کونیگ‌زگ

ملاقات با کونیگ‌زگ رِگرا، قدرتمندترین هایپرکار هیبریدی جهان

نمایشگاه ژنو ۲۰۱۵: کونیگ‌زگ با جدیدترین محصول خود بازهم چالش‌های تازه ای ایجاد کرده است. این محصول که رِگرا (در سوئدی: رِیرا به معنی سلطنت) نامیده شده برای بر هم زدن همه تصورات از خودروهای هیبریدی و شکست دادن همه هایپرکارهای دنیا پا به عرصه گذاشته است.

Koenigsegg Regera
Koenigsegg Regera
کونیگ‌زگ رِگرا از ترکیب یک موتور ۸ سیلندر ۵.۰ لیتری با توربوشارژر دوقلو با نیروی تولیدی ۱۱۰۰ اسب بخار و گشتاور ۱۲۵۰ نیوتن متر که از مدل آگرا قرض گرفته شده با سه موتور الکتریکی ساخت Rimac که مجموعاً نزدیک ۷۰۰ اسب بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کنند، نیرو می‌گیرد.
Koenigsegg Regera
Koenigsegg Regera
مجموعه باتری‌های ۹.۲۷ کیلووات ساعتی خنک شونده توسط مایع، برای تأمین نیروی موتورهای الکتریکی درنظر گرفته شده‌اند. انتقال قدرت بدون گیربکس و به طور مستقیم و تک سرعته روی محور عقب اعمال می‌گردد. این یعنی نسبت و ضریب دنده ثابت است و یک قفل هیدرولیکی مابین میل‌لنگ و حائل کوپلینگ قرار می‌گیرد.
koenigsegg regera Transmission
Koenigsegg Regera Transmission
کونیگ‌زگ این شیوه را درایو مستقیم کونیگ‌زگ (KDD) نام‌گذاری کرده و ادعا می‌کند که تلفات انرژی در این روش نسبت به روش‌های انتقال سنتی تا ۵۰ درصد کاهش می‌یابد. مجموعه باتری‌های این خودرو ۱۱۵ کیلوگرم وزن دارند. به گفته کونیگ‌زِگ مجموع خروجی پیشرانه در حالت ترکیبی به ۱۵۰۰ اسب بخار و گشتاور آن به ۲۰۰۰ نیوتن متر می‌رسد.
Koenigsegg Regera
Koenigsegg Regera
کوچک‌ترین موتور الکتریکی با قدرت ۲۱۴ اسب بخار بر روی میل‌لنگ قرار گرفته و نقش استارتر برای موتور V8 را ایفا می‌کند. همچنین در سرعت‌های کم و زمانی که تأخیر توربو وجود دارد، انرژی لازم را به قدرت موتور می‌افزاید. دو موتور بزرگتر دیگر روی محور عقب قرار گرفته‌اند. هر کدام از این موتورها نیز ۲۴۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کنند.
Koenigsegg Regera
Koenigsegg Regera
این خودرو قادر است طبق ادعای کونیگ‌زِگ، شتاب صفر تا ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت را در کمتر از ۲۰ ثانیه ثبت کند که رقمی باورنکردنی است. برای مقایسه باید شتاب صفر تا ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت لافراری را که ۱۵ ثانیه است، یا شتاب ۲۳ ثانیه ای پورشه ۹۱۸ را یاداوری کنیم. هنوز اطلاعی از بیشینه سرعت این خودرو منتشر نشده است.
Koenigsegg Regera interior
Koenigsegg Regera interior
نیروی داون فورس یا چسبندگی به زمین در سرعت ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت در رِگرا به ۴۵۰ کیلوگرم می‌رسد. اسپویلر عقب به‌صورت هیدرولیکی عمل می‌کند تا بهترین زاویه را بر اساس سرعت خودرو اعمال کند.
Koenigsegg Regera interior
Koenigsegg Regera interior
چرخ‌های این خودرو هم از جنس فیبر کربن می‌باشند. اندازه این چرخ‌ها در جلو ۱۹ و در عقب ۲۰ اینچ است. ترمزها نیز از نوع کربن سرامیکی هستند. وزن خودرو با وجود باتری‌ها و سه موتور الکتریکی اضافه، به ۱۶۲۸ کیلوگرم (وزن خشک ۱۴۲۰ کیلوگرم) محدود شده است.
Koenigsegg Regera
Koenigsegg Regera
به گفته کونیگ‌زِگ، مدل رِگرا تنها برای مسابقات سخت ساخته نشده بلکه نسبت به مدل آگرا RS، مگاخودرویی لوکس با صندلی‌های برقی، روکش های چرم، تزئینات آلومینیومی، کارپلی اَپل، عایق‌بندی صدای اضافه در اتاق و در مجموع خودرویی عملی برای استفاده در خیابان محسوب می‌گردد.
Koenigsegg Regera
Koenigsegg Regera
کونیگ‌زِگ قرار است ۸۰ دستگاه از رِگرا را با قیمت حدود ۱.۹ میلیون دلار ساخته و به فروش برساند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۵۷ دیدگاه‌ها

  1. پوری پوریا!

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (322 ديدگاه)

    باز م یه شاهکار دیگه از کوئینی!
    ظاهر خشن و هیجانی تری داره و معلومه که برای رقابت با سوپرکار های هیبریدی اومده! لافراری و P1 و 918,و آستریون مراقب باشن که خطر داره میاد!
    معلومه کوئینی همه ی سنت های طراحیش رو کنار گذاشته و یه طرح متفاوت داده! کشته مرده ی اون در هاشم که اونجوری باز میشه!
    عالی!

    1. HrZ

      ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (10 ديدگاه)

      من در مجله ماشین صحبت کونیگ‌زِگ رو خوندم که میگفت هدف ما و پاگانی و بوگاتی بیشینه سرعته و از نظر من فراری و پورشه و مک لارن هدفشون کسب بهترین رکورد پیسته.
      البته کونیگ‌زِگ هم توانایی بالایی تو پیست داره ولی هدف اصلی این ماشین نیست.
      مثلا بوگاتی ویرون تو پیست تخت گاز رکورد بدتری نسبت به لامبو هوراکن داره…

      1. Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes

        ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
        سوابق: (2277 ديدگاه)

        درود
        نمیدونم کونیگزگ چی گفته ولی حساب پاگانی جداست
        هدف اصلیش پیسته نه سرعت زیاد
        نمونش هم زونداR و رکورد معروفش در نوربرگرینگ
        اصل کار هم استفاده از یه موتور دوازده سیلندر (قبلا تنفس طبیعی الان توربو) به همراه استفاده گسترده از فیبر کربن و تیتانیوم که سبب شتاب گیری اولیه و ثانویه فوق العاده ای میشه!!! و البته یک کابین لاکچری که در هوایرا میبینید!

    2. Frankenstein

      ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (77 ديدگاه)

      1500 اسب؟؟؟؟؟
      مگه جنگه؟؟؟؟

      ماشاالله بابا…..گلی به گوشه جمالش……

      :)))

      سلطنت بی چون و چرا در خودرو های سوپر اسپرت

    3. NA-NikandreosApotheon-NA

      ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (125 ديدگاه)

      چرا ماشین افسردگی گرفته؟؟؟!!!
      اخم کرده.ولی در کل خوبه

  2. tadano

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (175 ديدگاه)

    مجموع اسب بخار 1850 تا میشود ولی احتمالا 700 اسب مجموع سه موتور الکتریکی اشتباه است چون زمانی که گشتاور مجموع 900 است اسب بخار حدودا باید 300 اسب باشد .

    1. حمید

      ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (80 ديدگاه)

      ببخشید اینی که میگین رو از کجا اوردین؟؟؟ چرا وقتی گشتاور 900 قدرت باید 300 باشه؟!!!!

      1. AMG GT

        ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
        سوابق: (38 ديدگاه)

        معمولا موتورهای الکتریکی نسبت به موتورهای سوخت فسیلی نسبت T به F بیشتری تولید می کنند. منظور این دوستمونم این بود احتمالا

      2. tadano

        ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
        سوابق: (175 ديدگاه)

        با سلام
        حمید جان گشتاور موتورهای دیزلی و الکتریکی از اسب بخارشون بالاتره نمیدونم شاید بد نوشتم ولی در مجموع اعداد و ارقام متن درست نیست به غیر از مواردی که عرض کردم جمع گشتاور موتور الکتریکی و درون سوز رو هم اشتباه نوشتن که 2150 درسته و مورد بعدی که از کجا آوردم :
        متن رو با دقت خوندم نه مثل دوستانی که دیس دادن به دیدن تصاویر اکتفا نکردم. مثلا در متن نوشته مجموع اسب بخار 1500 مگه موتور درون سوز 1100 اسب نداره و موتور الکتریکی 700 اسب خوب اینجوری که میشه 1800 اسب که البته بالا من به اشتباه 1850 نوشته بودم که اگه 1500 درست باشه موتور الکتریکی 400 اسب قدرت داره .امیدوارم منظورم رو رسونده باشم.(( داداش گلم)).

        1. ایمان

          ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
          سوابق: (75 ديدگاه)

          این که پیک قدرت موتور درون سوز(1100 اسب بخار) رو با پیک قدرت الکتریکی(700 اسب بخار) جمع جبری بزنیم و با دیدگاهی ساده به نتیجه 1800 اسب برسیم اشتباه بزرگی مرتکب شده ایم.
          راز اون 300 اسب گمشده در این است که موتور بنزینی پیک قدرت خودش رو در دور بالا ارائه میدهد ولی موتور الکتریکی در دور پایینتر.
          به طور مثال اگر موتور بنزینی 1100 اسب در دور 6500 تولید و موتورهای الکتریکی 700 اسب در دور 2500 تولید کنند نمیتوان این دو را مستقیما با هم جمع کرد.قدرت ترکیبی 1500 اسبی میتواند شامل ترکیب 950 اسب از موتور بنزینی در دور 5000 و 550 اسب از موتورهای الکتریکی در همین دور باشد.
          با کمی بررسی متوجه خواهید شد که این قضیه در سایر خودروهای هیبریدی هم صادق است.

    2. ساسان

      ۱۴ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      دوست عزیز چون گیربکس نداره گشتاور از قدرت کمتره

  3. AMG GT

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (38 ديدگاه)

    در کل هــــــیـــــولاســـــت

  4. MOHAMAD TBAG

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (146 ديدگاه)

    کلا از ماشین های الکتریکی خوشم نمیاد …………………

    1. Ahmad..F12

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (2536 ديدگاه)

      محمد جان این الکتریکی نیست هیبریده

      و اینکه الان این هیبرید کوئنیگزگ رو داشته باشی بدت میاد ازش؟؟؟؟؟

  5. Amin.Fucco

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (211 ديدگاه)

    فقط دوس دارم ببینم بوگاتی چی واسِ گفتن داره :D

    1. سعید

      ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (1470 ديدگاه)

      صبر کن بوگاتی شیرون بیاد،اونوقت ببین چقدر حرف واسه گفتن داره :D

      1. Ahmad..F12

        ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
        سوابق: (2536 ديدگاه)

        به شخصه با این قیمتش، من اینو به ویرون ترجیح میدم

        خیـــــــــــــــــلی شاخه، خیـــــــلی زیباتر و بهینه تره از ویرون

        ویرون با نهایت سرعت مصرف 85 لیتر در هر 100 کیلومتر رو داره، ولی این با دیدن برادرانش میتونیم بگیم زیر 15 لیتره!!!!!

        همه چیز که سرعت نیست، خودرو باید بیشتر بهینه باشه، عملی باشه، مهندسی پیشرفته داشته باشه

        این مدل رگرا واقعاً سنگ تمامه

      2. Viper

        ۷ اسفند ۱۳۹۴
        سوابق: (10 ديدگاه)

        داداش گلم من عکس های بوگاتی شیرونو دیدم اصلا طراحیش با کونیگ زگ قابل مقایسه نیست و فقط سرعت مهم نیست باید قیافه ماشین هم به دلت بشینه

  6. سامی

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (42 ديدگاه)

    الان دقیقا یعنی 1100+700=1800
    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    0-400 ===>> 20 ثانیه !!!
    بعد اینکه اینو ساختن و در مرحله تولیده دیگه؟؟

    ادم فک میکنه این خبر از 10 سال اینده اومده !!!

  7. M5

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (293 ديدگاه)

    هیولایی از دیار دقیقترین ادمها!

    1. mahdi

      ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (206 ديدگاه)

      فولکس واگن پاسات خودرو سال اروپا شد ،پدال پس چرا خبرشو نمیذارین؟چرا انقدر تاخیردارید همیشه؟

  8. مهران

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (191 ديدگاه)

    اونا جا لیوانی بودن اون وسط؟؟؟؟؟

  9. farzad.l

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (180 ديدگاه)

    کوینی بهترینی

  10. saleh.cars.motorcycles

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (459 ديدگاه)

    مگه میشه با خوندن این مطالب حرفی زد
    دارن چکارمیکنن این کونیگ‌زگیهااای سوئدی
    مجموع خروجی پیشرانه در حالت ترکیبی به 1500 اسب بخار و گشتاور آن به 2000 نیوتن متر
    !!!
    اون کسی که پشت فرمون همچین خودرویی میشینه چه حسی میتونه داشت باشه؟قدرت؟سرعت؟ …؟
    اگه خودروسازها بخوان همینطور به رقابت قدرت وسرعت ادامه بدن تا 20 یا 30سال آینده چه خودروهایی خواهیم دید؟؟؟

    باتشکر از پدال

  11. kurdishlambo

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (68 ديدگاه)

    ینی رسما دهن یوگاتی سرویسسسسسسسس!

  12. صادق

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (2117 ديدگاه)

    درود
    آقا یعنی دیگه حرفی برای گفتن باقی نذاشته
    این ماشین دیگه ……..
    (خداییش موندم چی بگم!!!!)

    در آخر هم بگم لطفا اینا رو با 918 و پی 1 و لافراری مقایسه نکنین
    رقبای درجه 1 و مستقیم این ماشین هنسی و بوگاتی هستن (حتی اگه هیبریدی هم نباشن)

    ارادت

    1. پوری پوریا!

      ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (322 ديدگاه)

      صد البته که درست میگی صادق جان!
      این ماشین رو اصلا نباید با لافراری و پورشه و مک لارن مقایسه کرد چون فعلا که سه تاشونه با هم بلعیده!
      در واقع میشه گفت که این ماشین سوپر اسپرت های هیبریدی رو به یه درجه بالاتر منتقل کرد!

      1. صادق

        ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
        سوابق: (2117 ديدگاه)

        کاملا درسته پوریا جان
        درواقع کلاس این ماشینا با هم فرق داره

        مثل این میمونه که بگی لافراری از M4 سریعتر میره، پس M4 ماشین خوبی نیست!!!!!!!!!

        از قدیم و ندیم گفتن؛ “کبوتر با کبوتر، باز با باز” ;)

        1. سعید

          ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
          سوابق: (1470 ديدگاه)

          من این ضرب المثل رو همیشه اینجوری میگم:
          کبوتر با کبوتر؛ غاز با غاز :D

    2. احمد فقط سوپراسپرت اونم ایتالیایی

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (1167 ديدگاه)

      سلام صادق جان.
      دادش عکس آواتارت رو عشقه.
      منم الان میرم عکس قبلیمو که اوگوی فراری بود میزارم.
      در مورد کونیگ زگ باید بگم واقعا ماشینای زیبا و قدرتمندی میسازه و کلا هدفش تاپ اسپیده .ولی یه مشکلایی داره مثلا یه جا خوندم ماشیناش به خاطر قدرت بسیار بالا سر وصدایی دیوانه کننده به داخل کابین وارد میکنن و در این مورد نتونسته مثل بوگاتی عمل کنه . چند تا از کلیپای درگ آگرا آر با بوگاتی و آگرا اس با بوگاتی رو دیدم واقعا دوربین وقتی از تو کابین کونیگ زگ فیلم میگیره صداش وحشتناکه

      1. صادق

        ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
        سوابق: (2117 ديدگاه)

        ارادت احمد جون
        الوعده وفا ;)

        در مورد صدای کابین کونیخزگ حرفتو قبول دارم، توی چندتا از مجله های اینترنتی هم در موردش خونده بودم
        حالا جالب میدونی کجاس؟؟!
        خیلی ها نه تنها از این صدا اذیت نمیشن، حتی با اینکه از حد نرمال بیشتره، ازش لذت هم میبرن!! (خداییش به عمق قضیه نگاه کنی لذت هم داره ها ;) )

  13. سعید

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (1470 ديدگاه)

    با این قدرت و شتاب و کیفیت و تکنولوژی و تولید فقط 80 دستگاه،نسبت به دیگر سوپراسپرت های میلیون دلاری قیمت 1.9 میلیون خیلی خوبه براش

    1. Ahmad..F12

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (2536 ديدگاه)

      همین 80 دستگاهه که ماشینو خاص میکنه دیگه

      من خیلی با تولید 450 دستگاه بوگاتی ویرون مخالفم

      خودروی خاص باید تعدادش هم محدود و خاص باشه

  14. محمد

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (231 ديدگاه)

    سوئد و این همه تکنولوژی واسم جالبه

    1. صادق

      ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (2117 ديدگاه)

      درود
      آقا محمد اصلا سوئد رو دست کم نگیر (شایدم دسته کم نگرفتی، من بد برداشت کردم)

      سوئد از تکنولوژیک ترین و پیشرفته ترین کشورای جهانه
      سوئد یکی از قدرتمند ترین زیرساختای تکنولوژی جهان رو داره
      سالای 2009 تا 2012 به طور متوالی نخستین کشور توی تکنولوژِی ICT بود (مربوط به فناوری اطلاعات و ارتباطات) (از قبل و بعدش دیگه خبر ندارم، شاید بازم اول بوده من نمیدونم)
      ُسال 2012 موفق ترین کشور جهان شناخته شد
      توی صنایع سنگین حرفای زیادی برای گفتن داره
      حتی توی هوا فضا هم همینطور (ولوو توی زمینه هوا و فضا هم فعالیت داره)
      وقتی که توانایی تولید یه همچین سوپراسپرتی داشته باشه دیگه خودت به قدرت علمی و تکنولوژیش پی ببر

      اقتصاد خیلی پویا و خوبی هم داره
      نظام بانکداریش توی دنیا زبانزد هستش
      بعضی از بزرگترین شرکت های صنعتی برقی رو داره
      صنعت و علوم کامپیوتری خیلی قوی هم داره
      و جالبه بدونید که ششمین کشور مرفه جهان هستش
      و خیلی چیزای دیگه که من نمیدونم

      امیدوارم که در حد اطلاعاتم کمکی کرده باشم
      ارادت

      1. محمد

        ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
        سوابق: (231 ديدگاه)

        ممنونم از اطلاعاتت آقا صادق منظورم اینه که نسبت به تولید کنندگان بزرگ و صاحب نام و با سابقه مشخصات این مدل این شرکت خیلی بالاتره و این واسم خیلی جالبه

  15. احسان(احسان سابق)

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (2870 ديدگاه)

    انقدر عدد و رقم مربوط به قدرت توی متن بود که نفهمیدم کلا چقدر قدرت داره

  16. MjM

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (734 ديدگاه)

    جنگ هایپر کارهای هیبریدی ادامه دارد…..

  17. danial

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (465 ديدگاه)

    در هاش لعنتی دراش خیلی خوبه اسن کل ماشین های دنیا یک طرف این درهای این لعنتی یک طرف :)

    1. احمد فقط سوپراسپرت اونم ایتالیایی

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (1167 ديدگاه)

      کلا درهای ماشینای اسپورت اگه اشتباه نکنم 5 نوع بیشتر نیست البته اینا رو خودم دیدم واز خودم میگم .
      پروانه ای :مثل لافراری .انزو .p1 و ….
      قیچی :مثل آوانتادور مورچیه لگو کنتاش.و…
      اسمشو نمیدونم مثل بال پرندها: مرسدس sls amg .پاگانی هوایرا
      این مدل کونیگ زگ که در کلا میچرخه و به جلو میره و فقط ماشینای کونیگ زگ اینجورین
      مدل آخرم معمولی مثل در پراید خودمون .

  18. احمد فقط سوپراسپرت اونم ایتالیایی

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (1167 ديدگاه)

    به نظر یه خورده از طرحهای قبلی کونیگ زگ فاصله گرفته
    من به شخصه عاشق ccxr edition بودم طراحیش حرف نداشت

  19. Ahmad..F12

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (2536 ديدگاه)

    واااااااااااااای……..

    مـــــــــــحـــــــــــشــــــــــــره….

    فقط میتونم بگم عاشقش شدم

    در این حد بگم که کوئنیگزگ رو توی دنیای اتومبیل میپرستم!

  20. میثم

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (67 ديدگاه)

    بی ربط به این پست هست سوالم، ولی چرا هیچ مطلبی در خصوص موتور های دیزلی توی این سایت نیست ؟ من یکم اطلاعات میخوام، میخوام بدونم چجوریه که اینقدر مصرف سوختشون پایینه. ممنون میشم اگه نویسنده های سایت یه مطلب بنویسن در موردش

  21. پیکان جوانان

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (203 ديدگاه)

    هر سال بهتر از پارسال

  22. Muhammad

    ۲۲ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (134 ديدگاه)

    اولا امین جان راستی نگفتی کی خیابونا اونو میبینیم؟
    دوما ، از اون جایی که دیوونه ی لامبورگینی ام ، نگرانی ام از اینه که آستریون زمان ورودش به بازار نتونه جلوی رقبای قدرش دوام بیاره و له بشه..
    بابا ،آقای وینکلمن، تورو خدا حداقل طوری استریون بسازید که حداقل با وزن کمتر و نسبت وزن به اسب پایین تر بتونه بقیه ی هایپرکار هارو به مبارزه بطلبه.
    راستی هدف لامبورگینی از تولید Veneno اونم 3 دستگاه چی بود؟ کاش به جای شاخ و شونه کشیدن سطحی و عجولانه تو ژنو 2013 برای Laferrari ، با کمی تاخیر ولی با برنامه ی دقیق و کم نقص مثله کونیخ زگ ، روی یه هایپرکار پرسرعت و کم وزن سرمایه‌گذاری می کرد. البته دقیقا نمی شه گفت که
    لامبورگینی بی برنامه و عجوله و از اونجایی که وینکلمن آلمانییه و آلمانی‌ها با برنامه هستن ، شاید قصد نمونه اصلییه «آستریون» رو مثه 918 چند ساله دیگه وقتی که شرایط بازار مناسب باشه مردم به دنبال یه هایپرکار جدیدتر و پر قدرت تر هستن ،بتونه پوزه ی تموم رقباشو به خاک بماله.

  23. ali

    ۲۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ماشی خوشگل و قدرتمندی اما با بو گاتی نمیشه مقایسه کرد چون هیبرید هست .هر وقت هم ماشینی بتواند رکورد بوگاتی را بشکند بوگاتی ساکت نخواهد موند.

  24. مهرداد

    ۲۵ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (17 ديدگاه)

    به نظر من این ماشین فقط و فقط قابل مقایسه با تو تا رقیبشه..
    بوگاتی شیرون و هنسی ونوم f5 ک هنوز اطلاعات خاصی درآورد هیچ کدومشون منتشر نشده…
    ولی هر سه تا هایپرکار تقریبا 1500 اسب بخار، قدرت دارن

  25. عام پوری

    ۱۴ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (77 ديدگاه)

    1.رگرا
    2.bugatti chiron
    3.porsche 918
    4.laferrari
    5.p1
    موفقا لایک کنن.

  26. ali

    ۲۲ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    باعرض سلام خدمت رفقای ماشین دوست
    در مورد قدرت و سرعت توی جهان زیر 10 تولید کننده فعالیت میکنند انهم با این تکنولوژی که روز به روز در حال پیشرفته.
    مقایسه کردن هم باید از روی اصول باشد و طبق کلاس خودرو نه سرعت و قدرت
    مثلا آیا میتوان گالاردو 2000 اسب معروف منصوری رو با رگرا یا شیرون مقایسه کرد با اینکه 500 اسب بخار هم بیشتر دارد!!!!! پس مبنا قیاس قدرت و سرعت نیست.
    البته بعنوان یک علاثمند به دنیای خودرو عرض میکنم.
    بنظر من شاهکار خلقت به هر لحاظ چه طراحی بدنه و تکنولوژی های دیگر بوگاتی ویرون هست طبق سال ساختش نسبت به سایر رقبا و به گفته خیلی ها چیزی در حد یک تیکه الماس.
    عذر میخوام صحبتهام طولانی شد.

  27. محمد مهدی

    ۲۲ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    بابا از نظر من کوئنیگزگ بهترین ماشین سوپر اسپرته من خودم عاشق فورد کلاسیک گرن تورینو هستم ولی گوئنیگزگ یه چیز دیگس تکه خدایی تک?

  28. فورد گ

    ۲۹ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    خب درسته که این ماشین یه هیبریدیه ولی بخوایم دقیق تر حساب کنیم هایپرکار نیست کسایی که مخالفن یه سر به سایت وننو بزنن و مقاله به☺چه ماشینی هایپرکار بگیمو بخونن درسته که این ماشین ?گشتاور قدرت سرعت همچیش قویه ولی هنوز هم هرجا بخونی بوگاتی ویرون گرند اسپرت سریع ترین خودروی جهانه ?
    حالا جان مادرت اون?بزن جان مادرت قسم دادم

  29. دانیال

    ۱۴ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    چرا اینا همیشه ادمو تو خماری میذارن؟ الان واقعا مقایسه بهترین تولید کونینگزگ و بوگاتی انقدر کار سختیه؟ روی کاغذ هیچی درست نیست.من به شخصه کونینگزگ رو می پرستم ولی چرا هیچ ویدیو ای نیست؟

  30. محمد 911

    ۱۸ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    این ماشین کولاک میکنه . همه رو میذاره توجیبش . حتی شیرون و هنسی ونوم جی تی رو . حالا میبینین که چه ماشینی بیرون میدن .

    1. Ehsan

      ۹ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (2 ديدگاه)

      ولی به پای هنسی ونوم F5نمیرسه اون 486 تا میره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا