کیا EV6 مدل ۲۰۲۳ با تغییرات معرفی شد. این خودروساز کرهای اقدام به حذف مدل پایه لایت کرده و هماکنون نسخه ویند به مدل پایه بدل گردیده است. به این ترتیب ارزانترین نسخه EV6 مدل ۲۰۲۳ قیمت ۴۹۷۹۵ دلار دارد که ۷۱۰۰ دلار بیشتر از نسخه پایه سال ۲۰۲۲ خواهد بود.
همچنین با بررسی نسخههای گوناگون این خودرو میفهمیم EV6 مدل ۲۰۲۳ حدود هزار دلار گرانتر از سال پیش شده است. نسخه پایه لایت در سال ۲۰۲۲ فقط بهصورت دیفرانسیل عقب و با باتری ۵۸ کیلووات ساعتی عرضه میشد. تک پیشرانه الکتریکی این خودرو نیز قدرت ۱۶۸ اسب بخاری داشت و برای رسیدن از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت ۸ ثانیه زمان نیاز داشت. شعاع حرکتی تخمینی آن نیز ۳۷۳ کیلومتر اعلام شده بود.
اما نسخه پایه کیا EV6 مدل ۲۰۲۳ که ویند نام دارد بهصورت دیفرانسیل عقب و چهار چرخ محرک در دسترس بوده و صرفنظر از پیکربندی انتخابی با باتری ۷۷.۴ کیلووات ساعتی عرضه میشود. نسخه تک موتوره و دیفرانسیل عقب این خودرو با قدرت ۲۲۵ اسب بخار و شعاع حرکتی ۴۹۹ کیلومتر در دسترس خواهد بود؛ اما نسخه دوموتوره و چهار چرخ محرک EV6 ویند الکتریکی قدرت ۳۲۰ اسب بخار و شعاع حرکتی ۴۵۴ کیلومتری دارد.
مدل بعدی با نام GT-Line شناخته میشود و همان قوای محرکه مدل ویند را ارائه میکند. تفاوت اصلی این مدل در نسخه چهار چرخ محرک به رینگهای ۲۰ اینچی بجای نمونههای ۱۹ اینچی مدل ویند مربوط میشود که باعث خواهد شد شعاع حرکتی به ۴۰۶ کیلومتر کاهش یابد؛ اما عضو جدید خانواده کیا EV6 مدل ۲۰۲۳ با نام GT شناخته میشود که روی پرفورمنس تمرکز دارد و دو پیشرانه آن قدرت ترکیبی ۵۷۶ اسب بخار تولید کرده و باعث ثبت صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۳.۴ ثانیه و حداکثر سرعت ۱۶۱ کیلومتر در ساعت میشوند. شعاع حرکتی این مدل به ۳۳۲ کیلومتر میرسد.
کیا تحویل EV6 مدل ۲۰۲۳ به نمایندگیها را از چند هفته دیگر شروع میکند. تا اکتبر سال جاری این شرکت تعداد ۱۸۷۵۰ دستگاه از این خودرو را به فروش رسانده است. EV6 در اولین سال حضور خود در بازار جوایز زیادی به دست آورده که از جمله آنها میتوان به عنوان خودروی سال اروپا و فینالیست خودروی سال دنیا اشاره داشت. البته EV6 در نهایت رقابت را به هیوندای آیونیک ۵ که پلتفرم مشترکی با یکدیگر دارند واگذار کرد.
D:
۱۸ آبان ۱۴۰۱ی ویدیو دیدم با اشاره دست گاز میخورد حالا نمیدونم واقعیه یا نه
MILADZM
۱۸ آبان ۱۴۰۱شاهکار
شاهکار
شاهکار
EV6 GT هم که عین یه الماس میمونه .
هیچ یادم نمیره اون درگش که با سوپراسپورت های پر ادعای اروپایی برگزار شد و تونست بیشترشون رو یه لقمه کنه .
طراحی کابین EV6 هم تکرار نشدنیه و جالبه که بدونید جایزه بهترین کابین مجله واردز اتو رو کسب کرد .
EV6 GT توی درگ آئودی RS3 رو هم به راحتی یه لقمه کرد .
