ادو با کمک خود کونیگزگ سوئد توانست ضریب رانش موتور را تغییر داده و سیستم کامپیوتر خودرو را هم بر همان اساس متناسب سازد. با این تغییرات قدرت خودرو از حدود ۷۰۰ اسب به ۸۹۱ اسب بخار تغییر کرد . . . .
تمام گیربکس شش دنده اولیه پیاده شد و تمام بوش های پلاستیکی آن به ” یونیبال ” های فلزی تغییر یافت. این باعث شد که نه تنها تعویض دنده خیلی سریع تر شود بلکه صدای تقه مرسوم در گیربکس های کونیگزگ هم از بین برود. در نتیجه دور موتور از ۹۰۰۰ به ۷۲۰۰ دور در دقیقه کاهش یافت و از ۳۲۰۰ دور تمام آثار استفاده از سوپر شارژرهای غول آسای خودرو ظاهر شده و در 6000RPM به اوج خود میرسد.
گشتاور بی نظیر این خودرو معادل ۵۴۶ پوند بر فوت – یا معادل ۷۶۴ نیوتنمتر – است. سرعت این خودرو ۳۹۰ کیلومتر در ساعت است که برای ایمنی به ۳۶۵ کیلومتر در ساعت کاهش داده شده است. شتاب صفر تا ۱۰۰ آن نیز فقط ۳/۱ ثانیه است.
ترمزهای کم نظیر سرامیکی کربنی و ثبات عالی این خودرو از جمله موارد تعریفی آن هستند. بدنه و تریم داخلی هم دست خوش تغییرات زیادی شد. چرخ ها با رنگ ذغالی مخصوص رنگ شدند و چرم صندلی ها و تودوزی با چرم اصل “آلکانترا” تعویض گردیدند.
کنسول وسط به کلی عوض شد و با نصبکی سیستم ” اینفو تینمنت ” عالی و نصب سیستم ضدسرقت دارای کنترل از راه دور، خودرو به چیز دیگری تبدیل شده است. سیستم TPM بسیار جدید و دقیق اضافه شده تمام اطلاعات مربوط به درجه حرارت داخل و خارج خودرو، دوربین دید عقب و میزان بادتایرها را به راننده نشان می دهد.
به طور خلاصه باید گفت که شرکت خودروهای مسابقه ای ادو در تیون کردن این خودروی بسیار موفق بوده، بدون آن که شخصیت اصلی کونیگزگ را عوض کرده باشد. در انتها آنکه این سوپراسپرت برای سال ۲۰۱۱ عرضه شده؛ پس طبیعی است که برای چنین خودروی بی نظیری قیمت را فقط باید از مالک آن پرسید!
yasin
۵ مهر ۱۳۹۲عجب دسته دنده ی درازی داره کلا خیلی ماشین خفن وتوپیه چه فابریکش چه تیون شدش.
علی جردن
۱۴ خرداد ۱۴۰۳با اینکه سالهای طولانی از معرفیش می گذره هنوزم دوسش دارم و برام زیبایی خیره کننده داره