دومین نسل کیا کادنزا پا به بازار ایالاتمتحده میگذارد و بنا به گفتهی کیا این خودرو هندلینگ بهتر، آسایشی بیشتر و کیفیتی بالاتر خواهد داشت.
کادنزای جدید بر پایهی شاسی سبکتر جدیدی ساخته شده که بیش از ۳۵ درصد نسبت به مدل کنونی مستحکمتر است. این مورد نهتنها هندلینگ خودروی جدید را بهبود بخشیده بلکه کمک کرده تا امتیاز بهتری را از بخش NVH دریافت نماید. قلب تپندهی آهنین این خودرو پیشرانهی بنزینی ۶ سیلندر ۳.۳ لیتری اصلاح شدهای است که قدرت ۲۹۰ اسب بخاری و گشتاور ۳۴۳ نیوتون متری دارد. کیا با مجهز کردن این خودرو به گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک قول داده تا تجربهی رانندگی درگیر کننده تری را شاهد باشیم. شاسی جدید کادنزا با جذب کنندههای شوک تطبیقپذیری که کیا آنها را “متوقف کننده های ریباند هیدرولیک” مینامد تکمیل شده و این سیستم سواری نرمتری را در سطوح ناهموار ارائه میکند. رینگهای ۱۸ اینچی بهصورت استاندارد در خودرو وجود دارند و البته میتوان رینگهای ۱۹ اینچی با لاستیکهای ۲۴۵/۴۰ میشلین را نیز سفارش داد. جدای از کیفیت بهتر کابین، در این خودرو شاهد هدآپ دیسپلی، نسخهی بهروز شدهی مانیتور دید محیطی، شارژر بیسیم گوشی، جدیدترین سیستم اطلاعات سرگرمی UVO کیا با اندروید اتو و اپل کارپلی بهصورت استاندارد هستیم. همچنین میتوان سیستم صوتی هارمن/کاردون ۶۳۰ واتی با ۱۲ اسپیکر را نیز سفارش داد. معاون برنامهریزی تولید کیای آمریکا میگوید:کادنزای جدید با ظاهر قابل توجه و ویژگیهای ممتاز خود هیجان تازهای را به رگهای این بخش از بازار تزریق نموده است. کابین کادنزا از هر لحاظ ارتقا یافته اما زیر پوست خودرو دقیقاً جایی است که این خودرو میدرخشد و در آن شاهد شاسی مستحکمتر و سبکتر، گیربکس ۸ سرعته ی اتوماتیک و دینامیک رانندگی بهبود یافته هستیم.
uss zumwalt DDG-1000
۲۸ مرداد ۱۳۹۵290 اسب بخار برای ی ماشین کره ای خوبه
ali
۲۸ مرداد ۱۳۹۵نمی دونم چرا کیا ارتفاع تا زمین رو
اینقدر کم می گیره چارتا انگشت
بیشتر نیست . عقب اپتیمای به این
نازی اگر دو نفر بشینن از رو هر
دست اندازی رد شی کفش گیر می کنه
آبرو آدمو می بره .
نوید جهرمی
۲۹ مرداد ۱۳۹۵برا که برای کشورهای درست حسابی داره طراحی میکنه که جاده هاشون مثل آینس. نه این جا که از جاده خاکی هم بدتره.
Noble
۲۸ مرداد ۱۳۹۵جونم کیا.
خوشگل و دوست داشتنی.
در مورد ارتفاع واقعا تعجب کردم. شاید با سرعت از رو سرعتگیر رد شدین. ما 4 نفر عقب میشینیم ولی از روی سرعتگیر خیلی آروم رد میشیم. تا حالا 1 بار هم کف ماشین نخورده.
البته ارتفاع سراتو و همین کادنزا قبول دارم از بیشتر ماشینا کمتره
ali
۲۹ مرداد ۱۳۹۵عزیزم 4نفری چطوری عقب جا شدین ؟!!!
شایدم 4تا خردسال هستین
مهدی 911
۲۸ مرداد ۱۳۹۵خیلی خوبه ولی از ائودی بی ام و و ولوو تقلید کرده با نظرم
Hamidreza
۲۸ مرداد ۱۳۹۵دوست عزیز ممکنه بفرمایید دقیقا کجاشو از ولوو وbmw تقلید کرده ؟
یه عده اینقدر کشته و مرده بنز و بی ام و هستند تراکتور خوشگل هم ببینند ناخودآگاه میگن تقلید کرده .اخه bmw کجا میتونه همچی ماشین زیبایی را تولید کنه.
شاهین
۲۸ مرداد ۱۳۹۵کلا عادت داریم یا از اینور بوم بیفتیم یا از اونورش.
نه این خودرو شبیه ب ام و هست و نه سخن دوست پایینی درسته.
یعنی چی ب ام و نمیتونه خودرویی به این خوشگلی تولید کنه؟ اصلا خوشگلی از نظر شما تعریفش چیه؟ تو نگاه بعضیا زیبایی خیلی تعریف گسترده تری داره و شخصی نیست.
اونی که نگاه صفر یا صد به خودرو و کلا به هر چیزی داره نه تنها کم اطلاعی خودش رو ثابت میکنه بلکه نمیتونه از خوبی ها و زیبایی های هر صنعت ک زمینه ای لذت ببره.
z4
۲۹ مرداد ۱۳۹۵شل جلو تقلید از ولوو هست
مهدی حقیقی
۳۰ مرداد ۱۳۹۵اینو نگی چی بگی واقعا ؟؟؟؟
حميد
۲۸ مرداد ۱۳۹۵موتورش هنوز نیاز به کار داره أسب بخارش نسبت به حجمش مناسب نیست ولی خوب اگه بهمون بدهند حتما سوار میشیم
uss zumwalt DDG-1000
۲۸ مرداد ۱۳۹۵چه انتظارهایی داری خداییش.
دوست عزیز 2 میلیون یورو که پول ماشین ندادی که انتظار داشته باشی پیشرانه 8 لیتری داشته باشه
MehdiTurbo
۲۸ مرداد ۱۳۹۵خوشگله خدایی
محمد
۲۸ مرداد ۱۳۹۵بدون اغراق اولین بار که عکسای نسل جدیدشو دیدم شگفت زده شدم تناسب اجزای بدنه و طراحی کم نظیره…
one:1
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ای بابا !
همه ی ماشینایی که نسل قدیمشون ایران بوده هی حجم موتور بالا می برن
اونایی که صد در صد وارد نمی شن یا حجم رو می برن پایین یا برقی می کنن
فکر کنم مدیر سایپا نفرینمون کرده.
خدایا چنین کن سر انجام کار
انها پراید برانند و ما بنزمان را
آرین
۲۸ مرداد ۱۳۹۵با ماکسیما مقایسه کنین ببینیم چی میگه…
محمد جواد
۲۸ مرداد ۱۳۹۵چرا هیشکی یه موتور 2.5 توربو نمیذاره رو اینا بیارتشون ایران))):
رضا
۲۸ مرداد ۱۳۹۵شل جلو کپی از ولوو اس 90
امیر
۲۸ مرداد ۱۳۹۵داشبورد که خود سری پنجه فرمون هم خداییش فرمون ام ماشینای بی ام و هست
iman
۲۸ مرداد ۱۳۹۵داشتبوردش بله کاملا،
هرجایی رو از یک ماشینی کپی کردند البته صنعت نوپای خودروی کرهقابل قبول هست
جلو پنجرش و کمی ازچراغا کپی ناشیانه از مازراتی مثلا
http://buyersguide.caranddriver.com/media/assets/submodel/7382.jpg
چراغای عقب و اتصال هردو باز شبیه مازراتی
http://st.motortrend.com/uploads/sites/5/2016/06/2017-Maserati-Quattroporte-GTS-GranSport-rear-three-quarter.jpg
caranddriver. بهش 3 ستاره داده و شباهت و کپی از مازراتی رو هم اشاره کرده
m4
۲۹ مرداد ۱۳۹۵ایمان داداش با نظرت موافقم
اما نه با این مدل
مدل های قبل کپ مازراتی هست اما این یکی نیست !!!
محمدرضا
۲۸ مرداد ۱۳۹۵کاش طراحی های کیا رو تویوتا هم داشت و دوام تویوتا رو کیا.پریوس جدیدو می بینم حالم بهم میخوره با این که مطمئنم ماشین خوبیه.اینو می بینم لذت می برم با وجود این که در مورد باطنش اطمینان ندارم
بهزاد
۲۸ مرداد ۱۳۹۵محمدرضا جان مشتری زمان خرید بین این و پریوس گیر نمیکنه بلکه حداقل میدونه باید بره سراغ آوالون که در یک کلاسن.
حالا آوالون مگه طراحیش بده؟
احمد
۲۹ مرداد ۱۳۹۵تویوتا آوالون طراحیش که از سوناتا 2011 آزرای گرانجور 2012گرفته جلو پنجره مدل 2013 حیلی ضایع نمونه برداری از خودروهای هیوندا بود
لینکشون میذارم خودتون قضاوت کنین
سوناتا 2011
https://www.netcarshow.com/hyundai/2011-sonata/1024×768/wallpaper_2a.htm
آزرا گرنجور 2012
https://www.netcarshow.com/hyundai/2012-azera/1024×768/wallpaper_0a.htm
آوالون 2013
https://www.netcarshow.com/toyota/2013-avalon/1024×768/wallpaper_0f.htm
آوالون 2011
https://www.netcarshow.com/toyota/2011-avalon/1024×768/wallpaper_0a.htm
بهزاد
۲۹ مرداد ۱۳۹۵احمد جان این لینک ها برای قسمت عقب خودروها هست و شما چطور شباهتی بین این ها پیدا کردید از عجایبه!
جلو پنجره آزرا و سوناتا بالای سپر قرار داره و کلا طرح اضلاع و اندازه با آوالونی که جلو پنجرش در میان سپر و پایین ایجاد شده زمین تا آسمون فرق داره!
حالا این به کنار شما شباهتی بین طراحی چراغ عقب کادنزا با لکسوس es و جلو پنجره تو رفته کادنزا با مزراتی نمیبینید!
احمد
۲۹ مرداد ۱۳۹۵آقا بهزاد اگه به حرف باشه که خیلی راحت میشه همه چیو کتمان کرد ولی در واقعیت شباهت نیاز به بحث نداره شما مدل 2011 آوالون با آوالون 2013 رو نگاه کن لینکشم که قرار دارم اصلا شبیه هم نیستند ولی وقتی تویوتا میاد مدل 2013 بزنه طراحی تغییر داده شبیه سوناتای 2011 آزرای 2012 طراحی میکنه شباهت آوالون به سوناتا و آزرا هم در طراحی بدنه و قسمت عقب مورد نظرمه گفتم جلو پنجره آوالون 2013 شبیه خودروهای هیوندا زده نه سوناتا 2011و آزرا 2012
در مورد شباهت جلو پنجره کادانزا به مازراتی تا حدودی قبول دارم ولی بازم طراحی جلو پنجرش خاص هیوندا و کیاست
بهرام
۲۸ مرداد ۱۳۹۵یا خدا …. عجب چیزی شده خدایی با اون جلو پنجره محشرش … این دیگه آزرا گرنجور رو سوسکش میکنه
HADI
۲۸ مرداد ۱۳۹۵خدایا این موتورشو 2500 کنن بیاد ایران
به خدا تا یک ماه یکسره صبح تا شب نماز شکر میخونم
چه ابهتی داره
HADI
۲۸ مرداد ۱۳۹۵محمدرضا جان داشبورد اوالون رو ببین واقعا مسخرست
اقا شما بگید داخل اوالون ایا قشنگ است
البته رخش خوبه
امیرحسین
۲۹ مرداد ۱۳۹۵هر کسی کوچکترین انتقادی کرده سیل دیسلایک ها به سمت اش روانه شده!!!!!!!نمیشه گفت بالای چشم کره ای ابرو!!!!!!
آقا اصلاً خودروسازی یعنی کیا و هیوندای!!!!اگه سری 5 بی ام و M power رو کنار کادنزا بذارن عقل سلیم میگه فقط کادنزا!!!!
