کونیگزگ وان:۱ در یک رکوردگیری غیررسمی توانست رکورد جهانی شتابگیری تا سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت و سپس ترمز تا سکون کامل موسوم به ۰-۳۰۰-۰ را از آن خود نماید.
راننده تست شرکت کونیگزگ، آقای رابرت سروانسکی در مسیر تست شرکت در Angelholm سوئد، برای این رکوردگیری انتخاب شد. زمان شتاب صفر تا ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت توسط وی ۱۱.۹۲۲ ثانیه ثبت شد و سپس برای توقف تا سکون کامل ۶.۰۳ ثانیه دیگر نیز زمان صرف گردید. وی حتی در طول تست، فرمان خودرو را نیز رها نمود. بدین ترتیب این عملیات دیوانهوار و پرفشار تنها ۱۷.۹۵ ثانیه زمان برد. نکته جالب اینکه خودروی ۱۳۴۱ اسبی مورد آزمون حدود ۵۰ کیلوگرم سنگینتر از نسخه تولیدی کونیگزگ وان:۱ میباشد و این رکورد غیررسمی همچنان جای بهبود دارد. رکورد قبلی ۰-۳۰۰-۰ دنیا هم در اختیار کونیگزگ آگرا R با زمان ۲۱.۱۹ ثانیه بود که در سال ۲۰۱۱ ثبت شده بود و با رکورد فعلی، تفاوتی فاحش دارد.۴۰ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
E 36
۲۸ خرداد ۱۳۹۴والا چی بگم؟!!
Mostafa&S
۲۸ خرداد ۱۳۹۴خداییش بهترین سوپراسپرت دنیاست چه از لحاظ زیبایی و چه از لحاظ عملکرد
یاد جنون سرعت افتادم…
sina
۲۸ خرداد ۱۳۹۴کاش 0-100 رو هم تو این رکورد میگفت…
PETROLHEAD
۲۸ خرداد ۱۳۹۴اگه به آخر ویدئو توجه کنید 0تا 100( 3.32 ثانیه) هم هست، که به نظر من اصن جالب نیس و می تونست خیلی بهتر از اینا باشه.
ALL CARS
۲۸ خرداد ۱۳۹۴درست میگی PETROLHEAD عزیز اما من خیلی به سفرتاصد دقت نمیکنم( البته نه اینکه هیچ اهمیتی نداشته باشه )چراکه قرار نیست دائم درحال صفرتاصد زدن باشیم بلکه شتاب ، بیشتر در حال حرکت بدرد میخوره ونه از سکون چون هرلحظه که وسط خیابون واتوبان نمیزنیم رو ترمز وبخوایم سفرتاصد بزنیم
ناگفته نمونه صفرتاصد : سه ثانیه وکمتر ویا صفر تاسیصد و… کلا خیلی مورد استفاده قرار نمیگیرن مگر توپیست و این ارقام برای صاحبان بیشتر جنبه ی داشتن برترین ها و زندگی لوکس و روئیاییست که دارن
خدا به همششون بیشتر بده ماپدالی ها رو هم ثروتمند کنه، هم ثروت مال وهم دانشی که بدرد دنیا وآخرتمون بخوره
آمین
PETROLHEAD
۲۸ خرداد ۱۳۹۴حق با شماس دوست عزیز، ولی این رقابت علم و تکنولوژی خودروسازهاست که دارن به رخ هم میکشن و از سر و کول هم بالا میرن و همین حس رقابته که باعث پیشرفتشون شده و این تز شما برخلاف این مساله س که بنده فکر میکنم خودروسازان داخلی بیشتر از گفته شما استفاده می کنند. با آرزوی موفقیت
ALL CARS
۲۸ خرداد ۱۳۹۴ای بابا چرا بد برداشت کردین
دراین که تو رقابت تکنولوژی وعلم بین خودروسازان رقابت هست که حرفی نیست وبه گفته ی خود شما تااین رقابت نباشه که پیشرفتی صورت نمیگیره
منظورم این بود که فقط نباید به سفرتاصد یک خودرو تامام امتیازهارو داد. بلکه کلی چیز دیگه هم هست.ویکی ازاون موارد اینه که ببینیند کدوم کاربرد بیشتری داره. برای مثال گفتم سفرتاصد خیلی بکارنمیاد.چون شما تو طول روز که پشت هرچراغ منتظر نمیمونین که کی سبز میشه وبعد برا کل کل بخواین سفرتاصد بزنینو هنوز شمارش چراغ سبز شروع نشده به چراغ قرمز دیگه برسین. چون شتاب تو دنده های بالا کاربرد بیشتری داره
بعدشم اگه قرار بود خودروسازان مثل من فکرکنن که مطمئن باش پرایدمون باید 0تا300 تو 10 ثانیه میزد
یکمی عجولانه پاسخ دادین اما ایرادی نداره
واینکه گفتین شتاب سفر تاصدش 3.32 و اصن جالب نیس هم میشه توجه داشت.چون تو خودروهای سوپراسپرت سفرتاصد اهمیت زیادی داره که باید بارقباش جدال سختی داشته باشه
ونظر من این بود که سفرتا صد برای مصرف روزانه و خارج از پیست خیلی کاربردنداره.اما شتاب در سرعت های بالای سد کیلومتر خیلی کاربردی تره
تنت سالم دلت شاد آرزوهایت روا باد(تقدیم به شما وهمه پدالی های عزیز)
PETROLHEAD
۲۹ خرداد ۱۳۹۴جناب ALL CARS سوئ تفاهم نشه، ببینید این ویدئو یک تست کاملا کنترل شده از طرف خود کمپانی و با رانندگی راننده حرفه ای تست ماشین های خود شرکت کوئینیخ زگ هست که به نظر بنده حقیر این شتاب گیری میتونست بهتر از این ارقام باشه، چون همانطور که میبینیم شرکت کوئینیخ زگ آن را یک رکورشکنی اعلام کرده است پس اینجا صفر تا صد یک ماشین (هایپرکار) مهمه و نمیشه کتمانش کرد و اینکه صفر تا صد تنها مساله مهم برای یک خودرو نیست صد در صد موافقم ولی برای چه خودرویی؟ برای خودرویی که شاید مالک آن در طول یک ماه حتی یک روز هم با آن بیرون نرود این مساله علاوه براینکه مهم هست بلکه حیاتیه، و مطمئن باشین که مالک همچین ماشینی از خودروی خود برای کاربری شخصی و روزانه داخل شهر استفاده نخواهد کرد و این خودروها برای صاحبانشان صرفا جنبه پز دادن و کری خوندن های طبقه سوپرپولدار ( دنیا) هستند، پس اینجاس که نباید با دید یک مصرف کننده عادی به قضیه نگاه کرد. موید باشید
ALL CARS
۲۹ خرداد ۱۳۹۴نه دوست عزیز چه سوتفاهمی
کلا کونیگزگ شتاب صفرتاصدش اگه دیده باشین در مقابل سوپر کارهای دیگه خیلی بالانیست وبیشتر توانش بعد شصت مایل نشون داده میشه که کلی کلیپ درهمین مورد تو یوتیوب هست پس دست هر راننده ی هم که باشه نمیتونه شتاب صفرتاصد بالایی داشته باشه اما بعد شصت مایل چنان شتابی میگیره که جبران اون چندصدم ویا یک ثانیه را میکنه برای مثال کلیپ درگ با پورشه 918 کم میاره اما تو پیست وقتی توسرعت شصت مایل به بالا رقابت صورت میدن براحتی پورشهو جا میزاره و…
بعدشم از اسم کلیپ و موضوع مشخصه شتاب سفرتاسیصد ملاکه ونه شتاب صفرتاصد که بازهم یادآوری میکنم که این بدلیل اینه که شتاب سفرتاصد بالایی نداره درمقابل رقباش اما با شتابی که در سرعت های بالای شصت مایل میگیره براحتی جبران چندصدم ثانیه ویا حتی یک ثانیه را میکنه
واینکه گفتین : این خودروها برای صاحبانشان صرفا جنبه پز دادن و کری خوندن های طبقه سوپرپولدار ( دنیا) هستند، پس اینجاس که نباید با دید یک مصرف کننده عادی به قضیه نگاه کرد
که منم اینو تو نظر اولم گفتم پس کاملادرسته
واینکه گفتین تو خیابوناسوار نمیشن را منم تا حدی قبول دارم، اما چرا تاحدی؟ چون بادیدن کلیپ خودروها توخیابونای موناکو و امارات و لندن که از بوگاتی ها تا پاگانیها و لافراری ها گرفته تا … در حال دور دور هستن پس خیلی هم شتاب براشون مهم نیست وطبق گفته ی خودتون وخودم فقط برای کری خونیست که میخوان نشون بدن برترین هارو دارن وحالا شاید در مواردی هم مثل شتاب صفرتا صد نتونه با سوپرکارهای دیگه رقابت داشته باشه اما چون صرفا یک خودرو وکالای لوکس محسوب میشه میخوان اونو داشته باشن
پیروز باشید
خوبه بیشتر از این کشش ندیم
ممنونم از نظراتتون من که بشخصه استفاده کردم امیدوارم باعث ناراحتی پدالی ها نشده باشیم
mehrzad
۲۴ مرداد ۱۳۹۴آره از اونجایی که پراید 0-100 رو زیر 2 ثانیه میره این شتاب برای کانسگ واقعا افتضاحه
خوب آخه مومن تو اول فکر کن بعد بگو بده این ماشین که مثل بوگاتی سنگین و 4WD نیست.
کل فشار رو محور عقبه تو با یه پیکان هم که دیفرانسیل عقبه بخوای شتاب بگیری عقبش میسره چه برسه به این که اون همه نیرو رو داره منتقل میکنه حالا راننده بازم لاستیک هارو گرم کرد بهتر شد و در ضمن هر کاریش کنی ماشین های دیفرانسیل عقب مخصوصا سوپر اسپرت ها که خیلی وحشی هستن اولش یکم میسورن و همین امر باعث میشه یه کوچولو دیر به 0-100 یا 0-300 برسن شما به بزرگواری خودت ببخش
PETROLHEAD
نوید
۲۸ خرداد ۱۳۹۴ولی خیلی جالبه 0-300 اش از 0-100 ماشینای ما کمتر
البته بیشتر که دقت میکنم میبینم خیلی هم جالب نیست
یک چیز روتین و عادیه
wolf man
۲۸ خرداد ۱۳۹۴اینکه با این شتاب رفته یه طرف اینکه فرمون رو ول کرده رو . . . . !!!
آرمان
۲۸ خرداد ۱۳۹۴آیا کسی از دوستان میدونه که موتورهای کونیگ زگ رو خودش میزنه یا کمپانی دیگه ای؟؟؟؟ اگر کسی میدونه لطف کنه بگه ما هم مطلع شویم……
راستی پدال عزیز خبر رونمایی از نوزاد جدید مرسدس رو نمیذاری؟؟؟ ولی عجب چیزی شده این GLC
PETROLHEAD
۲۸ خرداد ۱۳۹۴کوئنیخ زگ از معدود شرکتهای تولید محدودی هست که طراحی و ساخت موتورهاش رو خودش انجام میده.
Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes
۲۸ خرداد ۱۳۹۴موتورها به صورت خام توسط Ford ساخته می شه اما از ریشه توسط کوئنیگزگ اصلاح میشه
Carbonado Aventador
۲۸ خرداد ۱۳۹۴فکر اینکه پشت فرمون یه ماشین بشینی و اون ماشین 0-300 رو در 11 ثانیه بره . مو به تن آدم سیخ میکنه…
الکی نیست که بهش میگن mega car…
شنتیا فراریه
۲۸ خرداد ۱۳۹۴چه سرعتی .
فردین
۲۸ خرداد ۱۳۹۴واقعا شرکت کوئنیگ زگ رو دوست دارم خیلی داره پیشرفت میکنه حتما رگرا رکوردی بهتر از One:1 ثبت میکنه .
اگر اشتباه نکنم فقط موتور مدلهای CC8S و CCR برای شرکت فورد بود . و موتور دیگر مدل ها ساخت خود Koenigsegg هست.
امین
۲۸ خرداد ۱۳۹۴هدفش از اینکه نوشته بود در خانه امتحان نکنید چی بود؟
منظورش این بوده که با پراید تو جاده های استاندارد ایران امتحان نکنیم
????????????
فرید
۲۸ خرداد ۱۳۹۴عجب هیولایی شده ولی رگ مشکیش با دوتا خط زرد رو ماشین عالی میشه
سعید
۲۸ خرداد ۱۳۹۴فوق العادس این ماشین!
ظاهرا هنگام شتابگیری چرخهاش هرزگردی داشت وگرنه 0 تا 100 رو به راحتی کمتر از 3 ثانیه میزد!!
شیشه ماشین هم خیلی کثیف بود!!!
نوید جهرمی
۲۸ خرداد ۱۳۹۴من با طراحی های کوئنیخزگ کنار نمیومدم تا این که وان وان نظرمو عوض کرد.
هر چند هنوزم ب نظرم پاگانی نسبت ب این یه چیز دیگس
amir
۲۸ خرداد ۱۳۹۴تو فیلم که 300 رو بالا می زنه بعد ترمز میگیره
kurdishlambo
۲۸ خرداد ۱۳۹۴از وقتی که اگرار ار رو دیدم عاشقش شدم.کلا من ایتالیا و سوئد رو خیلی دوس دارم.فقط یه چیز برام هضم نمیشه چ جوری کونگسگ با یه موتورv8 توربو 1341 اسب کشیده ولی بوگاتی با W16چهارتوربو 1200تا
مهزیار
۲۸ خرداد ۱۳۹۴همینجاست که تفاوت ها احساس میشه دیگه
احمد باقری
۲۸ خرداد ۱۳۹۴اگر فقط تعداد سیلندرها مهم بود که الان خیلی چیزها روی هوا بود. هم تعداد سیلندرها، هم حجم هر سیلندر، هم فرم سوپاپها و … همه نقش دارن. اینکه بگی چون این یکی 8 و اون یکی، 16 است پس آفرین به 8، حرف خنداره ری است.
kurdishlambo
۲۹ خرداد ۱۳۹۴خب اگه حجم هم در نظر بگیریم ویرون 8 لیتری و وان 5.1لیتری بازم هضم نمیشه.یعنی اگه تعداد سیلندر هردو هم یکی بود بازم وان با 3لیتر کمتر 140اسبی بیشتر میده و این یعنی تکنولوژی کونگسگی پس آفرین به 8. کلا من بازده موتوری کونگسگ و فراری رو دوس دارم.
با این که رو لامبو تعصب دارم ولی وقتی میبینم فراری از موتورv8 تنفس طبیعی 600 اسب میکشه(458اسپشاله)لامبو از وی تن 600 اسب میکم آفرین به فراری!!(حالا با آفرین های من فردا کونگسگ و فراری برام لوح تقدیر میفرستن!ارزش نداره بابا وقت بذاریم واسه این چیزا)
رضا
۲۸ خرداد ۱۳۹۴عاشق اینطور رکوردگیری هام
agera R
۲۸ خرداد ۱۳۹۴تنها هایپر کار دنیا که هیچ هایپر کاری نتونسته باهاش رقابت کنه agera r هست حالا one که دیگه وزن کمتر و قدرت بالاتری داره، اگه کسی از دوستان هایپر کاری میشناسه که بتونه agera r رو بزنه بگه! سایت gtboard لینک درگهای کونیگ زگ رو داره لطفا ببینین و لذت ببرین
سیدحبیب اله افخمی
۸ خرداد ۱۳۹۹هایپرکارهایی که بتونن با کوئیز رگرا رقابت کنن سه تا شدکت هستند…هنسی،اس اس سی و بوگاتی…قطعا هنسی با مدل ونوم اف ۵،اس اس سی با مدل توتارا ۲۰۲۰ و بوگاتی با مدل شیرون سوپر اسپورت +۳۰۰ رقابت تنگاتنگی خواهند داشت…باید ببینیم کوئیز جسکو چگونه در آینده ظاهر میشود…رقابت بسیار سخت و غیر قابل پیش بینی است…ونوم اف ۵ ادعا کرده که ۰ تا ۳۰۰ را زیر ۱۰ ثانیه و ۰ تا ۴۰۰ تا را زیر ۲۰ ثانیه میزند…تا زمانی که ماشینها تست نگیرند چیزی مشخص نمیشود…اما قطعا کوئیز جسکو ابرخودرو قدرتمندی است و ضریب درگ پایینی دارد…باید منتظر بود…جنگ بر سر نهایت سرعت تازه شروع شده….
Danial
۲۸ خرداد ۱۳۹۴در هــــــــــــاش فقط در هــــــــــــــــاش خودش یــــــــــــــه دنیاست لعنتی در نیست که لامصب خودش به اندازه یه کمپانی ارزش داره همه چیش تکه لعنتـــــــــی….
msn
۲۸ خرداد ۱۳۹۴یاد جنون سرعت افتادم چطور تصادف کرد ولی هیچ قطعه ای ازش جدا نمیشد
kurdishlambo
۲۹ خرداد ۱۳۹۴اون واقعیش نبود ماکت بود!بنظت میشه یه همچین ماشینی رو از بین ببرن با این قیمت؟؟
علی
۲۸ خرداد ۱۳۹۴لامصب از هر نظری اوله.رقیب نداره
ارمان
۲۸ خرداد ۱۳۹۴یعنی چی اخه من نمیتونم رندر کنم این رکورد رو.!. . . .
یعنی امکان نداره ماشینی تو دراگ 400 متر و 1 مایل بتونه ببرتش . همین میشه دیگه؟ :دی
فردین
۲۸ خرداد ۱۳۹۴در کلیپ های GTBOARD کوئنیگ زگ با Porsche 918 – Ferrari 458 – Ferrari 599 GTB و Bugatti Veyron Vitesse درگ داشت که همگی هم نتیجه رو میدونیم ولی تا زمانی که Agera R یا One:1 با Venom GT و Bugatti Veyron Super Sport درگ نداشته باشه نمیشه گفت که هیچ هایپر کاری توانایی این رو نداره که Koenigsegg رو شکست بده !
BMW4ever
۲۸ خرداد ۱۳۹۴یه دوربین با کیفیت تر نداشتند این چی بود من هیچی رو خوب ندیدم
Archi KHAN
۲۹ خرداد ۱۳۹۴عجب شتابی…
Nissan GT-R LOVER
۲۹ خرداد ۱۳۹۴باید منتظر بوگاتی شیرون موند و دید اون چیکار میکنه تا اوایل 2016 یهنی برای موتور شوی ژنو2016 میاد…فک کنم اون بترکونه…
Aprtech
۲۹ تیر ۱۳۹۴کسی میتونه تصور کنه 0 تا 300 رو ؟؟؟ اونم تو 11 ثانیه؟
واقعا مغز من داغ شد.
در ضمن من طرفدار پرو پا قرص لامبورگینی هستم.