کیامسی SR3 که فیسلیفت و جایگزین جک S3 محسوب میشود، بهزودی با طراحی جدید و امکانات بیشتر برای فروش عرضه خواهد شد.
کرمان موتور در سال ۱۳۹۶ مونتاژ کراساوور کوچک جک S3 را آغاز کرد و هرچند این خودرو تاکنون دو بار فیسلیفت شده است ولی در کشورمان همچنان همان نسخهٔ قدیمی عرضه میشد که کاملاً سالخورده شده و در برابر رقبای جدیدتر حرف چندانی برای گفتن نداشت. بهتازگی اما کرمان موتور سرانجام آخرین فیسلیفت جک S3 را معرفی کرده و قصد دارد آن را با برند کیامسی و نام SR3 به بازار بفرستد تا از لحاظ نامگذاری هم با محصولات جدیدش هماهنگ شود. این شرکت طی چند ماه گذشته به تولید جک S3 پایان داده است و قصد دارد کیامسی SR3 را بهعنوان جایگزین آن به بازار بفرستد. فروش این کراساوور جدید بهزودی آغاز خواهد شد.
کیامسی SR3 مهمترین تغییر خود را در قسمت جلو تجربه کرده است یعنی جایی که دماغه با چراغهای دوقسمتی و جلوپنجرهٔ جدید کاملاً بازطراحی شده است. در عقب اما حجم تغییرات خیلی زیاد نیست و صرفاً چراغهای جدید و کوچکتری را میبینیم که با یک زه کرومی به هم متصل شدهاند. SR3 در داخل از داشبورد کاملاً جدیدی بهره میبرد که هرچند در حد جدیدترین کراساوورهای چینی به نظر نمیرسد ولی بهمراتب از داشبورد کهنهٔ جک S3 بروزتر و زیباتر بوده و برای یک کراساوور کوچک اقتصادی قابلقبول خواهد بود. علاوه بر این، به امکانات SR3 هم موارد جدیدی اضافه شده است و حالا لیست تجهیزات این ماشین شامل موارد زیر میشود:
- چهار ایربگ (جلو و جانبی)
- سیستم پایش باد تایرها
- کنترل پایداری
- سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی
- سنسور پارک جلو و عقب
- دوربین دنده عقب
- سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمهای
- چراغهای خودکار
- دو خروجی برق ۱۲ ولت
- دیلایت
- آینههای جانبی تاشو برقی یا گرمکن
- کروز کنترل
- گرمکن صندلیهای جلو
- روکش صندلی چرمی
- سیستم تهویه اتوماتیک
- نمایشگر لمسی ۱۰.۲۳ اینچی
- آنتن کوسهای
- ۶ بلندگو
کیامسی SR3 در بخش قوای محرکه اما هیچ تغییری را تجربه نکرده است و همچنان از همان پیشرانهٔ ۱.۶ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی قبلی استفاده میکند که ۱۰۷ اسب بخار قدرت و ۱۵۰ نیوتن متر گشتاور را به چرخهای جلو تحویل میدهد. انتقال نیروی این موتور هم توسط همان گیربکس CVT صورت میگیرد. کیامسی SR3 که بهزودی راهی بازار خواهد شد، میتواند به رقیب جدیتری برای کراساوورهای کوچک مدیران خودرو یعنی امویام X22 پرو و X33 کراس تبدیل شود.
𝐀𝐥𝐢
۱۰ دی ۱۴۰۳فکر نکنم یدونه هم فروش کنه
boost10
۱۰ دی ۱۴۰۳بزار بیاد بعد ببین چه صفی برا این ل*گن میبندن
net
۱۰ دی ۱۴۰۳کرمان موتور هنوز هم هیوندای سانتافه اسپرت نسل سوم اخرین فیس لیفت مدل ۲۰۱۷ تولید میکند؟ هیوندای سانتافه اسپرت نسل سوم اخرین فیس لیفت ۲۰۱۷ در کرمان موتور مونتاژ میشد یا از کره وارد ایران میشد و کرمان موتور می فروخت؟
Amirshayan
۱۰ دی ۱۴۰۳واکنش مردم همیشه در صف ایران….
۱۰ دی ۱۴۰۳دوستان نگاه کنید این میگه جک sr3 رقیب x22 پرو و x33 کراس میشن ولی همین الان جک اس ۳ قبل فیس لیفت مدل ۱۴۰۳ صفرش هم قیمت ایکس ۳۳ کراس هست پس این sr3 قیمتش از x55 pro صددرصد گرون تر میشه و میشه یه ماشین تو رنج تیگو هفت پرو و ایکس ۵۵ پرو که یه جورایی با فیس لیفت بعدی ایکس ۵۵ رقابت کنه
یه ماشین هم اومد اسمش ایکس ۷۷ بود نمیدونم چی بود شاید رقیب همون بشه
الان هم هیچ حرفی از هایما نزدم آقایون نیان نگن داری ازش دفاع میکنی
هعی
۱۰ دی ۱۴۰۳هیچ وقت فکر نمیکردم زشت و بدترکیب تر از s3 بشه خلق کرد تا اینکه این شاهکارو دیدم. واقعا چطور میتونن پشت سر هم دروازه های جدیدی از زشتی رو به روی ما بگشایند
Cehx
۱۰ دی ۱۴۰۳فلسفه این ماشین تو ایران اینه که شاسی بلند سوار میشی و فامیل هم پولدار خطابت می کنن ولی طول و عرض ماشینت مقداری از 207 بیشتره یخورده هم بالاست ماشین با چرخ های پراید
از جلو تا ستون اول یه ماشینه از ستون اول تا ستون دوم یه ماشین دیگه و از همه بدتر پشتش اصلا واقعا زشته
۱۰ دی ۱۴۰۳فامیلای تو ایران اینطورین که خودشون کوییک اتوماتیک ۵۵۰ یا ۶۰۰ میلیونی سوار میشن یا یه ال نود مدل ۹۷ حدود ۷۰۰ میلیونی ولی تو یه ایکس ۳۳ مدل ۸۹ میخری ۴۵۰ میلیون بعد اونا میگن ععع شاسی بلند سواری و پولدار خطابت میکنن
shetab-car
۱۰ دی ۱۴۰۳بابا مشکل این ماشین پوزه کوتاهش هست که خیلی پایینه باید هم سطح ستون جلو باشه
صدتا فیس لیفت هم بزنید طراحی کلی مشکل داره
محسن
۱۰ دی ۱۴۰۳چرخهای کوچیکش خیلی رو مخه از نمای بغل
mickeyy
۱۱ دی ۱۴۰۳این ماشین انگار مشکل ژنتیکی داره استایلش خیلی ناجوره کیفیتش هم تعریفی نداره با وجود اینکه موتورش تنفس طبیعیه ولی موتورش به شدت به کیفیت بنزین حساسه و همیشه در حال ناک زدنه
سهیل
۱۱ دی ۱۴۰۳هر چی هست شرف داره به حلبی های ایرانی. همونی که دوستان ناراضی براش تو صف هستن.
چهار تا سیستم ایمنی مثل کنترل پایداری داره که غیر از ری را بقیه ندارن. تازه مال ری را هم معلوم نیست اصلا کار کنه.
ولی ایرانی ها براشون مهمه که ۱۰ سال بعد بتونن ماشین رو به قیمت بفروئن به نفر بعدی. ایمنی و جون موضوع مهمی نیست.
سهیل
۱۱ دی ۱۴۰۳گذشته از اون حلبی های ایرانی رو باید مستقیم از کارخونه ببری تعمیرگاه تا جنس اصل خود کارخونه رو روش بندازه تا نهایت چند ماه برات کار کنه. جک تا ۱۵۰ هزار تا فقط روغن و مصرفی ها رو عوض کنی آخ نمیگه. اکثر دوستانی که نظر میزارن حتی ماشین هم ندارن چه برسه به چینی.