K900 بچهای است که در خانواده کیا به دردسر افتاده و سال پیش تنها ۳۹۰ دستگاه از آن در آمریکا به فروش رفته است. موضوع بدتر اینکه همین میزان فروش ناچیز نیز حاکی از افت ۱۰ درصدی نسبت به سال ۲۰۱۸ میباشد. همهی اینها باعث به وجود آمدن یک سوال منطقی میشوند: آیا تولید K900 اصلاً توجیه اقتصادی دارد؟!
ما پاسخ این سوال را نمیدانیم اما Kolesa.ru معتقد است این سدان لوکس کرهای هنوز هم سرنوشت روشنی خواهد داشت. همین امر باعث شده وبسایت مذکور اقدام به انتشار رندری از نسخه فیس لیفت K900 بکند.
واضح است که این خودرو همان نسل فعلی K900 بوده اما دگرگونیهای زیادی را تجربه کرده و در بخش جلو شاهد ظاهر گیراتری هستیم که از جلوپنجره بهروز شده کیا سود میبرد. چراغهای جلوی عضلانیتر نیز بر جذابیت کلی این بخش افزودهاند.
همین داستان در بخش عقب نیز صادق است. خطوط کلی بدنه تغییری نکرده اما چراغهایی با گرافیکهای سهبعدی و عمیقتر و نواری LED دیده میشوند. یک نوار کرومی نیز در بخش پایینی سپر بکار رفته است. تریم کرومی جدید و رینگهای متفاوت هم تکمیل کننده K900 فیس لیفت موردبحث هستند.
فعلاً هیچ خبری درباره نسخه فیس لیفت شده این سدان لوکس منتشر نشده است. K900 همواره گزینهای مناسب در بازار لوکسها بوده اما در کلاسی به شدت رقابتی میتوان آن را فراموش کرد. احساس میکنیم کیا یک شانس دیگر برای این خودرو قائل شده و تا دو سال آینده K900 را عرضه خواهد کرد. البته فعلاً مشخص نیست که آیا این خودرو چنین فیس لیفت سنگینی را تجربه خواهد نمود یا خیر.
M.A.S
۱۲ شهریور ۱۳۹۹دلت میاد ائودی A8 و بی ام و سری سون رو ول کنی اینو بخری ؟
چقدرم زشته
Dayan5775
۱۲ شهریور ۱۳۹۹حس نمیکنی ۲۷ هزار دلار اختلاف قیمت داره با اونا؟!
در کل بعضیا که میگن کی فلانو ول میکنه بره بهمان رو بخره باید بدونن انتخاب ماشین تو دنیای واقعی با پشت کامپیوتر و موبایل خیلی فرق میکنه!! مثلا در ظاهر دوج چارجر بیسیک هم قیمت کیا فورته و مزدا ۳ فول آپشن هست،خیلیا ممکنه اینجا بگن کی دوج با اون خفن بودن رو ول میکنه بره این ماشین های ریزه پیزه رو بخره!! ولی تو دنیای وإقعی وقتی میزان فروش رو ببینین متوجه میشین که پارسال فروششون یکسان بوده و امسال حتی کیا فورته بیشتر هم فروخته! موقع خرید یه عالمه فاکتور میاد تو ذهن آدم و هر ماشین بازار خودش رو داره
M.A.S
۱۲ شهریور ۱۳۹۹حس میکنم با اونا تو یه کلاسه
بهنام
۱۲ شهریور ۱۳۹۹این حدود 55 هزار دلار قیمتشه
سری هفت و A8 قیمت خیلی بالاتری دارن
ممد ژانگولر
۱۲ شهریور ۱۳۹۹خداکنه پاشباز بشه به ایران
همینم رو سرمون میذاریم
خیلی هم عالی
مهدی
۱۲ شهریور ۱۳۹۹کارشناسان داخلی حتی حال خوندن عنوان مطلب ندارن که ببینن این رندر روسی هستش جالب اینجاس کارشناسان داخلی فقط عکس میبینن و کلمات زشت و افتضاح و … بصورت پیشفرض میگن دمشون گرم ایشالا دستشون به فرمون پراید صفر بخوره
Dayan5775
۱۲ شهریور ۱۳۹۹کیا تو این کلاس از هیوندا شکست خورده
ولی تو شاسی بلند ها امسال برتر عمل کرده و تلورایدش امسال هیچ جایزه نمیونده که نگرفته باشه،این خودروی خوبه ولی نتونسته خودشو تو آمریکا حداقل محبوب کنه شاید دلیلش این باشه که اگه کیا میومد مثل هیوندا برند لوکس جدا تاسیس میکرد و این ماشین رو تحت اون عنوان برند لوکس تولید میکرد میتونست فروش خوبی بکنه به نسبت
اون وبسایت هم روسی هست و محصولات کیا از جمله همین k900 فروش خوبی دارن تو روسیه شاید بازار روسیه رو هدف قرار داده بود وگرنه بعید مبدونم تو امریکا بتونه موفق بشه دیگه k900
مهدی
۱۲ شهریور ۱۳۹۹عقبگرد
AMIR-REZA
۱۲ شهریور ۱۳۹۹دقیقا قبل فیس لیفتش طراحیش به مراتب منطقی تر و بهتر بود……..
AMIR-REZA
۱۲ شهریور ۱۳۹۹راستی 5 دقیقه تا رونمایی اس کلاس مونده
Moein
۱۲ شهریور ۱۳۹۹به خدا قسم که اگر فقط اگر یک ماه تو ایران بذارن فروش بره بر فرض همین قیمتها هم که باشه؛مثل هلو رکورد فروش میزنه
اینو از این جهت میگم که به واسطه یکی از دوستان املاکی مطلع شدم یه برج باغ تو زعفرانیه شروع متراژ از ۴۵۰ تا ۱۰۰۰ متر مجموع ۴۰ واحد کار ساختش به اتمام رسیده و مطلب جالب با قیمت متری ۲۵۰ میلیون تومن تا الان نزدیک به هفتاد درصدش پر شده??
یعنی میخوام بگم خیلی خوبیم . . .
پیمان
۱۲ شهریور ۱۳۹۹کیا/هینودای کلا بخش لوکس رو بدن به جنسیس خودشون بیشتر رو خودرو ها اقتصادی تمرکز کنن
محمد
۱۲ شهریور ۱۳۹۹هدف از تولید k900 به هیچ وجه سود نیست هدفش اینه بگه توانایی های کیا در این سطحه شاید تنها بازار سو ده k900 فقط کره باشه
رامتین
۱۲ شهریور ۱۳۹۹طراحیش بنظرم زیاد جالب نیست. اون اتصال چراغهای عقب بدین شکل اصلا خوب نیست. کیا هم تا حدی مانند هیوندا در طراحی افت کرده و بنظرم در محصولات غیر کراس، استینگر جذابیت داره.
ارشیاsvj
۱۲ شهریور ۱۳۹۹من از ماشیم های دیفرانسیل عقب کیا خوشم میاد.
و درباره این رندر
به نظرم خیلی زشته و امیدوارم این شکلی نشه!!!
شهرام
۱۳ شهریور ۱۳۹۹همچین نوشتی کیا تو این کلاس از هیوندا شکست خورده انگار دوتا غول و رقیبن
کیا همون هیوندای هیوندای همون کیا لطفا یکم برید اطلاعاتتون رو بالا ببرید و رو چهارتا لوازم یدکی این دوتا برند که یکین نگاه کنید متوجه میشید حتی تمام قطعاتشون و پلت فرم کیا و هیوندا یکیه ارم هردو تابرند رو لوازم یدکیشون هست