پس از خودنمایی در نمایشگاه خودروی لسآنجلس ۲۰۱۷، انتظار میرود کیا نیرو پلاگین هیبریدی ۲۰۱۸ تا پایان سال جاری وارد نمایندگیهای فروش شود.
خودروی مورد بحث در حالت تمام الکتریکی محدوده حرکتی پیش بینی شده ۴۲ کیلومتری داشته و البته برد حرکتی مجموع آن توسط EPA حدود ۹۰۰ کیلومتر تخمین زده شده است.
مدیر کیا Orth Hedrick میگوید:
نیرو پلاگین هیبریدی قدم جذاب بعدی در پیشرفت کیا بهسوی ارائه خودروهای جایگزین تا سال ۲۰۲۰ است. مشتریانی که تحت تأثیر انعطاف و طراحی فوقالعاده نیرو هیبرید قرار گرفته اما تکنولوژی اکودینامیکی بیشتر و توانایی رانندگی با حالت تمام الکتریکی را میخواهند نیرو پلاگین هیبریدی را دوست خواهند داشت.
مدل پلاگین هیبریدی نیز همانند نیرو هیبرید ظرفیت ۵ نفری داشته و ظرفیت بار قابلتوجهی را ارائه میکند. این خودرو در سه تریم LX، EX و EX پریمیوم عرضه میشود. از نظر سیستمهای کمکراننده و ایمنی شما شاهد تجهیزاتی چون تشخیص نقاط کور با هشدار ترافیک عقب، دستیار تغییر لاین حرکتی و حسگرهای پارک جلو و عقب، کروز کنترل هوشمند، ترمز اضطراری خودکار، هشدار برخورد از جلو و دستیار حفظ خودرو در لاین خواهید بود.
کیا میگوید این کراس اوور بسیار کممصرف بوده و EPA تخمین زده که مصرف شهری/بزرگراهی/ترکیبی آن به ۴.۹/۵.۳/۵.۱ لیتر در هر صد کیلومتر برسد.
علی
۱۲ آذر ۱۳۹۶طراحیش اصلا خوب نیست .
کلا طراحیش اغراق انگیز و زود از چشم افتنیه
:::فرشاد:::
۱۲ آذر ۱۳۹۶یکی از بهترین گزینهها برای بازار ایران
Mohammad
۱۲ آذر ۱۳۹۶ماشین های کره ای و ژاپنی به دلیل اینکه زیاد زرق و برق دارن یه سال بعد از تولیدشون از چشم میوفتن
ولی مثلا مازراتی یه طراحی میکنه
تا سال ها فقط تغیرات جزئی در ظاهر ماشین میده
طراح هاش از سال ها به چشم میاد و زیباس
ولی ماشین های شرق اسیا دو سال یه بار کلا لباس عوض میکنن
Saeed Boroomand
۱۳ آذر ۱۳۹۶ماشین خوبیه، فقط یکم قیمتش گرونه که خب بین این و سی آر وی آدم قید دو سه لیتر مصرف رو میزنه. .. مشکل بعدیش این که کوچیک تر از اونیه که توی تصویر دیده میشه و در نهایت این که به نظر من سری اسپورتج که اینم خیلی شبیهشه کلا نسل قبلی اش به نظر بهتر میاد ظاهری…
خوبی کیا گارانتی زیادشه و افت قیمت اولیه بالاش ،چون هنوز جا نیوفتاده کامل. یه مدل سه سال کارکارده کیا رو میشه با حدود نصف قیمت توی غرب سوار شد و هنوز چهار سال گارانتی داشت…