چهارمین نسل از کیا اسپورتیج در پاییز سال ۲۰۱۵ معرفی شده بنابراین آماده شدن کرهایها برای فیس لیفت کردن این کراس اوور محبوب جای تعجبی ندارد.
اخیراً اسپورتیج فیس لیفت در حال تست در خیابانها دیده شده و البته از پوششهای استتاری سنگینی برخوردار بوده است. هرچند به نظر میرسد این خودرو دارای چراغهای جلوی جدید با ۴ دیلایت گرد است. بررسی دقیقتر این خودرو همچنین نشان دهنده سپر جلوی بازنگری شده با تریم کروم قابلتوجهی است. ورودیهای هوا نیز تغییر کرده و با مه شکنهای نوین همراه شدهاند.
اگرچه دربهای این پروتوتایپ پوشیده شده اما تصاویر پیشین حاکی از عدم اصلاح این بخشها بوده است. همین سخن را نمیتوان درباره بخش عقب خودرو زد زیرا اسپورتیج بهروز شده دارای چراغهای پشتی LED و بهروزتر است. سپر نیز برخی تغییرات را خواهد داشت اما در این لحظه نمیتوان آن را تأیید کرد.
هنوز مشخص نیست که آیا کابین نیز دستخوش تغییرات وسیع میشود یا خیر اما احتمالاً انتظار داریم بهروزرسانیهای ملایمی در این بخش صورت پذیرد. شاید برخی تغییرات کابین اسپورتیج شامل پوشش جدید، سیستم اطلاعات سرگرمی متفاوت و ویژگیهای کمک راننده مدرن باشند. امیدواریم کیا از متریال باکیفیتتر و کلیدهای جدید در کابین اسپورتیج استفاده کند.
هنوز نوع پیشرانههای این خودرو تأیید نشده اما مدل آمریکایی اسپورتیج با پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری که قدرت ۱۸۱ اسب بخاری و گشتاور ۲۳۷ نیوتون متری دارد عرضه میشود. مشتریان همچنین میتوانند اسپورتیج SX توربو را سفارش دهند که از قلب تپنده ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با قدرت ۲۴۰ اسب و گشتاور ۳۵۲ نیوتون متر استفاده میکند.
اگرچه احتمال تغییرات وسیع در پیشرانهها ضعیف است اما معاون تحقیق و توسعه گروه هیوندای اخیراً گفته بود در حال کار بر روی سیستم هیبریدی ملایم ۴۸ ولتی برای اسپورتیج هستند. چیز زیادی درباره این سیستم گفته نشده اما باید قاعدتاً مصرف سوخت و آلایندگی پیشرانه را کاهش دهد.
NAVID۰۰۹۸
۲۶ فروردین ۱۳۹۷روزی هم که رونمایی شد ، گفتم که یکی از سریعترین فیسلیفتها در انتظارشه.
اسپورتیج نسل قبل چی بود? این چی بود?.
طراحی داخلیش خوبه ولی طراحی ظاهری فاجعه باری نسبت به نسل قبلیش داره که خدا کنه فیسلیفتش خوب از آب در بیاد.
حامد
۲۶ فروردین ۱۳۹۷اره واقعا!!!
از اون کیا ای که استینگر و کادنزا و اپتیما زو به اون خوبی طراحی کرده واقعا خیلی تعجب اوره که اسپورتیج رو انقد بد ساخته
بهنام
۲۶ فروردین ۱۳۹۷معمولا هر سه سال فیس لیفت میدن
الان این کجاش سریع ترین بود
نسل جدید سانتافه سال 2013 اومد سال 2016 فیس لیفت شد(۳سال)
نسل جدید سوناتا LF 2015 اومد سال 2018 فیس لیفت شد(3سال)
نسل جدید اپتیما Jf سال 2016 اومد سال 2018 فیس لیفتشد(کم تر از سه سال)
نسل جدید سورنتو 2015 اومد سال 2018 فیس لیفت شد
و….
هیوندای و کیا هر سه سال (همین حدود) فیس لیفت میدن
طراحی اسپورتج هم سلیقه ایه امار فروش اگه ببینید تفاوت زیادی با توسان نداره توی مناطق ازاد هم فروشش با توسان در یه حده اگه اینطوری که شما میگی طراحی ضعیفی داشت کسی اسپورتج نمیخرید با قیمت برابر توسان میخریدن
محمدرضا
۲۶ فروردین ۱۳۹۷من سوار هردو خودرو شدم طراحی بیرونی توسان و طراحی داخلی اسپورتیج بهتره.
Alirezaasg5
۲۶ فروردین ۱۳۹۷2015 معرفی شده دوماهه اطلس خودرو داره با هزار منتو قیمت فضایی تحویلش میده.لعنت به ذات خراب وزارت خونه و مدیرای بی لیاقتش
علی
۲۶ فروردین ۱۳۹۷من اسپورتج فیس جدید مشکی گرفتم راضی هستم ظاهرش از توسان و تیگوان و اشکودا و رنو ۲ تا مدلش و هم رده های خودش قشنگتره و زیبا تره به جرات میگم من می تونستم آودی کیو ۵ بگیرم ولی اسپورتیج رو ترجیح دادم درسته که موتورش قدرت زیادی نداره ولی برای من مهم نیست که ۰ تا ۱۰۰ ۱۰ ثانیه باشه یا ۴ ثانیه. مسابقه که نمی خوام بدم ولی در عوض خیلی نرم و راحت داخلش و جادار
من تو اتوبان آلمان بین برلین و هامبورگ ۲۰۰ کیلومتر در ساعت سرعت داشتم. عالی بود حرف نداره
علی
۲۶ فروردین ۱۳۹۷قیمت اسپورتج ۲۰۱۷ فیس جدید ویسیون ۱۶۰۰ دنده معمولی فول آبشن توی آلمان ۲۶۰۰۰ یورو است و جی تی لاین اسپورتج ۳۲۰۰۰ یورو
هر دو بنزینی