جک - jacچشم اندازکرمان موتور KMC

جک KMC X8 مشخصات و قیمت شاسی بلند جدید کرمان موتور

کرمان موتور برای مونتاژ یک شاسی‌بلند جدید از سری X8 جک آماده می‌شود تا محصولی قابل مقایسه با تیگو ۸ داشته باشد.

خودروسازی جک  (JAC) با نام کامل JAC Motors سال ۱۹۶۴ شکل گرفت. این برند، حدود ۱۵ سال سابقه‌ی مفید در ساخت خودروهای خانوادگی دارد و پیش‌تر بر تولید کامیون‌های سایز متوسط تجاری متمرکز بوده است. تنوع سبد محصولات جک، قابل تأمل است و انواع سدان، کراس‌اور، وانت پیکاپ دو دیفرانسیل و ون با پیشرانه‌های برق و بنزین را شامل می‌شود. تیراژ تولید جک حدود ۶۰۰ هزار دستگاه در سال است و عمده‌ی محصولات آن، در بازار داخل چین، روسیه و امریکای جنوبی فروخته می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

طی سال‌های اخیر کرمان موتور با مونتاژ جک S5  عرضه‌کننده یکی از خودروهای چینی پرفروش‌ بازار ایران بوده است. حالا با پیشرفت شرکت JAC چین در صنعت خودروسازی، مدل‌های جدید هم به سبد کرمان موتور اضافه خواهند شد. زمستان سال ۱۴۰۰ مونتاژ X7 به عنوان کراس‌اور بزرگ‌تر نسبت به S5 و X5 به مراحل نهایی رسید اما ادامه نداشت. در شرایطی که تیگو ۸ تنها شاسی‌بلند چینی است که با تعداد بالا و قیمت بیش از ۲/۵ میلیارد تومان عرضه می‌شود؛ مونتاژ جک KMC X8 توسط کرمان موتور جالب خواهد بود.

Lançamento do JAC Sehol X8 2023

نسخه‎‌ی وارد شده به ایران، سال ۲۰۲۲ طراحی شده و تجهیزات فنی و پلتفرم مشترک با X7 قدیمی دارد. فاصله محوری ۲/۸ متر و طول بدنه‌ی ۴/۸ میتر، باعث می‌شوند این خودرو به صورت سه ردیف صندلی نیز قابل سفارش باشد. جک X8 در روسیه با برند موسوکوویچ (Moskvitch) مونتاژ می‌شود. برخلاف تیگو ۸ و  تیگو ۷ پلاس، جک X8 فقط با یک پیشرانه، گیربکس CVT و سیستم تک دیفرانسیل محرک جلو در کشورهای مختلف وجود دارد.

طراحی ظاهری و نمای بیرونی جک KMC X8 کرمان موتور

هرچند که X8 نسبت به خودروهای قدیمی ساخت چین مثل جک S5 و تیگو ۵ زیباتر به نظر می‌رسد؛ اما طراحی نزدیک به کلاس جهانی ندارد. اجزای مهم مثل چراغ و جلوپنجره، هماهنگ نیستند و ادوات پلاستیکی به وضوح دیده می‌شوند.

در نمای روبرو، چراغ‌های باریک برای روشنایی روز هستند و داخل سپر، هالوژن‌های اصلی نصب شده‌اند. تقریبا تمام فضای سپر و چهره‌ی جک X8 با جلوپنجره احاطه شده و طراح تلاش کرده است از خطوط کروم برای القای حس لوکس با کمترین هزینه استفاده کند. بخش پایین سپر، حالت آرواره‌ای دارد و فرم تهاجمی X8 را افزایش می‌دهد.

در نمای جانبی، شباهت بسیار زیاد X7 و X8 مشخص است. باوجود ادوات پلاستیکی در گلگیرها و رکاب و قاب پنجره، می‌توان جک X8 را از این زاویه، جذاب توصیف کرد. خطوط حجم‌دهنده در امتداد چراغ جلو تا عقب، ظرافت مورد نیاز را فراهم می‌کنند و رینگ‌های ۱۹ اینچ، زیبا به نظر می‌رسند. ستون انتهای بدنه، فرم سقف با ریل باربند و آینه بغل‌های راهنمادار، نکات مثبت برای جک X8 هستند.

jac x8 kmc

از دید پشت خودرو، سپر بزرگ با انبوهی از پلاستیک، توی ذوق می‌زند. چراغ پیوسته با حالت بوم‌رنگی در طرفین که ترکیب مستطیل و مثلث دارد هم جالب به نظر نمی‌رسد. اسپویلر عقب، آنتن کوسه‌ای و ‌حجم‌دهی مناسب درپوش صندوق، موارد قابل قبول از نمای عقب جک X8 هستند.

برای مخاطب ایرانی که محروم از خودروهای مدرن، حتی مدل‌های درجه یک ساخت چین است، طراحی جک X8 رضایت نسبی فراهم می‌کند و عامه‌پسند محسوب می‌شود. این محصول با طول ۴,۸۱۵  و عرض ۱,۸۷۰  و ارتفاع ۱,۷۵۸  و فاصله محوری ۲,۸۳۰  میلی‌متر تولید شده و کاملا بزرگ‌تر فونیکس تیگو ۸ مدیران خودرو است.

طراحی داخلی و نمای کابین جک KMC X8 کرمان موتور

جاسازی نمایشگرهای بزرگ داخل داشبورد، X8 را مدرن جلوه می‌دهد و ترکیب کلی اجزای مختلف، ناپخته دیده می‌‌شوند. طراحی فرمان و تودری‌ها نیز، قدیمی به نظر می‌رسند.

بخش بزرگی از داشبورد و کنسول میانی از چرم باکیفیت تشکیل شده و حس بسیار خوبی به سرنشینان ردیف جلو می‌دهد. جالیوانی‌ها، کلیدگردان جای‌گزین دسته‌دنده، خروجی تهویه مطبوع و چیدمان کلیدها، جذاب هستند. نمایشگرهای سیستم سرگرمی و پنل پشت فرمان، هرکدام ۱۲/۳ اینچ هستند.

سطح بالای داشبورد از پلاستیک سخت است و این مواد داخل تودری هم دیده می‌شوند. طراحی صندلی‌ها بسیار خوب است و راحتی مناسب دارد. جک X8 در مدل دو ردیف صندلی، فضای مورد نیاز ۴ سرنشین بلندقد برای سفرهای طولانی‌مدت فراهم می‌کند ضمن اینکه ۴۱۸ لیتر فضای صندوق نیز قابل استفاده است. طبیعتا در حالت سه ریفه با ۷ سرنشین، حمل بار مشکل‌ساز خواهد شد و نیاز به باربند وجود دارد.

پیشرانه و تجهیزات فنی جک KMC X8 کرمان موتور

عجیب‌ترین نکته برای X8 به عنوان شاسی‌بلند بزرگ‌تر از تیگو ۸، موتور ۱/۵ لیتری توربو است. محصول جک، ۱۸۴ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد. این خودرو با گیربکس CVT عرضه شده و سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر برساعت ۱۲ ثانیه دارد. نهایت سرعت جک KMC X8 کرمان موتور ۱۶۰ کیلومتر برساعت است. این خودرو با وزن ۱۶۵۰ کیلوگرم، میانگین مصرف سوخت ۱۰ لیتر در صد کیلومتر دارد.

در روسیه، نسخه‌ی مجهز به گیربکس اتوماتیک ۷ سرعته دبل کلاچ نیز عرضه شده؛ اما جک KMC X8 دو دیفرانسیل یا هیبرید تاکنون تولید نشده است. صندلی جلو برقی همراه گرم‌کن، کروزکنترل، سانروف پانورامیک، حسگر برخورد از جلو و عقب، امکانات استاندارد این خودرو هستند.

قیمت جک KMC X8 در چین و پیش‌بینی برای نسخه‌ی کرمان موتور

مدل دنده دستی با آستانه قیمت ۱۴ هزار دلار عرضه شده است. نمونه‌های مجهز به امکانات بیشتر، نزدیک به ۱۸ هزار دلار قیمت دارند. با این شرایط، می‌توان انتظار داشت خودروی مونتاژ کرمان موتور به نام KMC X8 برای مصرف‌کننده ایرانی حدود ۱/۸ تا ۲ میلیارد تومان هزینه خرید داشته باشد.

پیشرانه و تجهیزات فنی جک KMC X8 کرمان موتور ناامیدکننده به نظر می‌رسند؛ اما قیمت این محصول جالب توجه است. در بازار ایران با بودجه‌ی ۱/۵ میلیارد تومان، چری X55 مدیران خودرو وجود دارد که توانایی فنی قابل قبول ارایه می‌کند؛ ولی بزرگ و جادار نیست. فونیکس FX و تیگو ۷ پرو هم در کلاس قیمتی ۲ میلیارد تومان هستند. این شرایط، پرداخت پول برای خودروی پهن‌پیکری مثل جک KMC X8 را  منطقی جلوه می‌دهد.

 

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۹۸ رای

مطالب مشابه

‫۳۹ دیدگاه‌ها

  1. amirmohammadja79

    ۱۹ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (107 ديدگاه)

    بشدت زشته
    ناراحتم برای خودمون که مجبوریم همچین چیزایی سوار بشیم یا حتی تو خیابون ببینیم همچین ماشینی رو

    موافقم 124
    مخالفم 35
    1. Sara

      ۱۹ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (72 ديدگاه)

      بالای یک میلیارد باشه کلا کنسله

      موافقم 78
      مخالفم 32
      1. morteza

        ۱۹ آبان ۱۴۰۳
        سوابق: (286 ديدگاه)

        وقتی نیومده ۲ تومنه.بیاد بالای ۲۵۰۰ هه

        موافقم 62
        مخالفم 12
      2. Avan

        ۱۹ آبان ۱۴۰۳
        سوابق: (419 ديدگاه)

        پژو ۲۰۷ بالای یک میلیارد قیمت می خوره یک چیزی بگو که شوخی نباشد. کلا تولیدات جک یک کمی طراحی عجیب دارند که من خوشم نمیاد ‌.

        موافقم 38
        مخالفم 18
      3. Sara

        ۲۰ آبان ۱۴۰۳
        سوابق: (72 ديدگاه)

        شما برو بخر
        10 میلیاردم دادن بخر
        من جای این میرم یه تویتا سری 70 پیدا میکنم اوورهال میکنم و لذت میبرم
        شما با یک میلیارد برو 207 بخر

        موافقم 28
        مخالفم 29
        1. سهیل

          ۲۰ آبان ۱۴۰۳
          سوابق: (116 ديدگاه)

          شما هم که پولت به پراید هم نمیرسه برو دوچذخه سواری کن. کی گفته بیای پدال نظر بدی؟

          موافقم 17
          مخالفم 9
        2. Ali

          ۲۰ آبان ۱۴۰۳
          سوابق: (65 ديدگاه)

          خانم یه چیزی بگو منطقی باشه دقیقا چطور میخوای با یه میلیارد سری ۷۰ بگیری؟اگر هم با یک میلیارد بهت سری ۷۰ یه لاشه مونده ازش دیگه هرچقدر هم اورهالش کنید دیگه ماشین جدید نمیشه منظورم این نیست ۲۰۷ خوبه برو ۲۰۷ بخر ولی خواهشا با این طرز فکر سعی نکنید خودتونو متمایز نسبت به بقیه نشون بدید…
          یه حرفی میزنید ولی مطمئنم وقتی بحث خرید میشه همتون میرید صفر کیلومتر میخرید.
          خواهشا این طرز فکر رو هم عوض کنید یعنی حاظری با ۱ میلیارد تویوتا سری ۷۰ ۴۰ سال پیش رو بخری؟

          موافقم 25
          مخالفم 2
        3. شاهین

          ۲۰ آبان ۱۴۰۳
          سوابق: (4 ديدگاه)

          اون تویوتا یک روزی سلطان بود دیگه سلطان نیست ش و اگر گیرد آمد که میاد
          صاحب اول تا آخرش خودت هستی که می‌بایست
          تا آخر عمرت تویی تعمیرگاه های مختلف
          دنبال یدکی استوک باشی
          سرکار خانم سارا

          موافقم 12
          مخالفم 1
    2. Boss 429

      ۱۹ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (44 ديدگاه)

      عمو پدال یه آمار دستت هست بدی چند مدل چینی به این صورت در کشور وجود داره ؟
      چری – جک – دانگ فنگ – بایک – سایک – جوینت ونچر ها – اروپایی ساخت چین و …
      فکر کنم ۵۰ مدل شده باشه

      موافقم 23
      مخالفم 2
    3. Boss 429

      ۱۹ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (44 ديدگاه)

      تنها چیز باکیفیتی که این ماشین داره همین عکساشه که پدال گذاشته

      موافقم 38
      مخالفم 10
    4. نادر

      ۲۰ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      سلام خیلی ببخشید شما بگین کادیلاک،بنز،اودی فانتوم.اسم چنین که میاد خود به خود حالت تهوع میگیرم .و جنس چینی هر طوری باشه داد میزنه که چینیم و بد فرم و بی کیفیت.حرف دلمو گفتم.

      موافقم 7
      مخالفم 9
    5. شاهین

      ۲۰ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (4 ديدگاه)

      واییییی دوست عزیز چرا متاسف هستید

      متاسف نیستید که یک پرایدی که در فعلا خیابان می‌بینید مثلا پرایدی که از صفردتا صد آن چینی هست را متاسف نیستی یا پژو یا سمند و یا هر نوع ماشینی که در ترافیک این شهر می‌بینید حداقل ۹۹ درصد چینی هستند
      بعد یک کراس آور شاسی که همه در خیابان می‌بینید
      و چپ‌چپ نگاه می‌کنند و لذت می‌برند
      را متاسف هستید
      واقعا که خنده دار هست
      دنیا سوار چین هستند
      دنیا شده چین .
      در تمام موارد ومطمئن باشید که چین امروز شد
      زاپن دیروز و در سراع وقت باز هم مطمئن باشید
      که چین امروز می‌شود آلمان دیروز مطمئن باشید
      طول نمی‌کشد
      اینجور که این پیش رفت می‌کند
      تا ده سال آینده
      چین می‌شود بنز امروز می‌شود مطمئن باشید

      موافقم 15
      مخالفم 4
  2. پیام

    ۱۹ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (6 ديدگاه)

    همین الان یه خبر پشم ریزون خوندم که فراری قراره از سری محصولات ایکوناش جانشین مدرن F40 افسانه ای را به تعداد خیلی محدود عرضه کنه

    موافقم 12
    مخالفم 3
  3. Mr. gt c

    ۱۹ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (426 ديدگاه)

    از چینی بدم میاد بدم میاد بدم میاد
    ولی توی چینی ها اگر از سر اجبار بخوام انتخاب کنم با توجه به مشخصات انتخاب تو هر سگمنت میشه( اریزو ۶ جی تی ) ( فونیکس اف ایکس ) ( کی ام سی تی ۹ ) چیزای دیگ هم هست مثل تیگو ۸ پرو مکس و … ک بازار خوبی هم دارن ولی من انتخابم از سر ناچاری همونای داخل پرانتز هست

    موافقم 29
    مخالفم 21
    1. morteza

      ۱۹ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (286 ديدگاه)

      تو چینی ها تنها خودرویی که بنظرم هارمونی داره تیگو ۸ هه.بقیه دوزار.

      موافقم 18
      مخالفم 19
      1. سلمان خان

        ۱۹ آبان ۱۴۰۳
        سوابق: (251 ديدگاه)

        موافقم تیگو ۸ ماشین خوبیه

        موافقم 12
        مخالفم 10
      2. رضا

        ۲۰ آبان ۱۴۰۳
        سوابق: (1 ديدگاه)

        سلام فقط دیدیدی سوار نشدی کی ام سی جی ۷ ندیدم رودست شتو ماشین چینی نیست لامصب

        موافقم 9
        مخالفم 9
      3. ۲۰ آبان ۱۴۰۳
        سوابق: (4894 ديدگاه)

        ۷ x سوار نشدی پس؟!

    2. محسن

      ۱۹ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      سلام منم باشما هم سلیقه وهم عقیده هستم واقعا اینایی که گفتین تو ماشینهای چینی فوق‌العاده هستن

      موافقم 5
      مخالفم 3
    3. شاهین

      ۲۰ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (4 ديدگاه)

      مسخره
      این که شد کلا چین
      تو برو همان آفتابه و لگن خودت را سوار شووو
      مگه چین به غیر از هم اون هایی را که دخل پرانتز زدی چی داره دیگه
      البته پول یه پراید هم نداری که سوار شوی
      و اینجا میایی پرانتز بازی میکونی اون هم با اکراه
      اییی خدا لطفا لطفا بهم صبر بده صبر
      ولی تو بخشنده و مهربان هستی
      آهسته آهسته پیوسته صبر می‌دهی خدایا

  4. کاربر

    ۱۹ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (153 ديدگاه)

    به هیچ وجه نمیارزه نسبت به تیگو ۸.کم کمش باید یه موتور ۱.۶ لیتری روش بود ترکیب سی وی تی و ۱.۵ روی این جواب نیست با توجه به وزنش شتاب و کشش نسبت به همرده هاش ضعیف تره.به نظرم x5 بهتره از لحاظ شتاب و کشش تازه جمع و جور ترم هست.باز بستگی به ملاک های خریدار هم داره حالا شاید یکی یه ماشین جادار تر بخواد.من باشم یا x5 میگیرم جاش یا تیگو ۷ پرو یا پولم رسید تیگو ۸ پرو مکس.

    موافقم 21
    مخالفم 2
  5. boost10

    ۱۹ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (170 ديدگاه)

    ماشین های چینی
    میهمان چند سال اونم با مخارج بالا

    موافقم 17
    مخالفم 13
    1. سهیل

      ۲۰ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (116 ديدگاه)

      کرمان موتور خرجش از کره ای کمتره. آزمایش هم که شده یکبار تو این نمایشگاه ها سوار چینی شو. جای دیگه که نمیتونی.

      موافقم 11
      مخالفم 2
  6. Benz gle

    ۱۹ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    یعنی نه کیفیت
    نه زیبایی
    نه کابین عالی
    نه مشخصات فنی عالی
    و نه قیمت منصفانه
    هیچی نداره فقط یه چیزی اومده درست کرده تازه با مخارج بالا بندازه به مشتری

    موافقم 17
    مخالفم 13
  7. یداله

    ۱۹ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    آخه موتور ۱۵۰۰ سیسی برای ۱۶۰۰ کیلوگرم وزن، صفرتاصد ۱۲، مصرف ۱۰ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر و….
    اونم با این قیمت🤔🤔🤔
    چی میخواین به مردم ایران بندازین؟؟؟!!!!!!!

    موافقم 32
    مخالفم 4
    1. شاهین

      ۲۰ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (4 ديدگاه)

      اون 1/5 لیتری را که عرض می‌کنند متور روز با فناوری جدید هستش نه اون ۱۵۰۰ سی سی که تو ذهن شما هست نیست اقاه جون
      درضمن توربوشارژ هست ش

      موافقم 2
      مخالفم 5
  8. محسن

    ۱۹ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (165 ديدگاه)

    جلوپنجرش افتضاحه

    موافقم 15
    مخالفم 6
    1. بی بی

      ۲۰ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      جلو پنجره ش، لونه مرغه!!!

      موافقم 4
      مخالفم 1
  9. محمد

    ۱۹ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به نظرم خوبه و خیلی نباید سخت گرفت، الان مردم واقعاً ندارن ۵ میلیارد به بالا ماشین اروپایی و . . . سوار شن

    موافقم 7
    مخالفم 3
  10. کارشناس

    ۱۹ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    گیربکس CVT شتاب 12 برای ماشین 2.5میلیاردی، افتضاحه ، بنظرم فهمیدن هرچی تولید کنند یه خودرو ساز ایرانی خریداری می کند.

    موافقم 12
    مخالفم 2
  11. محمد رضا امیری فرد

    ۲۰ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام
    دو سال جک اس ۵ داشتم خیلی راضی بودم
    ۸ ماهه کی ام سی ایکس ۵ دارم بسیار راضی هستم.موتور ۱۵۰۰ سی سی و با شتاب فوق العاده عالی.نسبت به تولیدات مدیران خودرو و غیره نرمتر و با عرضه تره.
    محصول جدید ایکس ۸ نباید ماشین بدی باشه ولی قیمتش هم نباید از ۱۷۰۰ بالاتر باشه.
    در کل ماشینای چینی سلیقه ای هستن هر کس یه چیدمانی رو میپسنده.
    و کلا به نظر من از لحاظ قیمتی بهتر از ماشینای ایرانی هست.
    اسم ماشین چینی بد در رفته ولی روی هم رفته محصول کرمان موتور تا الان خوب بوده.

    موافقم 26
    مخالفم 2
    1. Ali

      ۲۱ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      والله من هم چند ساله جک اس ۵ دارم. واقعا عالیه. البته نسبت به قیمتش

  12. نسیم

    ۲۰ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    باسلام
    اتفاقا ماشین های چینی شرف دارن به ۲۰۷ و ماشین های ایرانی
    آفا و خانمی که میگن ماشین چینی نه ،کی از شما نظرخواست شما نخر ولی به سلیقه ی دیگران احترام بزارین.ماشین چینی از هرمدلی که بگی عالی هستند👌

    موافقم 16
    مخالفم 8
  13. mickeyy

    ۲۰ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (54 ديدگاه)

    دوستان گفتن زشت هست منم تا حدودی قبول دارم ولی بازم هرچی هست از kmc x5 و فونیکس fx و ریرا و کراس اور های فردا موتور و SWM و… بهتره

    موافقم 8
    مخالفم 7
  14. سهیل

    ۲۰ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (116 ديدگاه)

    کاش میشد ماشین این دوستانی که نظر میدن رو هم دید. اکثر پراید هم ندارن. حتی فامیلشون هم ماشین چینی نداره. من ۷ ساله جک دارم و تو این مدت کوچکترین مشکلی نداشته. بخدا سانتافه فامیل مشکل پیدا کرده (پمپ روغن) که مشکل شایعش هست ولی جک نه. این مدل هم باتوجه به قیمت، کیفیت بالاتر جک نسبت به سایر چینی ها و خدنات پس از فروش ارزش خرید بیشتری نسبت به تیگو داره.

    موافقم 13
    مخالفم 4
  15. شهاب مرادی

    ۲۰ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (5 ديدگاه)

    من خودم جک کی ام سی ایکس ۵ دارم معرکه اس معرکه از لحاظ سرعت وشتاب ونرمی و کیفیت جنس صندلی و داشبورد خیلی خیلی راضیم دوستان ایرانی نو میخری از کارخانه میاری بیرون یا دنده اش یکسره میشه ویا کولر وبخاریش کار نمیکنه وهزار ایراد دیگر که در این وقت نمی گنجد که یکی یکی بگم اما چینی ها فقط توی ایران اسمشون بد در رفته من تا حالا ندیدیم که محصولات جک جایی گیر کرده باشند ویا جلوی تعمیرگاه ویا …باشند الحمدالله خوبن مگر قراره شریک عمرمون بشن ۱۰ سال برامون کار کنن بدون عیب وایراد بسه دیگه بعد دوباره عوض میکنی یک نوع دیگه والسلام نامه تمام

  16. بهرام

    ۲۱ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    درود بر همه دوستان حاضر. با مشکلات موجود در ارتباط با خودرو در ایران در حال حاضر هیچ گزینه‌ای مناسب تر از ماشینهای چینی برای قشر متوسط نیست. چون چین در حال حاضر تقریبا داره به تمام دنیا نظر تجاری جای اکثر کشورها رو می گیره. شده کارخانه دنیا. بهترین شرکت هم فعلا در ایران کرمان موتور هست هم ماشینهای خوب بوده و سرویس دهی خوبی دارد

    موافقم 1
    مخالفم 1
  17. ساسان

    ۲۲ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بنده حدود ده ماهه چانگان cs35 پلاس دارم و به شدت راضی هستم، بسیار نرم و بیصدا ، شتاب خوب، کیفیت رنگ و چرم و متریال عالی، فقط بنزین معمولی زدم چون اصلا بنزین سوپر وجود نداره ولی با بنزین معمولی بدون مشکل کار می‌کنه
    واقعا از روزی که چانگان سوار شدم نظرم نسبت به ماشینهای چینی عوض شد

  18. امیر

    ۲۲ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    متاسفانه کرمان موتور به وعده اش عمل نمی کنه و ماشیناش به شدت تاخیر داره و هر کجا پیگیری می کنه حرفاشون ضد و نقیضه؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا