کونیگ‌زگ

فروش کونیگ زگ آگرا RSN، دُردانه صنعت خودرو!

شما نمی‌توانید رکوردهای جهانی سرعت را بدون کونیگ زگ تصور کنید؛ و نمی‌توانید خود کونیگ زگ را بدون آگرا در نظر بگیرید! اگرچه این خودرو سن نسبتاً بالایی دارد اما همچنین یک نیروگاه متحرک برای این هایپرکارساز سوئدی بوده و تا به اینجا نمونه‌های سفارشی و قوی زیادی از آن معرفی شده است. به‌طور خاص آگرا RS را می‌توان نام برد که تنها ۲۵ دستگاه از آن تولید شده و ترکیبی از تکنولوژی باورنکردنی مدل وان:۱ و عملکرد مدل‌های جاده‌ای S و R می‌باشد. اگر این مدل نمی‌تواند شما را راضی کند پس بهتر است نگاهی به آگرا RSN بیندازید که اساساً مدلی تک ساخت بوده و یکی از آخرین نسخه‌های آگرا RS تولیدی می‌باشد.

SuperVettura که نمایندگی رسمی کونیگ زگ در بریتانیاست هم‌اکنون این خودرو را برای فروش آماده کرده است. RSN نسبت به آگرا RS ویژگی‌های خاص زیادی دارد. واضح‌ترین تفاوت بصری این دو خودرو رنگ بدنه آبی، فیبر کربن مشهود، ترمزهای کربن سرامیکی و رینگ‌های فیبر کربن بسیار سبک‌وزن در آگرا RSN است. همین طرح آبی‌رنگ به کابین نیز راه یافته و کابینی شکیل با آلکانترا و عناصر فیبر کربنی به وجود آمده است. البته موضوع مهم‌تر به نیروگاه آهنین آن مربوط می‌شود…

درحالی‌که آگرا RS به پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری توئین توربو با قدرت ۱۱۶۰ اسب بخار و گشتاور ۱۲۸۰ نیوتون متر مجهز است، آگرا RSN تک ساخت از قوای محرکه یک مگاواتی هایپرکار وان:۱ استفاده می‌کند. به این ترتیب این هیولا خروجی ۱۳۶۰ اسبی و گشتاور ۱۳۷۰ نیوتون متری را در اختیار راننده می‌گذارد.

کونیگ زگ آگرا RSN موردبحث مدل سال ۲۰۱۸ بوده و تنها حدود ۱۱۱۰۰ کیلومتر کار کرده است. این خودرو ظاهراً با قیمت قابل‌توجه ۴,۰۲۰,۰۰۰ پوندی یا ۵,۰۴۱,۲۷۰ دلاری به فروش رفته که مبلغ بسیار بالایی محسوب می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۳ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲۵ دیدگاه‌ها

  1. MASIHA

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (946 ديدگاه)

    این خودش یه هیولای خالصه
    حالا موتور وان هم روش!!!
    حقیقتا برگی برام نموند
    خیلی باش حال کردم
    افرین کونیگزگ.

    موافقم 12
    1. mg

      ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (139 ديدگاه)

      تنها خودرویی که ده تومنم میارزه

    2. M سابق

      ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (2371 ديدگاه)

      11100 کیلومتررررررر!
      واسه همچین ماشینی خیلی زیاده حالا شایدم یه صفر اضافه زدن اشتباه شایدم یه یک
      مسافرکشی کردی مگه ؟

      موافقم 5
      مخالفم 2
  2. Abbas.Lambo

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (873 ديدگاه)

    من کلا هر مطلب رو یه بار از بالا تا پایین می خونم ولی اینو چند بار بالا و پایین کردم فقط به عشق عکساش

    موافقم 4
    مخالفم 1
  3. بهزاد

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (46 ديدگاه)

    یه کلیپ دیدم تو گوشی یکی از بچه ها چند سال پیش یه میتسوبیشی evo 5 با همه ی سوپر اسپرت ها مسابقه داد همشونو برد جالب بود رانندش میگفت ماشینه من به اندازه ی رینگ های این ماشین هایی که بردم نمی ارزه کوئنیخ و بوگاتی رو خورد تازه چند بارم چنتا لامبور و فراری رو هم برد خیلی قشنگ بود حیف تو یوتیوب نبود هر چی گشتم 350 تا میرفت راحت 0تا100 زیر 3 ثانیه داشت

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. OMID

      ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (2170 ديدگاه)

      عزیز اونجور ماشینا از صفر دوباره ساخته میشن تقریباً همه چیشون عوض میشه از سیلندر تا سوپاپ و میل لنگ و بقیه فقط بلوک موتور باقی میمونه تازه اونم گاهی عوض میکنن
      منم عاشق لنسرم منتها مقایسش با اینا اشتباهه
      اون راننده لنسر هم دروغ گفته همچین ماشینی حداقل دویست هزارتا هزینه داره
      نکته دیگه که اونجور ماشینا عمر کوتاهی دارن و توی مسافت های کم هم میتونن اونقدر خوب عمل کنند مثل همون پیست درگ
      ولی این هایپر کارها واسه مسافت طولانی این قدرت رو میدن و در پیست هم سریعترن

      1. s.h

        ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (712 ديدگاه)

        نه دوست عزیز اندرگرند ریسینگ که خدای تیون دنیاست قدرت رو ه صد اسب نه دویست اسب بلکه یهو 5 برابر میکنه و همه هم دیدیم درگها و فیلم هاشون رو یه هورالکان رو سی چها هزارتا بالاتر میگه !!! چه خبره ؟؟ یه هوراکان 2500 اسبی تازه باضمانت 50/000 کیلومتری( راست یا دروغ میگه تا اینجا بی مشکل کار میکه ) این قیمت بود !!!!! این از این اقا امید دوم اینکه اون دوستمون نمیدونه امثال بوگاتی یا کونیک زگ و بقیه رقبای میلیون دلاری میتونند از تهران تا انکارا رو 400 تا برند بی مشکل اینه فرقش

    2. araz

      ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (1 ديدگاه)

      اون ماشینا تیونینگ سنگین روشون شده
      مخصوصا evo که کلا برا تیونینگ درست شده.
      از این ماشینا خیلی زیاده و اتفاقا اکثرشون بعد ۲۰ تا مسابقه و گاز دادن میپکن. باید اکثر قطعاتشو عوض کنی.
      اما کوئنیگزگ یا بوگاتی به صورت استاندارد این قدرت رو دارن و بعد ۲۰ تا مسابقه لازم نیست خیلی چیزاشو عوض کنی

      موافقم 1
      مخالفم 1
  4. بهزاد

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (46 ديدگاه)

    ماشین فقط evo5 تو اینترنت بزنید عکساشو حتما بزارید دکستاپ چه خوشگله جیگره می ارزه به 100 تا کوئنیخ و بوگاتی این اسباب بازی ها چی هستن دیگه?????

    1. OMID

      ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (2170 ديدگاه)

      این فن بوی بازیا چیه:)

      موافقم 2
      مخالفم 2
  5. OMID

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (2170 ديدگاه)

    فوق‌العاده س
    واقعاً نمیتونم درک کنم چطوری کسایی که این ماشینارو دارن باهاش رانندگی نمیکنن
    چطوری مقاومت میکنن واقعا
    من اگه یه دونه از اینا داشتم سال اول حداقل باهاش بیست هزار کیلومتر میرفتم

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. آریا ماشین

      ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (661 ديدگاه)

      بله ولی اگه یکم قبل سوار شدن به این فکر کنی که با بیرون بردن ماشین خطر آسیب دیدن یه ماشین ۳ میلیون دلاری و خرج بالای ۱۰۰ هزار دلار رو خواهی داشت و ماشین تک ساختت تو دنیا به یه دست انداز گیر کنه دیگه فکر نکنم زیاد سوارش شی

      1. OMID

        ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (2170 ديدگاه)

        کسی که می‌تونه سه میلیون پول هایپر کار بده می‌تونه هزینه هاش رو هم پرداخت کنه:)

    2. آرش

      ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (150 ديدگاه)

      کوینگزگ خسته نشد انقدر از آگرا مدل زد
      چه خبره ؟؟!!!
      واقعا حدی داره
      از همون ccx تا این نسخه همه رو یه شاسی بودن
      لیست مدلاشم انقدر زیاده که حال تایپ کردنش و ندارم
      باز خوبه کریستین جون خانوادتن ثروتمند هستن
      کلا میگن تا پول باشه اراده کن
      همینه
      اونوقت میاد واسه ما از سختی های
      خودرو ساز شدن صحبت میکنه
      پول پول پول
      باشه همه چی هست
      دانش تکنولوژی و…..

      1. Saeed

        ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (757 ديدگاه)

        آرش عزیز
        اون مدل هایی که فرمودید
        مثل آگراX وآگراS و آگراR و… اینا مدل های مخصوص هستن که مطابق سوختی که هست طراحی و ساخته شدند
        یکیشون اکتان بالا مصرف میکنه
        یکی بنزین یورو مصرف میکنه و …(ایکاش واسه بنزین ایران هم یه مدلی میزد:/)
        و اون آگراXS و Thor و Phoenix و…اونا همون آگراRS هستن اما مشتری هاشون بیشتر بهشون پول دادن تا یه اسم سفارشی واسه پسوند ماشینشون بزارن
        و این یعنی کونیگ زگ اونقدر مدل مختلف آگرا نداده بلکه بوگاتی تعدادی خیلی زیادی نسخه های مختلف شیرون با اختلاف قیمت بسیار زیاد داده بیرون!!!!

        1. آرش

          ۲۸ خرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (150 ديدگاه)

          در ضمن در پستای قبلی شما نوشتید
          کوینگزگ و بوگاتی ss درگ داشتن
          در حالی که اون بوگاتی ss نبود
          Grand sport بود
          Grand sport از نسخه اصلی
          بوگاتی ویرون استفاده کرده با موتور
          بهتر ولی موتور ss روش نیست که هیچ
          سنگین تر هم هست و اینکه نسخه لاکچری
          محسوب میشه یعنی از نسخه های wetse
          مدل ss یا سوپر اسپرت بسیار سریع هست
          و مخصوص رکورد
          دقیقا مثل مدل آگرا با پسوند r
          که تو ویدیو بود
          در ضمن ویدیو و راننده هم مشکوک
          بود چون بوگاتی انقدر کند نیست
          با این همه دیگه نمیشه توجیحی آورد
          و اینکه شما باید هر نسخه بوگاتی رو با
          هم رده ی سال خودش و نسخه خودش
          مقایسه کنی
          مثلا شما بزن درگ کوینگزگ ccx با بوگاتی ویرون
          اون بوگاتی سفید رو درگ داشت باهاش ببین
          کاملا مشخصه ….
          دقیقا هم هم سال و هم نسخه هم دیگه هستند
          همیشه منطقی ترین ها رو نگاه کنید

        2. حسین

          ۲۸ خرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (785 ديدگاه)

          سعید عزیز آرش جان درست میگن
          کوینگزگ خیلی مدل زده و اون زمان که ccx
          و بوگاتی ویرون بودند کوینگزگ بیشتر از
          پنج مدل یا بیشتر که یادم رفته از ccx
          نسخه داد بیرون
          که بوگاتی از ویرون فقط چهار مدل پایه زد
          و بقیه که رنگ های متنوع داشتن سفارشی بودند
          البته یادآوری کنم که تو همون موقع از آگرا هم
          خیلی مدل زد که واقعا انقدر از این شاسی آگرا
          و ccx مدل خورده باید سرچ بزنی همشون رو
          پیدا کنی .
          خب این مسعله خیلی هم غیر طبیعی نیست
          بالاخره وقتی یه مدل محبوب میشه
          از روش چندین مدل با توجه به نیاز مشتری
          میزنن و نمیان دوباره همون سال ها تیم جمع
          کنن یه خودروی جدید بزنن که هم زمان رو ازشون
          بگیره هم شاید بهتر از قبلی نشه
          شما باید قبل نظر تمام جوانب رو
          در نظر بگیری.
          در ضمن در پست کوینگزگ ابسلوت
          سریع ترین کوینگزگ .
          لطفا تمام نظرات رو مطالعه کنید
          نظرات جدیدی هست که مطمئن هستم
          جالب هست براتون

        3. Saeed

          ۲۸ خرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (757 ديدگاه)

          نسخه معمولی ویرون بوده؟!؟!؟!
          دوست عزیز شما اصلا ویدیو رو دیدی؟
          https://www.youtube.com/watch?v=-DH5j4PYp-o&t=918s
          این نسخه Vitesse ویرون ss بوده!(نسخه نهایی)
          و در جواب حسین عزیز هم بگم که بله
          درسته که کونیگ زگ تعداد زیادی آگرا ساخته،اما اونقدر اختلاف قیمتی نداشته
          موفق باشید

        4. آرش

          ۲۹ خرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (150 ديدگاه)

          درسته من فیلم رو دیدم
          این نسخه ۱۶.۴ همون نسخه اصلی
          اما ارتقا یافته هست
          اما ویرون سوپر اسپرت موتور قوی تر
          و بدنه فیبر کربن و آیرودینامیک بهتر
          داره و کلا مخصوص رکورد طراحی شده
          مثل همین آگرا مدل r
          اما این نسخه فیلم whitesse
          گرند اسپرت هست
          که بدنه آلومینیومی و تیتانینومی (آلیاژ)
          و موتور ۱۶.۴ ویرون اصلی (بهینه سازی شده)
          رو داره
          اگه دقت کنی زیر پست هم بخونی می فهمی
          من تمامی مدل های بوگاتی رو میشناسم
          یه نشونه هم اینه که دو تا هوا گیر نقره ای
          رو سقف نزدیک موتور هست که مانند مدل اصلی .
          اما سوپر اسپرت حتی اون قسمت که بالای موتور
          مشخصه هم فرق داره
          و اینکه بدنه ماشین فیلم هم آلومینیوم هست
          می تونید از براق بودنش متوجه شید
          اصلا هرکی اطلاعاتش کامل باشه راحت تشخیص
          میده ( واقعا تشریح دادم !!!)
          با این همه بازم خوب پا به پاش میومد و
          تو سقف سرعت هم برتر بود
          با این توضیحات(واقعا دیگه جای بحثی باقی نمیمونه)
          خلاصه که من کامل توضیح دادم
          و امیدوارم شفاف بوده باشه
          ???

  6. Danial

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (466 ديدگاه)

    وای لعنتی این چقدر خوبه ♥

  7. Saeed

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (757 ديدگاه)

    چقدر زیبایی تو ای الهه زیبایی ♥
    راستی این مدل نهایی هم رکورد زده! توی یه مسیری به طول کمتر از 2/08 کیلومتر تونسته سرعت 391 کیلومتر درساعت رو به ثبت برسونه!
    خبرش توی همین پدال هست برید ببینید!
    واقعا زیباس
    عکس صفحه دسکتاپم هم CCXR Trevita هستش

  8. آریا ماشین

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (661 ديدگاه)

    آیا به دنبال یک سرمایه گذاری خوب هستید؟
    آیا می خواهید ماشینی را که میخرید بعد چند سال ۲ برابر قیمت بفروشید؟
    به شما فراری ، پاگانی و کونیگ زگ را پیشنهاد میکنیم

    1. OMID

      ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (2170 ديدگاه)

      مخصوصا فراری
      لامصب انگار اول که از کارخونه در میاد طلاس و بعد از مدتی تبدیل به الماس میشه
      بعضی مدلا فوق‌العاده گرونن

      1. سینا BMW

        ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (2429 ديدگاه)

        از لیست گران ترین خودرو های تاریخ از ۱۰ تا حداقل ۸ تاش فراریه
        مخصوصا ۲۵۰ GTO که اسمش همه رو نابود میکنه
        سری GTO فراری یکی بهترین مدل هاشون بودن
        اثر های هنری که مثل نقاشی های مشهور فقط برای دیدن نیستند و قابل استفاده هم هستند،ولی هیچ کس با فراری ۵۰ میلیون دلاری در مسابقه درگ شرکت نمی کند بلکه ارزش آن مهم میشه

  9. عماد

    ۱۵ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (10 ديدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا