو ببین اون سقف بانورماش بعد از 15000 کارکرد صدا میفته توش . من بچه بلوچستان هستم همین خودروهای هیوندا رو اونجا بعنوان خودرو قبول ندارن چون اصلا تو اون شرایط اب هوایی با دمای 60 درجه دوام ندارن و زود مستهلک میشن .اما تیوتا اونجا واقعا جوابگو هست و این مهندسی فنی و دانش بالاتر این شرکتا رو میرسونه نمیدونم برچه اساسی میاید با شرکتهای بزرگ و با عضمت مقایسه میکنید . نهایتا با چینی ها . یا حق
sami
۱۷ دی ۱۳۹۲کیا واسه خودش و هیوندای خوبه … در برابر برند های معتبر و اصیل دنیا مثل هوندا و تویوتا و مزدا و .. عددی نیست
مرتضی
۲۲ دی ۱۳۹۲هوندا و تیوتا و مزدا هم برابر آلمان ها هیچی نیستند!! خوب که چی؟؟
mds
۲۴ دی ۱۳۹۲زنده باد کره جنوبی فقط کره
رضا
۱۶ اسفند ۱۳۹۲واقعا زنده باد کره جنوبی! این دوستان که دارن از ژاپنی ها طرفداری میکنن باور کنید دارن خودشون رو خسته میکنن! روز به روز داره به تعداد کره ای تو ایران اضافه میشه و شما دارین اینجا ساز مخالف میزنید