زین پس شاسیبلند هایبرید کیا، نیرو (Niro)، با چهار گونه ۱، ۲، ۳ و First Edition در بازار بریتانیا قابل سفارش خواهد بود.
یکی از مناسبترین نسخهها، ۱ است که با بهای ۲۱.۲۹۵ پوند (۲۸.۲۰۶ دلار) از رینگهای ۱۶ اینچی آلیاژی، لامپهای LED در چراغهای عقب و روشنایی در روز، سامانه آندروید اتو (Android Auto)، رادیو DAB، نمایشگرهای ۳.۵ اینچی TFT، پورت USB، پورت AUX، تهویه هوای خودکار دومنطقهای، کروزکنترل، محدودکننده سرعت، سامانه کمکی صعود تپه و کمکی حفظ خط حرکت سود میبرد.
نسخه ۳ پا را بازهم فراتر گذاشته و از سامانه ناوبری مجهز به نمایشگر لمسی ۸ اینچی، سامانه صوتی پریمیوم، شارژر بیسیم تلفن همراه، چرم مشکیرنگ، صندلیهای جلو دارای گرمکن (و کنترل برقی برای راننده)، غربیلک فرمان چرم، رینگهای ۱۸ اینچی آلومینیومی و آستانه درب ضد زنگ بهرهمند است. البته برای داشتنش باید ۲۳.۶۹۵ پوند (۳۱.۳۸۵) دلار بپردازید.
قوای محرکه تمامی مدلها از طریق این مجموعه تأمین میشود: پیشرانه جدید ۱.۶ لیتری GDI با بیشینه قدرت ۱۰۴ اسب بخار و سقف گشتاور ۱۴۷ نیوتون متر که در کنار آن یک موتور برقی با خروجی ۴۴ اسب بخار و ۱۷۰ نیوتون متر و نیز یک باتری ۱.۵۶ کیلوواتی از نوع لیتیوم-یون پلیمر قرار میگیرد. مجموع بازدهی به ۱۳۹ اسب بخار و ۲۶۵ نیوتون متر بالغ گشته و بهوسیله جعبهدنده ۶ سرعته دوکلاچه خودکار به چرخهای جلو تحویل میشود.
منبع: carscoops
Iman
۳۰ تیر ۱۳۹۵امان از دست این کره ای ها و کپی کاریاشون
چقدر توان و گشتاور موتور ۱۶۰۰ این کره ای کمه؟
۱۰۴ و ۱۴۷ بدون موتو برقی
Genius
۳۰ تیر ۱۳۹۵آره تو درست میگی باریکلا به من و تو ایرانی که عرضه همین باصطلاح کپ زدن هم نداریم و باید دستمون رو جلوی کمپانیهای درجه دویی مثل پژو و فیات که تازه شرکای قلدر ما محسوب میشن در قیاس با چینی ها دراز کنیم تا بیان تو مملکتمون مدلهای ده پونزده سال قبلشون رو به مفتضحانه ترین شکل مونتاژ کنن فقط واسه اینکه صنعت نیم بند مونتاژکاری خودرومون از بیخ و بن نپاشه!!!
ایرانی جماعت از هر چی که بخوره شک ندارم ده ها برابر از غرور و اعتماد بنفس کاذبش ضربه خورده و میخوره!به امید اینکه روزی به محیط پیرامونیمون از منظر حقایق نگاه کنیم
یو اس اس اینترپرایز
۳۰ تیر ۱۳۹۵ایمان عزیز همین توان هم ایران خودرو و سایپا نمیتونن و توانایی ندارن تولید کنن
حامد قدسی
۳۰ تیر ۱۳۹۵سلام دوست عزیز. با اون بخش کپی کاری و اینا کاری ندارم چون بحث بی حاصل میشه و بار ها شده که توضیح داده شده و نتیجه بخش نبوده.
ولی در مورد توان و گشتاور یه موضوعی هست اینکه برای یه ماشینی که فقط یه موتور بنزینی داره 104 اسب از 1600 قطعا کمه برای تکنولوژی امروزه ولی موضوع اینجا کارکرد بهینه به همراه سیستم برقی هستش و کاهش مصرف سوخت. یه نکته ای هستش ببنین افزایش توان موتو ر با بازدهی مصرف سوختش رابطه خطی نداره و چه بسا اگه 10 یا 20 اسب بیشتر از این موتور گرفته میشد نمی تونستن به صورت بهینه با سیستم برقی مصرف سوخت رو کاهش بدن تویوتا هم در مورد سیستم هیبریدی اش همین کار رو می کنه و توان موتور بنزینی اش از حد معمول کمتره دلیلش بهینه سازی انرژیه و با وجود موتور قدرتمند برقی و گشتاور بسیار زیاد اون پرفورمنس ماشین ایده آل خواهد بود. البته ماشین هایی که از سیستم هیبرید در بخش افزایش پرفورمنس استفاده می کنن حداکثر توان رو از موتور بنزینی می گیرن و بحثش جداست. ولی در این مورد به نظرم تعادل بین پرفورمنس و مصرف سوخت به خوبب رعایت شده. سپاس.
مجید. بهترین یا هیچ.
۳۰ تیر ۱۳۹۵از معدود نظرات کارشناسی که من در این سایت خوندم.
king 918
۳۰ تیر ۱۳۹۵یعنی هر ماه یک طراحی جدید ……….
شده مثل بعضی از خواننده ها که هر ماه البوم میدن بیرون ………..
احمد باقری
۳۰ تیر ۱۳۹۵برای این ماشین شاسی بلند، مجموع توان خروجی خیلی کمه.
ماسل
۳۰ تیر ۱۳۹۵احمد جان مجموع گشتاور 265 نیوتون متره فکر کنم از سرشم زیاده
احسان(احسان سابق)
۳۰ تیر ۱۳۹۵تو امریکا کیا از نظر وفاداری مشتری دارای رتبه ی سوم بعد از فورد و تویوتاست و این وفاداری بیش از 41 درصده.یعنی از هر 100 خریدار محصولات کیا حداقل 41 نفرشون دوباره به عنوان خودروی بعدی یکی از محصولات کیا رو خریداری میکنن.جالبتر اینه که هیوندای رتبه 4 رو داره و این امار برای هر دو شرکت فوق العاده خوبه.در واقع هر خودروسازی تو امریکا بتونه این امار رو به بالای 30 برسونه یعنی کارش روخیلی خوب انجام داده
مجید. بهترین یا هیچ.
۳۰ تیر ۱۳۹۵بابا کیا خیلی کارش درسته.
یو اس اس اینترپرایز
۳۰ تیر ۱۳۹۵وقتی کیفیت درنظر داره باید هم کارش درست باشه
محمد۲۰
۳۰ تیر ۱۳۹۵یجور اسمشو گذاشتن نیرو من فکر کردم چقدر قدرت داره؟! خخخخ
Sina
۳۰ تیر ۱۳۹۵بیگ لایک ???????