به خدا بعضی چنان تعریف میکنن و از کلمات محشر,شگفت انگیز و…استفاده میکنن,آدم پست رو نبینه فکر میکنه راجع به بنتلی کنتیننتال یا استون مارتین صحبت شده
Hossein
۲۹ مرداد ۱۳۹۵عجیب به نظر نمیرسه که نسل جدید کیا کادنزا این گونه حیرت آور باشه چون سر طراح آلمانی هیوندای کیا موتور پیتر شرایر اونو طراحی کرده.
پیتر شرایر نسل اول Audi TT را طراحی کرده و در طراحی محصولاتی همچون A3 A4 A6 شرکت Audi نقش داشته.
او حتی در پروژه طراحی نسل جدید فولکس بیتل هم کار کرده.
شرایر از سال 2006 به عنوان طراح در شرکت کیا کار میکندو در سال 2013 با ادغام این دو شرکت به مقام سر طراح هر دو برند رسیده است .
امین
۲۹ مرداد ۱۳۹۵تقریبا ۵ سالی هست که کادنزا ۲۰۱۱ دارم و باید بگم حرف نداره! فقط آب و روغن عوض کردم و فیلترها و لنت. تسمه تایم هم زنجیری هست و نیاز به تعویض نیست. منکر مهندسی آلمان و کیفیت ژاپن نمیشم ولی توی کیفیت از ب ام و و تویوتا کم نداره و خیلی خیلی کم خرج تر هم هست.
sattar
۲۹ مرداد ۱۳۹۵فقط با یک قیمت رقابتی کیا این ماشین هاشو به مردم غالب می کنه همه این ماشین کپی برداری شده اس کره ای ها هیچ وقت نمی تونن به گرد پای اروپایی ها برسن چون طراحی ومهندسی خودرو واقعا ذاتیه
مهدی حقیقی
۳۰ مرداد ۱۳۹۵طراحی و مهندسی خودرو ذاتیه ؟؟؟؟ ?
حرف زدن بلد نیستیم . حرف نزدن که بلدیم …..
m4
۲۹ مرداد ۱۳۹۵من از مدل ۲۰۱۴ راضیم !!!
اینو ک دیدم خوف کردم
برخلاف تصور خیلیا ماشین فوق العادست !!!
sunmartin
۲۹ مرداد ۱۳۹۵پیتر شرایر جایزه فرمان طلایی قرن اخیر را هم ربوده و بین 10 طراح برتر جهان در کنار کریس بنگل و جورجتو جیوجیارو قرار گرفت مشخصه که کیا هیوندای با چنین متفکران طراحی آلمانی دارای سبک و سیاق میشه اگه توجه کنید خودورهای کیا موتورز دارای یک استایل آمریکایی اروپایی پسند هستند و از خودورهای آسیایی به نوعی در طراحی فاصله گرفتن در مورد ارتفاع بنده سراتو دارم و دقیقا 4 انگشت با زمین فاصله داره چون سیستم تعلیق و کمک فنرها همانطور که اشاره شد برای کشورهایی هست که حداقل استاندارد جاده ای را دارا هستند نه ایران که با تمام جهان در تضاد هست
علی
۲۹ مرداد ۱۳۹۵این کمپانی کیا با همه پیشرفتی که کرده، یک نکته رو نفهمیده. اونم اینکه اگر همین ماشین به موتور 2500 سی سی مجهز کنه دیگه ماشینش لوکس بهساب نمیاد. امیدواریم کیا بتونه روزی ماشینی
با موتور 2500 سی سی ولی لوکس بسازه.
احمد
۲۹ مرداد ۱۳۹۵سپر و ارتفاع خودرو های جدید بخصوص کیا و هیوندا خیلی پایینه از نقاط ضعف اینهاست
مهدی حقیقی
۳۰ مرداد ۱۳۹۵اونهایی که ایراد میگیرن یه نظری به مثبت ها ومنفی ها بکنن ….
محمدرضا
۳۰ مرداد ۱۳۹۵داشبورد و ادواتش طراحی بروز و نوآوری نداره !
نمای عقب و جانبیش خوبه
HIWA
۱۱ مرداد ۱۳۹۶فقط میشه گفت واقعا ماشینه و واقعا فوق العادست.دیگه که میگن تقلید مقلیده همش حرف چرته وسلام