کلاس شاسی بلندهای جمعوجور در نوسان کامل بوده و کیا میخواهد تا از این مزیت استفاده کرده و سهم بیشتری را به دست آورد.
طبق گفتههای Motoring، کیا میتواند برخی مدلها را در موتورشوهای لس آنجلس یا دیترویت به نمایش بگذارد. شاسیبلند سگمنت B میتواند بر پایهی مدل ریو ساخته شود و نسخهی تولیدی آن در سهماههی سوم سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه خواهد شد. مدیر بخش کیا استرالیا اینگونه توضیح میدهد:این یک شاسیبلند فول سایز نخواهد بود و به همین دلیل است که CUV خوانده میشود. ما دربارهی اینکه این خودرو چه تأثیری روی ریو خواهد داشت محتاط و دوراندیشیم. نیاز است تا این خودرو جای مناسبی در بازار پیدا کرده و کار مورد نظر خود را در سگمنت خودروهایی چون مزدا CX-3 و هوندا HR-V انجام دهد.
توضیح: تصاویر به خودروی کیا Provo تعلق دارد.
amin
۳۱ خرداد ۱۳۹۵یه سوال ذهن منو درگیر کرده
مگه صنعت خودروسازی ما و کره تقریبا هم سن نیستن؟ پس چرا اونا اونجان و ما اینجا؟!
دنیا خیلی سریع داره پیشرفت میکنه یا ما عقب افتادیم ؟!!!
یه زمانی ملت آرزوی سوار شدن به ماشین های آلمانی رو داشتن
الان شده ماشین کره ای
چند وقت دیگه میشه چینی و بعد هندی و …….
و ما کماکان پراید سوار میشیم
رهگذر
۳۱ خرداد ۱۳۹۵هر دو، هم دنیا داره سریع پیشرفت میکنه و هم ما داریم عقب گرد میکنیم.
البته ملت آرزوی سوار شدن ماشین های آمریکایی و آلمانی رو نداشتن چون سوار میشدن برای اینکه بهترین ماشینا وارد میشد و حتی مونتاژ میشدن و همچنین فاصله بین درآمد به هزینه کم بود.
اینطوری که چین داره پیشرفت میکنه تا چند روز دیگه ماشینهاش رو هم به ما نمیده باید بریم خر سوار شیم.
تو کشورای دیگه با 3-4 ماه حقوق میتونی ماشین با کیفیت بخری ولی اینجا با 3-4 ماه درآمد میتونی یک گوشی خوب بخری.
king 918
۳۱ خرداد ۱۳۹۵امین داش گلم یه نکته رو توجه نکردی …..
کره صنعت خودروسازی داشت ما که نداشتیم
ما گروهی از منتاژ کار ها رو داشتیم که به لطف خدا مدام درجا میزنن و البته قیمت این درجا زدنشون هم خیلی بالاست …………
Mohammadreza
۳۱ خرداد ۱۳۹۵آفرین king918 واقعا به نکته ی خوبی اشاره کردی
king 918
۳۱ خرداد ۱۳۹۵فداتم ……
یو اس اس اینترپرایز
۳۱ خرداد ۱۳۹۵والا چین و هند هم میزنن جلو از ما
محمد
۳۱ خرداد ۱۳۹۵چون اونا دینشون درسته مثل ماها نیستن
asa
۳۱ خرداد ۱۳۹۵الان چین که نیم قرن دیرتر از ما شروع کرده کجاستو ماکجا؟
جواب سوالت معلومه امین جان . واقعیت اینکه نه مردم کره و نه چین و حتی اروپا و امریکا از ما انیشتین تر نیستند .فقط اگه کشورشون نمیتونه هیچ غلطی در این زمینه بکنه میدونو میده به جوونای با استعدادش . اینجا جوونا اونقدر غیرتو پشتکار دارند که خودشون به طور دانشجویی یا در غالب یک طیم یا شرکت خصوصی میخوان صنعتو از این وضع نجات بدن . ولی جالب کشور نه تنها بهشون میدون نمیده بلکه تو سرشون هم میزنه که دیگه از این غلط ها نکنن، این در حالی هست که در کشور هایپیشرفته و جهان اول از این جوانان با اغوش گرماستقبال میکنند . بعد میگن اینا فرار مغز ها کردنو کشورشونو به شیطان بزرگ فروختن . اخه عزیز من اگه میخوای شلوارت نیوفته یا باید کمربند ببندی و ازش مراقبت کنی یا اینکه توقع اینو هم داشته باشی که یکی بیاد شلوارتو بکشه پایینو ببره برایخودش. .این حکایت ما و big شیطان هستش . البته بماند که بازهم ازماست که برماست ……
Elemento
۳۱ خرداد ۱۳۹۵واقعا از طراحی های کیا خوشم میاد.سبک سنگین و اروپایی داره. علتشم بیشتر برمیگرده به استخدام یکی از اعضای ارشد تیم طراحی آئودی… همونی که آئودی tt رو طراحی کرده بود در اولین طراحی خودش برای کیا اسپورتیج رو ارائه کرد که همه دیدن چقدر از نسل قبلش زیباتر و اسپورت تر شده بود. بعد از اونم کادنزا و اپتیما که واقعا همشون عالین.
ماشینای کیا خیلی خوبن. یک پراید داریم مدل سال 1378. بابام خیلی مراقبشه و همین طور من. واسه همین سالم و بدون حتی یک تصادف مونده. کیفیت قطعات این ماشین اونقدر بالاست که بعد از 18 سال و 220000 کیلومتر هنوز بدون هیچ خرجی کار میکنه. امسال پژو پارس هم خریدیم. ولی اطمینانی که به اون پراید هیفده ساله داریم هزار برابر این پژو پارس نو هست.
احمد باقری
۳۱ خرداد ۱۳۹۵بالاخره این هم یه نوع طراحی ای هست، ولی به نظر میاد که گیرا نباشه و نتونه نظر اکثریت رو جلب کنه.
sunmartin
۳۱ خرداد ۱۳۹۵با نظر elemnto کاملا موافقم کیفیت خودروهای کیا به نیسان و هوندا و تویوتا نزدیک شده اما طراحی هاش از آسیا فراتر هست پیترشرایر برنده فرمان طلایی جهان برنده جایزه طراحی قرن شد این طراح آلمانی حس طراحی های آئودی و فولکس را درقالب روحی از تناسب های حجم سازی و ایرودینامیک در خودروهای کیا نمو داد این شد که کیا موتورز به خودرویی محبوب در آمریکا تغییر حالت داد از طراحی های ماندگار شرایر میتوان به سراتو نسل دوم و سوم اپتیما با زیبایی وصف ناشدنی و اسپرتیج و خودروی محبوب کیا سول اشاره کرد
خودرویی قبلی بنده ریو 85 از همان سال تا اکنون بدون ریالی خرج و خوردگی و…مثل یک ساعت صحیح درحال کارکردن است تجربه داشتن پراید سری اول و ریو باعث شد خودروی من در حال حاضر سراتو باشه که واقعا هیچ اشکال و کمبودی نداره و مطمئنم حداقل 10 سال بدون ریالی خرج کار میکنه