کرمان موتور KMC

فروش نقدی و اقساطی کی ام سی جی 7 محصول جدید کرمان موتور با قیمت قطعی – شهریور 1401

شرکت کرمان موتور اولین شرایط فروش کی ام سی جی ۷ را با قیمت قطعی اعلام کرد. متقاضیان می‌توانند این خودرو را به صورت نقدی و اقساطی خریداری نمایند.

کرمان موتور در این بخشنامه قیمت رسمی کی ام سی جی ۷ را یک میلیارد و ۲۶۵ میلیون تومان اعلام کرده است. در صورت خرید نقدی قیمت خودرو با تخفیف ۶۵ میلیون تومانی، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان لحاظ می‌شود. همچنین امکان خرید این سدان اسپرت با اقساط ۱۸ و ۳۰ ماه نیز فراهم می‌باشد. این طرح فروش از روز چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت، امکان ثبت نام متقاضیان وجود دارد.

کی ام سی J7 درواقع نمونه ری برند شده از sehol a5 plus بشمار می‌رود. این خودرو محصول شراکت جی‌ای سی و فولکس‌واگن آلمان بوده و فیس‌لیفت جک جی سون محسوب می‌شود. این فیس‌لیفت باعث شده تا sehol a5 plus نسبت به جک جی سون خودرویی اسپرت تر و زیباتر به نظر برسد. بااینکه در بازار خاورمیانه این خودرو تنها با همان ظاهر قدیمی عرضه می‌شود اما در تصمیمی قابل‌تقدیر از سوی کرمان موتور، چهره فیس‌لیفت شده به‌جای نمونه اصلی برای بازار ایران در نظر گرفته شده است.

مشخصات فنی کی ام سی J7

کرمان موتور J7 در کلاس ابعادی C بزرگ و کلاس بدنه سدان فست‌بک دسته‌بندی می‌شود. طول، عرض و ارتفاع این خودرو به ترتیب ۴۷۸۰-۱۸۲۰-۱۴۹۲ میلی‌متر بوده و نسبت به هیوندای النترا ۲۰۱۸ خودروی بزرگ‌تری است. همچنین فاصله محوری ۲۷۷۰ میلی‌متری J7، باعث شده تا این خودرو بیشترین فضای پا را در مقایسه با رقبای خود یعنی آریزو ۶ پرو، مزدا ۳، سراتو سایپا و النترا کرمان موتور داشته باشد.

این سدان اسپرت مجهز به یک پیشرانه توربو GDI با حجم ۱۵۰۰ سی‌سی است که ۱۷۲ اسب بخار قدرت و ۲۸۰ نیوتون متر گشتاور را در دور موتور ۱۸۰۰ ارائه می‌دهد. این قدرت از طریق جعبه‌دنده شش سرعته دوکلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. طبق اعلام سازنده، حداکثر سرعت این خودرو ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت بوده و قادر است سرعت صفر تا صد کیلومتر را در حدود ۸ ثانیه طی کند. موتور J7 به استاندارد آلایندگی یورو ۵ مجهز است؛ همچنین وزن خودرو ۱۴۸۵ کیلوگرم و حجم باک آن ۵۵ لیتر می‌باشد.

کی ام سی J7

مشخصات ایمنی KMC J7

در بحث سیستم تعلیق، در جلوی خودرو از فنربندی مک فرسون و در تعلیق عقب از سیستم مولتی لینک استفاده شده است. این خودرو در هر چهار چرخ مجهز به ترمز دیسکی بوده و سیستم ترمز آن مجهز به سامانه‌هایی نظیر: کنترل ایستایی در سربالایی (HAC)، کنترل پایداری الکترونیکی (ESC)، ترمز کمکی هیدرولیکی (HBA)، ترمز اضطراری (BOS) و سیستم کنترل کشش (TCS) است.

از دیگر امکانات ایمنی این خودرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ۶ کیسه هوای ده نقطه‌ای (جلو، جانبی، پرده‌ای)
  • ترمز پارک برقی EPB
  • سنسور پارک عقب
  • سنسور باران
  • دوربین ۳۶۰ درجه

تجهیزات و امکانات رفاهی کی ام سی J7

کی ام سی J7 در بحث امکانات رفاهی دست پر ظاهر شده و کرمان موتور سعی کرده تا این خودرو را با امکانات کامل راهی بازار کند. طبق اعلام شرکت، تجهیزات رفاهی J7 عبارت است از:

  • سانروف پانورامیک
  • صندوق عقب برقی
  • شارژر بی‌سیم تلفن همراه و خروجی برق ۱۲ ولت برای ردیف جلو و عقب
  • سیستم ورود بدون کلید
  • چراغ‌های اتوماتیک و تمام آل ای دی جلو و عقب به همراه سیستم بدرقه و خوش‌آمد گویی
  • صندلی برقی راننده به همراه گرم‌کن
  • اهرم تعویض دنده الکترونیکی به همراه شیفتر پشت فرمان
  • صفحه کیلومتر دیجیتالی ۷ اینچی همراه با ۳ تم رنگی متفاوت
  • سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک به همراه فیلتر تصفیه هوا و دریچه تهویه برای سرنشینان عقب و کول باکس
  • نمایشگر مرکزی ۱۰ اینچی همراه با ۸ اسپیکر و درگاه USB برای سرنشینان جلو و عقب
  • آینه‌های جانبی تاشو برقی
  • قابلیت تنظیم حالت رانندگی در دو حالت اکو و اسپرت
  • فرمان برقی با قابلیت تنظیم سفتی در سه حالت
  • پاور ویندوز با قابلیت تشخیص مانع
  • نورپردازی داخلی با قابلیت انتخاب رنگ
  • کروز کنترل
  • و…

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵۱ رای

محمدجواد نورایی

نویسنده و خبرنگار "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۹ دیدگاه‌ها

  1. new reventon

    ۱۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (451 ديدگاه)

    باورتون میشه دیگه دیدن ماشینای چینی بالای 1 میلیارد عادی شده؟
    همین >آرزوی 96 درصد ایرانیا
    حالا ببین چقد بدبختیم

    موافقم 112
    مخالفم 2
    1. حق گوی باطل

      ۱۶ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (1035 ديدگاه)

      به نظر من هرکی میخواد ماشین بخره توی خریدش شک نکنه
      اینجا ایرانه اگه امروز با پولت ماشین نخری هیچوقت شاید دیگه نتونی بخری

      موافقم 82
      مخالفم 6
      1. NAVID۰۰۹۸

        ۱۶ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (10478 ديدگاه)

        کاربر حق‌گوی‌باطل

        متاسفانه شما درست میگویید و همین ترس و اضطراب از گرانی که نمیشه در زندگی برنامه‌ریزی کرد همه را بداخلاق و عصبی کرده که این خودش باعث میشه همیشه تصمیم اشتباهی گرفت و این یعنی زندگی بدونِ هیچ دستآوردی !

        اما چیزی که در بازار ما ثابت شده این هست که خودروهای چینی کمترین افزایش قیمت و بیشترین افت را در نمونه‌ی کارکرده دارند !

        جالبه که در بازار ایران حتی خرید یه رنو ساندرو استپ‌وی هم سرمایه‌گذاری به حساب میاد چه برسه به خرید برندهای ژاپنی آلمانی کره‌ای !!!
        در ایرانی‌ها فقط پژو ۲۰۷ سالانه سودآور هست !

        اما از حق نگذریم اگر همین چینی‌ها نیامده بودند ، امروز باید وارداتی‌ها را از همینی هم که هستند تا دوبرابر گرن‌تر میخریدند و ایرانی‌ها هم در محدوده‌ی یک میلیارد حکمرانی میکردند و تنها خوبی وجود چینی‌ها در ایران همین هست که خودش باعث تعادل بازار شده با اینکه تا سه برابر قیمت جهانی به ایرانی‌ها فروخته میشه !

        موافقم 49
        مخالفم 5
    2. ali+a

      ۱۶ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (776 ديدگاه)

      طراحی خوبی داره.. ولی با این قیمت و احتمالا باز شدن واردات ماشین های 20 هزار دلاری . ارزش خرید تداره الان

      موافقم 20
      مخالفم 11
      1. محمد

        ۱۶ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (98 ديدگاه)

        کیفیت پایین قطعات پلاستیکیش مثل فرمانش از داخل عکس هم فریاد می‌زند، کرولا یا النترا منطقی هست در چنین محدوده‌ای قیمت بخورند که به مراتب ارزشمندتر خواهند بود.

        موافقم 18
        مخالفم 10
    3. Behnam1012

      ۱۶ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (994 ديدگاه)

      مردمی که چشم به انتظار واردات بودین

      بگم که این ماشین ها با توجه به این که مونتاژ داخل هستن از تعرفه های پایین تری بر خوردارن

      حالا خودتون قیمت این ماشین رو به یوان در بیارین

      من در آوردم بالاترین تیپ 126 هزار یوان که وقتی با یوان 4.300 تومانی تبدیل به تومان کنید میشه 540 میلیون تومان که به عبارتی با این قیمت اعلامی کارخونه یعنی 120 درصد روی قیمت

      در مورد سایر خودروهای مونتاژی چینی هم همین وضعیت صدق می‌کنه

      خودروهای داخلی هم که نیاز نیست چیزی بگم

      فقط خواستم بگم با این وعده وعید ها چیزی درست نمیشه دیدن که واردات هم فقط حرف بود برای آروم کردن مردم

      اونم از سامانه یک پارچه خودرو

      مشکل باید ریشه ای حل بشه

      موافقم 18
      مخالفم 1
  2. Black Ferrari

    ۱۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (29 ديدگاه)

    با این پول میشه تو خارج بنز و بی ام و خرید نه یه چینی درجه ۳ که تو کشور خودشون هم فروش نداره

    موافقم 37
    مخالفم 8
  3. NAVID۰۰۹۸

    ۱۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (10478 ديدگاه)

    میگه نقدی بخرید ، ۶۵ میلیونش کم میشه !
    یعنی ببینید چه سودی میکنند که انگاری از کیسه خلیفه میبخشند !!!
    خوشگلایه من ، با این ۶۵ میلیون هنوز هم میشه برای یه جوون زن گرفت تا ابتدای راه تشکیل خانواده بده پس ببینید بازار چه انحصاری شده که چه سودهایِ بدونِ رقابتی به جیب میزنند !

    مثل همیشه بیاید ببینیم تو ایران با قیمت این خودرو چه چیزهایی میشه خرید سوار شد و حال کرد !
    تو خانواده‌های کره‌ای میشه مدل‌های مختلف از سدان تا کراس‌اوور خرید بین سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۴ و تازه مدل بالاتر هم میشه خرید ولی رنگدار و نیاز به اوورهال داره که البته باز هم شرف داره به این از نظر لذت سواری و استهلاک پائینتر در گذر زمان !
    تو ژاپنی‌ها هم میشه مدل‌های مختلف کمری ماکسیما کرولا یاریس خرید حال کرد ، از برند نیسان میشه تمیزترین پیکاپ‌ها و رونیزها را خرید و عشق کرد !
    تو فرانسوی‌ها میشه داستر فلوئنس سفران خرید حال کرد !

    در کل ، نگاه به صفر بودن این چینی‌ها نکنید ، نگاه به خودروهای بااصالت بازار بکنید و بسپاریدش به مجموعه‌های حرفه‌ای جهت اوورهال کردن تا بدونید لذت سواری خودروهایی از برندهای نامدار چقدر زمین تا آسمان متفاوت از چینی‌هاست !

    مسخره میکنید اما تا وقتی سوار نشوید نمیدانید حتی همان یاریس یا هیوندای i30 یا سوناتNF یا کرولا مدل ۲۰۰۸ چه حالی میده ، چه برسه به مدل‌های مختلف و قدرتمندی مثل ماکسیما یا کمری گرند یا اپتیما مدل ۲۰۰۹ که بسیار هندلینگ خوبی داره و جالبه که اپتیما ۲۰۰۹ هندلینگش حتی از مدل‌های بالاترش هم بهتره و گازخور معرکه‌ای داره !!!

    آقا انتخاب من ، اپتیما ۲۰۰۹ یا کمری گرند ۲۰۰۶ یا ماکسیما تروتمیز هست و بس !!!!!!!

    موافقم 29
    مخالفم 25
    1. Twin H Power

      ۱۶ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (272 ديدگاه)

      اصلا مشکل فقط این ماشین نیست .‌
      همون هیوندای یا تویوتا با ده پونزده سال کارکرد چرا باید بالای یه میلیارد قیمت بخوره .
      هیچ ماشینی تو ایران ارزش خرید نداره ، هیچیییی

      موافقم 46
      مخالفم 6
      1. NAVID۰۰۹۸

        ۱۶ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (10478 ديدگاه)

        بله
        دقیقاً همینه
        شما خودتان جواب خودتان را دادید !!!
        اینجا ایران هست ، جایی که باید یه لندکروزر مدل ۲۰۱۳ را به جای اینکه بخرید ۶۰۰ میلیون ولی میخرید ۷ میلیارد !
        به جای اینکه چری تیگو8 فول‌آپشن صفرکیلومتر را بخرید ۶۰۰ میلیون ولی میخرید ۱/۸۰۰ میلیارد !

        و …. !

        موضوع اینه که در این بازار مکاره با پولی که پرداخت میکنند مردم ، چه خودروهای مختلفی میشه خرید و استفاده کرد !

        بازه قیمتی چینی‌ها امروز دیگر بالای یک میلیارد رفته که تو همین بازه قیمتی هم میشه انتخاب‌های ارزشمندی از مدل‌های قدیمی‌تر برندهای نامدار داشت و لذت برد از سواری و استهلاک کم یا مناسب آن‌ها !

        موافقم 17
        مخالفم 8
        1. هادی

          ۲ فروردین ۱۴۰۳
          سوابق: (1 ديدگاه)

          اینقدر بدبخت و بیچاره شدیم که لندکروز دو هزار و شانزده که کشور های همسایه سوارش دیگه نمیشن اینجا پادشاهی می‌کنه
          وای بر منه جوان که پذیرفتم این وضعیت رو !!!! و در کل هم عزیزان چینی خریدن اشتباه است چون هیچ زمان کیفیت نداشته و نخواهد داشت

  4. hamid

    ۱۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (108 ديدگاه)

    این ماشین قیمتش از ۱۲۸۰۰ دلار میشه تا کاملترینش که ۱۷ هزار دلاره
    الان اینا چیو منتاژ میکنن ؟ وارد میکردن دوبرابر قیمت می فروختن ارزونتر در میومد

    موافقم 15
    مخالفم 2
  5. هادی

    ۱۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (458 ديدگاه)

    300 میلیون از لاماری گرون تره حتی مشخصاتش هم پایین تره

    موافقم 14
    مخالفم 3
  6. AMANTE

    ۱۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (1913 ديدگاه)

    سال 95 – 96 بود که بنز C200 مدل ۲۰۱۵ تازه اومده بود بازار و قیمت اش 500 تا 550 میلیون تومن بود که از رقیب اش BMW 328i نزدیک 100 میلیون گرون تر بود.
    الان پول دو تا C200 اون موقع رو باید برای یک چینی پرداخت کرد.
    اینا هیچ از این حرص ام میگیره که BMW سری ۷ و S Class بنز سال 95 – 96 بین ۷۰۰ میلیون تا ۱ میلیارد قیمت داشتن و الان رو ببینید.

    موافقم 17
    مخالفم 1
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۱۶ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (10478 ديدگاه)

      کاربر AMANTE

      تازه همون bmwها هم میشد با شرایط دو ساله بی‌بهره خرید اگر یادتان باشه !

      یادم میاد زمانی که سری ۲۰۱۷ وارد ایران شد از ۵۵۰ پیلیون قیمتش شروع میشد تا زیر ۸۰۰ میلیارد !
      همان زمان یه لندکروزر صفر ۲۰۱۳ چندسال خوابیده را میگفتند ۶۵۰ میلیون !

      خب این مهم نیست !
      مهم اینه که اون زمان کارها در چرخش بود و درآمد کسب میشد و میشد به خریدش امید داشت اما امروزه نه دیگر کارها در گردش هست و نه هزینه‌های زندگی پائین هست و بدتر حتی اگر درآمد هم بالا باشه این خودروها پرواز کرده‌اند و دیگر نمیشه به داشتنشان امید بست !

      حالا خودرو هیچ !
      دیگر خانه‌دار شدن هم شده رویا و واقعاً یه جوان ایرانی چطور میتونه توکل کنه به خدا و کاری را استارت بزنه که به حداقل‌های زندگی که میشه یه خونه و ماشین معمولی برسه !

      موافقم 17
      مخالفم 3
    2. ماکسیمیلیان

      ۱۶ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (646 ديدگاه)

      افسوس که ناگفته‌ هم پیداست… افسوس…

      موافقم 7
      مخالفم 1
  7. ماشین باز

    ۱۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (115 ديدگاه)

    اقتصاد این کشور رو دو چیز نابود کرد
    1بخر داره گرون میشه
    2بفروش داره ارزون میشه
    به همین سادگی اقتصاد رو نابود کردیم 😂😂

    موافقم 18
    مخالفم 2
  8. دکتر

    ۱۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (337 ديدگاه)

    یعنی خدایش طرف ۱/۳ نقد میده چینی سوار شه؟

    موافقم 6
    مخالفم 1
  9. عمه اختر

    ۱۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (55 ديدگاه)

    این خودرو در نسخه ی فول آپشن نهایتا 20هزار دلار قیمت داره!
    یعنی چقدر شرکت وارد کننده و دولت باید بخورند تا راضی باشن؟
    جیبشون ته ندار!

    موافقم 7
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا