کرمان موتور KMC

راه اندازی بزرگترین مرکز خدمات پس از فروش کرمان موتور در نمایندگی 1777 حیدری تهران

بزرگترین و مجهزترین مرکز خدمات پس از فروش محصولات کرمان موتور در کشور توسط نمایندگی ۱۷۷۷ حیدری راه اندازی شد. این مرکز با استاندارد جدید و اختصاصی کرمان موتور، اقدام به ارائه خدمات مختلف در بخش‌های سرویس دوره‌ای، تعمیرات سبک و سنگین و دیتیلینگ می‌کند.

به گزارش پدال، گروه خودرویی حیدری و نمایندگی ۱۷۷۷ کرمان موتور بزرگترین تعمیرگاه و مرکز خدمات پس از فروش محصولات این برند را تأسیس کرده است. این مرکز با استاندارد جدید تعمیرگاهی کرمان موتور راه اندازی شده و به کلیه محصولات کرمان موتور شامل برندهای جی ای سی JAC، کی ام سی KMC و BAC خدمات ارائه می‌دهد.

مرکز خدمات پس از فروش ۱۷۷۷ واقع در خیابان شریعتی تهران، در محل سابق اتوگالری معروف “مجتبی” قادر است روزانه به ۱۰۰ دستگاه خودرو از انواع محصولات جی ای سی JAC، کی ام سی KMC و BAC و خودروهای قدیمی کرمان موتور سرویس ارائه دهد.

طراحی این تعمیرگاه توسط تیم فنی مهندسی کرمان موتور صورت گرفته و چیدمان آن به نحوی انجام شده که قابلیت پذیرش همزمان خودروها را در سه بخش تعمیرات، کلینیک رنگ و بدنه و سالن دیتیلینگ دارا باشد.

مرکز فروش و خدمات پس از فروش محصولات کرمان موتور کد ۱۷۷۷ حیدری اولین نمایندگی کرمان موتور است که فضایی اختصاصی برای تعمیرات و نگهداری خودروهای برقی را ایجاد کرده و ابن مرکز به صورت تخصصی پذیرای خودروهای برقی کرمان موتور خواهد بود.

در بخش فروش این نمایندگی، تمامی محصولات کرمان موتور شامل خودروهای کی ام سی و جک برای بازدید عموم در دسترس هستند و مشتریان می‌توانند از نزدیک محصولات این خودروسازی را بازدید کنند. همچنین، این نمایندگی خدمات فروش نقد و اقساط با شرایط ویژه را نیز ارائه می‌دهد و کارشناسان به مشتریان مشاوره تخصصی در خرید و انتخاب خودرو می‌دهند.

در جریان افتتاحیه این نمایندگی، مدیران کرمان موتور و گروه خودرویی حیدری ضمن بازدید از فضای نمایندگی، در مراسمی ورود رسمی این مجموعه به شبکه گسترده نمایندگی‌های کرمان موتور را جشن گرفتند.

سید حسین میری، مدیرعامل «بم خودرو» به‌عنوان مسئول خدمات فروش گروه کرمان موتور، با اشاره به اهمیت تغییرات سریع در صنعت خودروسازی، تأکید کرد:

«ما در کرمان موتور تلاش کرده‌ایم همگام با تحولات صنعت خودرو حرکت کنیم و افتتاح نمایندگی ۱۷۷۷ حیدری نمونه‌ای از این تلاش‌هاست. این مرکز جدید، استانداردهای مدرن فروش و خدمات پس از فروش را در اختیار مشتریان قرار خواهد داد.»

پورکاظمی، مدیر بازرگانی کرمان موتور، در ادامه، به رشد چشمگیر این شرکت طی سال‌های اخیر اشاره کرد و اظهار داشت:

«از سال ۱۴۰۱، با استراتژی‌های جدید، شبکه فروش و خدمات کرمان موتور توسعه چشمگیری یافته است. در سال جاری، پیش‌بینی می‌کنیم با تولید ۸۵ هزار دستگاه خودرو، رشد ۲۰ درصدی را نسبت به سال گذشته ثبت کنیم. افتتاح این نمایندگی گامی دیگر در جهت بهبود کیفیت خدمات به مشتریان است.»

مصطفی جعفری، معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار کرمان موتور، ضمن تبریک به گروه خودروسازی حیدری، گفت:

«تغییرات عمده‌ای که از سال ۱۳۹۸ در گروه کرمان موتور آغاز شد، ازجمله راه‌اندازی خطوط رباتیک و افزایش ظرفیت تولید، ما را به سطح جدیدی از توانمندی‌های تولید و خدمات رسانده است. کرمان موتور اکنون تنها خودروساز خصوصی در کشور است که پلتفرم اختصاصی خودرو را توسعه داده است.»

مالکین خودروهای جی ای سی JAC، کی ام سی KMC و BAC و سایر خودروهای کرمان موتور می‌توانند برای دریافت خدمات این مجموعه به سایت کرمان موتور ۱۷۷۷ حیدری به نشانی kmc1777.com مراجعه کرده و اطلاعات لازم جهت مراجعه به تعمیرگاه را دریافت نمایند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

محمدجواد نورایی

نویسنده و خبرنگار "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا