کیا

نتایج تست‌های تصادف کیا کادنزا 2017

کیا کادنزا ۲۰۱۷ به‌روز شده توانست بالاترین امتیاز موسسه‌ی ایمنی بیمه‌ی بزرگراه‌ها یعنی Top Safety Pick+ را به دست آورد.


کادنزا توانست در تمامی تست‌های تصادف IIHS شامل ارزیابی سخت اوورلپ کوچک بخش جلو امتیاز بالا را کسب کند. در این تست، فضای راننده به خوبی حفظ شده است. کیسه‌های هوا و کمربندهای ایمنی به خوبی حرکات آدمک را کنترل کرده و حسگرها نیز ریسک پایین جراحات عمیق را نشان دادند.


سیستم جلوگیری از برخورد سفارشی کادنزا بالاترین رتبه‌بندی این موسسه را به دست آورد. این سیستم قادر است تا به‌طور موفقیت‌آمیز از برخورد در سرعت‌های ۴۰ و ۲۰ کیلومتر در ساعت جلوگیری نماید. سیستم هشدار برخورد از جلو نیز معیارهای سازمان ایمنی بزرگراه‌های ملی را برآورده کرده است.


چراغ‌های جلوی کادنزای به‌روز شده نقطه‌ضعف این خودرو در ارزیابی‌های IIHS بوده‌اند. چراغ‌های هالوژن تریم پریمیوم پایه‌ی این خودرو در تمامی ارزیابی‌ها نشان دادند که نورپایین در روشنایی کناری عملکرد ناکافی‌ای دارد. نوربالای کادنزا در خط مستقیم دید خوبی داشته اما در دیگر گزینه‌ها به اندازه‌ی کافی خوب نبوده است.


چراغ‌های LED در تریم های لیمیتد و تکنولوژی به‌صورت استاندارد وجود دارند و با کسب رتبه‌بندی قابل‌قبول عملکردی بهتر نشان داده‌اند. نورپایین خودرو در سمت چپ نمره‌ی خوب و در سمت راست نمره‌ی متوسط کسب کرده است. در سر پیچ‌ها دید خوبی در همه‌ی تست‌ها وجود داشته است. به‌طور مشابه، نوربالا نیز در سمت راست جاده خوب بوده اما در سمت چپ ضعیف است.


در حال حاضر یک خودرو برای کسب حداکثر رتبه‌ی ایمنی باید در ۵ تست مختلف امتیاز خیلی خوب را به دست آورد. به علاوه، خودروی یاد شده باید با سیستم پیشگیری از برخورد جلویی که امتیاز پیشرفته یا عالی را به دست آورد عرضه شود. در نهایت این موسسه هم‌اکنون چراغ‌های جلو را نیز برای به دست آوردن امتیاز کلی خوب یا قابل‌قبول ارزیابی می‌کند.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۲ دیدگاه‌ها

  1. hamid.hellcat

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (1198 ديدگاه)

    آفرین
    قابل توجه کسانی که پیشرفت چین رو با کره مقایسه می کنند و کره رو قابل قیاس با آلمان و ژاپن نمی دونن.

    1. Carbonado_GT

      ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (61 ديدگاه)

      خدا وکیلی ماشین های کره ای به خوبی ماشین های درجه ی ۱ ژاپنی و آلمانی نیستن.
      اما با ماشین های چینی هم اصلا قابل قیاس نیستن ،
      دقیقا همون فاصله اس که بین ماشین های کره ای و آلمانی وجود داره بین ماشین چینی و کره ای هم وجود داره.

    2. ASTON MARTIN

      ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (1346 ديدگاه)

      تست اسمال اور لپش عاااالی بود کسایی که تست های زیادی دیدن ازین تصادف میدونن که چقدر محشر ظاهر شد این خودرو
      من حتی بنز و بی ام و اش رو هم ندیدم اینطوری ظاهر بشه توی اسمال اور لپ.. دقت کنید گفتم من ندیدم ممکنه باشه ولی من که هنوز ندیدم

  2. Challenger demon(reventon sabegh)

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (282 ديدگاه)

    طرف یه پراید داره یا حدااکثر ۲۰۶
    میاد میگه کره در حد المان نیس!
    چی میگی؟
    کیا اسپورتیج تو اروپا بیشتر از کراس اور های ژاپنی فرانسوی و در حد المانیا فروخت
    کره اییا با اینکه خیلی دیر تر شروع کردن ولی سودشون اینقدر خوب بود که اکثر مهندسای اونا رو بخدمت گرفتن و از تجربیات اونا دارن استفاده میکنن
    یکی مثل پیتر شرایرر این طراحه به چشم همه میاد
    خیلی مهندسا هستن که اسمشون مشهور نیس که اومدن کره
    واقعا عالیه کارشون

    1. کیان

      ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (1491 ديدگاه)

      حالا شما خودت زیاد اذیت نکن !!!
      اصلا به نظرم کیا از همه بهتره مخصوصا از بنز

      یه لیوان آب خنک برای این دوستمون بیارین خیلی عصبانی شدن

    2. Carbonado_GT

      ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (61 ديدگاه)

      چلنچِر دیمون جون ! خوب نیست ماشین بقیه رو مسخره کنی حالا من پراید داشته باشم به شما چه؟ فقط محض اطلاع شما مدت نسبتا زیادی هست E250 خریدم

      1. جنوب

        ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶
        سوابق: (334 ديدگاه)

        جووون . مبارکت!

    3. فقط تویوتا و هوندا

      ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (571 ديدگاه)

      آمار دروغ نده دوست من. فقط یه مثال نقض برای آمار اشتباهت میزنم. سال 2016 نیسان قشقایی 273 هزار تا فروش داشت تو اروپا و ششمین خودروی پرفروش شد. ولی اسپورتیج 162 هزارتا و بیست و ششمین خودروی پرفروش. سند: سایت focus2move. این کره ای بازا من نمیدونم این آماراشونو از کدوم چلغوزآبادی گیر میارن!

  3. حمیدرضا

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    خیلی خوبه که به امنیت اسفتاده کنندگان اهمیت داده میشه ولی نیاز هست کمی کیفیت متریال رو بهتر بکنن هنوز کمی باید پیشرفت بکنن ولی همین مقدار در طول یک دهه خیلی هم خوبه

  4. Car is my love

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (5 ديدگاه)

    این تازه 70 کیلومتر درساعت تست می کنند توی سرعت خیلی بالا هیچ ماشینی دووم نمیاره من شخصا با ماشین ایرانی بیشتر 100 تا نمیرم و ما ایرانیا دستمون به المانی ها نمیرسه حداقل با همین کره ای ها خوش باشیم با این وضع که ساندرو شده با کیفیت امیدی به درست شدن قوانین نیست این ماشین حتی پیش فروشش هم پر شد

  5. Mercede kaviani

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (551 ديدگاه)

    بسیار خوب است دیگر در تصادف نمی کشد فقط مثل اریون ساید یک عمر ویلجر نشین می کند
    در ضمن هیلمن اونچر چهار درب اصل بریتانیای دارم نه پراید و 206
    لطفا تهمت نزنید

  6. sunmartin

    ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (1918 ديدگاه)

    کیا موتورز خوب داره حرکت میکنه بدون حاشیه و هیچوقت ندیدم کامنت های ففط تویوتا و هوندا و اسامی مثل کیان و مجتبی و تقی و نقی بخونه این شرکت بازار هدفش مشخصه آمریکا وکشورهای متمول حوزه خیلج فارس استرالیا و انگلیس سوئد آلمان بهر روی من به این تست های اور لوپ و همچنین امتیازات و گرارش کانسییومر ریپورتز و جی دی درایو ایمان دارم
    درضمن چهارمین سازنده خودروی جهان چه ربطی به فرانسوی های پر دردسر داره که همیشه در کنار اونها برخی کاربران ازشون یاد میکنند؟؟
    لطفا این عنوان در اینترنت سرچ کنید نجات رنو پژو از ورشکستگی توسط ایران
    و بی کیفیت ترین خودروهای اروپایی بیینید
    اسم بچه شیر و گروهبان و دواوزی نمایان میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا