کرمان موتور KMCهفته نامه

مقایسه جک S3 و کی ام سی SR3، بررسی تغییرات و تفاوت‌ها

کی‌ام‌سی SR3 جدید چه تفاوت‌هایی با جک S3 دارد و چه تغییراتی را تجربه کرده است؟ پاسخ این سؤالات را در ادامه می‌توانید بخوانید.
کی ام سی SR3 یا جک S3

جک S3 یکی از ارزان‌ترین و قدیمی‌ترین کراس‌اوورهای بازار کشورمان محسوب می‌شود. این خودرو از سال ۱۳۹۶ به ایران آمد. S3 که پس از S5 دومین کراس‌اوور جک در بازار ایران محسوب می‌شد، به لطف خوش‌نامی برند جک در کشورمان و محبوبیت برادر بزرگ‌ترش در بازار، فروش مناسبی را تجربه کرد و طی این سال‌ها بدون هیچ تغییری تولید شد. حال سرانجام پس از حدود هفت سال تولید، کرمان موتور به تولید این کراس‌اوور کوچک چینی پایان داده و قصد دارد جدیدترین نسخه آن را روی خط تولید ببرد. این نسخهٔ جدید قرار است مثل دیگر محصولات جدید کرمان موتور، با برند کی‌ام‌سی عرضه شود و کرمانی‌ها نام SR3 را برای آن در نظر گرفته‌اند. در ادامه به بررسی تغییرات و تفاوت‌های کی‌ام‌سی SR3 با جک S3 خواهیم پرداخت.

معرفی اجمالی جک S3

جک S3 کراس‌اوور کوچکی است که اولین بار در نمایشگاه خودروی شانگهای ۲۰۱۳ رونمایی شد. این خودرو در طول عمر خود چند باز فیس‌لیفت شده است. اولین فیس‌لیفت بزرگ S3 که تغییرات قابل‌توجهی را در طراحی چراغ‌ها به همراه داشت، در سال ۲۰۱۶ صورت گرفت و یک سال بعد بازهم شاهد اعمال تغییراتی در دماغهٔ خود بودیم. بااین‌حال، کرمان موتور هیچ‌کدام از این فیس‌لیفت‌ها را به ایران نیاورد و به تولید همان نسخهٔ اولیه ادامه داد. آخرین فیس‌لیفت S3 در نمایشگاه خودروی شانگهای ۲۰۱۹ معرفی شد و حالا قرار است با چند سال تأخیر، این نسخه را با نام کی‌ام‌سی SR3 در بازار ایران ببینیم.

کی ام سی SR3

تفاوت‌های بیرونی کی‌ام‌سی SR3 با جک S3

در جدیدترین فیس‌لیفت S3، جک اقدام به بازطراحی کامل دماغهٔ خودرو کرده و حالا نمایی کاملاً متفاوت از قبل را می‌بینیم. اصلی‌ترین ویژگی در نمای جلوی SR3، چراغ‌های دوقسمتی است که شامل دی‌لایت‌های باریکی در بالا به همراه چراغ‌های اصلی در قابی بزرگ در طرفین سپر می‌شود. علاوه بر این، جلوپنجره هم از نو طراحی شده و فرمی شش‌ضلعی پیدا کرده است. در قسمت جانبی، تغییر خاصی را نمی‌بینیم و شاهد همان پروفیل قبلی هستیم. تنها تفاوت قابل‌ذکری که در اینجا دیده می‌شود، مشکی شدن ستون C است تا طرح سقف شناور را ایجاد کند ولی این کار با بی‌سلیقگی انجام شده و کمکی به بهبود نمای جانبی خودرو نکرده است.

در قسمت عقب، چراغ‌های جدیدی دیده می‌شود که کوچک‌تر شده و توسط تریم کرومی سراسری که بالای جا پلاک کار شده به هم متصل شده‌اند. بازطراحی سپر نیز تکمیل‌کنندهٔ تغییرات ظاهری این کراس‌اوور کوچک سالخورده هستند. به‌طورکلی، هرچند شاید طراحی جدید دماغهٔ SR3 به‌خودی‌خود مدرن به نظر برسد ولی هماهنگی چندانی با طراحی کلی بدنهٔ خودرو ندارد. تغییرات بخش عقبی هم صرفاً نمای متفاوتی را ایجاد کرده‌اند که لزوماً به معنای زیباتر شدن نیست. با این فیس‌لیفت، ابعاد SR3 به میزان خیلی جزئی تغییر کرده و حالا ۴,۳۴۵ میلی‌متر طول، ۱,۷۶۵ میلی‌متر عرض و ۱,۶۴۰ میلی‌متر ارتفاع دارد.

تفاوت‌های داخلی کی‌ام‌سی SR3 با جک S3

یکی از مشکلات جک S3 در قیاس با رقبای جدیدتری مثل ام‌وی‌ام X33 کراس و حتی X22 پرو، طراحی قدیمی داخل خودرو بود که نه‌تنها کاملاً رنگ و بوی کهنگی گرفته بلکه فاقد ظرافت به نظر می‌رسید. خوشبختانه اما در SR3 شاهد داشبورد کاملاً جدیدی هستیم که هرچند شاید به‌اندازهٔ کراس‌اوورهای جدیدتری همچون X33 کراس مدرن و امروزی به نظر نرسد ولی به‌مراتب بهتر از S3 است. در اینجا شاهد یک نمایشگر لمسی بزرگ‌تر ۱۰.۲۳ اینچی هستیم که در بالای داشبورد خودنمایی می‌کند. علاوه بر این، خوشبختانه خبری از دریچه‌های تهویهٔ عمودی قدیمی نیست و جای آن‌ها را نمونه‌های افقی با طراحی جدیدتر گرفته است. مقابل راننده، غربیلک فرمانی با طراحی جدید و صفحه آمپر جدیدی را می‌بینیم که البته همچنان آنالوگ است. رو دری‌ها نیز نسبت به قبل تغییر بزرگی را تجربه نکرده‌اند. به‌طورکلی، SR3 در داخل شرایط بسیار بهتری نسبت به قبل پیدا کرده است هرچند که هنوز هم شبیه خودروهای یک نسل قبل به نظر می‌رسد.

مقایسه امکانات کی‌ام‌سی SR3 با جک S3

کی‌ام‌سی SR3 علاوه بر برخورداری از داشبورد کاملاً جدید، در بخش تجهیزات هم ارتقاء پیدا کرده و به امکانات بیشتری مجهز شده است. لیست آپشن‌هایی که به این خودرو نسبت به جک S3 اضافه شده عبارت است از:

  • ایربگ‌های جانبی (مجموعاً چهار ایربگ)
  • سنسور پارک جلو
  • سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای
  • چراغ‌های خودکار
  • آینه‌های جانبی تاشو برقی
  • گرم‌کن صندلی‌های جلو
  • پاور ویندوز
  • نمایشگر بزرگ‌تر ۱۰.۲۳ اینچی
  • آنتن کوسه‌ای

دیگر امکاناتی که قبلاً در جک S3 وجود داشت و همچنان در SR3 هم ارائه می‌شود شامل موارد زیر خواهد بود:

  • دو ایربگ جلو
  • کنترل پایداری
  • کنترل کشش
  • سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی
  • سیستم پایش باد تایرها
  • سنسور دنده عقب
  • دوربین دنده عقب
  • سیستم کنترل دینامیکی خودرو
  • سانروف
  • سنسور نور
  • دی‌لایت
  • تنظیم برقی آینه‌های جانبی با گرم‌کن
  • فرمان برقی چرمی
  • کروز کنترل
  • کامپیوتر سفری
  • صندلی‌های چرمی
  • سیستم تهویه اتوماتیک
  • ۶ بلندگو
  • بلوتوث

تفاوت موتور کی‌ام‌سی SR3 با جک S3

کی‌ام‌سی SR3 در بخش قوای محرکه هیچ تغییری را نسبت به S3 تجربه نکرده است و همچنان از همان پیشرانهٔ ۱.۶ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی استفاده می‌کند که ۱۰۷ اسب بخار قدرت و ۱۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد. نیروی این موتور هم مثل قبل توسط یک گیربکس CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. فرمان برقی، ترمزهای دیسکی جلو و عقب، سیستم تعلیق مک‌فرسون در جلو و نیمه‌مستقل میل پیچشی در عقب و رینگ‌های ۱۶ اینچی آلومینیومی با لاستیک‌های ۲۰۵ هم از دیگر ویژگی‌های این کراس‌اوور کوچک کرمان موتور هستند.

کی ام سی SR3

قیمت کی‌ام‌سی SR3

کرمان موتور هنوز قیمت SR3 را اعلام نکرده است و آخرین قیمتی که برای جک S3 اعلام شده نیز ۹۳۰ میلیون تومان در تیر ۱۴۰۳ بوده است؛ بنابراین، با توجه به تورم شدیدی که ماهیانه قیمت خودروها را افزایش می‌دهد و همین‌طور تغییراتی که در SR3 صورت گرفته است قطعاً برای این مدل جدید باید انتظار قیمتی بیش از یک میلیارد تومان را داشته باشیم. اصلی‌ترین رقیب SR3 در بازار ایران، ام‌وی‌ام X33 کراس است که هم‌اکنون در نسخهٔ اتوماتیک قیمت کارخانه‌ای یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومانی دارد. علاوه بر این، بک X3 پرو از زیرمجموعهٔ کرمان موتور یعنی خودروسازان بم نیز با همین قیمت عرضه می‌شود.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۳۹ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۳۵ دیدگاه‌ها

  1. amir

    ۱۶ بهمن ۱۴۰۳
    سوابق: (3831 ديدگاه)

    واقعا زشت تر شده

    موافقم 97
    مخالفم 26
    1. ناشناس

      ۱۶ بهمن ۱۴۰۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      اتفاقا خیلی هم به روز وزیبایی شده

      موافقم 28
      مخالفم 59
      1. Puriya85

        ۱۷ بهمن ۱۴۰۳
        سوابق: (606 ديدگاه)

        این چینیا واقعا …
        هر ماه یه فیس لیفت از ماشینشون میدن که کمپلت فیسشو عوض میکنن حالا بهتر یا بد تر باشما ولی مسئله اینه اصلا به فکر خریدار نیستن این ماشینای چینی ۵ سال تو بازار بمونن هیچیشون گیر نمیاد همینجوری این چینیا فقط تولید میکنن
        از لحاظ قیافه خودشون که تنوع ندارن ماشیناشون هزار بار فیس عوض میکنن و هزار تا پلتفرم بی خود درست میکنن جالب اینجاس بازارم قبضه کردنه اصلا به فکر مصرف کننده هم نیستن که می خواد این ماشینو چندین سال بزار زیر پا و ازش کار بکشه
        نه قطعاتشون گیر میاد نه هیچی
        امیدوارم منظورمو رسونده باشم

        موافقم 19
        مخالفم 23
    2. MehdiTurbo

      ۱۷ بهمن ۱۴۰۳
      سوابق: (2457 ديدگاه)

      زیباتر شدن به روز تر شدن کاملا متفاوت

      من در تعجبم چجوری خودشان متوجه این طراحی بدنه افتضاح و مزخرف نمیشن کاملا مشهوده
      معلوم نیس ون شاسی بلند جلوش عیت وزغ شده از نیم رخ
      کلا تا به امروز هر چی چینی دیدم بدون بودن ارم میتونستم تشخیص بدم چینیه

      موافقم 14
      مخالفم 14
  2. محمد

    ۱۶ بهمن ۱۴۰۳
    سوابق: (260 ديدگاه)

    ماشین بادوام و کم آزاریه فقط قیافه فاجعه ای داره نکته تلخش اینجاست که این ماشین ۲۰۱۹ طراحیش به روزتر و قابل تحمل تر شده الان بعد ۶ سال دارن به اسم ماشین جدید وارد بازار ایران میکنن

    موافقم 79
    مخالفم 5
    1. سهیل

      ۱۷ بهمن ۱۴۰۳
      سوابق: (250 ديدگاه)

      یه نکته مثبتی که داره قطعاتش حتی قطعات جانبیش فت و فراوون ریخته و شاید باورش سخت باشه که بعضی قطعاتش حتی از تارا ارزونتره.

      موافقم 32
      مخالفم 5
  3. سهیل

    ۱۶ بهمن ۱۴۰۳
    سوابق: (250 ديدگاه)

    فکر کنم الان دارندگان نسل قدیم به همون طراحی قدیمی افتخار کنن. ولی طراحی داخلیش بهتر شده.
    در کل خودروی فوق العاده نرم و بی آزاریه.
    فقط قدرت موتورش کمی پایین هست.
    ولی با توجه به قیمتش در مقابل هر خودروی ایرانکندرو و سایپا مثل جواهره. نمایندگیهای خوب و آدمی هم داره.

    موافقم 77
    مخالفم 6
    1. ۱۶ بهمن ۱۴۰۳
      سوابق: (5689 ديدگاه)

      بنظرم مدیران کرمان موتورهمون کاری که ایران خودرو کرد رو کنن
      تو هایما اس ۷ مدل ۲۰۱۷ جلوش یه جوری یکم بیریخت شد و شبیه سانگ یانگ نیواکتیون شد و زن لوکس بودن رو از دست داد اما طراحی داخلیش زیبا بهتر شد
      ولی ایران خودرو چیکار کرد؟
      سال ۱۴۰۰ طرح رینگ هایما s7 رو عوض کرد ولی طراحیش مال همون ۲۰۱۳ بود ولی طراحی داخلی ماشین رو طرح مدل ۲۰۱۷ گذاشت و یکم امکانات اضافی اضافه کرد
      همین کارو کرمان موتور می‌تونه کنه!
      طراحی داخلی جک s3 جدید رو بزاره تو s3 قدیمی
      بعد یکم آپشن به s3 قدیمی اضافه کنه و اسمش رو بزاره s3 پلاس و طرح رینگش هم عوض کنه
      می‌تونه در کنار همون s3 پلاس اون s3 جدید هم با قیمت یکم بالاتر تولید کنه ولی خریدار از s3 پلاس استقبال میکنه

      موافقم 16
      مخالفم 9
      1. سهیل

        ۱۶ بهمن ۱۴۰۳
        سوابق: (250 ديدگاه)

        موافقم. ولی این کار رو جک احتمالا اجازه نمیده. کل مهندسی ماشین بهم میریزه.

        موافقم 7
        مخالفم 1
  4. Ali

    ۱۶ بهمن ۱۴۰۳
    سوابق: (41 ديدگاه)

    یکی از زشت ترین ماشین هایی که دیدم

    موافقم 34
    مخالفم 38
  5. گاس فرینگ

    ۱۶ بهمن ۱۴۰۳
    سوابق: (640 ديدگاه)

    ایکس ۳۳ کراس به لحاظ طراحی صد هیچ از این جلوئه

    موافقم 27
    مخالفم 39
    1. فرشید

      ۱۶ بهمن ۱۴۰۳
      سوابق: (340 ديدگاه)

      من بین جک s3 و x33 cROSS مونده بودم. با اینکه این ماشین چهار سیلندر تنفس طبیعی بود ولی هیچ جوری نتونستم خودمو راضی به خریدش کنم بس که طراحیش ناهماهنگ و عجیب غریب بود. در نهایت همون X33 Cross رو خریدم

      موافقم 24
      مخالفم 46
      1. ۱۶ بهمن ۱۴۰۳
        سوابق: (5689 ديدگاه)

        مبارکت باشه ایشالا بهترش بخری

        موافقم 17
        مخالفم 2
        1. فرشید

          ۱۷ بهمن ۱۴۰۳
          سوابق: (340 ديدگاه)

          ممنونم دوست عزیز. ایشالا بهتراش قسمت خودتون باشه

          موافقم 7
          مخالفم 1
      2. سهیل

        ۱۶ بهمن ۱۴۰۳
        سوابق: (250 ديدگاه)

        واقعیتش وقتی ماشین رو میخری دیگه حس بدی بهش نداری و برعکس شیفتش میشی. مخصوصا اگر یک رینگ سایز بالاتر بندازی. ماشین به اون کوچیکیایی که از دور دیده میشه نیست. و به طور کلی از محصولات مدیران خودرو هم قیمت سرتره.
        بدی ایران این هست که نمیتونی بری نمایندگی و با ماشین دور بزنی. وگرنه میشد انتخاب بهتری داشت.

        موافقم 26
        مخالفم 2
        1. فرشید

          ۱۷ بهمن ۱۴۰۳
          سوابق: (340 ديدگاه)

          مدیران خودرو هم تحت مالکیت کرمان خودرو هست. همه ماشین هایی که توی کرمان تولید میشه با هر اسم و نشونی در حقیقت کرمان خودرو هستند.

          موافقم 9
          مخالفم 3
  6. فرشید

    ۱۶ بهمن ۱۴۰۳
    سوابق: (340 ديدگاه)

    مشکل غیر قابل تحمل این ماشین نما از بغل هست که تغییر نکرده

    موافقم 33
    مخالفم 8
  7. froG-driVer

    ۱۶ بهمن ۱۴۰۳
    سوابق: (1108 ديدگاه)

    افسردگی گرفتم…

    موافقم 19
    مخالفم 6
  8. Iman

    ۱۶ بهمن ۱۴۰۳
    سوابق: (174 ديدگاه)

    وجدان اگه به من داده بودن خیلی بهتر از این طراحی میکردم خودم ایکس ۲۲ پرو دارم و اولین ملاک برام ظاهر خودرو بود با اینکه از ایکس ۲ ماشین بهتریه اگه قیمتش ۲۰۰ تومن ارزونتر از ایکس ۲۲ بود بازم نمیخریدم

    موافقم 17
    مخالفم 22
  9. حسین

    ۱۶ بهمن ۱۴۰۳
    سوابق: (8 ديدگاه)

    زباله چینی…

    موافقم 9
    مخالفم 24
  10. اردشیر

    ۱۶ بهمن ۱۴۰۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    دمت گرم کرمان موتور در زشت سازی گوی سبقت را نه در ایران که در دنیا هم ربودی!! چرا این ماشین ها مثل ماشین های کشور لی لی پوت ها هستن!!؟؟؟

    موافقم 6
    مخالفم 13
  11. Fatima💜

    ۱۶ بهمن ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    مبارکتون باشه

    منم مقایسه کردم ولی جک اس ۳ خریدم

    چون ایکس ۳۳ خیلی پلاستیکی تر بود و سانروف کوچولو و در کل ضعیف تر بود نگرفتمش

    موافقم 41
    مخالفم 4
  12. سعید

    ۱۶ بهمن ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    تاحالا دودستگاه اس3 از کرمان موتور گرفتم که هر دو تا برسه با پارکینگ خونه نتونستم تحمل کنم و فروختم.نکته ی خوبش سواری نرمشه ولی گیربکس واقعا افتضاح و حوصله سر بره .ماشین گاز می‌خورد ولی راه نمی رفت. روانی میکنه آدمو. الانم که جدیدش با همون فنی داره تولید میشه متاسفانه.ولی شنیدم درکل ماشین بی آزاریه.

    موافقم 5
    مخالفم 16
    1. ۱۶ بهمن ۱۴۰۳
      سوابق: (5689 ديدگاه)

      مبارکت باشه هایما بگیر عالیه

      موافقم 4
      مخالفم 8
    2. امیر

      ۱۸ بهمن ۱۴۰۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      والا من دارم.. راه نمیره ؟؟ کی میگه راه نمیره ؟؟
      اسمشو گذاشتم پاندای کنگ فو کار .. شاید در ظاهر لش باشه ولی خیلی تیزه

  13. مهرداد

    ۱۶ بهمن ۱۴۰۳
    سوابق: (11 ديدگاه)

    چرا نمیفهمن هیکل و استایل این ماشین زشته؟؟
    حالا هر روز چهره جدید بسازن.مثل یک انسان بد هیکل که آرایشش کنی

    موافقم 6
    مخالفم 5
  14. حجت‌اله براهنی

    ۱۷ بهمن ۱۴۰۳
    سوابق: (100 ديدگاه)

    مشکل این ماشین تناسبات هست! با فیس لیفت هم متاسفانه بدتر شده. انقدر این ماشین نامتناسبه که تو نمای جانبی شبیه جاروبرقی‌های بوش به‌نظر میاد. قسمت فاجعه بارش هم اینه که کرمان خودرو انگار روش سرمایه‌گذاری کرده و تا سال‌ها باید این توهین مجسم به خودروسازی رو تو خیابون‌ها ببینیم.

    موافقم 4
    مخالفم 7
    1. علی

      ۲۰ بهمن ۱۴۰۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      من s3 دارم ۶ ساله استفاده میکنم یه ذره ایرادی در این ماشین ندیدم شتابش هم قابل قبول و خوبه به نظرم بهترین ماشین تو این رنج قیمته و قابل مقایسه با ام وی ام ها نیست.

  15. Reza

    ۱۷ بهمن ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    برای من کم استحلاکی و بی آزار بودن این ماشین و خدمات پس از فروشش مهمه.منکر طراحی بد سلیقش نیستم.ولی ب مراتب از محصولات ایرانخودرو و سایپا خیلی بهتره.در مورد موتور ضعیف هم باید بگم بنز و تویوتا هم داشته باشی داخل جاده های ایران بیشتر از ۱۲۰ کیلومتر نمیتونی بری

    موافقم 23
  16. وحید

    ۲۰ بهمن ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من سال این اس۳ دارم و چاقعا با هیچ چیز عوضش نمیکنم،چون ۲تا انفاق برام افتاد که ایمان آوردم بهش،یکیش اینکه با ۱۶۰تا سرعت زدم به خندق یطرف ماشین بلند شد زدم رو ترمز،ترمزها اتوماتیک ماشین جمع کردن بدون اینکه سر بخورم یا چیزی بشکنه هیچ آسیب و اتفاقی نیافتاد خدارو شکر.جالبیش اینه که ماشین همزمان خودش گاز هم میداد که لیز نخوره.دومیش جاده یخ زده تو سربالایی،اصلا فکر نمیکردم بتونه بالا بره،واقعا بهش ایمان آوردم.لحظه احساس کنه داره سر میخوره خودش ترمز و گاز دست میگیره،دوستانی که اس۳ دارن امتحان کنن.

  17. شهروز

    ۲۰ بهمن ۱۴۰۳
    سوابق: (6 ديدگاه)

    امروز خریدیم فردا جدی‌تر آمد
    تکلیف قطعه قدیمی چیست
    موتورها که یکی هست قطعه ها شون
    ولی سپر ها و چراغ ها وووو
    تکلیف این فیس چینی چیست آیا مدیران
    تکلیفی را مشخص کردند در جمع بندی خودرو های
    فیس چینی بعد از پنج سال کاپوت مثلا x33 یا S3 یا
    فیس های مختلف چنان جنگی در راه این فیس ها و ملت شود که بیا و ببین مدیران محترم

  18. ارمین

    ۲۲ بهمن ۱۴۰۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    نسبت به ماشینای ایرانی خیلی بهتر نرمتر و سواری اش راحتره پاید و ال نود و امثال اینا بهتره ماشینی که سوار نشدید نظر ندید

  19. عباس

    ۲۲ بهمن ۱۴۰۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    نسبت به ماشینای ایرانی خیلی بهتر نرمتر و سواری اش راحتره پاید و ال نود و امثال اینا بهتره ماشینی که سوار نشدید نظر ندید

  20. امیر باوفا

    ۲۴ بهمن ۱۴۰۳
    سوابق: (4 ديدگاه)

    باسلام و عرض شب بخیر
    من خودرو جک s3,را از سال 97خربدم واقعا از لحاظ کیفیت و فنی در حد خوب هست و مسافرت به بندر عباس و شمال را بارها امتحان کردم خیلی از خودروهای هم رده خود سرتره
    ظاهر خودرو بسته به سلیقه شخصی است و دوستانی که نظر منفی میدهند یا اصلا سوار این خودرو نشدند و یا از هر خودرو چینی که بحث میشود ناخداگاه حس تعصب دست میدهد و با خودروهای غیر هم رده مقایسه و اظهار نظر میفرمایند

  21. محمد

    ۲۴ بهمن ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به نظر من درسته که زیاد زیبا نیست و ضعف طراحی داره هنوز اما واقعیت این است که شما وقتی ماشین می‌خرید اول باید به ایمنی و فنی توجه کنید که محصولات جک از نظر ایمنی و کیفیت ورق بدنه و وزن خودرو و دوام موتور و گریبکس از محصولات رقیب خود مثل x33 سر تر هست همچنین یه موتور تنفس طبیعی با قدرت مناسب داره در مورد گیربکس هم که تو این رنج همه CVT هستند پس بحثی نیست اگر هم اهل سرعت و شتاب هستید که محصول بعدی یعنی x5 یا s5 new هست
    در کل از رقبا به نظر من ارزش خرید بالاتری داره هم فنی هم کیفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا