پس از رونمایی رسمی در نمایشگاه خودروی ژنو، کونیگ زگ کاملاً با هایپرکار جسکو خبرساز شده و اخیراً اصحاب رسانه فرصت آشنایی نزدیک با این خودرو را داشتهاند.
لاری کاسیلا که یکی از این افراد خوششانس میباشد به خاطر ویدئوهای باکیفیت و جذاب از بهترینهای صنعت خودرو مشهور شده و از کونیگ زگ نیز خواسته تا جزئیات جسکو را در اختیارش بگذارد. جسکو هماکنون در منهتن نیویورک حضور دارد. این خودرو یک پروتوتایپ در حال کار نبوده و بنابراین وارد جادهها نشده اما هنوز هم نیازمند برخی روشنگریها میباشد.
کونیگ زگ زمانی که در حال ساخت مدل نمایشی جسکو بود اصلاً کم نگذاشت و بنا به گفتهی کاسیلا از بهترین رنگ بدنه استفاده کرده است. بنا به گفتهی او، رنگ بدنهی جسکو بهترین نمونه بین خودروهایی است که تا به حال دیده است.
موضوع قابلتوجه اینکه رنگ بدنهی این خودرو بیست لایه پوشش پایه، یک لایه رنگ سفید، یک لایه رنگ شامپاینی، سه لایه رنگ خاکستری/آبی/سبز و نُه لایه پوشش شفاف دارد! در برخی بخشهای بدنه میبینیم که رنگ خودرو پنج برابر ضخیمتر از میزان رنگ بکار رفته در محصولات رولزرویس میباشد.
ویدئوی های کاسیلا همیشه اطلاعات خوبی برای مالکانی که میخواهند از خودروهای خود بدون آسیب زدن به رنگ بدنه حفاظت کنند ارائه میکند. یکی از نکات بهدردبخور این ویدئو میزان مهم بودن این موضوع است که باید از روش ویژهی روانسازی در زمان تمیز یا خشککردن خودرو مطمئن شد تا حداقل اصطکاک و ریسک ایجاد خط و خشهای کوچک وجود داشته باشد.
رنگ سفید جسکوی موردبحث شاید به اندازهی برخی دیگر از رنگهای این خودروساز سوئدی گیرا و چشمنواز نباشد اما قطعاً پس از دیدن ویدئو تحت تأثیر کار این برند قرار خواهید گرفت…
سورنا
۴ مهر ۱۳۹۸تو اصن رنگ نداشته باش من بدون رنگتم دوس دارم ?
یه سری یه دونه جنسیس دیدم رنگ کرده بود یا رنگو پاک کرده بود شبیه استیل مات بود رنگش اصن یه چیز عجیبی بود خیلی ناز شده بود اگر کسی میدونه چی بود ممنون میشم بگه ( کاور نبود )
Hamid...Audi
۴ مهر ۱۳۹۸بعید میدونم رنگ و پاک کرده باشه، احتمالا همون کاور بوده.
سورنا
۵ مهر ۱۳۹۸نه داداش گفتم که کاور نبود به بدنش دست زدم حتی از خودشم پرسیدم گفت کاور نیست دیگه بیشتر روم نشد بپرسم
خیلی ناز بود دقیقا مثل استیل بود ولی مات تو خیابون همه چشما روش بود جوری بود که انگار المینیومه که رنگ نشده و رنگ خامه خودشه
مانی
۴ مهر ۱۳۹۸البته کونیخ زک بخاطر بدنه فیبر کربنی بدون رنک هم خیلی با حاله
Saeed
۴ مهر ۱۳۹۸عااااالی ! تابحال اینقدر ظرافت و دقت و اصالت از کونیگزگ دیدین؟ حالا فقط میمونه زمانی که میخواستن تحویل مشتری بده،مشتری بگه برام تستش کنید اونوقت میبینید رکورد ۵۵۰ کیلومتر رو میزنه!!! عین جریان آگرا rs ??
کونیگزگ عشقه??
بخدا اگه بهم یه ccx هم بدن دیگه از دنیا هیچی نمیخوام!!
آریا ماشین
۴ مهر ۱۳۹۸من نه جسکو میخوام نه رگرا نه آگرا RS نه ONE:1 نه آگرا R نه آگرا نه CCXR نه CCX
عشق است CCR❤?
بین کونیگ زگ ها از همه بیشتر دوسش دارم
با اون رکورد سرعت دهم ثانیه ایش
همونو بدن بسمه
محمد حسین
۴ مهر ۱۳۹۸شک نکن 750 رو میزنه
Amir.ferrari
۴ مهر ۱۳۹۸خیلی باحالین شما دوتا?????۷۵۰ یک،۷۵۰ دو،۷۵۰ سه،آقا دیگه کسی رقم بالاتر نمیخواد بده؟
من میگم ۱۰۰۰!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!۰??
Saeed
۵ مهر ۱۳۹۸واقعا نمیفهمم چرا اینقدر کونیگزگ و هنسی و تسلا رو میکوبی؟؟
الان یک میلیاردمین بارته داری کونیگزگ رو میکوبی زمین….اون دوستمون صرفا داشت شوخی میکرد و گرنه رکورد زدن با این سرعت توسط ماشین مردمی غیر ممکنه!
بخدا طرفدارای کونیگزگ هیچی به بوگاتی نمیگن فقط گاهی اوقات از معایبش میگن…. ولی بوگاتی باز ها هر جور شده کونیگزگ رو بیکیفیت نشون میدن?
واقعا انگار با اینا خصومت شخصی دارین که اینجوری علیهش حرف میزنید….اونوقت بوگاتی رو سلطان سرعت مینامن…چرا؟ چون یعنی اولین خودرو بوده که به ۴۰۰ کیلومتر رسیده…درحالی که قبل ویرون خیلی از خودرو ها ۴۰۰ کیلومتر رو رد کردن….بنده از نظر شخصی خودم مکلارن F1 رو سلطان فعلی سرعت میدونم چرا؟ چون ۱۳ سال رکورد دستش بوده….امیر فراری..چه بخوای چه نخوای، کونیگزگ ،هنسی،ssc و دیگر شرکت ها رقیب بوگاتی شدن.وارد جنگ سرعت شدن.حتی بیکیفیت ترینشون رو نمیشه دست کم گرفت.یهویی یه غافلگیری بزرگی به بار میارن…هیچ چیز از هیچکس بعید نیست…این جنگ سرعت باعث پیشرفت تمامی برند های موجود در رقابتشون میشه…تعصب الکی روی خودرویی که حتی تو خواب هم نمیشه سوارش شد…
Farzad
۴ مهر ۱۳۹۸بهترینه … بالاش نیومده…
OMID
۴ مهر ۱۳۹۸تو همه چیز بهترین
Alireza
۴ مهر ۱۳۹۸اون رنگ قرمزش ک چند وقت پیش عکساشو تو همین پدال دیدم دل منو برده بود بدمصب
Saeed
۱۸ مهر ۱۳۹۸اون جسکویی که میگی جسکو ویژه بود
Koenigsegg Jesko Cherry red Editation
Abbas
۵ مهر ۱۳۹۸من که حرفی برای گفتن ندارم،ینی نمیتونم داشته،۳۴ لایه رنگ؟؟؟شاهکاره شاهکار،خودشم که دیگه بماند
Saeed
۵ مهر ۱۳۹۸خبر های خوبی واسه طرفداران کونیگزگ تو راهه.…کریستین ون کونیگزگ قصد داره موتور اسپورت کونیگزگ رو راهاندازی کنه و در مسابقات لمانز شرکت کنه…یعنی بهزودی شاهد پیشرفت چشمگیر کونیگزگ در پیست ها مخصوصا نوربرگرینگ خواهیم بود…از طرف دیگه امسال جسکو ۳۰۰ هم معرفی میشه و زمانی که رکورد آگرا rs توسط رقبا حذف بشه میاد تا سریع رکورد گینس جدید ( با ماشین مشتری?) بزنه!! دقت کنید هنوز رکورد آگرا rs تو گینس هست و فعلا شکسته نشده!!
پدرام
۵ مهر ۱۳۹۸یادمه این شرکت میخواست از تکنولوژی فیبرکربن شرکت لامبورگینی یا فراری استفاده کنه. نمیدونم کدومش بود. ولی بعد دیدن و ازمایش محصولات فیبرکربنی شرکت لامبورگینی یا فراری اون اقا کچله گفت که این تکنولوژی شما نیاز ما رو براورده نمیکنه و کیفیتشم خیلی بده.
بعد اقا کچله دست به کار میشه میره تو همون کارگاهش کارخونه فیبرکربن خودشو با تکنولوژی هایی که خودش توسعه میده راه میندازه. تا همین الان کوئنیگزگ پیشرفته ترین تکنولوژی تو تولید قطعات فیبرکربنی رو داره. اون اقا کچله نمیدونم مهندسه یا یه نخبه هست. ولی حیف که تو کارهای بزرگ وارد نمیشه. وگرنه تو تخصص تسلا و ایلان ماسک رو تو جیبش میزاره. فرق ایلان ماسک اینه که خودش مهندس قطعاتش نیست. به خاطر پی پال پولدار شد و بعدم پولشو تو جاهای خوبی خرج میکنه. ولی این اقا کچله خودشم مهندسه و تو همه ی تکنولوژی هایی که توسعه میده خودشم کار میکنه
رضا
۵ مهر ۱۳۹۸این اقا کچله فامیلیش کونیخ زگه