ما کیا EV6 GT را از همان زمان عرضه دوست داشتیم. گل سرسبد این خانواده یعنی GT با قدرت ۵۷۶ اسب بخاری حرفهای زیادی برای گفتن دارد و حالا فرصت شنیدن خبرهای بیشتر درباره این خودروی کرهای فرا رسیده است. اخیراً یک مسابقه درگ بین کیا EV6 GT و آئودی RS3 برگزار شده که دیدن آن خالی از لطف نخواهد بود.
البته carscoops می گوید با یک مقایسه کاملاً منصفانه و عالی روبرو نیستیم زیرا وزن RS3 بسیار کمتر بوده هرچند قدرت آن نیز پایینتر از EV6 GT است. علیرغم این موضوع هر دو خودرو قیمت مشابهی دارند و برای سواریهای روزمره گزینههای مناسبی به شمار میروند.
باید گفت رقابت این دو خودرو در پیست بسیار متفاوتتر از خط مستقیم خواهد بود. در مسابقه درگ اگرچه هر دو خودرو از سیستم چهار چرخ محرک سود میبرند اما کیا با شتابی کار را آغاز میکند که خودروهای درونسوز معدودی میتوانند به پایش برسند. آئودی هم خودروی سریعی به شمار میرود اما در هر دو درگی که برگزار میشود کرهایها برتری را از آن خود میکنند. یک دهه پیش اصلاً فکر نمیکردیم هاچبک کیا بتواند آئودی RS3 را در مسابقه درگ شکست دهد. شاید کیا EV6 GT در پیچهای دشوار پیستها عملکرد قابلتوجهی نداشته باشد اما این موضوع نمیتواند پیشرفتهای چشمگیر این برند را پنهان کند. بسیار مشتاقیم بدانیم نتیجه درگ رولینگ این دو خودرو چه خواهد بود.
در بخش بررسی محصول الکتریکی کیا برخی تفاوتها بین این مدل و نسخههای پایهتر شمرده میشوند. اول اینکه EV6 GT در زمینه ترمزها، لاستیکها، سیستم تعلیق و رینگها بهبود پیدا کرده و از سیستم تعلیق تطبیقی استفاده میکند. درعینحال کرهایها طی تصمیمی عجیب صندلیهای برقی را حذف کردهاند که برای خودرویی با این قیمت و کلاس یک تصمیم بد به شمار میرود. همچنین سیستم تعلیق تطبیقی کیا EV6 GT از نظر کارشناسان وات کار بیش از حد خشک احساس میشود. خوشبختانه کیا به مالکان اجازه میدهد ویژگیهای پرفورمنس خودرو را شخصیسازی کنید اما حتی در حالت نرمال نیز سیستم تعلیق سفت به نظر میرسد.
Alan.r
۱۸ مرداد ۱۴۰۱درگ یک الکتریکی و یک بنزینی کاملا بیمعنی و مسخرست
کیان
۱۸ مرداد ۱۴۰۱دقیقا، بعدش هم تو متن فقط اومده ازش خوب گفته و …
درگ مسخره ترین نوع مقایسه برای انتخاب ماشین مناسب تر هست
قطعا کیا هرچقدر هم خوب باشه در قبال خوشنامی و حسی ک یه آئودی با اسم و رسمش میتونه به ادم بده خیلی خیلی فاصله داره،
کسی نمیاد بگه من یه کیا دارم ک شتابش فلان هست، ولی وقتی بخوای حرف بزنی با یکم غرور تو صحبتت میگی من یه هاچ بک داغ از آئودی دارم و …
اینجاست ک تفاوت اصلیه خودش و نشون میده
محمد
۱۸ مرداد ۱۴۰۱اگه آرم تویوتا رو این ماشین بود یه صفحه تعریف و تمجید میکردی
sh
۱۸ مرداد ۱۴۰۱باشه کیان جان ولی این طوری نمیتونی عقب موندگی جاپونیا رو تو برقی جبران کنی 🤣🤣 من برم چرخ نخوره بهم
Erfan
۱۸ مرداد ۱۴۰۱نظر من اینه که قبل اینکه شما برید تا چرخ بهتون نخوره یه قفل فرمون به ماشینتون بزنید تا باusbندزدنش.
وگرنه وقتی بر میگردید میبینید ماشین نیست 😂
کیان
۱۸ مرداد ۱۴۰۱تو ک همون کارevol هستی، انصافا دنبال چی هستی ؟ چند سالته واقعا ؟ چرا اینقدر دنبال سم پاشی تو هستی ؟ از این همه فیک سازی و کل کل چیز خاصی عایدت میشه ؟!
من این سوالههارو جدی پرسیدم، تا حالا بهش فکر کردی چی بهت میرسه، هی فیک بسازی، اسپم کنی، هیت کنی و … ؟!
amirmohammad
۱۸ مرداد ۱۴۰۱کیان جان اگه تو متن از ماشینی خوب گفتن یا بد کاملا منطقی هست چون اونا شغلشون بررسی هست و “نشستن پشت فرمون” اون ماشین اما هیت کردن های شما تماما بدون تجربه و صرفا برای پر کردن وقت بیکاری هست وگرنه کسی تو ایران تا حالا پشت کیا ev6 ننشسته
وضعیت کیا در برابر آیودی دقیقا مثل وضعیا تویوتا یا مزدا در برابر آیودی هست.یک طرف برند لوکس هست یک طرف برند اقتصادی
فرقش اینه که کیا توی بحث الکتریکی جلوتر از رقبای ژاپنی هیت و وضعیت بهتری داره تو این رقابت
برند لوکس و برند اقتصادی هم مشتری های جداگونه و بازار هدف جدا دارن اصلا ربزی به هم ندارن.اون شخص ماشینش رو خریده و اره لذت مبیره دنبال این صحبت های بچگانه نیست اینایی که شما گفتی بای کل کل های بچگانه اینجا هست فقط.اونی که آیودی داره از برند لوکسش لذت میبره اونی هم که کیاev6 از شتاب عالی و اینکه یک ماشین خیلی موفق تو صنعت الکتریکی داره که یه عالمه جایزه کسب کرده.
امیر
۱۸ مرداد ۱۴۰۱میبینم که یاران جومونگ ریختن اینجا
توصیه اول اینکه کمتر حرص بخور که بتونی درست تایپ کنی 🤣 ربزی نداره هیت 🤣
کسی که ev6 داره باید از آتیش گرفتن و دزدیده شدن ماشینش با USB لذت ببره نه جایزه های خریدنی و کارت صد آفرین 😂
من برم ایموبلایزر تیبا رو باز کنم بدم سفارت کره مربا که یکم از سایپا ایموبلایزر ساختن یاد بگیرن
Ilia2008
۱۸ مرداد ۱۴۰۱از نشانه های بعدی آخر الزمان میشه به اظهار نظر کره ای فن درباره کیفیت ماشین های ژاپنی اشاره کرد
كارevol
۱۸ مرداد ۱۴۰۱کیا EV6 که حرف نداره،مجلات و جوایز و فروشش هم گواه بر این قضیه اما برقی با برقی و بنزینی با بنزینی
Alan.r
۱۸ مرداد ۱۴۰۱بعد از اون همه رسوایی هنوز هم حرف از جوایز کیا-هیوندا میزنی؟
Reza Waffen SS
۱۸ مرداد ۱۴۰۱ناعادلانس
meysam
۱۸ مرداد ۱۴۰۱EV6 هم با کیفیته، هم خوشگله، هم پرفورمنس خوبی داره، هم باتری و ظرفیت شارژ بالایی داره و هم گارانتی عالی داره
واقعا دم کرهایها گرم
phonix
۱۸ مرداد ۱۴۰۱ظاهر رو با شما موافق نیستم ولی در بقیه زمینه ها حرف هایی برای گفتن داره
برادش ایونیک قشنگ تره
Reza Waffen SS
۱۸ مرداد ۱۴۰۱خوشگل ؟؟؟
JDM lover
۱۸ مرداد ۱۴۰۱این درگ اصلا عادلانه نیس
برقی با برقی ، بنزینی با بنزینی
قویترین مدل بنزینی کیا رو میاوردن دربرابر rs3 ، اون موقع مشخص میشد کت تن کیه
AMD
۱۸ مرداد ۱۴۰۱صندلی برقی تو هیچ تیپی نداره ؟!
کیان
۱۸ مرداد ۱۴۰۱اونوقت انصافا سایپا زه پراید و آپشن کنه خیلی نباید ناراحت شد، بالاخره پراید هم کیا هست، باز زه پراید قابل سفارش هست این اصلا صندلی برقی نداره !!!
قطعا بخاطر بالا بردن روی کاغذ برد و … سبک کردن ماشین و مصرف برق کمتر در داخل خودرو یه همچین کاری انجام شده
كارevol
۱۸ مرداد ۱۴۰۱آخی از وقتی که این مطلب رو گذاشتن تا الان موندی توش و داری همه رو ریپلای میکنی تا آروم بشی ولی فایده نداره 🤣🤣🤣🤣🤣🤣لامصب تو متن چقدرم تعریف کردن ازش🤣🤣🤣
تو این مطلب میتونی هرچقدر بخوای بمونی چون تویوتایی نیست که خطر برخورد چرخش باشه باهات
ولی من میرم و تورو تنها میزارم با این مطلب سخت 🤣
Taha Malek
۱۸ مرداد ۱۴۰۱چرا هیچکس اس پلد و m3 رو نمیبره پیست تایم بزنه🙄
باشه آقا برقیا تو درگ بهترن همه فهمیدیم
amirmohammad
۱۸ مرداد ۱۴۰۱هردو عالی هستن اما برقی برای درگ نیست
Dian
۱۸ مرداد ۱۴۰۱درگ برقی با برقی و درونسوز با درونسوز بیشتر هیجان داره تا درونسوز با برقی