کونیگ‌زگ

معرفی جمیرا، مگا جی‌تی چهارنفرهٔ 1700 اسبی کوئنیگ‌زگ

کوئنیگ‌زگ قصد داشت در نمایشگاه ژنو محصول کاملاً جدیدی را رونمایی کند اما با لغو برگزاری این نمایشگاه به دلیل شیوع ویروس کرونا، رئیس این شرکت یعنی «کریستین فون کوئنیگ‌زگ» شخصاً به‌صورت آنلاین اقدام به معرفی این خودرو کرده است. محصول جدید کوئنیگ‌زگ که جمیرا (Gemera) نام دارد، نخستین محصول چهارنفرهٔ این شرکت محسوب می‌شود و کریستین فون آن‌را یک مگا جی‌تی توصیف کرده است.

جمیرا می‌تواند به‌راحتی چهار سرنشین بزرگ‌سال را در کابین خود جای دهد درحالی‌که از فضای کافی برای حمل چمدان‌های آن‌ها نیز برخوردار است. دسترسی به کابین خودرو هم از طریق درهای بسیار بزرگی صورت می‌گیرد که به سمت بالا باز می‌شوند. فاصلهٔ محوری این مگا جی‌تی نیز ۳ متر است که فضای زیادی را در داخل آن ایجاد کرده است.

همان‌طور که از اولین محصول چهارنفرهٔ کوئنیگ‌زگ انتظار می‌رود، کابین جمیرا مملو از تکنولوژی‌های روز و ویژگی‌های رفاهی است که ازجملهٔ آن‌ها می‌توان به نمایشگرهای مرکزی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی در جلو و عقب، شارژرهای بی‌سیم در جلو و عقب، اپل کارپلی، اینترنت وای فای، سیستم صوتی پریمیوم با یازده بلندگو، دوربین‌های داخلی و خارجی، چهار چراغ مطالعه، کنترل تهویهٔ سه منطقه‌ای و دو نگه‌دارندهٔ لیوان با گرم‌کن و سردکن برای هر سرنشین اشاره کرد.

برجسته‌ترین ویژگی جمیرا اما قوای محرکهٔ پلاگین‌هیبریدی آن است که از یک پیشرانهٔ ۲ لیتری سه سیلندر توئین توربو به همراه سه موتور الکتریکی تشکیل شده است. پیشرانهٔ بنزینی این خودرو که از نوع کارتل خشک و بدون میل بادامک است (Freevalve)، بسیار نوآورانه بوده و به‌تنهایی خروجی بسیار چشمگیری برابر با ۶۰۰ اسب بخار قدرت و ۶۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد. به گفتهٔ کوئنیگ‌زگ، این موتور که پشت کابین سرنشینان قرار گرفته است، می‌تواند با هر سوخت تجدید پذیری از اتانول و متانول گرفته تا E85 و بنزینی معمولی کار کند.

از سه موتور الکتریکی این هایپرکار چهارنفره دو موتور برای چرخ‌های عقب در نظر گرفته شده (یک موتور برای هر چرخ) و موتور سوم برای محور جلو مستقیماً روی میل‌لنگ پیشرانهٔ بنزینی نصب شده است. مجموع خروجی این سیستم ۱۷۰۰ اسب بخار قدرت و ۳۵۰۰ نیوتن متر گشتاور است درحالی‌که به لطف باطری‌های ۸۰۰ ولتی، جمیرا می‌تواند تا ۵۰ کیلومتر را به‌صورت تمام الکتریکی طی کند و مهم‌تر از آن، می‌تواند در حالت تمام الکتریکی به سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد.

به گفتهٔ کوئنیگ‌زگ، هرچند جمیرا یک مگا جی‌تی است اما از اکثر هایپرکارهای دونفره، چه درون‌سوز و چه الکتریکی، پرفورمنس بالاتری دارد و در خط مستقیم می‌تواند بسیاری از آن‌ها را مغلوب کند. به گفتهٔ این شرکت سوئدی، این هایپرکار چهارنفرهٔ هیبریدی ظرف تنها ۱.۹ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد. کوئنیگ‌زگ همچنین وعدهٔ ثبت رکورد شتاب صفر تا چهارصد کیلومتر بر ساعت را هم توسط این ماشین داده است.

کریستین فون کوئنیگ‌زگ در مورد جمیرا می‌گوید:

تاکنون پرفورمنس فوق‌العاده متعلق به دنیای خودروهای دونفره با فضای بار بسیار محدود بود. جمیرا نوع کاملاً جدیدی از خودرو و جایی است که یک مگا کار افراطی با کابین جادار و سازگاری با محیط‌زیست ملاقات می‌کند. ما آن‌را مگا جی‌تی می‌نامیم

جمیرا به سیستم فرمان گیری چرخ‌های عقب و همین‌طور سیستم کنترل گشتاور بُرداری در همهٔ چرخ‌ها مجهز شده تا قدرت عظیم آن به‌راحتی قابل‌کنترل باشد. به لطف این ویژگی‌ها، مگا جی‌تی کوئنیگ‌زگ پایداری در بزرگراه‌ها را با چابکی در پیچ‌ها ترکیب کرده است. این شرکت سوئدی تنها تعداد محدود ۳۰۰ دستگاه از جمیرا تولید خواهد کرد که انتظار می‌رود هرکدام از آن‌ها حدود یک میلیون دلار قیمت داشته باشند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶۴ دیدگاه‌ها

  1. ارشیا

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (1750 ديدگاه)

    ?????

    1. Hamidreza

      ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (2464 ديدگاه)

      بعد زدن حرفام تو پست مک لارن اومدم اینجا
      خب چراغای جلوش منو یاد AMG one میندازه که زیباست همینطور خود ماشین منو یاد ماشینای آپدیت شده GTA V میندازه و ظاهر خاصی داره
      حس میکنم ماشین خیلی به زمین نزدیکه انگار یه موشک داره رو زمین حرکت میکنه فقط چسبیده به زمین
      راستش با کیلومتر شمارش حال نکردم انگار یه موبایله حالا شاید من اینطور حس میکنم
      عاشق در هاشم کلا ماشینای این شرکت در هاشون خیلی باحاله

    2. حسین

      ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (131 ديدگاه)

      عاشق اون 3 سیلندرم که 600 تا اسب توش خوابیده . آخه چجوری لعنتی؟؟؟؟ ??

      موافقم 2
      مخالفم 1
      1. s.h

        ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
        سوابق: (712 ديدگاه)

        چهار سال پیش معرفیش کرد خیلیام گفتند دروغه و مثل وانکل مزدا بی خاصیته ولی نیست
        گفته بود احتمالا هشت سیلندراهم از این نوع میشونداشتباه نکنم 15 درصد مصرف رو میاره پاییین 40 درصد قدرت رو افزایش میده اون مووقع رو یه موتور چهار سیلندر 1800 یا 2000 بود معرفیش کرده بود

        1. حسین

          ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
          سوابق: (131 ديدگاه)

          و در تکمیل حرف شما با همه سوختی هم کار میکنه فقط با آب کار نمیکنه
          خخخخ

    3. s.h

      ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (712 ديدگاه)

      اینم دایرکت درایوه

  2. Farzad

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (2568 ديدگاه)

    کوئنگزیگ ، همیشه پر از خلاقیت ، استاد نو آوری ، سرشار از مهندسی و تکنولوژی و منحصر به فرد بودن و خیلی چیزای دیگه …
    جمیرا ، برای همیشه …

    1. سجاد

      ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (235 ديدگاه)

      فقط جای اگزوز و زاویش عجیبه! اگه بارون بیاد و ماشین در سکون داخلش آب نمیره!؟ یعنی واقعا امکان داره که این مجموعه کار درست حواسشون نبوده باشه و سوتی داده باشن!؟
      راستی پیشرفته ترین گیربکسم کونیگ زگ ساخته مقاله شو بخونید خیلی جالبه با این قدمت کم چقدر از امثال فراری و لامبورگینی جلوتره

      1. OMID

        ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
        سوابق: (2173 ديدگاه)

        918 هم همینطوری بود
        مشکلی نداشت

        1. سجاد

          ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
          سوابق: (235 ديدگاه)

          امید جان فقط نوشتی مشکلی نداشت انگار 918 داشتی ☺ البته ایشالله که داشتی باشی. ندیده بودم جالبه تو نت چیزی پیدا نکردم که همین 918 برای زمان مثلا بارندگی و سکون ماشین چه فکری براش کردن.
          من زد این برند نیستم که سوتفاهم نشه اتفاقا حتی از همه سوپرکار سازها از همین برند بیشتر خوشم میاد. اینهای که نظرشون منفی دادن بنظرم فقط طرفدار کور و بدون منطقن. که سریع بهشون برمیخوره که از برند مورد علاقه من ایراد میگیری. شبیه همین طرفدارهای موبایل..

  3. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    عالیه، مهندسی نابش رو یه بار دیگه به رخ کشید?
    طراحی بدنش کمی منو یاد چند تا ماشین محبوب دیگه می‌ندازه، نمای جلو مرسدس پروجکت وان، نمای عقب پورشه کیمن GT4 و کمی پانامرا فیس لیفت نسل قبل
    سوئدی‌ها بارها ثابت کردن که لقب شاهکار مهندسی، بیشتر از بوگاتی، برازنده خودشونه?

  4. حسین

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (420 ديدگاه)

    چکیده ای از ۱۳۰ سال صنعت اتومبیل سازی .
    واقعا خارق العادست . شتابش در حد راکت هست لعنتی

  5. علیرضا

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (425 ديدگاه)

    رسما یه کلاس جدید رو عرضه کرده . فکر کن ۴ نفر بشینی توی ماشین و ۱.۹ بزنی باهاش . تفریح خانوادگی

    1. M3csl

      ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (76 ديدگاه)

      فرمول یک خانوادگی

  6. Moein

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (44 ديدگاه)

    میدونم این حرفم کلی بازخورد منفی خواهد داشت، ولی جدا از پرفورمنسش اصلا طراحی زیبایی نداره. به چند دلیل. یک wheel base ش رو واسه این که ۴ نفره باشه خیلی زیاد کردن. دو ارتفاع سقفش رو بازم برای این که ۴ نفرا باشه خیلی بالا بردن. سه قیافه شو واسه این که خانوادگی به نظر برسه از حالت تهاجمی که ویژگی همه محصولات کوئنیگ زگ هست در آوردن. به نظر من اگه این یه هایپر اسپرت دو نفره میبود خیلی بهتر میشد. چرا باید دو تا صندلی اضافه کنن آخه?

    1. doubt

      ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (258 ديدگاه)

      این که میای میگی: کلی منفی خواهم خورد، دلیل نمیشه حرفت درست باشه و منفی نخوری.
      اتفاقا من خودم قبل از پرفورمنس با طراحیش حال کردم. یه مگا کار چهار نفره فک میکنی باید چجوری باشه طراحیش در حالیکه باید اسپورت هم باشه، نمیتونه ک فقط پرفورمنس بذاره روی یک سدان مثل گانامرا یا ا م ج جی تی چهار درب مرسدس.
      به نظر من این ماشین بی‌نظیره، فوق العاده که نه خارق العادست. کلا پشمی نموند انصافا.

      1. Moein

        ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
        سوابق: (44 ديدگاه)

        تا حالا چند تا مگا کار چهار نفره تولید شده؟
        اصلا تا حالا میدونستی کلمه مگاکار وجود داره؟ وقتی دانش چیزی رو نداری زور الکی نزن. نزدیک ترین خودرو ها به این کوئنیگ زگ میتونیم ff و GTC4lusso رو اسم ببریم که بازم فاصله ی زیادی از نظر عملکرد دارن. ولی همه قبول دارن که خودرو های زیبایی هستن و طراحی منطقی دارن. تو اومدی شتاب ماشین و اسب بخاراشو دیدی پشمات ریخته. منم قبول دارم که از نظر اعداد و ارقام چیزی کم نداره و بی نظیره. حرف من طراحیش بود که نظر خودمو گفتم و برامم مهم نیست چند تا دیسلایک بخوره.
        Take it easy my doubty

  7. Joker

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (602 ديدگاه)

    طراحی جلوش باتیستا،عقبش پورشه کیمن و فراری روما،داخلش هم تسلا،کونیگ زگ زده تو کار ترکیبی زدن! اعداد و ارقامشم که دیگه خیلی وقته خز شدن مثه شتاب دو ثانیه،تخم لقشم تسلا کاشت سه سال پیش با مدل رودستر و یه قپی شتاب ۱.۹ اومد بقیه هم یاد گرفتن برا سر زبون افتادن همین راه رو در پیش بگیرن،با باتری ۸۰۰ واتی باید قدرتش بیش از ۲۰۰۰ اسب میبود اونم بدون پیشرانه درون سوز ولی نیست!!! موتور دو لیتریش هم طبق معمول کونیگ زگ هر چیزی بریزی توش یه جور قدرت میده که اصلا خوشایند نیست،از لحاظ قیمت هم باید زیر ۴۰۰ هزار دلار باشه که نیست و با این قیمت قطعا شکست خورده،مجوز واسه رانندگی تو مکان های عمومی هم نخواهد داشت به دلیل نداشتن آینه بغل! در کل واسه نمایش دادن بد نیست…

    1. doubt

      ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (258 ديدگاه)

      بیانات ارزشمند و کاملا کارشناسانه هنری فورد در نقد مگا کار جدید کونیگزگ!!!!!!

      1. Hamidreza

        ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
        سوابق: (2464 ديدگاه)

        چرا هنری فورد؟ هن

        1. Anti-nazi

          ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
          سوابق: (688 ديدگاه)

          اخه هنری خان معروفن
          معروف ترینشم اگه دنبال افه برا فامییلتی دنبال اسب بخار بیشتر اگه دنبال بردن مسابقات هستی گشتاورو ملاک خپذت بزار

    2. Hamidreza

      ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (2464 ديدگاه)

      @joker
      چرا زور میزنی حاجی
      اول اومدی پست مکلارنو به گند کشیدی الان اینجا
      چیه عمو شرکت مورد علاقت ور شکست شده؟ شکست عشقی خوردی؟ یا از اون طرفدارای سمند ef7 هستی که فقط اونو سلطان میدونی؟
      زیر 400 هزار دلار؟ هه شوخی میکنی؟
      الان داخلش کجا شبیه تسلاست؟
      یا عقبش واقعا شبیه کیمن نیست
      نمیدونستم شتابم مگه خز میشه؟ به خدا تنها چیزی که خز شده نظرای شماست

    3. Mسابق

      ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (2371 ديدگاه)

      بزرگوار فراری روما هنوز به شیش ماه و باتیستا هنوز به یکسال نکشیده معرفیشون ! کی وقت کردن کپی کنن ؟ اصلا مگه میشه تو دو سه ماه یه ماشین تو کلاس جدید با طراحی کپی شده بیرون بدی !
      دوما شما مشکلی با پرفورمنس داری ؟ خب طبیعیه همه چی داره پیشرفت می‌کنه اینم پیشرفت میکنه هر چند سال یه ماشین جدید میاد مرز های جدیدی از پرفورمنس تعریف میکنه بقیه هم بهش میرسن کم کم
      از فراری F40 بگیر تا F۱ مک لارن و تا ویرون بوگاتی و تا ۹۱۸‌ پورشه و لافراری و … این زنجیره قطع نخواهد شد حالا شما بر چه اساسی به این قضیه میگی تخم لق من نمیدونم

    4. OMID

      ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (2173 ديدگاه)

      هنوز فرق ولت با وات رو نفهمیدی و متوجه نشدی ارتباط مستقیمی بین ولتاژ باتری و قدرتش وجود نداره جناب مهندس
      چون همه چیز میشه بریزی توش برعکس اون ماشین سوسکیه:)
      بوگاتی از این تعداد بیشتری تولید میشه قدرتشم کمتره دو نفره هم هست
      پس باید زیر صد هزار تا قیمتش باشه
      در نتیجه کلا بوگاتی تو تاریخش چیزی جز اشغال های سنگین بی مصرف بیش از حد گرون تولید نکرده

    5. آریا ماشین

      ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (661 ديدگاه)

      عجب چیزیه ۱۷۰۰ اسب بخار قوی ترین کونیگ زگ تاریخ میشه با ۳۵۰۰ نیوتن متر گشتاور???رفت تو جمع ماشینای با شتاب زیر ۲ ثانیه اونم با ۴ تا صندلی!!!
      این اگه یه مگاکاره دو نفره بود با وزن کمتر چی میشد دیگه هیچکی نمیتونست جلوش وایسه
      در مورد طراحی هم بگم آقای joker شما انگار عادت داری بیای زیر پست هر کمپانی به جز بوگاتی فقط تخریبش کنی
      اگه یه ذره مطالعه داشتید میفهمیدید که این جمیرا بر اساس کانسپت quant هستش که در سال ۲۰۰۹ در ژنو معرفی شد پس یکم مطالعه کنین دوستان…

    6. Mad.z.Max

      ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (1864 ديدگاه)

      نه انگار سرمای قطب شمال حسابی کار خودشو باهات کرده : ))

      رفقا، این بابا فقط تشنه ی جلب توجه هست، اصلا میاد مزخرفات میبافه که بقیه مخاطب قرارش بدن. خیالتون راحت، حرفای تک تکتونم میخونه. یه گوشه از دنیا با یه گوشی گیر کرده تو زندان توهماتش.

      هممونم میشناسیم، میدونیم چندصدتا اکانت میسازه روزانه..
      کلا محلش ندین، انگار که وجود نداره

      1. Saeed

        ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
        سوابق: (17 ديدگاه)

        آقااااا آقااااااااا
        نوید جان تو قبلا اینطوری نبودی!
        یه زمانی با کامنت هات حال میکردم( نه فقط من بلکه همه‌ی اعضای سایت)
        الان چقدر تغییر کردی آقا!
        اتفاقا این @Joker هستن که نه بلده احترام بذاره به خودرو های دیگه( این قضیه درمورد کونیگ‌زگ خیلییییی پر رنگه)

  8. Mf1

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (484 ديدگاه)

    یه خودرو دو در با چهار سرنشین واقعا بینظیر

  9. هژبر

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (75 ديدگاه)

    درود
    با این مشخصات فنی نباید این قیمت باشه

  10. Ali Keyhani

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (657 ديدگاه)

    به قیافش نمیخوره چنین شتابی داشته باشه
    یه ابرخودرو چهارنفره با این شتاب واقعا معرکس

  11. Anti-nazi

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (688 ديدگاه)

    ابرررفرررضضض
    ی میلیون همش؟
    مگه تسلاعه؟

  12. Bilbo

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (516 ديدگاه)

    واقعا جذابه
    تو ویدیویی که سوپرکار بلوندی منتشر کرده بود آدم از زیبایی ماشین نفس تو سینش حبس میشد. اما واقعا برام جالبه این شرکت چقدر درآمد داره و چقدر هزینه تحقیق و توسعه میکنه؟ آخه همه کارهای این شرکت هم در حد شاهکار مهندسی هستن و طبیعتا به شدت پر هزینه. مثل بوگاتی هم نیستن که بگیم یکی مثل فولکس واگن پشتشون هست. کسی در مورد سود و هزینه های این شرکت اطلاعات مفیدی داره؟

    1. Saeed

      ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (17 ديدگاه)

      تو بیوگرافی‌ش گفته بود که پدرش کمکش کرده که شرکت رو تأسیس کنه و اینکه از قبل هم خانواده‌ی نسبتا پولدار بودند
      واسه همین واسه تشکر از زحمات پدرش جسکو رو ساخت
      و اینک که اینقدر ماشیناش خوب و با قیمت مناسب فروخته میشدند که به مرور زمان قوی‌تر شد و واسه پروژه های بزرگ میرفت

      حالا هم که به اینجا رسیده
      جوری که کونیگ‌زگ اومده جلو
      بوگاتی بدون پشتوانه‌ی فولکس حتی ۱ درصدش رو هم نمیتونست بیاد

      1. AMG_63

        ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
        سوابق: (110 ديدگاه)

        داداش اطلاعاتى راجع به گیربکسش دارى ؟!
        چیه که ۳۵۰۰ نیوتون مترو تحمل میکنه ؟!
        این ماشین از هر نظر قابل ستایشه ، واقعاً باید به احترام همچین نبوغى کلاه از سر برداشت و ساعت ها ایستاده تشویق کرد مهندساى این شرکتو

    2. علیx76

      ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (1206 ديدگاه)

      چیزی که حدس میزنم
      احتمالا درصد خیلی زیادی از سودش رو خرج تحقیق و توسعه میکنه ، خیلی بیشتر از شرکت های دیگه
      مثلا بوگاتی با حمایت فولکس واگن داره به حیات ادامه میده و جاهای زیادی اشاره شده فروش ویرون( و امروزه شیرون) با قیمت های فعلی بشدت ضرر ده هستش
      اما کونیخزگ بدون حمایت یه ابر قدرت مثل فولکس ، و با این قیمت و مهندسی ، بیشتر شبیه جادو میمونه تا علم !!!

  13. ویلیامز (بنتلی)

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (27 ديدگاه)

    فوق العادس، حیرت انگیزه، از همه نظر، شتاب ، قدرت ، طراحی، تکنولوژی، کابین زیبا و راحت برای چهار نفر، وجود موتور بنزینی هم خیال ادمو راحت میکنه، قیمتش هم حدود 1.7میلیون دلاره، آفرین به این شرکت کار درست. لذت بردم

  14. علی

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (235 ديدگاه)

    طراحیش نسبت به بقیه محصولات این خانواده جذاب نیست ابهت نداره

  15. MehdiTurbo

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (2358 ديدگاه)

    طراحی بدنش حتی حالتای چراغش خیلی شبیه پانامرا شده انگار چراغ اونا ریز کردند.

    1. Saeed

      ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (17 ديدگاه)

      شما چراغای جلوش که افقی هستش رو عمودی کنی جلوش میشه عین جسکو
      چراغای عقبش هم یکمی بیاری پایین عقبش شبیه جسکو میشه
      کلا ماشین از طرح جسکو الهام گرفته
      دیگه این چشم آدمه که ماشین رو به چیز دیگه‌ای میبینه!

    2. MehdiTurbo

      ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (2358 ديدگاه)

      ببخشید اشتباه نوشتم پورشه تایکان منظورم بود

  16. Hadi

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    یا خدا…

  17. بی طرف

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (100 ديدگاه)

    فرض کن با سه نفر دیگه نشستی پشتش،همه مشغولن،چشماتو میبندی و پدال گازو تا آخر فشار میدی و بعد چشاتو باز میکنی و میبینی بقیه به همراه صندلیاشون نیستن!

  18. Enzo

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (319 ديدگاه)

    من ماشین زیاد دیدیم.طوری که الان دیگه آنچنان محو مثلا فلان ماشین نمیشم.ولی این ماشین واقعا دلمو برد .همه چیش عالیه شرکتی معتبر .طراحی داخلی و بیرونی زیبا .قدرت وسرعت فوقلاده .امکان استفاده روز مره قیمتشم واقعا منصفانس . این ماشین کاملا نشون میده چرا خیلی از مردم دنیا عاشقm5 ب ام و هستند.این ماشین همون چهار چوبهای m5رو بکار گرفته (ماشینی که همه فن حریف باشه) اما تو سطح بسیار بالاتر همون‌طور که m5خیلی از سوپر اسپرت ها رو شرمنده می‌کنه با چهارسرنشین کونییگزک جمیرا هم خیلی از هایپر کارها رو شرمنده میکنه .شما رو نمی‌دونم ولی من واقعا میخوامش

  19. حمید

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (107 ديدگاه)

    ??????????
    یه خودروی چهار نفره که باهاش بتونی تا چهار صد کیلومتر بری البته تو پیست…
    یه مگا کار عالی

  20. Sina Barca

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (2429 ديدگاه)

    بهترین کاری که کردن اضافه کردن دو صندلی اضافه و موتور بنزینی بود. فوق العادس ?

  21. رامین

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (919 ديدگاه)

    تعریف کامل یه کلاس جدید خودرو. شاهکار به تمام معنا

  22. OMID

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (2173 ديدگاه)

    شاهکار
    نمی‌دونم چی بگم واقعا!

    1. رامین

      ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (919 ديدگاه)

      نیازی نیست چیزی بگیم فقط سکوت و تماشا…

    2. Saeed

      ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (17 ديدگاه)

      یسکوی Absolut رو دیدی؟؟!!
      لامصب شبیه جت جنگی سفید شده????
      یسکوی پرچم‌دار اومده پدال جان لطفا مطلبشو بزار

      1. OMID

        ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
        سوابق: (2173 ديدگاه)

        اره
        تیزرشو داخل اینستاگرام کوئنیگزگ دیدم
        جنگنده با ارتفاع 4 سانتی متری!

  23. دانیال روشنی

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (175 ديدگاه)

    آخه آدم چی بگه؟بعضی چیز ها هستند حتی توی تصورات هم نیستن . یه خودروی ۴ نفره با این مرفورمنس و این زیبایی؟
    انجینش که رکورد اسب بخار نسبت به سیسی رو فکر میکنم زده.
    زیباییش هم با وجود این پرفورمنس ، هیبریدی بودن ، انجین در عقب خودرو ، ۴ نفره بودن … بی نظیره .
    این شرکت بی نظیر داره عمل‌میکنه . یکی از هیجانات دنیای خودرو قطعا کونیگزگ هست

  24. Moein

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (913 ديدگاه)

    بی نظیر
    خدایا بابت آفرینش این بشر ازت ممنونیم
    شاهکار براش واقعا کمه

  25. رامتین

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (3250 ديدگاه)

    من که دیوانه این طراحی شدم. اگر در ادامه نسخه کروک همینو بزنه که باید پرواز کرد!

  26. محمدرضا فنا

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (2 ديدگاه)

    با این طراحی برگای صنعت خودروسازی ریخت ???

  27. R

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (1167 ديدگاه)

    پدال این طراحی مسخره چیه درست کردی؟ تا میای صفحه رو بکشی پایین دست رو عکس میزاری عکس پاپ آپ میاد جلو دوباره باید ضربدرو بزنی از عکس خارج شه تو بخش کامنتام همینطور تا میای بدیش پایین صفحه پاسخ دادن ظاهر میشه باید لغو پاسخ بزنی دوباره ادم نمیدونه انگشتشو کجا بزاره بیاد پایین درستش کن اینو رو اعصابه

    1. Saeed

      ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (17 ديدگاه)

      وااااای خیلی رو اعصابه
      چندین ماه بود دلم میخواست بگم ولی یادم میرفت!

  28. Farzad

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (2568 ديدگاه)

    خسته نباشید خدمت تلاشگران پدال ، به نظرم ننویسید سایر خودروهای اروپایی ¡¡¡¡
    کوئنگزیگ ♥️?

  29. حسین دهمرد

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (2643 ديدگاه)

    چه میکنه این کریس.اینهمه شاهکار مهندسی هزینه r&d زیادی میخواد که هرکسی متقبل نمیشه مگه اینکه واقعا عشق ماشین باشه.
    من هنوز شک دارم که آیا راه درآمد دیگه ای داره که پولشو خرج ماشین میکنه؟

  30. Hemn

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (101 ديدگاه)

    کسی هست بتونه از این همه زیبایی ایراد بگیره ؟؟؟؟؟؟؟؟
    نه نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا