معرفی خودرو کی ام سی جی ۷
کی ام سی J7 (جک j7) خودرویی سدان در کلاس لیفت بک و با طراحی اسپرت و جوانپسند است که در یک سال اخیر توانسته با ورود به خیابانهای کشورمان، نگاههای بسیاری را بهسوی خود جلب کند. این خودرو نسخه ریبج شده جک سهول A5 پلاس و در کلاس ابعادی C است. یکی از جذابیتهای ظاهری این مدل، موشن یا رقص نور چراغ خوشامدگویی و بدرقه است که جلوه چشمگیری دارد. تعداد LED مورد استفاده در چراغها درمجموع ۱۴۲ عدد بوده و پیوستگی چراغهای جلو و عقب و باریکی آنها، چهرهای رادیکال و جسورانه ایجاد کردهاند که خشمگین و تهاجمی به نظر میرسد.
رنگآمیزی مشکی رنگ چرخهای ۱۸ اینچی با تایرهای فاق کوتاه، نوار کروم سرتاسری و خط کشیده و رو به پایین سقف در قسمت عقب همگی باعث شدهاند تا با خودرویی مواجه شویم که کمتر شبیه خودروهای دیگر است. بااینحال هنوز الگوگیری از خودروهایی چون هوندا سیویک نسل قبل و کیا اپتیمای GT مشهود هستند. همه اینها مدیون دنیله گاگلیونه، طراح ایتالیایی این خودرو و طراح سابق آلفارومئو است که توانسته روحی پرتلاطم و عصبانی در این خودرو بدمد.
J7 نخستین محصول کرمان موتور با لوگوی جدید این شرکت است. البته لوگو تنها در روی کاپوت و عبارت KMC در عقب و روی فرمان استفاده شدهاند.
با ورود به داخل کابین در اتمسفری مدرن و ممتاز قرار میگیرید. در ابتدا نمایشگر عمودی مرکزی ۱۰.۴ اینچی که تقریباً مشابه مرسدس S کلاس جدید طراحی شده جلب توجه میکند. البته حاشیه این نمایشگر زیاد بوده و انتظار ویژگیهای آنچنانی هم از آن نباید داشت. غربیلک ۴ شاخه فرمان هم مشابه برخی مدلهای هیوندای است. سادگی و حذف دکمهها، استفاده از کلاستر دیجیتالی و نورپردازی داخلی قابل تنظیم باعث شده تا کابین جی سون علاوه بر اسپرت بودن، پیشرفته نیز به نظر برسد. تودوزی ترکیبی چرم و پارچه به رنگ سیاه و طوسی با دوختی سفید رنگ بر روی صندلیهایی با پشتسری یکپارچه، یک فضای اسپرت را تداعی میکند. کی ام سی جی سون اولین سدان چینی بازار است که بهجای سانروف معمولی از سقف پانورامیک با قابلیت بازشو بهره میبرد.
یکی از نقاط قوت این خودرو، فضای بار ۵۴۰ لیتری آن است که بهواسطه طریقه بازشدن درب صندوق که همراه با شیشه عقب بالا میآید، بارگیری راحت و بدون مشکلی را میسر میکند. بعلاوه با خواباندن صندلیهای عقب نیز به فضای کلی ۱۶۵۰ لیتر میرسید.
مشخصات فنی KMC J7
jac j7 یا همان kmc j7 مجهز به یک پیشرانه توربو GDI با حجم ۱۵۰۰ سیسی است که ۱۷۲ اسب بخار قدرت و ۲۸۰ نیوتنمتر گشتاور را در دور موتور ۱۸۰۰ ارائه میدهد. این قدرت از طریق جعبهدنده شش سرعته دوکلاچه DCT به چرخهای جلو منتقل میشود. طبق اعلام سازنده، حداکثر سرعت این خودرو ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت بوده و قادر است سرعت صفر تا صد کیلومتر را در حدود ۸ ثانیه طی کند. موتور J7 به استاندارد آلایندگی یورو ۵ مجهز است؛ همچنین وزن خودرو ۱۴۸۵ کیلوگرم و حجم باک آن ۵۵ لیتر است.
سیستم تعلیق J7 در جلو از نوع مک فرسون و در عقب از سیستم فنربندی مولتی لینک استفاده شده است. این خودرو در هر چهار چرخ مجهز به ترمز دیسکی و مجهز به سامانههایی نظیر: کنترل ایستایی در سربالایی (HAC)، کنترل پایداری الکترونیکی (ESC)، ترمز کمکی هیدرولیکی (HBA)، ترمز اضطراری (BOS) و سیستم کنترل کشش (TCS) است.
طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین دو محور J7 به ترتیب ۴۷۸۰، ۱۸۲۰، ۱۴۹۲ و ۲۷۷۰ میلیمتر و وزن خالص آن هم ۱۴۸۵ کیلوگرم اعلام شده است. ابعاد ماشین بزرگتر از سدانهای کامپکت دیده میشود و مخصوصاً فاصله بین دو محور کشیده آن باعث میشود تا فضای پای زیادی برای سرنشینان مهیا باشد.
لوازم و تجهیزات KMC J7
کرمان موتور، این خودرو را با آپشنهای نسبتاً کاملی به بازار عرضه میکند. بسیاری از کنترلها توسط مانیتور مرکزی صورت میگیرند. دسته دنده برقی بوده و شیفتر پشت فرمان هم میتواند بر جذابیت رانندگی بیافزاید. روکشهای داخلی، ترکیبی از چرم و پارچه بوده و تونل مرکزی و کنسول با پوشش شیشهای و پیانو بلک براق هم جلوهای بسیار دلپذیر و لوکس به کابین دادهاند.
- سانروف پانورامیک
- صندوق عقب برقی
- شارژر بیسیم تلفن همراه و خروجی برق ۱۲ ولت برای ردیف جلو و عقب
- استارت بدون کلید و سیستم ورود بدون کلید
- چراغهای اتوماتیک و تمام الایدی جلو و عقب به همراه سیستم بدرقه و خوشآمد گویی
- صندلی برقی راننده به همراه گرمکن
- اهرم تعویض دنده الکترونیکی به همراه شیفتر پشت فرمان
- صفحه کیلومتر دیجیتالی ۷ اینچی همراه با ۳ تم رنگی متفاوت
- سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک به همراه فیلتر تصفیه هوا و دریچه تهویه برای سرنشینان عقب
- کول باکس
- نمایشگر مرکزی ۱۰ اینچی همراه با ۸ اسپیکر و درگاه USB برای سرنشینان جلو و عقب
- آینههای جانبی تاشو برقی
- قابلیت تنظیم حالت رانندگی در دو حالت اکو و اسپرت
- فرمان برقی با قابلیت تنظیم سفتی در سه حالت
- پاور ویندوز با قابلیت تشخیص مانع
- نورپردازی داخلی با قابلیت انتخاب رنگ
- کروز کنترل
- اتوهلد Auto Hold
- سیستم ضد هرزگردی ESC
- ۶ کیسه هوای ده نقطهای (جلو، جانبی، پردهای)
- ترمز پارک برقی EPB
- سیستم کمکی ترمز اضطراری
- سنسور پارک عقب
- سنسور باران
- دوربین ۳۶۰ درجه
- و…
رانندگی با کی ام سی J7 (جک j7)
کی ام سی J7 میخواهد با ارتفاع پایین خود و تکیه بر شاسی و پیشرانه قدرتمند، سواری هیجانانگیزی را مهیا سازد. این موضوع باعث میشود تا شاهد کوبش تعلیق مخصوصاً در بخش پشتی باشید. این ایراد، دلیل اصلی به صدا افتادن زودتر از موقع اتاق خواهد بود. سقف شیبدار و پایین خودرو هم برای افراد بلندقد مشکل ایجاد میکند. شتاب خودرو بیش از آنکه واقعی باشد، احساس میشود. درواقع ما با بنزین معمولی و در شرایط عادی، شتاب چندان مطلوبی را هم ثبت نکردیم. علاوه بر این J7 برخلاف انتظار، نتوانست در هندلینگ هم درخشان و لااقل در حد انتظار و توقعات ما ظاهر شود. شروع حرکت مخصوصاً دنده عقب در سرازیری با گیربکس دوال کلاچ J7 مشکل دارد. هرچند تعویض دندهها بسیار نرم انجام میشود اما در نمونه مورد آزمایش ما، دور موتور حتی در حالت اسپرت از ۵ هزار دور فراتر نمیرفت. بعلاوه تغییر مودهای رانندگی هم تغییر محسوسی در تنظیمات و عکسالعملهای خودرو نشان نمیداد.
ارزش خرید کی ام سی جی ۷
موفقیت در فروش کی ام سی J7 یا همان جک j7 نشان میدهد که هنوز هم کسانی هستند که خرید یک سدان را به کراساوورها ترجیح میدهند. درست است که هنوز بیشتر مشتریان چه در ایران و چه در سایر کشورها در تبوتاب خودروهای شاسیبلند و کراساوور ماندهاند اما حضور محدود چند سدان در یک کلاس کم رقیب میتواند بستری برای موفقیت باشد. امروزه دیگر خبری از زانتیا و امجی ۶ GT در بازار خودروهای نو نیست و J7 میتواند یادآور خاطرات آنها باشد.
مزیتهایی چون طراحی متفاوت و چشمگیر، قدرت مناسب، آپشنهای خوب و تمایز خودرو، مزید بر علت میشوند تا بتوان کی ام سی جی ۷ را بهعنوان یک انتخاب در این کلاس جدی گرفت. اما مشکل اینجاست که طرفداران این سبک خودروها، معمولاً مشکلپسندتر بوده و مزید بر آپشن و طراحی ظاهری، به کیفیت محصول، تواناییهای فنی و دوام اهمیت میدهند.
J7 با توجه به قیمت آن در بازار، کمتر از انتظارات ما نشان داد. به نظر ما انتخاب خودروی بهتری بهعنوان محصول سدان برای کرمان موتور میتوانست برگ برندهای برای این شرکت باشد. درنهایت اگر به دنبال زنده کردن خاطرات سواری با سدانهای هیجانانگیزی؛ چون ام جی ۶ و مزدا ۳ با J7 هستید بهتر است به گزینه دیگری فکر کنید. بعلاوه اینکه کسانی که بین یک کراساوور و یک سدان مردد ماندهاند و جادوی طراحی و خاص بودن این خودرو آنها را گرفته، بهتر است به سراغ همان کراساوورهای هم قیمت مانند کی ام سی K7 بروند.
قیمت جک کی ام سی جی ۷ صفر در کارخانه و بازار (۲۶ آذر ۱۴۰۳)
قیمت فروش جک Sehol A5 Plus از ۱۳۸۰۰ تا ۱۸۸۰۰ دلار است. قیمت کی ام سی J7 در بازار ایران کمی بالاتر از رقبایی چون فونیکس آریزو ۶ پرو و البته دوبرابر قیمت جهانی آن است. متاسفانه این خودرو در ایران رقیب دیگری ندارد و تنها میتوان آن را جایگزینی برای خودروهای سدان دست دوم و کارکرده کرهای و ژاپنی دانست.
مدل | مشخصات | قیمت کارخانه | قیمت بازار |
---|---|---|---|
کی ام سی KMC J7 | ۱,۳۸۲,۰۰۰,۰۰۰ | ۱,۶۹۵,۰۰۰,۰۰۰ |
ویدیو تست و بررسی تخصصی kmc j7 توسط مجموعه پدال
تماشا در یوتیوب:
تماشا در آپارات:
مهردادکمال
۶ تیر ۱۴۰۲با این پول یه زانتیای کم کارکرد 2000بخری یک سرویس کلی بشه با یک پاترول تمیز دو درب رو با هم بگیری باز هم کلی پول برات می مونه حالا انتخاب با خودتونم
NAVID۰۰۹۸
۶ تیر ۱۴۰۲من باشم میگردم دنبالِ یه مزدا 3 سری اول که از هر جهت نسبت به این خوشرخِ آپشنال جذابتره با مبلغی به مراتب کمتر !!!
کِشِش و هندلینگ مزدا3 ، هر جوانی را مجذوب خودش میکنه !!!
زیزیگولو
۶ تیر ۱۴۰۲وقتی ماشینای مدرن و بروز آمریکاییو اروپاییو و ژاپنیو کره ای وارد ایران نمیشه معلومه که این بنجل بی رقیب میمونه و مانور میده ……… از قدیم گفتن تو حوضی که ماهی نباشه قورباغه سالاره!!!!!!
Khan
۷ تیر ۱۴۰۲به این میگن حرف حساب
Python
۸ تیر ۱۴۰۲مگه سری های بعدیش چشه
ممد ژانگولر
۶ تیر ۱۴۰۲داش جواد خدا قوت آفرین که فعال شدین . فقط اونجا که گفتی چراغ جلوش شبیهه بوگاتی شده ی بطر آب معدنی تموم کردم الان نشستم دارم فیلهای تو آسمونو میشمرم .
جواد عقیلی
۶ تیر ۱۴۰۲درود. یادمون رفت قرار بود اون قسمت شوخی بوگاتی، افکت خنده بزاریم.
ممد ژانگولر
۶ تیر ۱۴۰۲درود داش جواد . حدس زدم شوخی باشه . ما که گذشتیم ولی میگن مدیر عامل بوگاتی جایزه گذاشته برات 😉 الان نوبت اونه فیل بشماره
امیر
۷ تیر ۱۴۰۲لطفا یک کارگردان خوب برای فیلم های بررسیتون پیدا کنید روی اجرای خودتون هم بیشتر کار کنید نسبت به حتی بررسی های یوتیوبی خیلی ضعیفتر هست لحن بیان روان حرف زدن عامیانه و جذاب حرف زدن خیلی تو کیفیت کار تاثیر داره سناریوی از قبل آماده شده داشته باشین یا چند بار تکرار کنید کمتر بگین اِ
Avan
۶ تیر ۱۴۰۲یادمه برادرم اونموقع که زانتیا تازه اومده بود یکی خرید.شتاب فوق العاده ای داشت طوری که در صندلی فرومی رفتی ولی ماشین بسیار پراستهلاکی بود و خیلی خرج بالا می آورد طوریکه خسته شد و فروختش.
طاها
۲ شهریور ۱۴۰۲این الان به این ماشین چه ربطی داشت؟
مزدا
۷ تیر ۱۴۰۲نمیدونم با کدوم منطقی این ماشین 35 هزار دلار است؟؟
سهیل
۱۶ مرداد ۱۴۰۲با این پول کلی پیکان هم میتونی بخری بازم برات پول اضافی میاد
علی خدامی
۲۹ مرداد ۱۴۰۲قدیما یه نفر برای مشورت رفت پیش کسی گفت چی بخرم که بتونم مغزشو بخورم خودشم بفروشم هم سیر بشم هم نفع کنم بهش گفت برو سیرابی بخر مغزشو بخور و پوستشو بفروش هم سیر میشی هم نفع میکنی حالا حکایت حرف شماست خخخ
فرزاد
۶ تیر ۱۴۰۲سکوت کنید و فقط به یک نقطه خیره شید و مرتیطین صنعت و بازار خودروی کشور رو به یاد بیاورید و ذهن خود را برای تمجید از خاندان آن عزیزان کاملا باز نگهدارید
new reventon
۶ تیر ۱۴۰۲کیفیت داخلی رو نگاه کنین فقط
آدم یاد دوران سربازی میفته که باید با گازوئیل ادوات جنگی عهد بوق رو براق میکردیم
نویدی
۶ تیر ۱۴۰۲دو میلیارد پول بدی برای انجین ۱۵۰۰ سی سی و شتاب ۱۱-۱۲ ثانیه ای!
قیمتش شدیداً غیر منطقیه.
F 11
۶ تیر ۱۴۰۲پراید هم ۳۰۰ تومن نباید باشه .
اما متاسفانه وضع همینه که هست .
اشکان
۶ تیر ۱۴۰۲والا قیمت جهانیش ام گرونه!!! کلا ارز خرید نداره این ماشین
Ehsan
۶ تیر ۱۴۰۲عمر مفید: ۱ سال
Gabriel
۶ تیر ۱۴۰۲دوستانی که منفی دادن با واقعیات صنعت چین و ریزه کاری و پیچیدگی علم مهندسی خودرو آشنایی ندارند وگرنه تائید میکردن کالای چینی تو دنیا به مفت بودن و البته کم دوام بودن شهره است تو دنیا کسی که ماشین و موبایل چینی میخره میدونه باید دو سال دیگه تعویضش کنه انقدر هم مفته ناراحت نمیشه تو ایران چینی فن داریم فقط اونم بخاطر وضع اقتصاده!
سجاد
۷ تیر ۱۴۰۲کلا مشکل جامعه و کشور ما همینه اکثرا فکر میکنن پرفوسورن و فقط خودشون درست میگن حتی اگه عده زیادی باهاشون مخالف باشن، خب همین امثال تو گابریل هستند که سکان دار کشورن.بحث چینی فن بودن، بحث اینکه تفکرات بچه گانه که البته اکثرا از نوع جیب خالی هم هستن زیاده.آقای گابریل! چینی رو باید با کالاهای داخلی مقایسه کنی و کلا کالاهایی که در قیمت همون و تروتمیز بودن حالا نمیگم صفر ولی مثلا برای کره ای پنج سال در دسرس هستند، مقایسه بشن، معلومه که کیفیت و استهلاک چینی از اروپاییشو بنزو بی ام و ژاپونیو کره ای پایین تره. اما الان یه ماشین چینی بهتره یا یه ماشین ایرانی!؟ من میگیرم لذتم میبرم بقول شما زود به زود عوضم میکنم البته نه ۲ سال بلکه ۵ سال، شما بمونید با هوش سرشارتان
حامد
۷ تیر ۱۴۰۲کاملا مشخصه از املا کلمات .
بیژن
۷ تیر ۱۴۰۲احتمالا منظور شما دنیای موازیه والا تو دنیایی که ما زندگی میکنیم چه آسیا چه اروپا و چه آمریکا هیچ جا مردم هجده هزار دلار رو مفت نمیدونن و هر دوسال یه بار اینقدر پول خرج ماشین نمیکنن. یادمون نره که یا این مبلغ میشه ماشین های حسابی تو همین رده خرید.
R
۶ تیر ۱۴۰۲مانیتور حال بهم زن
طراحی ضعیف
موتور جاروبرقی
بی ارزش
با این پول میشه یه کمری ۲۰۱۲ کم کار خرید
F 11
۶ تیر ۱۴۰۲تویوتا کمری مدل ۲۰۱۰ با ۱۳۰ هزار تا کارکرد رو نزدیک ۲ آگهی میکنن اکثرا . مدل ۲۰۱۲ که بماند . اونم کم کارکرد
اما من خودم مزدا ۳ نیو مدل ۹۸ زیر ۴۰ – ۵۰ تا کارکرد ( ۲ لیتر تیپ ۴ ) رو ترجیح میدم به این . قیمتشونم یکیه . منتها خیالم راحته چینی سوار نیستم و فردا خدمات پس از فروش هم پدر ملت رو در نمیارن به اسم خودروی روز سوار شدن .
سجادی
۷ تیر ۱۴۰۲چطوری همچین چیزی که میگی امکان پذیره!؟ قیمت کارخونه ای این ماشین فک کنم ۱۶۰۰، چینی با قیمت غیر کارخونه ای که کسی بخره واقعا خریت کرده، خب کمری با قیمت ۱۶۰۰ نهایت مدل ۲۰۰۸ میشه گرفت. مزدا ۳ نیو هم الان نگاه کردم نهایت مدل ۹۱ .. !!! اما مزدا در کل در دسرس و تقریبا منطقیه اگه خریدار پولشو برسونه به ۲ تومن قشنگ یه مدل ۹۷ میتونه برداره که ژاپنی پنج ساله مطمنا اوکیه
R
۷ تیر ۱۴۰۲قیمت کارخونه: 1.850
بازار آزاد: 1.950
با قیمت کارخونه میشه کرولا ۲۰۱۲ کم کار
یاریس سدان ۲۰۱۶ کم کار
مزدا ۹۶ کم کار
و…..
R
۷ تیر ۱۴۰۲کرولا منظورم بود*
کمری که هم کلاس این ماشین چینی نیست!!!
یاریس سدان ۲۰۱۶ کم کار هم میشه با این پول تهیه کرد
Blue
۶ تیر ۱۴۰۲این حداکثر سرعتش چرا اینقدر پایینه !!!!! سدان اسپرت با ۱۷۰ اسب نمیتونه حداقل ۲۰۰ پر کنه !!!تازه بدتر اینکه دور موتور از پنج رد نمیشه ! پس چه اسپرت بودنیه این ، سواریشم که خشکه ، هندلینگ هم طبق متن جالب نیست پس دلمونو به چیش خوش کنیم ،
حامد
۷ تیر ۱۴۰۲اشتباه همینه. قرار نیست انتخاب کنی . پول داری یا میخوای میخری یا نمیخوای باز باید بخری چون انتخاب دیگه ای نداری . بازار جوری پیش میره که نهایتاً بخری .
محمد امین
۶ تیر ۱۴۰۲بسیار زیبا ❤️🔥
genius
۶ تیر ۱۴۰۲سهول چین باید به سهولت برای جوونای ابرقدرت منطقه(!!)قابل تهیه باشه که نیست که سهم ریچ کیدزا میشه و داشتن یه بنجل چینی که به ادعای وکیل مجلس خودشون مفتش گرونه هم برای قاطبه مردم رویا!!!
چنانی
۶ تیر ۱۴۰۲واقعا نسبت به قیمت طراحی جذاب و مشخصات خیلی خوبی داره هرچند که قیمت واقعی این ماشین خیلی کمتر از چیزی هست که اقایون دلال تحویل میدن
چنانی
۶ تیر ۱۴۰۲هر چه که باشه از صدتا ایران خودرو بهتره
چنانی
۶ تیر ۱۴۰۲همین اگه الان روش علامت بنز بود اقایون تعصبی که انگار شرکت باباشون هست تا صبح ازش تعریف می کرد
MohammaD
۶ تیر ۱۴۰۲کاملا مخالفم . بارها و بارها همون مرسدس ماشینایی زده صد برابر بهتر از این ولی چون در حد اسم و رسمش نبوده ، با سیلی از انتقادات مواجه شده . از اون طرفم تو همین پدال ماشینای چینی رو بعضا دیدیم که واقعا شایستگی نشون دادن و تحسین شدن ( البته که ۹۵ درصد چینی های بازار ایران از این قاعده پیروی نمی کنن )
محمود
۶ تیر ۱۴۰۲اخه خودروهای برندهای معتبر چینی مثل جیلی، چانگان، سایک، گک و … رو بیارن کسی مشکلی نداره ولی اینکه خودروی شرکتهای سطح پایین چینی که تو خود چین هم به بنجل سازی معروفن رو بیارن داستان همین میشه. مثلا تعدادی از مالکیت همین j7 تو همین مدت کوتاه مشکل خرابی موتور بالابر صندوق عقب رو پیدا کردن ! برند سهول و همینطور شرکت مادرش(جک) به استفاده از اپشنها و قطعات بی کیفیت معروفن
علی
۶ تیر ۱۴۰۲حداکثر سرعت ۱۷۰ خودش گویای همه چیز هست ، قیافه هم که در حد ماشینهای اسباب بازی
محمود
۶ تیر ۱۴۰۲حداکثر سرعت رو روی ۱۷۰ محدود کردن نه اینکه حداکثر توان موتور اینقدر باشه. محصولات جدید ولوو هم روی سرعت ۱۸۰ کیلومتر محدود شدن.
هر خودرو با توجه به وزن و سیستم تعلیقش تا یک سرعت خاصی امنیت خواهد داشت و بعد از اون دیگه عملا خودرو روی هواست.
R
۷ تیر ۱۴۰۲این که شد عذر بدتر از گناه!!!
amine
۶ تیر ۱۴۰۲واقعا یک میلیارد و هشتصد و پنجاه نمی ارزه
با این پول توی خارج میشه خیلی ماشین های بهتری از این خرید
M48
۷ تیر ۱۴۰۲خب اونی که میخواد خارج زندگی کنه ، قطعا ماشینهای با کیفیت آلمانی راحت در اختیارش هستند…. اما اینجا ایرانه…… مهد دلیران
A1
۶ تیر ۱۴۰۲قطعات یدکی چینی ها واقعا گرونن نه تنها عرضه مونتاژ خوب ندارن این شرکتا عرضه واردات درست قطعاتم ندارن که حداقل قیمتا با هم بخونه
MAJking2
۶ تیر ۱۴۰۲ترجیح میدم با دوچرخه تردد کنم، خارج شهر هم یه دست دوم قدیمیتر سالم غیر چینی کارمو راه میندازه.
GENIUS
۶ تیر ۱۴۰۲اگر هم ماشینی داده شده ماشینهای چینی است که فقط به درد خود چینیها میخورد و…..
بالانشینی مشتی گاگول باعث شده حتی تولید سهول به سهولت در اختیار جوانان قرار نگیره!!
Arian razmi pedal
۶ تیر ۱۴۰۲خیلی مضخرف و زشته
هر کی موافقه لایک کنه👍
MohammaD
۶ تیر ۱۴۰۲جسارتا کدوم یک از عوامل پدال مجری برنامه هاست ؟
جواد عقیلی
۶ تیر ۱۴۰۲آقای سعید روشن که رئیس هیئت آفرود و سافاری هم هستن.
MohammaD
۶ تیر ۱۴۰۲ممنون از پاسختون . جاداره خداقوتی بگیم به شما ، آقای روشن و همه دست اندرکاران 🙏🙏
Behi
۷ تیر ۱۴۰۲انتخاب عکساتون چقدر افتضاح بود😡
سجاد سرمد
۷ تیر ۱۴۰۲کرمان موتور خدمات خوبی نامیده هرچقدر هم خودروی جذابی باشه، من از سال ۱۳۹۵ محصول کرمان موتور دارم، تامین قطعات بسیار آزار دهنده است در نمایندگی و برای منی که شهرستان همیشه برای کوچکترین چیزی باید برم تهران
درود
۷ تیر ۱۴۰۲اسم ام جی 6 رو بریدید
ماشین 7وبی بود؟
۷ تیر ۱۴۰۲بیچاره ها پول ندارن بخرنش میان از بهترین ماشین ایران ایراد های الکی میگیرند
پژمان
۸ تیر ۱۴۰۲سلام منم قصد خرید ماشین تو رنج ۲ تومن داشتم و بین این ماشین و کلی کراس اور جدید بازار مردد بودم ولی با کلی تحقیق و پرس و جو و بررسی از هر لحاظ به این نتیجه رسیدم تو تمام ماشین هم رنج قیمتش بهترین انتخابه چه از نظر فنی چه کیفیت ساخت و چه ظاهر و آپشنال بودنش و الانم اصلا پشیمون نیستم چون ماشین خوبیه و کیفیت سواریش راضی کنندست
اریا
۱۰ تیر ۱۴۰۲احتمالا این دوستانی که نظر دادن یا این ماشینا نمیتونن بخرن یا هم بنز وبی ام وبوگاتی وفورد وتویوتا واینا سوارن.اتفاقا دنیا شده کالای چینی.نمیدونم با چی مقایسه میکنید.ولی شرفش می ارزه به ماشینای تولید داخل .هم رده وهمپای کره ای هم هست
امیر
۲۳ مرداد ۱۴۰۲هم رده و هم پای خودروهای کره ای؟؟!!!!!! تمام کارشناسان خودرو عقیده دارن هنوز چین تا رسیدن به خودروسازی کره وژاپن خیلی راه داره؛اگر چه سرعت پیشرفتش خوبه
میعاد
۱ شهریور ۱۴۰۲سلام
این ماشینو 3 ماه خریدم. عالیه. شتاب و سرعتش و چسبندگی به جاده فوق العادست
امیر
۱ شهریور ۱۴۰۲ماشین فوق العاده ای هستش
شتاب و سرعت ثانویه ای بالایی داره. طراحلی بیرونیش بی نظیره. راضی کنندست و جوان پسنده
مهدی
۱ شهریور ۱۴۰۲خودروی زیبایی هستش. یک سدان واقعی
امیر
۱ شهریور ۱۴۰۲عالی هستش. جوان پسنده سرعت و شتابش عالیه. منکه که پسندیدم