خبرش رو هم پدال کار کرد
اشتباه نکنم پلتفرمش هم با هیوندای آیونیک ۵ و کیا EV9 که در آینده معرفی میشه یکی هستش
یه پلتفرم مخصوص خودروهای الکتریکی و برای گروه کیا هیوندای به اسم E_GMP
این پلتفرم بشدت مدرن و انعطاف پذیر هستش و توانایی ساپورت همه تکنولوژی های مدرن مربوط باتری و … رو داره .
Erfan
۱۸ آبان ۱۴۰۱همین که یه فرد میاد از برد در درگ ماشین برقی با ماشین بنزینی صحبت میکنه کاملا معلومه که هیچ اطلاعاتی از دنیای ماشین نداره و یا میشه گفت ماشین باز نیست که این حرف رو میزنه.
صرفا اسباب بازی دوست داره دوستمون
NAVID۰۰۹۸
۱۸ آبان ۱۴۰۱شاهکار 😂🤦♂️ !
احتمالاً اسم یه سریال طنز کرهایه !
نَمُردیمو معنی شاهکار هم فهمیدیم !
الان چیش شاهکاره ، ظاهر نچسبش ! یا قیمت ارزانش ! یا برند چیپش !
Clean energy
۱۸ آبان ۱۴۰۱واقعا یه تنه کل سایتو…
MILADZM
۱۸ آبان ۱۴۰۱خب اگه دوس نداری میتونی نیای عزیزم 🤗
Clean energy
۱۸ آبان ۱۴۰۱خب بخاطر ۴ تا مث تو نزدیک ۳ ماهه کمتر از ۵ تا کامنت دادم:)
Radmehr
۲۰ آبان ۱۴۰۱جناب زد ام شمایی که باید بری
بخاطر ی نفر نمیشه کل سایتو بیرون کرد که
حسین
۱۹ آبان ۱۴۰۱میلاد اینقدر کره زده نباش،آگر اونا انسان بودند برندهای لوازم خانگی شون دنباله رو آمریکا برای تحریم بیشتر ایران نمیرفتند.
NAVID۰۰۹۸
۱۸ آبان ۱۴۰۱اینا مهم نیست ، چرا ؟!
چون که دیگه دست ما ایرانیها نمیرسه !
چون یه آگهی دیدم تو خیابون میرداماد که سانتافه صفر ۲۰۱۸ رو میگه ۴/۱ میلیارد !
چون دیگه حال کلکل هم نداریم ! چون دلیلی هم برای کلکل نداریم !
درستش این میشد که کیا EV6 بیاد ایران و من شروع کنم جهت کلکل کردن با فنهاشون تا ببینیم ارزش خرید داره یا نه ولی اینقدر بدبخت شدیم که کلکلها کشیده به ارزیابی تیبا و کوئیک یا شوتیهای پِجو سُوار !
D:
۱۸ آبان ۱۴۰۱سانتافه 4 میلیارد شده!
من دوستم داره حدود 120 تا رفته هر دفعه اسمش میاد سخنان گوهر بار از دهانش در وصف مخارج این ماشین جاری میشه
Erfan
۱۸ آبان ۱۴۰۱متاسفانه ایرانی ها آپشن پرست هستند و به خاطر آپشن که در ظاهر بینی آنها هست میرن به سمت کره ای ها همانند سانتافه و اسپورتیج که سانتفاقه که به یاتاقان زدن معروفه.
اگر من بودم ترجیح میدادم به جای سانتافه میتسوبیشی اوتلندر بخرم.توانایی آفرود بالاتری هم نسبت به سانتافه داره.
NAVID۰۰۹۸
۱۸ آبان ۱۴۰۱کسی که ماشین کرهای داره ، بخواد نخواد ، مجبوره پی همه چیز را به تَنِ مبارک بسپارد و یه قرارداد خوشگل تنظیم کُنه با قطعهفروش و مکانیکهای سر کوچه منزل خیابون بیابون شهر کشور دهیاری محله !
pouya98645
۱۸ آبان ۱۴۰۱چه قیمت زیادی
حسین
۱۸ آبان ۱۴۰۱همه چیزش خوبه ولی قیمتش خیلی بالاست،رقیب های سر سختی هم داره،ولی بوی شکست به مشام میرسه.
MILADZM
۱۸ آبان ۱۴۰۱دوست عزیز اگه ریویو ها و بررسی مجلات از این ماشین رو بخونی متوجه میشی کاملا ارزش این قیمت رو داره .
Porsche 911
۲۰ آبان ۱۴۰۱اتفاقا بررسی ها سرشار از تناقض بی پایه و اساس هستن
توی بررسی تکی کره ای ها عیب های زیادی رو گوش زد میکنه اما آخر با ستایش بی اساس بررسی رو تموم میکنه از اون طرف هم داخل رقابت ها توی معایب کره ای ها از همه دست پر تر هستن ولی در آخر میگه کم عیب ترین خودرو و مدل برتر معرفی اش میکنه
عمو جون هنوز خیلی راه مونده تا به بزرگان برسی
توی هر صنعت و رقابتی بشه راهی که یه عمر طول کشیده رو یه شبه رفت توی صنعت خودرو این غیر ممکنه
حالا دلتو خوش کن به نظر مجلات…
❤BMW❤
۱۸ آبان ۱۴۰۱عالیه
علی
۱۸ آبان ۱۴۰۱اصلا ارزش نداره در مقایسه با byd_ nio_ xpeng و… برید نگاه کنید محدوده $ 50k چه پرفورمنس و کیفیت امکانات شعاع حرکتی دارن
PURIYA
۱۸ آبان ۱۴۰۱ماشین برقی ۱ دلار هم نمی ارزه چه برسه به اینکه مال کیا باشه و ۵۰ هزار تا قیمت خورده باشه😂
AMANTE
۱۸ آبان ۱۴۰۱من خیلی این ماشین رو دوست دارم بخصوص مدل GT ولی برد خیلی کمی داره.
برای مثال تسلا مدل 3 پرفورمنس شعاع حرکتی 500 کیلومتری داره.
Muty
۱۸ آبان ۱۴۰۱شکست
MILADZM
۱۸ آبان ۱۴۰۱Muty
مگه داری در مورد لکسوس LFA حرف میزنی ؟
NAVID۰۰۹۸
۱۸ آبان ۱۴۰۱یک میلیون دلار به بالا داشتی بیا تا برات LFA بخرم ، البته اگر شانس بیاری و یه کمکارش برات پیدا بشه ، قشنگم !
همون yf افسانهای رو سوار شو ، دنیا جای قشنگی نیست قشنگم !
MILADZM
۱۸ آبان ۱۴۰۱والا ما مثل شما کارآفرین موفق نیستیم که یک میلیون دلار به بالا داشته باشیم
ادعایی هم در این زمینه نداریم قشنگم :)))
قیمت الان حساب نیست قشنگم
شما که کارآفرین هستید باید این چیزا رو بدونید
بله LFA تونست سطح برند رو ارتقا بده ( halo car )
اما هرگز از لحاظ تجاری و فروش ماشین موفقی نبود
در مورد yf هم قشنگم
من هیچ جا ادعا نکردم افسانه ای هست
ولی بعد اینهمه کارکرد
اون اتفاقاتی که گفتی هیچ کدومش برام رخ نداده
به جز ترمز
در مورد این قضیه باهات موافقم قشنگم
ماشین های آسیایی ( هم کره ای هم جاپنی ) ترمز های افتضاحی نسبت به اروپایی ها دارن .
مخصوصا که دیگه ترمز ماشین های سانگ یانگ واقعاااا افتضاحه .
باقیشون همشون دروغ بود و معلوم بود که یه چیزی شنیدی قشنگم
D:
۱۸ آبان ۱۴۰۱LFA زمان عرضه یادمه 300/400k بود الان شده 1 میلیون دلار ماشین تولید محدود که شکست نمیخوره شما باید نمونه های تجاری مثال بزنید
MILADZM
۱۸ آبان ۱۴۰۱***
پروژه LFA برای بالا بدن لول کاری و سطح برند لکسوس استارت خورد
و به نظر خیلی ها از این حیث و نظر موفق هم عمل کرد ( از نظر خودم نه )
اما هیچ کس نمیتونه انکار کنه که از لحاظ آمار فروش و تجاری شکست سنگینی خورد
به اینجور ماشین ها میگن halo car
هنوز هم که هنوزه میگن بعد از ۱۲ سال ۱۴ نمونه صفر کیلومتر دارن توی نمایندگی های آمریکا خاک میخوردن .
در مورد افزایش قیمت هم عرضم به خدمتتون یه پروژه تولید محدود مثل lfa قبل از اینکه از سوی شرکت ما.در تعداد تولید براش تعیین بشه
آمادگی مارکت و نظر متخصصین بازاریابی و مشتری ها و … رو به طرق گوناگون جویا میشن تا یه تعداد مناسبی از پروژه مذکور به خط تولید بره تا یه موقع افتضاح به بار نیاد !
ولی وقتی میبینی همین پروژه تولید محدود بعد از اینهمه سال هنوز صفر کیلومترش توی نمایندگی موجوده فقط یه پیام داره اونم اینکه تویوتا نتونست نیاز بازار رو درک کنه و شکست خورد
مثل یه وزنه بردار که در مدت زمانی که مسیر رو تا رسیدن به وزنه طی میکرد شوآف و تبلیغات کرد اما زیر وزنه کم آورد .
phonix
۱۸ آبان ۱۴۰۱میلاد زد ام عزیز مدل های صفر کیلومتر انواع مرسدس بنز انواع پورشه و انواع فراری و.. همیشه بودن و وجود دارن همه که ماشین رو برای سواری نمیخرن ماشین های گرون قیمتی مثل LFA که نماد شرکتی مثل لکسوس هستن بعد از سال ها مثل چیزی که دوستان گفتن افزایش قیمت میخورن و اگه کارکردش کم باشه مثل همون صفر کیلومتر ارزش بالا تری دارند و گرون تر فروش میرن اسمش هست سرمایه گذاری و فقط هم برای ماشین های لکسوس نیست اصلش برای ماشین های کلاسیک و یا خیلی تاپ اروپایی هست
ضمن اینکه اون چیزی که شما دیدی یک گالری هست نه نمایندگی لکسوس مثل اینکه بگی بنز بیاد AMG 1 رو تو نمایندگی هاش برای فروش بزاره این گالری ها پر هستن از ماشین های لوکس و اسپرت لاکچری و…
اولین باره میبینم کسی به همچبن ماشینی هیت بده
MILADZM
۱۸ آبان ۱۴۰۱فونیکس
الکی بحث رو به حاشیه نبر
یا اگه جواب نداری حداقل ریپ الکی نزن
کسی هیت نداد
من یه سری مستندات که با یه سرچ کوچیک گوگل به دست میان رو گفتم
عذر میخوام ولی شما به جای اینکه از LFA دفاع کنی بیشتر هیت دادی
من همین زیر دو تا لینک از همین پدال میزارم
دوست عزیز
این ماشین به دست مصرف کننده ( مشتری ) یا کلکسیونر ها صفر نمونده
بلکه توی نمایندگی های خود لکسوس نزدیک به 12 سال هست که مونده و کسی هم چون نمیخره همینجوری قیمتشون میکشه بالا
پایین تر به کاربر حسین هم گفتم
ماشین معادل LFA برای تویوتا رو میتونیم تقریبا با ماشین GT برای فورد در نظر بگیریم
بله من هم میدونم بعد از چند سال GT های صفر کیلومتر که توسط کلکسیونر ها خریداری شدن به قیمت چندیدن برابر مبلغ کارخونه به فروش گذاشته میشن و بهش میگن یه سرمایه گذاری توپ
اما این LFA ها که من میگم توسط کلکسیونر ها به فروش نذاشته نشدن
از همون اول توی نمایندگی موندن و قیمتشون همینجوری رفته بالا
یعنی همون اول که به قیمت کارخونه هم برا فروش گذاشته شده بودن کسی نخرید !
بخوای مقایسه کنی برو ببین الان یدونه GT بدون مشتری توی نمایندگی ها فرود میتونی پیدا کنی ؟
در حالی که قیمت GT هم چند برابر بسیاری از سوپراسپورت های تاپ مثل فراری و پورشه و لامبو و مکلارن و … بود
اینجور ماشین ها رو بهش میگن halo car که سطح برند رو میکشن بالا ( هر چند بنظرم lFA این کارم نتونست بکنه )
ولی خب لزوما از لحاظ تجاری موفق نیستن مثل lfa
رده قیمت LFA برای اسم لکسوس و تویوتا زیادی بزرگ بود و واسه همین نتونست از عهدش بربیاد همین و در نتیجه از لحاط فروش شکست خورد .
MILADZM
۱۸ آبان ۱۴۰۱مهندس فونیکس یه نیگا به این پست بنداز
لینکش رو توی یه کامنت جداگانه اون پایین میزارم میره واسه تایید
همون بنز و AMG 1 هم اگه توی سال 2032 کلی نمونه صفر ازش توی (((((نمایندگی مرسدس )))))) خاک بخوره هم شکست خوردس
هیچ استثنایی هم وجود نداره برای هیچ شرکتی
اما این لکسوس ها موندن روی دست(((( نمایندگی )))))
یعنی حتی با قیمت 400K هم کسی حاضر به خرید LFA نبود
(((((نه کلکسیونر)))))
خواهشا قبل از ریپلای زدن و اظهار نظر کارشناسانه کامنت رو به دقت بخونید .
MILADZM
۱۸ آبان ۱۴۰۱https://www.pedal.ir/lexus/chrome-lexus-lfa-1-million/
phonix
۱۸ آبان ۱۴۰۱خوب دیگه مشکل همین جاس که داری این ماشین هارو با ماشین های معمولی مقایسه میکنی سلطان اینارو اصلا تو نمایندگی نمیفروشن
اینا از قبل خریداراشون معلومه سلطان مثل اینکه بگی فراری نمایندگی داره ماشیناشو میزاره تو نمایندگی تو بلک فرایدی هم تخفیف میده:)
اگر چیزی نمیدونی حداقل ریپ نزن
اخرین مطلبی که در سایت پدال در این باره بوده مربوط به 1397 بوده که گفته نماندگی های تویوتا در امریکا اما در همون متن گفته شده انبار های شرکت اخر کدوم ؟ اون مطلب LFA کرومی هم توالمان برای یه گالریه نه نمایندگی
برو همون سایت هایی که وقتی از کزه ای ها تعریف میکنن میزاری روی سرت بخون تا ببینی یه ماشین تولید انبوه برقی رو داری با چه ماشینی مقایسه میکنی
MILADZM
۱۸ آبان ۱۴۰۱فونیکس
اینقد با اطمینان حرف نزن
حالا این لینک رو ببین
https://www.pedal.ir/dodge/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%88%D8%A7%DB%8C%D9%BE%D8%B1-lfa-%D8%B5%D9%81%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%84%D9%88%D9%85%D8%AA%D8%B1-2019/
بازم مال نمایندگی نیس ؟
به تاریخش هم دقت کن !
phonix
۱۹ آبان ۱۴۰۱نوشته انبار های شرکت
همه شرکت ها هم انبار دارن نه صرفا لکسوس
Porsche 911
۲۰ آبان ۱۴۰۱هنوز انقدر توی فاز خودت داری دست و پا میزنی که نمیدونی AMG one همون ۵ سال پیش همه ۲۷۵ تا اش فروش رفت و تموم شد
Just toyota
۱۸ آبان ۱۴۰۱شما واقعا چطور میای اسطوره ۴۰۰ هزار دلاری لکسوس رو با نمیچه شاسی بلند برقی کیا مقایسه میکنی !؟ لکسوس lfa از اونجایی که قیمت بالایی داشت برای افراد ثروتمند ساخته شده بود و یه خودرو تولید محدود بود به طوری که الان قیمت مدل های ۲۰۱۱ به حدود ۱ میلیون دلار ( یعنی تقریبا هم قیمت پورشه ۹۱۸ و بوگاتی ویرون ) رسیده از صاحب های این مدل افسانه ای هم میشه به رونالدو و جیمز کامرون و … اشاره کرد ، بعدش هم افتخاراتی lfa بدست آورده از نصف کل تاریخ صنعت کره بیشتره از جمله : زیبا ترین سوپرکار انتخابی سال ۲۰۱۰ ، جایزه بهترین خودرو رویایی ماشین هفته در سال ۲۰۱۱ ، بهترین خودروی پرفورمنس از نظر موتورترند در سال ۲۰۱۱ و طبق چیزی که کلارکسون گفته بهترین خودرویی که تا حالا باهاش رانندگی کرده و بیشمار افتخار دیگه ، بعد شما ، الان فقط یه چرخ لکسوس lfa اندازه ۵ تا این اسباب بازی قیمت داره 🤣🤣🤣
D:
۱۸ آبان ۱۴۰۱آقای just toyota
LFA قیمتش معادل 20 دستگاه EV6 هست نه 5 تا
Just toyota
۱۸ آبان ۱۴۰۱اگه از لحاظ فروش هم منظورته باید بگم ، یه سرچ تو گوگل بزن ببین که سال پیش تویوتا راوفور پرفروش ترین خودرو جهان شده ( پدال هم اخبارش رو گذاشت ) و تویوتا هایلوکس هم الان ۵ سال متوالی داره خودرو ساله استرالیا میشه و از همه مهم تویوتا کرولا تو سال ۲۰۲۰ یه رکورد خارق العاده از خودش به جا گذاشت و به عنوان پر فروش ترین خودرو تاریخ جهان تو گینس ثبت شد ، پس خواهشا ار لحاظ افتخارات هیچوقت کره تازه به دوران رسیده رو با ژاپن مقایسه نکن چون ۵۰ سال نوری با هم فاصله دارن
D:
۱۸ آبان ۱۴۰۱سید خیلی باهات حال کردم درسته طرفدار ژاپن نیستم ولی عالی جوابشو دادی❤️
حسین
۱۸ آبان ۱۴۰۱راجع به وایپر و آزرا و کادنزا و استینگر حرف میزنه
MILADZM
۱۸ آبان ۱۴۰۱حسین
چرا داری قیاس مع الفارق میکنی ؟
استینگر به عنوان یکی از اولین تجربیات کیا در ساخت یه ماشین سدان با چاشنی اسپورت و دیفرانسیل عقب شکست خوردنش در بازار خب اتفاق خیلی خاصی نبود !
وایپر هم که یه محصول تولید محدود نبود
خب حالا بنا به دلایلی که گفتنش از حوصله خارجه رفت کنار
هیچ کدوم از این ماشین ها که نام بردی 10 سال زمان و یک میلیارد دلار هزینه برای ساخت و تحیقیق و توسعه شون نشده بود !
از یه ماشین با اونهمه ادعا که فقط 500 تا ازش تولید شد الان بعد از نزدیک به 12 سال بعد از پایان تولیدش 14 عدد دارن اونم فقط توی نمایندگی های آمریکا خاک میخورن !
عزیزم تویوتا خواست و نیاز بازار رو اشتباه فهمید و لقمه ای برداشت که نتونست هضمش کنه .
اگه همتای LFA رو میخوای در برند های آمریکایی مثال بزنی
چرا فورد جی تی رو مثال نمیزنی ؟
خب محدوده قیمتی فورد جی تی حتی از بسیای از فراری ها و لامبوریگنی ها هم گرون قیمت تر بود
ولی همشون در عرض سه سوت ثبت سفارش شدن و فروش رفتن
چون اسم فورد جی تی به تنهایی برای کشش یه همچین برنامه بلند پروازه ای کافی بود اما نام لکسوس کافی نبود و باعث شده که از لحاظ تجاری یه محصول بشدت شکست خورده ای باشه .
بهزاد
۱۸ آبان ۱۴۰۱شما یا نمیدونی نمایندگی چیه یا کلا از صنعت خودرو سر رشته نداری.
نمایندگی برای شخصه و صاحب نمایندگی خودرو را به یک قیمتی از شرکت میخره و با سود میفروشه و حالا خود نمایندگی میدونه که یک محصول را برای مدتی نگه داره یا زود بفروشه.
به عبارت بهتر تمام ۵۰۰ دستگاه LFA به نمایندگی ها فروخته شده و بعد از این مرحله اختیار دست نمایندگیه.
با این سخنان سطح سایت را یکتنه چند درجه پایین کشیدید و فارق از علاقه مندی هات از بام تا شام به غیر از نفرت پراکنی کاری پیش نمیبری.
لکسوس اگر سالیانه ۸۰۰ هزار خودرو با سود ۳ هزار دلاری بفروشه ۲.۴ میلیارد دلار سود سالیانه داره و هزینه های همچین طرح هایی براش خرجی نداره و صحبت کردن راجب اتفاقی که چندین سال ازش گذشته نشان دهنده ی بعد منفی افکار شماست.
MILADZM
۱۸ آبان ۱۴۰۱باشه بهزاد
ما هیچی نمیدونیم فقط تو میدونی
واقعا دیگه حرفی ندارم گفتنی ها رو اون بالا گفتم
صرفا میتونم بگم پس با این استدلال دوج وایپر هم هیچ وقت فروشش کم نبوده
چون اون وایپر هایی که الان صفر کیلومتر موندن رو نمایندگی های کرایسلر خریدن و تا هر موقع که دلشون بخواد دارن نگهش میدارن یا مثلا قیمتش رو میکشن بالا .
الان وایپر های صفر هم راحت بالای ۳۰۰k قیمت میخورن
در ضمن بعد منفی افکار هم مال خودته گل پسر
چون همه رو یا.نکی میبینی 😂😂😂
یا مثلا میلاد ساسانی
یا مجید
واقعا خیلی سرخوشی ماشالا .
در ضمن تا هر زمانی که علیه محصولات مورد علاقه ما نفرت پراکنی بشه ما هم همین کار رو دو برابر بیشتر میکنیم .
طرف مقابل بس کنه ما هم بس میکنیم .
phonix
۱۹ آبان ۱۴۰۱و باز هم اقا میلاد گل
اینکه کیا شکستخورده اشکال نداره
ولی تویوتا چون تو اولین تجربه ساخت ماشین سوپر اسپرتش شکست خورده خیلی وحستناکه( تازه شکست هم نخورده)
ضمن اینکه این ماشین تجاری نبود نابغه در جواب به مدیر عامل فکر کنم پورشه بود که گفته بود تویوتا نمیتونه ماشین اسپرت بسازه
از اون زمان تا الان تویوتا تجربه ساخت ماشین اسپرت داره در لمانز شرکت کرده و انقدر گردنش کلفت هست که بتونه بهتر هم بسازه
MILADZM
۱۹ آبان ۱۴۰۱در آخر اینکه جناب بهزاد و همه ژاپنی فن ها
LFA یه پروژه ای بود که قرار بود سطح و لول کاری برند لکسوس رو ارتقا بده
اما نتونست این کار رو بکنه
چون لکسوس و تویوتا لقمه ای رو انتخاب کردن که واقعا توانایی هضمشون رو نداشتن
از این پروژه ها بخوام مثال های دیگه بزنم میشه به amg one و آستون والکاری و بوگاتی اشاره کرد که همشون در عرض سه سوت توسط مشتری روی هوا قاپیده شدن نه اینکه بعد از ۱۲ سال هنوز هم توی نمایندگی ها نمونه صفر بمونه
بالا برید پایین بیاید اسم لکسوس کشش و توانایی هندل قیمت 400k رو نداشت و همین باعث شد شکست بخوره
شکست تجاری یه ماشین که ۱۰ سال واسه تحقیق و توسعه و ساختش وقت صرف کنی
یک میلیارد دلار هزینه کنی
با یاماها همکاری کنی
کل بدنه رو فیبرکربن کنی
تولید محدود باشه
و …
خیلی بدتر از شکست یه محصول عادی مثل استینگر هست
از شکست های محصول های عادی لکسوس هم نمونه های زیادی موجوده
بخواین اسم میبرم
ولی پروژه LFA به عنوان بک halo car ضایع ترین بود .
اگر هم بخواین بحث پرفورمنس رو وسط بکشین
من FORD GT رو میگم
این ماشین با قیمت 450k رقبایی از فراری و مکلارن و پورشه داشت که توی پرفورمنس میخوردنش
اما به دلیل اینکه کشش و پتانسیل هندل این قیمت رو به واسطه اینکه از دل یکی از مهم ترین و معروف ترین رقابت های مسابقات موتور اسپورت بیرون اومده بود رو داشت در یک چشم به هم زدن همه نمونه ها رو مشتری ها روی هوا قاپیدن و حتی انقد استقبال ازش زیاد شد که حتی فورد بیشتر از سقف تولیدی که قبلا براش تعیین کرده بود ماشین GT ساخت .
حسین
۱۹ آبان ۱۴۰۱Miladzm
الان چند ساله داری با صدتا اکانت فیک خودتو میکشی که بگی lfa شکشت خورده ولی خب با این دست و پا زدن ها واقعیت عوض نمیشه. اون اسم halo car هم خودمون بهت یاد دادیم. Lfa یه پروژه تولید محدود بود که اتفاقا کاملا به موفقیت رسید. میگی به هدفش نرسید؟ با کدو معیار؟ معیار تو که ارزش نداره؟ اسم این سوپراسپرت رفت داخل بهترین و جذاب ترین سوپراسپرت های تاریخ، انجین ده سیلندر به عنوان بهترین ده سیلندر تاریخ شناخته میشه، زمان عرضه باا قیمت فراری و لامبورگینی به فروش رفت. برنامه های خودرویی و کارشناس ها اون رو در حد فراری ا حتی بالاتر از فراری قرار دادن. پس اتفاقا lfa به هدف تبلیغاتی مورد نظرش رسید. شکست خوردن از نظر فروش هم برای یک سوپراسپرت تولید محدود فقط از یک انسانی که ضریب هوش پایین داشته باشه بر میاد.
شکست همون وایپر بود که تولید محدود نبود و به دلیل نبود تقاضا از خط تولید خارج شد. شکست همون استینگر بود که کیا حتی یک ماشین اسپرت با قیمت چهل هزار دلاری بفروشه!!! مارکت بارها به کره ای ها نشون داد حد و حدودشون همون ماشینای بیست هزار دلاری هست چون هر بار گرون تر کردن شکست خوردن. یادت باشه کیا حتی تو محدوده پنجاه هزار دلار هم نتونست ماشنی بفروشه تا چه برسه با فراری رقابت کنه!!!
حسین
۱۹ آبان ۱۴۰۱ضمنا حتی اسم فورد gt رو هم نمیتونی کنار lfa بیاری. Gt نهایتا بتونه با gtr مقایسه بشه. Lfa خیلی براش بزرگه.
انجین ده سیلندر شاهکار lfa که با همکاری یاماها ساخته شده کجا، انجین مضحک شش سیلندر gt کجا
MILADZM
۱۹ آبان ۱۴۰۱واقعا چی میشه گفت
خداوکیلی شما طرفداران تویوتا چتونه ؟
تا یکی یه حرفی میزنه که باب میلتون نیست سریع بهش انگ فیک بودن و صد اکانت بودن و … میزنین و میرین تو فاز توهین و کل کل .
من توی کامنتم اثری از توهین بود که شما به من توهین میکنی ؟
باشه شما درست میگی ضریب هوشی ما پایینه
گفتنی ها رو اون بالا گفتم و از تکرار مکررات هم خسته شدم .
کسی که به فورد GT همچین حرفی بزنه اصلا میشه باهاش بحث داشت ؟
فورد GT در حد GTR ؟
حرفی نمیمونه واقعا .
پیام
۱۸ آبان ۱۴۰۱به این میگن طراحی درست حسابی
سروش
۱۸ آبان ۱۴۰۱دقت کنید ۵۰ هزار قیمت پایه شه و احتمالا تو ردههای بالا به ۷۰ هزار برسه. در حالیکه برند کیا کشش این قیمت رو نداره. ماشین خوبیه ولی بهتر بود از ۴۰ هزار شروع یشه و نهایتا به ۵۵ هزار برسه
Porsche 911
۲۰ آبان ۱۴۰۱با قیمت ۷۰ هزارتایی سری سه و M3 رو ترجیح میدم
M3 شروع قیمت از 73.795 دلار
M340i شروع از 57.565 دلار
ماشین برقی در حد بنزینی نیست فعلا
بدتر اینکه کیا در برابر ب ام و هم باشه
برقیه جارو برقی
۱۸ آبان ۱۴۰۱خدایی ماشین خوب و درحدی هست
دمشون گرم
مهردادکمال
۱۹ آبان ۱۴۰۱ثبت صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۳.۴ ثانیه و حداکثر سرعت ۱۶۱ کیلومتر در ساعت میشوند. شعاع حرکتی این مدل به ۳۳۲ کیلومتر میرسد.
با این برد نه چندان جالب و تاپ اسپید افتضاح و قیمت بالا و طراحی بدون هیچ ریشه چه دلیلی هست ادم نره یه محصول درونسوز قدرتمند با همین قیمت بخره؟
اگر مسئله آلودگی هواس خب آیا خود تولید برق بنظرتون الوده کننده نیست؟؟ یا اینکه کلی مواد سمی هم تو باطری این محصولات پیدا میشه که به محیط زیست آسیب وارد میکنن!
ferimia
۱۹ آبان ۱۴۰۱ولو exc90 در فول ترین حالتش به ۸۰ هزار دلار میرسه
این ماشین هم احتمالا به همون قیمت برسه.
حالا سوال اصلی اینجاس کدوم رو ترجیه میدین؟
برد الکتریکی ولوو بیشتره! امنیتش هم بیشتره، احتمال خیلی بالا سواری بهتری هم داره!