کونیگ زگ همانگونه که قول داده بود ویدئوی مربوط به رکوردشکنی صفر-۴۰۰-صفر کیلومتر در ساعت هایپرکار رگرا را منتشر کرد.
این خودروساز رکورد ۳۱.۴۹ ثانیهای را بر جای گذاشت که ۱.۸ ثانیه سریعتر از رکورد قبلی محصول خود کمپانی یعنی آگرا RS در سال ۲۰۱۷ بوده است.
دومین رکوردشکنی این شرکت در فرودگاه رادای سوئد انجام شده و سانی پرسون رانندهی تست کونیگ زگ پشت فرمان خودرو بوده است. در ویدئوی منتشر شده میتوانیم شتاب گیری و کاهش سرعت واقعی خودرو را ببینیم اما متأسفانه زاویه فیلمبرداری دوربین خیلی جالب نبوده است.
کونیگ زگ رگرا از پیشرانهی ۸ سیلندر ۵ لیتری توئین توربو و ۳ پیشرانهی الکتریکی استفاده کرده و قدرت کل ۱۵۰۰ اسب بخاری دارد. این قدرت از طریق گیربکس دایرکت درایو خاص کونیگ زگ به چرخ های عقب منتقل میشود و بنابراین رگرا یک دنده دارد. کونیگ زگ ادعا میکند این گیربکس در مقایسه با گیربکسهای سنتی اتلاف انرژی را تا ۵۰ درصد کاهش میدهد.
این یک فرصت خوب برای نمایش قابلیتهای واقعی گیربکس دایرکت درایو رگرا بوده است. از آنجایی که رگرا تنها یک دنده دارد بنابراین ما باید از همین یک دنده در حالت سکون تا رکوردشکنی استفاده میکردیم.
پس از جشن گرفتن رکورد جهانی جدید، کونیگ زگ به رکورد حداکثر سرعت جدید خود نیز اشارهای داشته است. آیا زمان آزاد کردن جسکو از قفس فرا رسیده است؟ زمان همهچیز را ثابت خواهد کرد…
[دانلود ویدئو] [دانلود ویدئو]
Abbas
۲۴ مهر ۱۳۹۸عااااشق این برندم،اگه رکورد نزنه عجیبه،این رگرام از هر زاویه بی نظیره،بزنی دنده و تا تههه گاز بدی با همون دنده تا ۴۰۰ برسه،تصورشم سخته،منتظر آزاد کردن جسکو از قفس هم هستیم?
Mohammad
۲۴ مهر ۱۳۹۸ضمن اینکه این آمار نشان دهنده توان مهندسی هست، ولی این جور رقابت ها آدم رو یاد رقابت مگاپیکسل دوربین موبایل ها می اندازه. تا یه جایی جواب میده.
" Swedish Arrogant Tiger"
۲۴ مهر ۱۳۹۸ما منتظر آزاد کردن رگرا از قفس هستیم.
OMID
۲۴ مهر ۱۳۹۸رگرا?
یسکو هم که رکورد حداکثر و میزنه
با صندلی و داشبورد
Saeed
۲۴ مهر ۱۳۹۸Koenigsegg?
GOD OF SPEED??
Amir.ferrari
۲۴ مهر ۱۳۹۸خبر جالب تر اینکه بوگاتی رکورد ۰_۴۰۰_۰ رو دوباره زده!!! چند روز قبل رکوردگیری کرده با اختلاف زیاد از کونیگ زگ باز رکورد رو زده،به زودی هم خبرش رو منتشر میکنه،بوگاتی خیلی فرصت شادی کردن به کونیگ زگ نمیده،کونیگ زگ تا میاد خودی نشون بده بوگاتی از راه میرسه، بیب بیب ?
Saeed
۲۴ مهر ۱۳۹۸قشنگ میشه حس نا امیدی رو روی تک تک حرفات حس کرد:))))))))
نمیخواد پدال خبرشو بزاره.
اول خودت لینک بده =))))))
Amir evolution
۲۴ مهر ۱۳۹۸شاهکار مهندسی با قدرت و خلاقیت بهم دیگه گره بخوره میشه Koenigsegg
Behrouz. anzali
۲۴ مهر ۱۳۹۸اینم از جنگ هایپر کارها . بزودی بیشتر هم میشه این رکوردها با برندای دیگه.
حسین دهمرد
۲۴ مهر ۱۳۹۸کاش پدال یه مقاله از این دایرکت درایو بزاره.اگر کس دیگه ای هم سر در میاره بگه ،لطفا اطلاعاتتون رو دریغ نکنید. آخه چجوری با یه دنده؟
مرسی
Saeed
۲۴ مهر ۱۳۹۸اصن گیربکس نداره!!!
بلکه باتری ها هستن که نیروی موتور رو به چرخ های عقب انتقال میدن….یعنی دنده ۱ فقط عدده!!!
موتورش هم میل بادامک نداره!!!
یعنی سوپاپ هاش آزادن!!
به طور مغناطیسی کار میکنن!!!
همچنین مبدل کاتلیک جالبی هم داره!!
که پدال مطلبشو گذاشته که میتونی مطالعه کنی
چون اگه گیبرکس تک دنده باشه موتور اصن کار نمیکنه!!!
OMID
۲۵ مهر ۱۳۹۸موتورش تک دندست
از سرعت هفتاد به بعد با یه کلاچ درگیر میشه مستقیم با چرخ ها
بعد دیگه هی دور موتور بالا تر میره
اونجور که شما میگید موتور حکم ژنراتور رو پیدا میکنه که اینطور نیست
حسین دهمرد
۲۵ مهر ۱۳۹۸خو آخه تبلیغ دایرکت درایو رو زیاد دیدم یه فیلم هم دانلود کردم شبیه مبدل گشتاور بود.
این مدلی که شما میگین رو هوندا هم هست.نمیدونم سیویک یا آکورد بود.تو سرعت پایین موتور حکم ژنراتور رو داره تو سرعت بالا خود موتور مستقیما وصل میشه به چرخها.مثل اینکه پراید فقط دنده پنج رو داشته باشه
مانی
۲۵ مهر ۱۳۹۸گیرباکس تک دنده باشه چرا موتور کار نمیکنه مهندس؟؟؟
Saeed
۲۵ مهر ۱۳۹۸نمیدونم معلمت انیشتن بوده یا نیچه.
ولی من طبق اطلاعاتی که دیدم دارم میگم….مثلا تو پراید باشی و به جای اینکه بزاری دنده ۱ بزاری دنده ۵ آیا حرکت میکنه؟؟
من که نمیدونم؛ یه تکنولوژی خاصی واسه گیربکسش گذاشتن؛ ولی تو یوتیوب خود کونیگزگ و طرفداراش میگفتن
It has no gearbox
حسین دهمرد
۲۶ مهر ۱۳۹۸دادا منظورم اینه که تا سرعت مورد نظر با موتور برقی میره و موتور بنزینی نقش ژنراتور رو داره. بعد از اون سرعت (مثلا بعد از سرعت صد کیلومتر بر ساعت) ماشین میندازه دنده پنج و بقیه رو مستقیما با موتور بنزینی میره.اینجوری عملا نیازی به دنده های یک تاچهار نیس.
مانی
۲۶ مهر ۱۳۹۸خیلی بلدی
حالا انیشتین و نیچه کین؟شاگردتن؟
پس تو پراید از یک بذاری ۵ موتور دیگه کار نمیکنه؟
Saeed
۲۵ مهر ۱۳۹۸It has no gearbox
این نوشته خود کونیگزگ واسه مدل رگرا بود….اگه هم ویدیو رو دوباره نگاه کنی همون موقع که راه میوفته صدای موتور رو میشه شنید….
خلاصه نظر شما محترمه
هر دوتامون فن کونیگزگیم دیگه بحث سر چی ؟ ?
Ferrari Fxx K Evo
۲۵ مهر ۱۳۹۸لرزش کابین چی میگه
عجب ارامشی عجبببب
???????
Saeed
۲۵ مهر ۱۳۹۸وقتی تو ۴۰۰ کیلومتر ترمز کنی میخوای مثل رولز رویس واست بایسته؟؟
اتفاقا ماشین نسبت به مدل های قبلیش کمتر تکون میخوره فقط موقع ترمز چون در حال رکورد شکنیه پاشو تا ته رو ترمزه وگرنه رگرا کابین لوکس داره و لرزش کمی داره
Saeed
۲۶ مهر ۱۳۹۸واقعا دشمنی با یک خودرو ساز بیصدا و بیادعا تا چه حد؟
کونیگزگ اومده با رگرای مربوط به Shmee150 توی یک فرودگاه قدیمی با ترک های بزرگ و عمیق در اون رو با یک بوگاتی که توی پیست کفی ۸/۵ کیلومتری، که هر سال آسفالتش عوض میشه، یک ترک ۱ سانتی متری در پیست وجود نداره، با یک موتور ۱۶ سیلندر با ۴ تا توربو و ۱۰ تا رادیاتور، با کمک سیستم لانچ کنترل و هزاران هزار دلیلی که میتونم واست بیارم …. میای مقایسه میکنی و میگی کابینش بندری میره؟؟
من نمیخوام ارزش کار های بوگاتی رو زیر سوال ببرم؛ منتهی خودتون مجبور میکنید آدم اینو بگه?
فری
۲۶ مهر ۱۳۹۸من موندم توی فیلم دوم که نمای کلی ماشین رو نشون میده کی فیلم گرفته و رکورد اون چقدر بوده!
به نظر فیلم دوم ساختگی میاد
Carbonado Aventador
۲۶ مهر ۱۳۹۸اون فیلم حالت تیزر داره و از نمای بیرونی که فیلم میگرفت مطمئنا سرعتش زیر ۳۰۰ کیلومتر بوده..
اون تیزر بوده که موتاژ شده فیلم و این فیلم اصلی رکورده