طراحیکیا

پیروزی سه‌گانه دیگری برای طراحی کیا

کیا بار دیگر توانست جوایز طراحی معتبر و معروف سالانه Red Dot را از آن خود نماید. امسال، سه جایزه طراحی رد دات به سه خودروی کیا تعلق گرفته‌اند.
کیا استینگر گرن توریسمو، کیا استونیک و نسل سوم کیا پیکانتو در رده‌های خود به‌عنوان برندگان سال ۲۰۱۸ معرفی شده‌اند. بعلاوه کیا استینگر توسط داوران و کارشناسان طراحی رد دات به‌عنوان بهترین بهترین‌ها در بخش خودرو نیز انتخاب شده است.


این سه جایزه در مجموع تعداد جوایز طراحی کیا را در رد دات به ۲۱ جایزه می‌رساند. اولین جایزه در سال ۲۰۰۹ توسط کیا سول کسب شده بود. این موضوع نشان می‌دهد تیم طراحی کیا به سرپرستی پیتر شرایر در طول این سال‌ها چقدر موفق و در مسیر صحیح عمل کرده‌اند. پیتر شرایر، اشتیاق کیا برای کیفیت و نوآوری طراحی را دلیل کسب این موفقیت‌ها می‌داند. برنده شدن به‌عنوان بهترین بهترین‌های طراحی نیز برای چهارمین بار اتفاق می‌افتد که واقعاً استثنایی و باعث ستایش است.


شرایر می‌گوید:

کیا استینگر مدرن‌ترین مدل کلاسیک گرن توریسمو است که اثبات‌کننده استانداردهای بالای طراحی کیا نیز می‌باشد.


استینگر در مرکز طراحی اروپایی کیا در فرانکفورت آلمان و با الهام از گرن توررهای دهه ۷۰ میلادی با ویژگی‌های ظریف فست‌بک و بدنه عضلانی و فضای داخلی بزرگ و جادار طراحی شده است.

کیا استونیک نیز به‌عنوان یک کراس‌اوور جمع‌وجور در فرانکفورت طراحی شده و طراحی جسورانه و برجسته با فرمت یک SUV حرفه‌ای را ارائه می‌دهد. تنوع رنگ‌های استونیک با ترکیب‌های رنگ دوتایی و رنگ‌آمیزی داخلی، متنوع‌ترین و رنگارنگ‌ترین محصول کیا را خلق نموده است.

کیا پیکانتو
نسل سوم کیا پیکانتو به‌عنوان کوچک‌ترین محصول کیا هم شخصیت جوان و پرانرژی در سگمنت A را به نمایش می‌گذارد. طراحی هوشمندانه جدید و با کیفیت بالا، کابین با تکنولوژی روز و پتانسیل بالا برای سفارشی‌سازی از ویژگی‌های پیکانتوی جدید می‌باشند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. شاهین

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (4713 ديدگاه)

    با اینکه هیوندای و کیا یک روح در دو بدنن اما همیشه طراحی های کیا رو بیشتر دوست داشتم. هرچند تو بازارهای جهانی اعتبار هیوندای بیشتره.

    پ.ن: خیلی وقت بود قیمت خودروهای وارداتیو نگاه نکرده بودم، دیروز اتفاقی قیمت برخی محصولات کیارو دیدم دود از کله ام بلند شد. تا دیروز ۱۳۰ میلیون نداشتم کیا بخرم الان ۱۹۰ میلیون ندارم!

    1. فرامرز

      ۲۱ فروردین ۱۳۹۷
      سوابق: (1590 ديدگاه)

      یه پیرمرده میگه من زورم اندازه جوونیام هست. میگن چطور؟ میگه یه تخته سنگ بالای تپه هست که جوونیام نمیتونستم تکونش بدم، الان هم نمیتونم.
      اینم داستان زندگی جوونای ماست که علیرغم افزایش قیمت ها همچنان ثروتمند موندن چون پارسال نمیتونستن خودرو مورد علاقه شون رو بخرن و امسال هم نمیتونن.
      بابام میگه هرکی واسه خودش یه … شده ولی ما همون آقای سابق موندیم.

  2. MjM

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (734 ديدگاه)

    کیا و هیوندا دیگه اون شرکتهای 10 سال پیش نیستن

  3. Wrx

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (328 ديدگاه)

    دس خوش کیا ??????
    خدا کنه استینگر بیاد ایران حداقل اونایی که میتونن بخرن ما فقط ببینیم ??

  4. حامد

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (826 ديدگاه)

    کیا این پیروزی رو مدیون مدیریت و استراژی خوب و استخدام بهترین طراحان است

  5. me84

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (1768 ديدگاه)

    .
    قبول دارم که طراحیش خیلی خوبه. اصلا منکرش نیستم، اما خدایی من طراحی فولکس آرتئون رو خیلی بیشتر دوست دارم. بخصوص رنگ طلایی. خیلی قشنگه لامصب. البته طراحی کاملا سلیقه ایه . سلیقه من بیشتر سمت آرتئونه. بخصوص تو نمای پشت.

  6. Ghost

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (167 ديدگاه)

    ببین کره داره چیکار میکنه ….
    ایران خودرو ….
    چی بگم …

  7. NAVID۰۰۹۸

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (10385 ديدگاه)

    به نظر من کیا طیف وسیعی از جامعه را سمت خودش میکشونه و عوام پسنده .
    برای همین بیشتر از هیوندای قبولش دارم.
    طراحی زنده ای داره خودروهاش.
    با پیکانتو خیلی حال میکنم ، طراحی خشن ، کوچک و دلچسب .
    هیف که قیمتش به جُسه کوچیکش نمیخونه(( در ایران)).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا