کیامسی ایگل، نام اولین خودروی بومی سازی شده شرکت کرمان موتور است. سدان جدید کرمان موتور که توسط کارشناسان این شرکت و با همکاری گسترده قطعهسازان مطرح کشور، به بازار عرضه میشود.
برای طراحی و تولید این خودرو از پلتفرم PS1، اولین پلتفرم اختصاصی شرکت کرمان موتور، استفاده شده است و با تغییرات و بهروزرسانیهای انجام شده، یک سدان متوسط و اقتصادی محسوب میشود.
کیامسی ایگل در بخشهای قوای محرکه، سیستم انتقال قدرت، کنترل و تعلیق، برق رسانی، تجهیزات داخلی و خارجی و قطعات بدنه از تولیدات صنعت ملی قطعهسازی کشور بهره میبرد.
نسخه برقی KMC EAGLE مراحل توسعه را پشت سر گذاشته و تا پایان سال تجاری سازی نهایی آن در دستور کار قرار خواهد گرفت و طراحی و توسعه نسخه هیبریدی این خودرو نیز از برنامههای کرمان موتور خواهد بود.
رهگذر
۷ آبان ۱۴۰۳مشکل صنعت خودرو در زمینه قطعه سازی.وجود صدها و هزاران شرکت قطعه ساز که برای خودروساز قطعه تولید میکنن.که متاسفانه هرکدوم کیفیت و کمیت به شدت متفاوتی ارائه میکنن.وعدم توانایی خودروساز در مدیریت این تعداد قطعه سازی ک باهاش همکاری میکنن(مثلا ممکنه یه خودروساز با 30 شرکت قطعه ساز مختلف در حال همکاری باشه) نداشتن کنترل کیفی و نظارت یکپارچه باعث ایجاد معضل و مشکل شده
مهراد
۷ آبان ۱۴۰۳باید مستقیماً نامه بزنی به شی جی پینگ یا جناب مائو ز دونگه
حجت اله براهنی
۷ آبان ۱۴۰۳کرمان موتور حتی به خودش زحمت نداده تغییرات مفیدی توی j4 ایجاد کنه و به اسم ماشین خودش به مردم قالب کنه! این ماشین مثل برابر دوقلو همسانش از همین اول شکست خورده است
جرمی کلارکسون
۷ آبان ۱۴۰۳یا حضرت جلو پنجره
مثل نوک عقاب دادنش پایین
bayerischemotorenwerkeag
۷ آبان ۱۴۰۳کسی بعش گفته خیلی زشته؟
اگه نگفته من میگم
سهیل
۷ آبان ۱۴۰۳جلوش یه جوریه انگار مسئول تست کیفیت نهایی باهاش تصادف کرده همونطوری دادن بیرون.
Avan
۷ آبان ۱۴۰۳من یک ساینا اس دارم، یکی زد چراغ عقبش جزئی شکسته. اول اینکه خیلی از قطعه فروش ها هنوز هم چراغ عقبش را ندارند دوم این که اونی هم که دارد قیمتش 1/500هست.حالا حساب کنید پیدا کردن یک قطعه یدکی برای همچین ماشین دو رگه چینی ایرانی چه مصیبتی خواهد بود.
همایون
۷ آبان ۱۴۰۳میتونستن مثل تویوتا این طراحی جلو رو زیبا دربیارن ولی گند زدن
omqali
۷ آبان ۱۴۰۳ولی من دارم جک جی فور میبینم.