برند کونیگ زگ فقط به شکستن رکوردها و جابجا کردن محدودیتها میاندیشد و رگرا مثال بارز این تلاشهاست. این خودرو دارای گیربکسی باورنکردنی و بدون دنده بوده و شتاب گیری و کاهش سرعت فوقالعادهای دارد. همانگونه که از یک هایپرکار با حداکثر سرعت ۴۰۲ کیلومتر در ساعتی انتظار دارید، رسیدن به سرعت ۳۰۰ کیلومتر در ساعت بسیار راحت خواهد بود. اگرچه طرفداران کونیگ زگ به خوبی از این تواناییها آگاه هستند اما شاید ندانند که فرایندهای کنترل کیفیت رگرا شامل شتاب گیری این خودرو تا سرعت ۳۰۰ کیلومتر در ساعت و بالعکس است.
رگرا خودرویی کاملاً دگرگون کننده بوده و بنابراین تست تمامی نسخههای آن قبل از تحویل امری بسیار مهم محسوب میشود؛ و از آنجایی که رگرا چند رکورد را در دستان خود دارد بنابراین هیچکسی نمیخواهد که داستانهایی درباره تست این خودرو توسط مصرفکننده و ناامید شدنش از عملکرد واقعی آن بشوند. کونیگ زگ همچنین شرکتی کوچک بوده و بخش اعظم فرایندهای تولید آن توسط کارکنان شرکت و نه توسط رباتها انجام میشود. به همین خاطر همیشه احتمال خطا وجود داشته و کونیگ زگ نمیخواهد با تحویل خودرو بدون تستهای اجباری این ریسک را دو چندان کند.
دیگر نکته مهم این است که تنها ۸۰ دستگاه از رگرا تولید خواهد شد و به عنوان محصولی تولید محدود، قطعاً وجود هرگونه عیب در چنین خودرویی و با حداکثر سرعت بالا یک استرس خواهد بود. به همین خاطر است که رگرا جزو معدود خودروهایی است که چنین تستهای پرفشاری را پشت سر میگذارد. البته اکثر رگراها در گاراژهای گرانقیمت جا خوش خواهند کرد اما خب حداقل قبل از آنکه روانه خانه مالکان پولدار خود شوند شانس رسیدن به سرعت ۳۰۰ کیلومتر در ساعت در خود کارخانه را دارند!
محمد رستمی نژاد
۲۴ دی ۱۳۹۹برای اینکه یک محصول عالی بسازی حتما نباید مارک بوگاتی رو داشته باشی
البته تاریخچه خیلی مهم است و کشوری که شرکت در آن مستقر است
کونیگ زگ واقعا با طراحی های عالی و نو آوری های درجه یک
مشخصات واقعا خوب و کیفیت بالا
شروع بسیار خوبی داشته
به عنوان مثال بسیاری از شرکت ها برای شروع می آیند ماشینی می سازند که پر از یاقوت و طلا و زمرد است و موتور یک ماشین دیگه رو میندازند و با قیمت چند میلیون دلار میفروشند
در واقع شما دارید پول سنگ های گران قیمت را میدهید تا خودرو
ولی کونیگ زگ با فیبر کربن و نوآوری بدون شکستن دل طرفداران موتور های درون سوز و استفاده نکردن از کار ها و شعار های عجیب
همه چیز را به طور عالی پیش برد
بهترین مسیر متوسط رو به بالا است
چون احتمال خطا را خیلی پایین می آورد
ولی مسیر درجه یک و عالی پر ریسک و پر ریسک است که به شانس و تبحر شرکت هم بستگی دارد
مثلا بوگاتی از شیرین خیلی مدل کشید بیرون فقط برای پول بیشتر در آوردن
به نظرم اگه کمتر تولید میکرد از شیرین بهتر بود ولی خب شیرین خیلی از پُز و کلاسش را با قیمت خیلی بالا میدهد ولی به هر حال ماشین خاصی است
استراتژی چگونگی وارد شدن خیلی مهم است چون باعث پیش تفکر در باره ی محصولات بعدی شرکت میشود که اگر آنجور که مردم فکر میکنند نشود
نتیجه خوبی نخواهد داشت.
Mahdi
۲۴ دی ۱۳۹۹رفیق عزیز کوینزگ بدون هیچ حرفی درجه یکه مخصوصا گیبرکس جدیدی که برای جسکو معرفی کردن مغز همه رو ترکونده لازم نیست پاگانی رو از اون طرف بزنی (اگه منظورت پاگانی هستش باید بگم پاگانی هم نوآوری های خودش رو از جمله فیبر کربن تولیدی منحصر به فرد خودشو داره در کنار لقب الاهه زیبایی صنعت خودرو) حتی خود موسس کوینزگ همچین حرف هایی رو در مورد پاگانی نمیزنه
زیزیگولو
۲۴ دی ۱۳۹۹کوینگ زگ شاگرد زرنگِ مدرسه سوپر اسپرت سازا!!!!!!!!!
Hadi
۲۴ دی ۱۳۹۹این ماشین فوق العاده و ماورای تصوره و نیاز به تعریف من نداره…
فقط عکس اخر دیدنش چشم ادم و نوازش میکنه و به ادم روحیه میده چه برسه به اینکه داشته باشیش ??
Farzad
۲۴ دی ۱۳۹۹رگرا در زبان سوئدی به معنی حکمرانی کردنه?
[—{*AMIN_MC20*}—]
۲۴ دی ۱۳۹۹وای خدا?♂️?♂️?♂️?♂️
رامین کم بود هی پول پول میکرد تو هم اضافه شدی?♂️
R@m!n
۲۴ دی ۱۳۹۹بوگاتی از شیرین کشید بیرون ؟ ??? هی میخام مثه بچه آدم کامنت بزارم نمیشه
Ramin
۲۴ دی ۱۳۹۹بله اقای رستمی حرف شما صحیح (البته حدودا )
هنر این نیست که تو ماشین خودتون الماس و طلا بیندازید
هنر اینه که از هیچی الماس و طلا بسازید!!
مثل جمرا که شاهکار مهندسی هست
مثل پونیتاک جی تی او یا ترانس ام که بعد 50 سال
در نسخه های سالم به راحتی میتونه با پانامرا 4s / مازارتی گیبیلی / 718 و…
مقابله کنه
هنر یعنی بعد 5 دهه هنوز ماشین خوب باشه
هنر یعنی جی تی ار که واسه 15 ساله پیشه هنوز تولید میشه و خریدار داره
هنر یعنی از موتور 3 سیلندر برای یه هاچبک 250 اسب قدرت تولید بشه. ( یاریس gr)
و….
مثال های زیادی هست .
این هنره…
نه مثل بوگاتی یه خودرو بسازی هیچی نداشته باشه
نه یه خودرو تولید کنی مثل رولز رویس که فقط ادعای لوکسی داشته باشه
و….
متاسفانه حرف حق جواب نداره….
دوستان این هم انکار میکنن…
پدال جان خواهشنا بزار کامنتم منتشر بشه با سپاس……. ????
?porsche?
۲۴ دی ۱۳۹۹برای اولین بار حرفت درباره ی بوگاتی رو قبول دارم
محمد رستمی نژاد
۲۴ دی ۱۳۹۹آقا من نوشتم شیرون !!!!!!!!
سیستم تایپ گوشی خودش انرا به صورت شیرین !!!!!!!! در آورده
ببخشید.
Reza Hosseini
۲۴ دی ۱۳۹۹من هی داشتم میگفتم شیرین بنده خدا چرا باید بوگاتی ازش چند تا مدل بکشه :)))))))
R@m!n
۲۴ دی ۱۳۹۹پوزشت را طلبیده و تو را عفو می نماییم ای نیک مرد
Joker
۲۴ دی ۱۳۹۹کونیگ زگ ترمزگیری های فوق العاده محصولاتش سر هر پیچ رو هم مدیون همین تست هاست،واسه یه ماکت ساز مثل کونیگ زگ این جور حواشی چیز بدی نیست،والا ما که تا به امروز چیزی جز چند تا ماکت که چند نفر دارن هلش میدن چیزی از این بشر و کمپانیش ندیدیم،به معنا واقعی فکر نمیکنم حتی وجود خارجی داشته باشه این کمپانی?
[—{*AMIN_MC20*}—]
۲۴ دی ۱۳۹۹https://m.youtube.com/watch?v=uZLmIPjWshQ
اینو ببین تا دفعه بعد حساب شده حرف بزنی
MASIHA
۲۴ دی ۱۳۹۹ماکت ساز!!
زیزیگولو
۲۴ دی ۱۳۹۹خبرای مربوط به کوینگ زگ همیشه جنجالیو جذابن
RezaRs
۲۴ دی ۱۳۹۹ماشیناشم همینطور نفر بعدی
محمدحسین
۲۴ دی ۱۳۹۹راستی از رکوردگیری مجدد SSC تواتارا و نتیجه اش خبری نشد دیگه ؟
چند هفته قبل خبری بود که با حضور یوتیوبرهای معروف قرار هست دوباره رکوردگیری کنن که شک و شبهه ای باقی نمونه.
نتیجه اش چی شد ؟
R@m!n
۲۴ دی ۱۳۹۹من با این ماشین 2 3 سال پیش تو نیدفوراسپید بازی کردم هنوز به مشتریاش نرسیده ؟؟
Saeed
۲۴ دی ۱۳۹۹همشون که نه
اکثرا به دست مالکین رسیدن
بعد پایان تولید رگرا،تولید یسکو شروع خواهد شد
R@m!n
۲۴ دی ۱۳۹۹خب خداروشکر گفتم من مجانی نشستم فرمونش یارو چند میلیون پول داده هنوز دستش نرسیده ظلم واقعا
Ahmedreza2002
۲۴ دی ۱۳۹۹اخ دوس دارم این استایل کریستین فون رو
همچین نیپه مشتی داره بش میخوره راننده نیسان باشه
رامتین
۲۴ دی ۱۳۹۹طراحی مخوفی داره و در نمای عقب کمی شباهت به AMG 1 داره.
تراولر
۲۵ دی ۱۳۹۹تنها هایپرکاری که هرچی بگن لیاقتشو داره.
همون قضیه ی انجینش کلی درس پشتشه.
من خودم شدیدا علاقه دارم یه شرکت تولید موتورسیکلت خفن داشته باشم. راستی از هموطن این کونیخزگ یعنی هوسکوارنا خبر بزارین. با یه ادمی قبلا اشنا شدم یه موتورسیکلت ۲۰ سال پیش هوسکوارنا داره.
ولی طبق معمول ما یه کشور عادی نیستیم .