کیا تاکنون تمامی اطلاعات موردنیاز از نسل جدید سدان پرچمدار K900 را منتشر کرده است بهجز قیمت که حالا این مورد هم اعلام شده است. قیمت پایهٔ نسل جدید K900 از ۶۰,۸۹۵ دلار آغاز میشود که فاصلهٔ بسیار زیادی با قیمت دیگر محصولات کیا در ایالاتمتحده دارد. درواقع این سدان لوکس تقریباً از گرانترین محصولات کیا دو برابر گرانتر است مثل سدانهای استینگر و کادنزا که قیمت هردوی آنها از ۳۲,۹۰۰ دلار آغاز میشود یا مدل الکتریکی سول EV با قیمت پایهٔ ۳۳,۹۵۰ و سدان پلاگینهیبریدی اپتیما PHEV با قیمت پایهٔ ۳۵,۲۹۰ دلار. همچنین قیمت پایهٔ K900 جدید بیش از ۱۰ هزار دلار از نسل قبلی بیشتر است.
همچنین، این فقط قیمت پایهٔ K900 است و در صورت سفارش آپشنها، قیمت سدان پرچمدار کیا حتی از این هم بیشتر میشود. البته نسخهٔ پایهٔ این ماشین کاملاً مجهز بوده و آپشنهای کمی برای آن قابل سفارش است. علاوه بر این، پکیج داخلی قهوهای یا بژ هم بدون هزینهٔ اضافی قابل سفارش هستند اما برای سفارش پکیج VIP که شامل ویژگیهایی چون صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی، کنترل تهویهٔ سه منطقهای و تنظیم برقی تمامی صندلیها میشود باید ۴ هزار دلار پرداخت نمود.
حال بهتر است قیمت نسل جدید کیا K900 را با رقبا مقایسه کنیم. این مقایسه را با پسرعموهای K900 یعنی جنسیس G80 و G90 آغاز میکنیم که در پلتفرم هم با پرچمدار کیا اشتراک دارند. قیمت G80 از ۴۲,۷۴۵ دلار آغاز میشود درحالیکه G90 که از لحاظ کلاس و اندازه دقیقاً با K900 قابلمقایسه است با قیمت پایهٔ ۶۹,۳۴۵ دلار عرضه میگردد. آکورا RLX و اینفینیتی Q70 نیز به ترتیب قیمتهای پایهٔ ۵۵,۸۹۵ دلار و ۵۱,۲۹۵ دلار، از K900 ارزانتر هستند. همچنین نسل جدید لکسس ES هم با قیمت پایهٔ ۴۰,۵۹۵ دلار پایینتر از سدان کیا قرار میگیرد اما سدان پرچمدار لکسس LS با قیمت ۷۶,۰۲۵ دلار، حدود ۱۵ هزار دلار از K900 گرانتر است.
اینها تنها رقبای آسیایی هستند و مجموعهٔ گستردهای از رقبای آمریکایی و اروپایی هم در برابر نسل جدید K900 صفآرایی کردهاند مثل لینکلن کانتیننتال با قیمت ۴۶,۱۵۵ دلار، کادیلاک XTS با قیمت ۴۷,۳۹۰ دلار و کادیلاک CT6 با قیمت ۵۵,۰۹۰ دلار که همگی بهطور قابلتوجهی از پرچمدار کیا ارزانتر هستند؛ بنابراین، نسل دوم کیا K900 در بازار ایالاتمتحده کار بسیار سختی پیش رو خواهد داشت زیرا بسیاری حاضر نیستند بیش از ۶۰ هزار دلار برای خودرویی پرداخت کنند که لوگوی KIA روی دماغهٔ آن قرار دارد.
Amirferrari
۲۹ آبان ۱۳۹۷خدا شاهده مفته…
حسن
۲۹ آبان ۱۳۹۷مفته؟؟
60/000 دلار پول اونم برای محصول شرکتی که تو لیست جی دی پاور اخر شد؟؟؟
حالا بهتر متوجه میشید چرا خودروسازان کره کاهش فروش بزرگی رو در چین و امریکا دارن تجربه میکنن
حامد
۲۹ آبان ۱۳۹۷کاری ندارما ولی همین شماها وقتی کیا تو لیستای قابل اعتماد میگفتین این آمار همش الکیه
علی
۲۹ آبان ۱۳۹۷واقعا زیباست و با وقار. درود بر (((((کیا)))).
با تچکر
Mohammad
۲۹ آبان ۱۳۹۷با ۴۵ هزار تا میشه لینکلن کانتیننتال خرید که کپی هیچ ماشینی نیست
این که کپی بنز اس کلاس
مانی
۳۰ آبان ۱۳۹۷دقیقا باهات موافقم البته اگه شوخی نکرده باشی!!!
سدان فول سایز لوکس ما این همه امکانات و موتور پرقدرت
با این همه چوب و چرم و فلز با استایل بیرونی که بی شباهت به مرسدس نیست
نسبت به چیزی که ارائه میده خیلی خوش قیمته
اما اون آرم نامناسب کیا رو دماغه ماشین احتمال داره کار دستشون بده
محمد
۲۹ آبان ۱۳۹۷«بسیاری حاضر نیستند بیش از 60 هزار دلار برای خودرویی پرداخت کنند که لوگوی KIA روی دماغهٔ آن قرار دارد.»
.
شاید کیا داره این کارو میکنه که به مرور ذهنیت بازار خودرو نسبت بهش عوض بشه
و توی ذهن خریداران، توی کلاس لوکس تری قرار بگیره
اما قطعا از لحاظ توجیه پذیری فروش، با این قیمت وضعیت مناسبی نخواهد داشت
یعنی توجیه اقتصادی نداره اما توجیه برندسازی شاید
Ahmad
۲۹ آبان ۱۳۹۷درسته.این تفکر بین هیوندا و کیا مشترکه و مخارج توسعه پلتفرم و تولید بین هر دو تقسیم میشه که صرفه اقتصادی خوبی داره اگه بتونن جنسیس و k900 رو به فروش خوبی برسونن
saeed
۲۹ آبان ۱۳۹۷ماشین بدی نمیتونه باشه.از لحاظ قیمتی هم بعنوان فول سایز نباید با G80و ESو.. میدسایزهای لوکس مقایسه شه به نظرم.اما فکر کنم موفقیتی نداشنه باشه تو فروش.اساسا ماشین فول سایز لوکس با برند کیا فکر نکنم چیز مطلوبی در بیاد.ایکاش کیا ساخت خودروهای اسپرت و کوپه مثل استینگرو ادامه بده که با طراحیاشم بیشتر همخونی داره و توش موفق میشه قطعا و بیخیال لوکس سازی شه.چون حتی کادنزا هم که یه کلاس پایینتره و نیمه لوکس T موفقیت خاصیو نداشته تو فروش.
me84
۲۹ آبان ۱۳۹۷.
لینکلن کانتیننتال، کادیلاک CT6 و لکسوس ES رو قطعا به این ترجیح میدم. چند هزار دلار بالا پایین هم تو این سگمنت بی معنیه.
جهان
۲۹ آبان ۱۳۹۷قیمتش بالاست یه مقداری
amin
۲۹ آبان ۱۳۹۷2خط آخر گویای همه چیز است
Elmiraj
۲۹ آبان ۱۳۹۷با ۲۰ هزار دلار بیشتر کادیلاک Ct6 پلاتینیوم ، زیبایی و پرستیژ ش ده برابر اینه ….
با ۱۶ هزار دلار بیشتر نسخه فول آپشن لکسوس Es رو می خرم ، کم استهلاکی و قابل اعتماد بودنش ده برابر اینه …….
با ۱۹ هزار دلار بیشتر لینکلن کانتیننتال black label می خرم ، تنظیمات صندلیش اندازه همه آپشن های اینه ….
.
.
۶۰ هزار دلار پول بدی به ماشینی که نمای بیرونش اس کلاسه و نمای داخلش سری هفت …..
.
.
(( دوستان کره ای باز به دل نگیرن حقیقت همینه))
علی
۲۹ آبان ۱۳۹۷بنده از این خودرو دارم البته این مدل جدیدشه ،من هم مثل خیلی ها تا زمانی که این خودروی تمام هوشمند رو نرونده بودم نظرم مثل اکثر دوستان بود اما وقتی نیم ساعت در جاده و نیم ساعت در شهر باهاش رانندگی کردم نظرم رو براحتی عوض کرد بنده از منطقه آزاد ارس 60 هزار دلار خریده بودم .این خودرو ارزششو داره و میشه گفت فستیوالی از تکنولوژی های بروز دنیا در خودرو قدرت نمایی میکنند این خودرو خیلی خیلی فراتر از خودروهای آسیایی ست .
Omid
۲۹ آبان ۱۳۹۷مدل قبلیش 60000 دلار نبود کمتر بود .
خودرو های اسیایی هم مشکلی ندارن ،مگه تویوتا و لکسوس و اینفینیتی و هوندا و … چه مشکلی دارند که این بخواد از اونها بالاتر باشه ؟
اصن این در حد اونا نیس
حمیدرضا
۲۹ آبان ۱۳۹۷نسل قبلیش هم با اینکه در قیاس با رقبای دیگش ماشین بدی نبود ولی تقریبا توامریکا شکست خورده بود
این نسل خیلی خوشگله و قابل مقایسه با لوکس های فول سایز هست ولی این برند کجا و باقی کجا من حتی اکورا رو به این ترجیح میدم ولی خوب اگر قرار به خریدن باشه نمیدونم چه می کنم
سام
۲۹ آبان ۱۳۹۷به نظرم قیمت این ماشین با توجه به مشخصاتی که دارد اصلا زیاد نیست.خودرویی چنین با کیفیت ارزش پرداختی بیش از این را هم دارد.تنها مشکل این خودرو نام برند آن است که تداعی گر یک خودروساز ارزان و متوسط در سطح مردم جهان است.
علی تاجیک
۲۹ آبان ۱۳۹۷هرکسی یه سلیقه ای داره میره این ماشین رو میخره ولی یا این پول میشه اکثرا، اینفینیتی، جنسیس، لکسوس گرفت ولی فکر نکنم این ماشین به پای این بزرگان برسه به شخصه لکسوسES رو ترجیح میدم چون قیمت پایش ۳۹۰۰۰ دلاره وبا این پول میرم یه نسخه فول اپشن شو میخرم یا میشه یه سدان لوکس مثل لکسوس Ls 2017 کارکرده گرفت موفق باشید✋✋
مانی
۳۰ آبان ۱۳۹۷لکزز برند کاملا جا افتاده یی هست
اگه کیا یه ماشین بسازه که کاملا با یک مدل لکزز هم تراز باشه
مجبوره قیمت ماشینش رو چند هزار دلار کمتر تعین کنه
اونوقت چجوری انتظار داری(فکر میکنی)لکزز ۳۹ هزاری( با تمامی آپشن هاش میشه ۵۱هزار)
همون چیزی رو بهت ارائه میده که کیا ۶۱هزاری ارائه میده؟؟؟
علی تاجیک
۳۰ آبان ۱۳۹۷دوست عزیز من مشخصات لکسوس es 2019 رو کامل خوندم فرق زیادی نداره باهم به جز
چند تا اپشن بیشتر کیا که کسی منکرش نمیشه اما جمله اخر کامنت منو بخونید گفتم میشه با این پول یه لکسوس Ls 2017 کار کرده گرفت به نظر شما این ماشین از لکسوس Ls هم بهتره؟
مانی
۱ آذر ۱۳۹۷معلومه که از ال اس بهتر نیست
اما ماشین نو و دست دوم بحثشون جداست
مخصوصا تو کشورهای پیشرفته که افت قیمت ماشین های کار کرده فوقالعاده زیاده
با ۶۱هزار تا میشه مرسدس اس 550 مدل ۲۰۱۵ هم خرید
که مطمئنا بهتره اما صفر نیست
آآآآرماااانننن
۲۹ آبان ۱۳۹۷امیدوارم سایت ها با G90 مقایسش کنن ببینیم کدوم سرتره
بهنام
۳۰ آبان ۱۳۹۷قبلا هم این سوال رو مطرح کردم، چجوریه که کیا و هیوندای با اینکه در زمینه ی فروش برخی از سدانها بسیار پایین تر از رقبا هستن ولی هیچ تصمیمی برای کاهش تولید یا توقف تولید مدلهای کم فروش رو ندارن. همین k900 مطمئنا با فروش بالایی مواجه نخواهد شد مثل نسل قبلیش، ولی همچنان نسل جدید آن عرضه شد و احتمالاً نسل بعدی هم خواهد داشت. در حالی که اغلب شرکتها یا تولید سدان هاشونو کم کردن یا به کل قصد دارن تولید رو متوقف کنن.
ناصر
۷ آذر ۱۳۹۷آخه درسته استینگر بااون همه آپشن وموتور پرقدرت فقط تنها عیبش اینه کهدرنگاه اول آدم فکر میکنه این نسخه فول سراتو GT هست باید طرح اتاق استینگر را ازلحاظ ابعاد لااقل عوض میکردن ولی درکل K900 مدل ۲۰۱۶ خیلی زیبا تر از مدل ۲۰۱۹ هستش چون نه چراغهای جلو نه چراغهای عقب هیچ شباهتی به اس کلاس مرسدس نداره ازطرفی ابهت سایز اتاقش خیلی بهتر وزیباتر ازاین مدل هست بنظر من موتورV6 هم بااتاق ۲۰۱۶ خیلی عالی تر ازV8 بااین اتاق وچراغهای کوچک هست من یکدونه ۲۰۱۶ پلاک منطقه آزادش رادر کاسپین انزلی دیدم مشکی V6 وتودوزی سفید چرمی متمایل به کرم حتی کمربند هاش هم همرنگ تودوزی چرم ناپا بود واقعا با ابهت پارک شده بود من نیم ساعت تمام وقت گذاشتم تمام قسمتهاش رانگاه کردم بهترین آپشنی که دراین ماشین گذاشتن نمایش نقطه کور تصویری در مانیتور جلوی راننده بین آمپر های سرعت ودورموتور و اتپارک کاملا اتوماتیک هست مانند بنز دراینترنت هرکس ندیده سرچ کنید بعد میبینید خیلی باابهت تر از مدل ۲۰۱۹ هست بخصوص تمام کلید های داخل که تماما آلومینیومی براق هستن درمجموع ماشین خیلی خوبیه باتوجه به اینکه نصف قیمت اس کلاس را داره آخه ۵۵۰۰۰دلار دیگه بادلار ۴۲۰۰اگه بمردم هم بدن چیزی نیست حیف که بامردم باگمرکش تازه اگه اجازه ورودش راهم بدن حدود ۱۴۰۰ درمیاد چون گمرکش بالاس ولی برای خودشون دیگه گمرک نمیخوره