اگر به دنبال خرید کیا سراتو/فورته GT هستید اما مدل مجهز به پیشرانهی ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری توربو را کمی گران میدانید پس خوششانس هستید چراکه این خودروساز کرهای در نمایشگاه شیکاگو مدل سراتو/فورته GT-Line 2020 را معرفی کرده است.
این خودرو که کمی اسپورت تر از نسخه استاندارد است دارای عناصری مشکی براق در جلوپنجره، پوشش آینهها و رکابهای جانبی میباشد. سراتو/فورته GT لاین جدید همچنین از اسپویلر عقب مشکیرنگ و رینگهای ۱۷ اینچی منحصربهفرد سود میبرد. از دیگر ویژگیها میتوان به جزئیات قرمزرنگ و چراغهای جلوی پروژکتور با دیلایت های LED اشاره کرد.
همین استایل اسپورت به کابین هم راه یافته جایی که طراحان کیا فرمان D شکل با دوختهای سفیدرنگ را تدارک دیدهاند. رانندگان همچنین پدالهای آلیاژی و صندلیهای اسپورت انحصاری با پوشش مشکی و دوختهای سفید را مشاهده خواهند کرد.
اگرچه این خودرو مشابه سراتو/فورته GT به نظر میرسد اما از پیشرانهی ۴ سیلندر ۲ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۱۴۷ اسب بخاری و گشتاور ۱۷۸ نیوتون متری استفاده میکند. این پیشرانه به یک گیربکس CVT متصل شده و نیرو را به چرخهای جلو منتقل میکند.
افرادی که به دنبال خودرویی قویتر هستند میتوانند نسخهی GT با قدرت تخمینی ۲۰۱ اسب بخاری و گشتاور ۲۶۴ نیوتون متری را انتخاب کنند. این قدرت هم از طریق گیربکس ۶ سرعته دستی یا ۷ سرعته دوکلاچه به چرخهای جلو منتقل میشود.
مهدی
۲۲ بهمن ۱۳۹۷انصافا خیلی جذابه.یه سروگردن طراحی اسپرت تر وجذاب تری داره نسبت به سراتومعمولی ورقیب سختی واسه همتای هیوندایی خودش هستش
مهدی
۲۲ بهمن ۱۳۹۷توعکس اول بارنگ آبی زیاد به چشم نمیاد. اماتصاویرپایین خیلی جذابه
حشمت ااه سعیدی
۲۲ بهمن ۱۳۹۷سلام من مدل 2013وارداتی دارم بسیار عالیه راضی هستم من فقط روغن وبنزین ریختم گارانی هم تمام شد نیازی به استفاده از گارانتی تا کنون نداشته ام فقط خشکه اونم بلحاظ اسپرت بودنش هست
emad1990
۲۳ بهمن ۱۳۹۷مبارکتون باشه و چرخش براتون بچرخه
ولی اون خشکی که صحبتشو کردید بخاطر اسپورت بودن ماشین نیست.سراتو اساسا یه سدانه خوانوادگیه نه سدان اسپورت
اون خشکی کمک فنر به خاطر بهبود هندلینگ ماشین در سر پیچ هاس (که خودرو حرکت های گهواره ای کمتری داشته باشه )که سواری نرم ماشین رو قربانی کرده.کمپانی های زیادی نیستن که بتونن تعادل خوبی بین سواری و هندلینگ برقرار کنن
Abbas
۲۳ بهمن ۱۳۹۷تو هم دیگه شدی آرزو