به دنبال بر جای گذاشتن رکورد جدید در زمینهی فروش، کونیگزگ اعلام کرد که ۴۰ موقعیت شغلی جدید را به مجموعهی خود اضافه خواهد کرد.
هماکنون لیست انتظار ۴ ساله برای خرید خودروهای این شرکت وجود داشته و کونیگزگ میخواهد با استخدام کارکنان جدید در سه بخش و شتاب بخشیدن به فرایند تولید، زمان یاد شده را کاهش داده و به نصف برساند.
در حرکتی که کمی غیرمعمول جلوه میکند، کونیگزگ از کانالهای شبکههای اجتماعی برای استخدام افراد و فرستادن رزومه استفاده کرده است.
این کمپانی و وبسایت خود گفته است:
ما به دنبال افراد دوستدار خودرویی هستیم که سالهای سال دستهای آغشته به روغنی داشتهاند. شاید شما خودروی پروژهای خود را ساختهاید یا اینکه مدلی کلاسیک را بازسازی کرده و شاید هم کابین دستساز خود را روی خودرویی نصب کردهاید. تخصص شما هرچه که باشد، اگر دارای ترکیبی صحیح از دانش و نگرش فنی هستید، ما میخواهیم از زبان شما آنها را بشنویم.
KING 918 (محمدرضا)
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶کار کردن در کونیگزگ چه افتخاری ……………….
peyman
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶از همین جا اعلام امادگی مکنم برا ابدارجی شرکتش
Ahmad
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶خدا بیامرزه پدرتو کونیگزک.خب از اول چند تا کارگر استخدام کن.دو ساله ما رو الاف یه ماشین کردی و تحویلمون نمیدی.تا کی میخوای امروز و فردا کنی.؟
Hamid
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶آدم از لحن آگهی استخدامشم لذت می بره و دوست داره با هر درامدی اونجا کار کنه.همین چیزهای کوچیک باعث فرق ما با اونهاست
arash
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶دمت گرم …..این لحن صحبت و درخواست نیرو خودش یه عامل پیشرفت تو این شرکت هست
BMW
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶تا حالا دقت کردین خبری از مشکل فنی کونیگ زگ تا به حال نشنیدیم!!!!!
واقعا من موندم چطوری یه شرکت نوپا اونم تو همچین سگمنتی که دانش و تجربه زیادی میخواد همچین عملکرد فوق العاده ای بجا گذاشته!!؟ باز از این بگذریم پولشو از کجا میاره طرف اگه میلیارد دلاریم ثروتش باشه بازم کم میاره!!!
امپراتور لامبورگینی
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶یعنی میشه یه روز koeniegegg هم مثل فراری بشه ???
reza
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶تو اون قسمتی که مربوط بهشه یعنی دیگه ته ته سوپر اسپرت خیلی هم بالاتره
Mr.baba
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶دوست عزیزی که میگی کونیگ زگ تا حالا نقص فنی نداشته،سیستم ترمز محصولات کونیگ زگ همیشه یه ضعف بزرگ برای این شرکت بوده،همین چند ماه پیش بود که مدل وان تو پیست واسه رکورد زنی دچار حادثه شد،فکرشو کن داری با یه ماشین میلیون دلاری سرعت 110 کیلومتر میری ABS ماشین از کار بیفته،اگه سرعت ماشین ۳۰۰ کیلومتر بود چی میشد،واسه یه کمپانی که اینقدر ادعا داره این یه ضعف بزرگه،کونیگ زگ به جا اینکه اینقدر رو کاغذ رکورد الکی واسه خودش ثبت کنه بره واسه سیستم ترمز ماشیناش یه فکری کنه
BMW
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶خدمت شما عرض کنم که کلا برای مسابقات و تایم گیری ABS رو غیر فعال میکنن اصلا این یه قانونه
راننده حرفه ای تازه کار نیست که ندونه رو پدال ترمز چقدر باید فشار وارد کرد…
تازه اینطوری عملکرد ترمز خیلیم قوی تر میشه چون میتونن لنت رو تا آخرین حد به دیسیک نزدیک کنن تا حدی که قفل نکنه و این باعث کمتر ترمز گرفتن و سریع ایستادن که خوراک تایم گیریه
اون راننده ای به احتمال زیاد تو مدت ترمز گیری (با توجه به سرعت و نزدیک بودن پیچ)دچار خطا شده دیر ترمز کرده که کافی نبوده حتی تا اخرین حد این باعث شده هول شه تا ته فشار داده لاستیک قفل کرده و رفته تو باقلیا
واسه بهتر متوجه شی فرض کن یه ماشین جلوت میپیچه هول میشی آیا ترمز تا ته فشار نمیدی !؟حالا فرق اون با ما اینه ABS غیر فعال بوده…..پس مشکل از ماشین نبوده
حميد
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶رزومه بفرستیم ببینیم چی میشه
امیر
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶در پاراگراف آخر به جای کلمه زبان از کلمه زمان استفاده شده. تصحیح کنید.
امیر رضا
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶بیاد از بعضی از کاربرای پدال استخدام کنه همون مهندسای باهوش
سعید(تهران)
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶چقدر میتونه رویایی باشه، کار توی یه مجموعه منسجم و پیشرو در عین حال پر از آرامش و صمیمیت، این البته حق هر انسانیه ولی توی کشورای جهان سوم یه آرزو به حساب میاد، آدما توی همچین محیطی شکوفا میشن و ایده به ذهنشون میرسه و نمودش مثل محصولات کونیخ زگ (البته بعنوان مثال) دیده میشه، اما توی محیطی مثل کارخانه جات داخلی که زیرآب زنی و آدم فروشی رمز اصلی پیشرفته مجموعه رو به زوال میره و یا به ضرب ممنوعیت واردات و این حرفا به زور زنده میمونه یا مثل ارج نهایتا درش تخته میشه، این تفاوتها نه فقط توی صنعت بلکه در فرهنگ و هر چیز دیگه ای هر روز بیشتر توی ذوق میزنه…
BENZ&BMW
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶از امروز تا پنج سال دیگه دستام رو فرو میکنم تو (روغن بدون پالم اویلا) تا دستام آغشته بشه به روغن بعد برم تو کارخونه ی کونیگ زگ کارکنم.?