ابتدا از نام این خودرو شروع میکنیم که قرار است به صورت نسبت یک به یک (one-to-one) تلفظ شود. این نسبت هم به قدرت خروجی متریک یک مگاوات (برابر ۱۳۴۱ اسببخار با ترکیب بنزین-الکل E85) و هم به تعادل کامل قدرت به وزن کونیگزگ One:1 اشاره دارد؛ یعنی ۱/۰ کیلوگرم برای هر PS (PS اسببخار متریک بوده که معادل ۰/۹۸۶ اسببخار رایج است). سازندگان این خودرو، با علاقه زیادی کار خود را دنبال کردهاند. خواندن اعداد و ارقام دیگر کونیگزگ مانند این است که شرایط یک دنیای فانتزی را مرور میکنیم. به عنوانمثال، رسیدن به سرعت ۴۰۲/۳ کیلومتر بر ساعت از حالت توقف کامل، تنها ۲۰ ثانیه زمان نیاز دارد. سرعت حداکثر این خودرو نیز نزدیک به ۴۴۰ کیلومتر بر ساعت و نیروی رو به پایینی برابر ۶۱۰ کیلوگرم در سرعت ۲۵۷/۵ کیلومتر بر ساعت تولید میشود.
ولی این اعداد حقیقت دارند و کونیگزگ موفق به رسیدن به آنها شده است و دستاندرکاران Cara and Driver را به محل کارخانه واقع در «آنجلهلم» در جنوب سوئد برای تست این خودرو دعوت کرده است. در یک بخش کوچک و محدود از بازار خودرو، کونیگزگ تبدیل به یکی از بازیگران اصلی شده است. تنها ۷ نمونه از One:1 ساخته خواهد شد؛ چهار تا از آنها به آسیا میروند، دو تا برای اروپا و یکی هم به امریکا خواهد رفت.
کونیگزگ در ۱۲ سال گذشته، تنها ۱۱۵ خودرو تولید کرده، ولی در همین حال، همه چیز را در زیر سقف خود نگه داشته است. تمام بخشهای مهندسی و طراحی در محل کمپانی واقع شدهاند. تمام قطعات فیبرکربنی، شامل المانهایی مانند فریمهای صندلیها و چرخها در همینجا ساخته و پرداخته میشوند و رنگآمیزی و تزئینات داخلی خودروها در داخل همین کارخانه انجام میشود. موتورها نیز در همینجا ساخته میشوند و آزمایشهای لازم در مورد آنها انجام میگردد. همهچیز با دست انجام میشود و انگار تا تمامشدن کار، زمان زیادی باقی مانده است. مونتاژ بدنه متشکل از ۴۰۰ قطعه مجزا، به تنهایی ۶۰۰ ساعت زمان میبرد. فقط رنگآمیزی یک مدل، بسته به نوع پرداخت نهایی، بین ۸۰۰ تا ۱۲۰۰ ساعت طول میکشد.
سرانجام One:1 در جایی جدا از قسمت اصلی تولید با کلامشل عقب بالا و درهای قیچیوار باز شده، رؤیت میشود. برای این بررسی، کریستین فان کونیگزگ، مؤسس قدرتمند و البته گشادهروی کمپانی با این مدل خودرو همراه شده است. وی در مورد سیستم تعلیق منظبق با GPS توضیح داده و از توانایی آن برای تنظیم دامپینگ در پیچها در مسیرهای مسابقه گفته است. همینطور از نداشتن سیستم عایق نویز هوشمند که این کمپانی برای مدلهای تولیدی طراحی کرده، در این نمونه اولیه اظهار تأسف میکند. وی در ادامه از برنامههای این کمپانی برای حمله به رکورد پیست نوربرگرینگ در سال جاری میلادی میگوید. از نظر وی، هم آگرا R و هم One:1 میتوانند به راحتی پورشه ۹۱۸ را با آن زمان ۶ دقیقه و ۵۷ ثانیهاش پشتسر بگذارند:
وقتی به زمان هر یک از بخشها نگاه میکنیم، میبینیم که برای یک رکورد آماده هستیم.
وارد شدن به کابین One:1 واقعه بزرگی میتواند باشد. صندلیها محکم شما را دربر میگیرند. طراحی داخلی در کمترین حجم انجام شده، ولی بسیار گرانقیمت است. مواد کربنی در همه جای خودرو دیده میشوند. نمایشگر مرکزی سرعت TFT تا سرعت ۴۵۰ کیلومتر در ساعت را میتواند نشان دهد و در پایین پنل ابزارها، یک عقربه کوچک وجود دارد که قدرت کنونی تولید شده توسط موتور را نمایش میدهد. محدوده این عقربه تا ۱۲۰۰ است. گشتاور ۱۰۰۰ نیوتنمتری موتور ۵/۱ لیتری V-8 از دور موتوری در حدود ۳۰۰۰ در دسترس قرار میگیرد.
اگر بخواهیم یک مقایسه با رقبا در مقیاس گربهسانان انجام دهیم، کونیگزگ یک شیر کوهی خشمگین است و در این حالی است که مکلارن P1 یک گربه خانگی است که به صورت اتفاقی یک پرنده به خانه میآورد و بوگاتی ویرون نیز یک گربه نر چاق و سنگینوزن است که در یک ایوان با دمی در زیر یک صندلی گهوارهای خالی، مشغول چرتزدن است. کونیگزگ، مسلماً تلاش زیادی برای ارائه این مدل انجام داده و اگر نتواند رکورد پیست نوربرگرینگ را بشکند، واقعاً جای تعجب دارد. برای اینکه چیزی از قلم نیفتد، کارهای انجام شده برای این نمونه اولیه را در زمینههای مختلف به صورت جداگانه در ادامه مرور میکنیم.
موتور: یک نسخه بهینهسازی شده از V-8 کنونی ۱۱۴۰ اسببخاری در آگرا R. کونیگزگ میگوید که در ابتدا این موتور برای قدرت ۱۵۰۰ اسببخار طراحی کرده و سپس برای بهبود شرایط رانندگی، از میزان قدرت آن کاسته است. این موتور میتواند با استفاده از بنزین معمولی، E85 یا بنزین مسابقهای با اوکتان بالا کار کند و در آن توربوشارژرهای با هندسه متغیر، پوشش سرامیکی خروجیهای اگزوز و یک مانیفولد مکش فیرکربنی استفاده شده است.
ترانساکسل: ترانساکسل AMT از کلاج هیدرولیکی دوم در پشت محور ورودی بهره میبرد که در هنگام رفتن به دنده بالاتر، بهعنوان یک ترمز عمل میکند و باعث میشود که مخروطهای تنظیم با سرعت بیشتری درگیر شوند. در نتیجه، مطابق گفته کمپانی، زمان شیفت دنده ۶ صدم ثانیه خواهد بود. همچنین در این سیستم از یک دیفرانسیل قفلشونده با کنترل الکتریکی استفاده شده است. این در حالی است که وزن کلی این قسمت تنها ۷۸ کیلوگرم است.
چرخها و تایرها: چرخهای فیبرکربنی به اندازه نصف چرخهای آلومینیومی معادل وزن دارند و در همین حال، نسبت به آنها، چهار برابر استحکام بیشتری دارند. همچنین تایرهای میشلین پایلوت اسپورت کاپ ۲ که برای این استفاده خاص تولید شدهاند، سایزی برابر ۲۶۵/35ZR-19 در جلو و ۳۴۵/30ZR-20 در عقب دارند.
آئرودینامیک: بال عقب به اندازه ۳۱ درجه میتواند تنظیم شود و در همین حال، با بالههایی انطباقی در زیر بدنه همراهی میشود. بیشترین نیروی رو به پایین که در ۴۳۹/۳۵ کیلومتر بر ساعت اتفاق میافتد، ۸۳۰ کیلوگرم است.
سیستم هوشمند: One:1 از GPS برای تنظیم شرایط خودرو در پیچها در پیستهای مسابقهای که در نقشه وجود داشته باشند، استفاده میکند و به این منظور، سیستم تعلیق، کنترل پایداری، دیفرانسیل و پارامترهای آئرودینامیکی را مطابق شرایط تغییرمیدهد. در هر حال، اگر GPS نیز در دسترس نباشد، این سیستم به صورت پیشفرض از تنظیمات ایمن استفاده میکند. همچنین سیستم داخلی دریافت دیتای 3G به این سیستم اجازه میدهد که تقریباً در همه جای دنیا خود را آپدیت کند.
وزن: نمونه اولیه این خودرو به همراه تمام مایعات داخل موتور و یک مخزن بنزین نیمه، وزنی به اندازه ۱۳۶۰ کیلوگرم داشته است (به این منظور، کریستین فان کونیگزگ با افتخار تصویری از این مقیاس را در موبایلش نشان میدهد). البته نسخه تولیدی با توجه به صرفهجوییهای بیشتری که در وزن انجام میشود، حدود ۲۰ کیلوگرم سبکتر خواهد بود.
عایقبودن نویز: نسخه تولیدی One:1 از سیستم عایق نویز هوشمند کونیگزگ استفاده خواهد کرد که در آن از اسپیکرها برای کاهش نویز کابین در یک سرعت ثابت تا میزان ۲۰ دسیبل کمتر کمک گرفته میشود.
ترمزها: صفحات ترمز کربنسرامیکی با کالیپرهای دو قطعهای و ۶ پیستون در جلو و ۴ پیستون در عقب همراه هستند. کونیگزگ در این رابطه میگوید:
این کالیپرها نسبت به کالیپرهای یکپارچه، حسّ بهتری منتقل میکنند. البته دلیل این موضوع چندان برای ما مشخص نیست، ولی این شرایطی است که از آنها شاهد هستیم.
مشخصات:
- نوع خودرو: موتور وسط، دیفرانسیل عقب، ۲ سرنشین، ۲ در کوپه.
- قیمت مدل پایه: ۲۸۵۰۰۰۰ دلار.
- نوع موتور: DOHC ۳۲ سوپاپ V8 با دو توربوشارژر و خنککننده داخلی، بدنه و رویه آلومینیومی، پورت انژکتور سوخت.
- گنجایش: ۵۰۵۶ سیسی.
- قدرت: ۱۳۴۱ اسب بخار در ۷۵۰۰ دور در دقیقه.
- گشتاور: ۱۳۷۰/۷ نیوتنمتر در ۶۰۰۰ دور در دقیقه.
- گیربکس: ۷ سرعته AMT.
- فاصله محوری: ۲/۶۶۲ متر.
- طول ماشین: ۴/۵۰۱ متر.
- عرض: ۲/۰۶ متر.
- ارتفاع: ۱/۱۵۱ متر.
- وزن کلی: ۱۴۰۶ کیلوگرم.
- صفر تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۲/۵ ثانیه.
- صفر تا ۱۶۰/۹ کیلومتر بر ساعت: ۴/۵ ثانیه.
- صفر تا ۲۴۱/۴ کیلومتر بر ساعت: ۱۵/۹ ثانیه.
- عبور از یکچهارم مایل: ۹ ثانیه.
- سرعت حداکثر: ۴۳۹/۳۵ کیلومتر بر ساعت.
Night Fury
۲ اسفند ۱۳۹۳یک هیولای به تمام معنا!
M5
۳ اسفند ۱۳۹۳آین ماشین عالیه !
محمد
۳ اسفند ۱۳۹۳خداییش هر کی این خط آخر بالای عکس دومو متوجه میشه به منم بگه
(( تنها سه نمونه از One:1 ساخته خواهد شد؛ چهار تا از آنها به آسیا میروند، دو تا برای اروپا و یکی هم به امریکا خواهد رفت.))!!!!!!!
فردین
۳ اسفند ۱۳۹۳منم داشتم به همین فکر میکردم.احتمالا هر ماشین رو از وسط نصف میکنن جمعا میشه شش تا!
علیرضا
۶ اسفند ۱۳۹۳منظورش نمونه های آسیایی،اروپایی و نمونه آمریکایی هست.
مصطفی
۳ اسفند ۱۳۹۳آقا سایتتون جدید شده ولی به اندازه قبلی کاربردی نیست مثلا فونت مطالب کوچکتر شده که خواندنو سخت کرده و عملا دسترسی به مطالب جدید رو هم سخت و گیج کننده کرده و نصف سایت هم عملا بلا استفاده مونده حالت قبلی با پس زمینه ی مشکی خواندنو راحت می کرد سایت با ید در عین جدید بودن صفات خوب و کاربردی سایت قبلی رو حفظ کند.
لوگو هم بیشتر بدرد سایت های آشپزی می خوره تا سایت ماشینی.
S97
۳ اسفند ۱۳۹۳به همه دوستداران پدال برای سایت جدید تبریک میگم.
کاملاً موافقم، دو سوم صفحه خالیه و اینجوری میشه سه تب مختلف از سه مطلب مختلف رو همزمان توی یه ملنیتور دید. :)
Alpha
۳ اسفند ۱۳۹۳قیمتش چقدر زیاده!
میدونید با این پول میشه 458 و 918و ویرون و اونتادور و sls با هم بخری
ولی خیلی چیز سالاریه….. معرکست
farzad
۲ اسفند ۱۳۹۳عاشقشم به زودی پوزه ی همه ی رقیباشو به خاک میماله
godfather
۲ اسفند ۱۳۹۳کسی فیلم need for speed دیده
تو یکی از سکانساش 3تا زگ باهم کل کل میکنند له کننده با روح ادم بازی میکنه
حاجی تهرانی
۳ اسفند ۱۳۹۳مهندس اونا آگرا R هستن نه وان وان.
godfather
۳ اسفند ۱۳۹۳من نگفتم که one گفتم 3تا زگ
منظورم قابلیت های فنی بود که ماشینای ساخت این کمپانی داره
سعید
۳ اسفند ۱۳۹۳one تو آسفالت 8 هست،خیلی باحاله،قویترین و سریعترین ماشین تو این بازیه،بعدش هم هنسی ونوم
فردین
۲ اسفند ۱۳۹۳اوف
holy shit
معرکس پسر
خوبه که کم تولید میشه
خیلی خاص میشه در این صورت
خیلی
شاهین
۲ اسفند ۱۳۹۳خیلی زیباست.کم پیش میاد یه خودرو هم زیبا باشه هم هیولا!
راستی دوستان بالاخره این خودرو تولید شده یا نشده؟ به قول دوستمون منم این ماشینو تو فیلم نیدفوراسپید دیدم!
من چشمام ضعیفه، فکر کردم قیمتش 285 هزار دلاره! با خودم گفتم پسر چقدر ارزونه! :)
بعدش مایوس شدم و به قیمت واقعیش پی بردم…
بین خودمون بمونه ولی این فونت جدیدی که توی نظرات بکار رفته واسه من خیلی جذابه! :)
رامتین
۲ اسفند ۱۳۹۳بیشک برتر از همه اتومبیلها مانند بوگاتی و 918 و لافراری و … از دید تاپ اسپید است. اما 2 نکته:
الف) مدل جدید بوگاتی براحتی سرعت 440 را خواهد شکست.
ب) مدل 2016 هنسی ونوم با اختلاف این رکورد را خواهد شکست. اصلا همین مدل پایه هنسی که ساخت 2012 است، سرعت 436 را زده، چه برسه به مدل آتی که قدرتش 100 اسب هم افزایش یافته و به 1300 رسیده.
بنابراین باید گفت برترین اتومبیل از این نظر آمریکایی هنسی ونوم است..
محمد
۲ اسفند ۱۳۹۳ساخت کجاست؟
farzad
۲ اسفند ۱۳۹۳سوئد
احسان
۲ اسفند ۱۳۹۳رامتین جان مدل قبلیش یعنی agera R هم براحتی همه ماشینایی که گفتی رو له کرد، بوگاتی ویرون SS رو به طرز وحشتناکی شکست داد همینطور 918 و لافراری رو، همه فیلمارو میتونی تو سایت GTBOARD.COM ببینی یا تو آپارات agera R رو جستجو کنی تا فیلماشو بهت نشون بده. من عاشق ویرون ss بودم و هستم ولی اصن موندم که چجوری این ageraR تحقیرش کرد!!!
احمد فقط سوپراسپرت اونم ایتالیایی
۲ اسفند ۱۳۹۳آقا احسان میشه لینک درگ لافراری با اینو بذاری .میدونم تو تاپ اسپید خیلی جلوتر از لافراریه ولی تو درگ شک دارم حریف لافراری باشه
امیرحسین (Lion26)
۲ اسفند ۱۳۹۳می بینم که لاستیک فرانسوی روش انداختن.
(:(:
Just France.
سرباز وظیفه احسان آرسنالی
۲ اسفند ۱۳۹۳واقعا زیباست
پدال کاش قبل از تعویض قالب سایت یه نظرسنجی میزاشتی ولی بهتر شده خیلی هم بهتر شده
هادی
۲ اسفند ۱۳۹۳بازم GT-R برام جذاب تره با قیمت 100 هزار دلاری
صادق
۲ اسفند ۱۳۹۳درود
این کونیخزگ و بوگاتی و هنسی هم کل کل های جالبی با هم دارن!
در حال حاظر توی این کلاس، این ماشین حرف اول رو میزنه، حالا تا نسل بعد بوگاتی و هنسی بیان ببینیم رقابت چه جوری میشه
یه موردی اینکه لطفا نگید این ماشین p1 و لافراری یا 918 رو شکست میده و از این حرفا
آخه اینا چه ربطی به هم دارن؟؟
آخه …. چه ربطی داره به شقیقه؟؟ (هر کی تا حالا این ضرب المثل رو نشنیده، زیاد خودشو درگیر اون جای خالی نکنه ;) )
ارادت
Mclaren
۳ اسفند ۱۳۹۳صادق جان دقیقا باهات موافقم
چون تمرکز این سه مدل روی تاپ اسپید نبوده و اگر تمرکز کنن روی تاپ اسپید هم فراری و هم مکلارن با اصالت و تجربه خیلی بالاتری که دارن هم هنسی هم بوگاتی و هم کونیگ زگ رو کنار میزنن هرچند سرسخت هستن اما کنار زده میشن. ولی خب کلا اهداف با هم متفاوته و فعلا فراری و مکلارن و پورشه شتاب و بهترین هندلینگ رو به تاپ اسپید ترجیح دادن تو ویدیو ها هم دیدم لافراری بوگاتی رو شکست میده و و و …
حسین
۳ اسفند ۱۳۹۳درود. مثل اینه که M4 رو با 458 مقایسه کنی بعد بگی ب ام و هدفش هندلینگ و شتابه!!! کلا فراری و کونیخ زگ از پایه با هم فرق دارن
Mclaren
۳ اسفند ۱۳۹۳اصلا این حرف چه ربطی به 458 و بی ام دابلیو داشت من نمیدونم دوباره هم که حرف خودم رو که میگم مقایسه اینا اشتباهه تحویل خودم میدی :D به هر حال بازم میگم کنار زدن کونیگ زگ و بوگاتی و هنسی از این سه شرکت برمیاد اما هرکدوم اهداف مختلفی دارن میتونی مطالعه کنی…
اگر با 1400-1500 اسب این رکوردها رو نمیزد جای تعجب داشت.
Mclaren
۳ اسفند ۱۳۹۳البته منکر قدرت کونیگ زگ نمیشم واقعا مهندسی نابی داره ابر خودرو زیبا خیلی خیلی قبولش دارم الانم یه سر و گردن از رقباش بالاتره
حسین
۳ اسفند ۱۳۹۳درود. داش مکلارن درست میگی، حرف خودتو تحویل خودت دادم اما یکم متفاوت. من میگم غیر از اینکه فراری و مکلارن و پورشه رو نباید با بوگاتی مقایسه کنیم، حتی نباید بگیم: «اگه بخوان میتونن بوگاتی رو شکست بدن». این حرف یه چیزی میشه تو مایه های اینکه بگیم ب ام و اگه بخواد میتونه یه ماشین در حد لافراری بزنه!!! حتی فکرشم نباید به ذهنمون خطور کنه چه برسه بخوایم بگیم اگه بخواد. نه فقط اهداف، که فلسفه وجودیشون با هم فرق داره
(همچین با تاکید بیشتری گفتم مقایسه اینا اشتباهه وگرنه حرف شما رو قبول دارم)
Mclaren
۳ اسفند ۱۳۹۳اینکه میگم بخوان یعنی اینکه اگر ترجیح بدن رقابتی توی کلاس های بالاتر یعنی بالای 1200 اسب رقابت کنن مطمئنا میشه گفت موفقیتشون 99% هست ولی شما ببین الان رقاب توی مسیر مستقیم و تاپ اسپید نیست الان صحبت در مورد اینکه توی پیست با پیچ های زیاد و متفاوت لافراری با 400 اسب کمتر و کلاس پایین تر بوگاتی رو شکست میده به لطف شتاب فوق العاده و هندلینگش الان شما ببین کونیگزگ با 1341 اسب سعی میکه رکورد پورشه و پی 1 و لافراری که زیر 1000 اسب قدرت دارن رو کاهش بده ولی در کل با شما موافقم . امیدوارم منظورم درست رسونده باشم. اما واقعا تو این کلاس کونیگزگ خیلی سر تر از بوگاتی و هنسی هست واقعا کارش درسته
Mfr
۳ اسفند ۱۳۹۳در اینکه هدف تولید این سه هایپرکار هیبردی فوق العاده با کونیگ زگ کاملا متفاوته واز هندلینگ بالایی برخوردارند شکی نیست اما فاکتورهای هندلینگ و شتاب وسرعت داخل پیچ ها جز فاکتور های مهم طراحی one:one هستند یادمون نره این ماشین برای شکستن رکورد نوربرگرینگ طراحی وتوسعه داده شده.
حامد
۲ اسفند ۱۳۹۳در یک جمله: ناموسه هرچی سوپر اسپرته..باید دید رقبا میتونن رو دستش بیان یا نه.
Night Fury
۲ اسفند ۱۳۹۳به نظر من رقیبش توی پیست لامبورگینی اونتادورsv هه
حسین
۲ اسفند ۱۳۹۳درود. عرض سایت خیلی کمه، خیلی!!
واقعا عالیه این ماشین. با اینکه … ربطی با شقیقه نداره ولی نا گفته نماند، لافراری صفر تا 300 رو توی 15 ثانیه پر میکنه!!! یکم زیادی شاهکاره.
یه نکته ای هم راجع به عایق بودن نویز بگم: طرز کار این سیستم به این صورته که صداهای موجود در کابین به وسیله میکروفون شنیده میشوند و صدایی با فرکانس معکوس توسط اسپیکرها تولید میشه که مانع شنیده شدن صدای نویز میشه و اثرش رو خنثی میکنه. کرایسلر این سیستم رو برای اتومبیلهای لوکس ارائه داده. (مکانیزمش همینه، مگه اینکه کونیخ زگ یه کار دیگه کرده باشه)
حامد
۳ اسفند ۱۳۹۳سلام دوست عزیز.
در مورد این سیستمی که گفتید اشتباهی داشتید که لازم بود اصلاح بشه.
این سیستم که اسمش ACTIVE NOISE CANCELLATION هست این طوری کار می کنه که صدا با میکروفون شنیده میشه و بعد به صورت مصنوعی صدایی با همان دامنه و فرکانس اما با 180 درجه اختلاف فاز تولید میشه که در اثر اصل برهمنهی البته در نقظه ای که طراح لازم می بینه دامنه ی صدای مزاحم تا حد زیادی کم میشه! اما می دونید دوستان انرژی که نابود نمیشه پس سوال اینه که این انرژِی صوتی که دیگه ما نمی شنویمش کجا میره؟ جواب خیلی جالبه به نقطه ای دیگه منتقل میشه اما با انرژی دو برابر! و احتمالا کسی که این ماشین از بقلش رد میشه کر خواهد شد!
saleh
۲ اسفند ۱۳۹۳سلام
یکسالی میشه از این سایت عالی دیدن میکنم. اما با ایجاداین همه تغییرات عجیبی وسردرگم کننده مجبور شدم اولین نظرمو اینطور شروع کنم
1.رنگ زمینه زیادی روشن / وطرح ماشین Kia GT Concept2011 وهر طرح و عکس دیگه ی هم که باشه جز شلوغ کردن تصویری که میبینیم کار دیگه ی نمیکنه
2.باسرعت اینترنت اصلا سازگار نیست
3.برای کاربرایی که از تلفن همراه استفاده میکنن هم کلی مشمل به وجود آورده
4.دسترسی به اطلاعات در روز های گذشته بسیار آسان تر وکاربردی تر بود وکسی بادیدن صفحه ی اول گیج نمیشد وبه راحتی به مطالب مورد نظر دسترسی پیدا میکرد
5.لوگو اصلا خوب نیست
6.تصویر ومطالب به گوشه رفتند وباعث آزار چشم وخستگی میشه
7.نیمی از صفحه ی اول به تبلیغات اختصاص داده شده که فقط بخاطر کسب درآمد خواهدبود وهیچ سودی برای بازدید کنندگان دائمی این سایت که واقعا با کامنتاشون نشون داده مدت هاست بیننده ی ثابت این پیج هستن ندارد.ویکجورایی بی احترامی به بینندگان این سایت شده
8.کلا گیج کننده وبشدت خسته کننده و دسترسی به موارد مورد نظر خیلی سخت و بدشده
9.اگر بتونین قسمتی در بالای صفحه اظظافه کنید که با کلیک روی اون بتونیم خودمون انتخاب کنیم که میخواهیم مطالب را همچون قبل ببینیم ویا در حالت جدید خیلی عالی تر میشه.اگه این امکان برای شما وجود داشته باشه که متوجه بشین کاربرها از کدام قسمت(طراحی قدیم/جدید)استفاده میکنند.حتمامتوجه خواهید شد که اشتباه بزرگی کردین که اینقدر تغییرات بیهوده ایجاد کردین
10.ناگفته نمونه تلاش شما برای ایجاد تغییرات که برای بهبود سایت بوده جای تشکرداره .اما تلاش و تغییرات تاحد بسیار زیادی اشتباه و بده
11.بخاطر بازدیدکنندگان دائمیتون برگردین به حالت قبل که بسیار کاربردی تر وراحت تر بود دسترسی به اطلاعات وتموم مطالب جدید پشت سرهم قرارمیگرفت که بسیار مورد قبول همگان بود
12.و… همینجا ازتون تشکر هم میکنم.بخاطر مطالبی که تو سایت میزاشتین وعلاقه مندان به خودرو استفاده میکردن.منجمله خودمن.وببخشید اگه تند حرف زدم.چون سایتی که یکسال اطلاعات مورد نیاز منو بهم میداد.دیگه اون چیزی نیست که همیشه دوسش داشتم. وروی مورد 9 که ذکر کردم فکرکنین.چون باعث میشه بازدیدکنندهاتونو از دست ندین
saleh
۲ اسفند ۱۳۹۳البته این کار خوبیه که بخواین سایت رو سروسامانی بدین ویا تغییرچهره ای بدین که مثلا به سال جدید نزدیک میشیم .اما این برای سایتی که مطالبی اینچنینی میزاره لازم نیست.شما بادیدن سایت ×نت کار شو× جز سادگی و دسترسی آسان واطلاعات کامل چیزدیگری نمیبینن.درصورتی که صفحه کاملا مشکی واطلاعات سفید تایپ شده ومیشه گفت بهترین سایت خودرو محصوب میشه
احمد فقط سوپراسپرت اونم ایتالیایی
۲ اسفند ۱۳۹۳یه درگ با بوگاتی دیدم البته اون Agera r بود مرتب دوربین از داخل بوگاتی و agera نشون میداد.صدای داخل کابین بوگاتی معمولی ولی داخل کابین agera r دیوانه کننده بود .
منظورم لذت بردن از صداش نیست صداش بسیار زیاد بود
alireza
۳ اسفند ۱۳۹۳خدای سوپر اسپرت ها
amin
۳ اسفند ۱۳۹۳فوق العادس
اما ی سوال
اگه این سوپر اسپرته پس بقیه سوپر اسپورتا چی هستن؟
اسباب بازی؟
رامتین
۳ اسفند ۱۳۹۳احسان جان مهم چیزی هست که ثبت شده. ممکنه یه آدمی در یه جا از دنیا بیاد و با آگرا رکورد سرعت را بزنه و یا مثلا در یه گوشه ای از دنیا، کسی باشه که استعداد فوتبالیش بالاتر از مسی باشه ولی آنچه مهمه، اینه که مسی یا رونالدو در حال حاضر برترین بازیکن دنیا هستند و هنسی با سرعت 436 بالاترین تاپ اسپید را داره. چون این عدد ثبت شده و البته مطمئنم آگرا نمیتونه در تستی از پس هنسی بر بیاد. چون تا بحال رقابتی نکردند ولی بوگاتی را دیدم که شکست خورده.
سام سامی
۳ اسفند ۱۳۹۳وااااااااویلاااااااااااااااااااااا و دیگر هیچ…
اعداد و ارقام بیشتر شبیه یک جنگده هوایی هست تا یک ماشین زمینی
درودبر عاشقان خودرو
hero
۳ اسفند ۱۳۹۳آخه اسم قحط بود؟
پیکان جوانان
۳ اسفند ۱۳۹۳پدال گاز و دیگر هیچ…
سعید
۳ اسفند ۱۳۹۳عجب شاهکاریه،هم در قدرت و سرعت حرف اول رو میزنه و هم در زیبایی،
RETOLEX
۴ اسفند ۱۳۹۳استارتش از ویرن سریع تره ولی. وقتی ویرن راه بیفته دیگه تمومه
P1 هم که عددی نیست
Mclaren
۷ اسفند ۱۳۹۳تو خواب نه؟ :D
مهدی
۲ تیر ۱۳۹۶موافقم باهات من کلیپش رو کامل دیدم تو یوتیوب ، چهار دفعه با بوگاتی سوپراسپورت و آگرا آر مسابقه دادن هر چهار دفعه بوگاتی تو شتاب اولیه عقب میموند ولی وقتی سرعت بوگاتی به 330 میرسید با شتاب زیاد از آگرا ار جلو میزد و تو سرعت 370 کونیگسگ با فاصله ی خیلی زیاد از بوگاتی عقب مونده بود پس میشه نتیجه گرفت که بوگاتی از کونیگسگ سریع تره فقط شتاب اولیش ضعیفه
G T R
۵ اسفند ۱۳۹۳سایت قبلیتون خیلی بهتر بود.یه سوال سایتتون نسخه موبایل نداره؟
Zora
۸ اسفند ۱۳۹۳هایپر کار به تمام معنا.
فرحان
۲۰ آذر ۱۳۹۴این سرعتش نیست که عالیه قدرتش نیست که فوق العادس طراحیش نیست که محشره همه ی خیره کنندگیش برمیگیرده به کشور سازنده و شرکت سازندش!جلو افتادن از کشور های ابر قدرت جهان درساخت خودرو بدون کمک گرفتن و تنهایی ساختن در همه قطعات حتی اگر از پراید هم عقب تر باشه بازم خودشون ساختنش!تنهایی!بوگاتی و p1 چطور؟
رضا
۱۴ دی ۱۳۹۴سلام من تو جند تا سایت خارجی هم دقیقا همین ارقام رو دیدم و فکر می کنم درست هستن و با اجازه با ذکر منبع تو برنامه اندرویدیه خودم از این اطلاعات استفاده کنم ممنون میشم