بدون شک آخرین محصول کمپانی کونیگزِگ یکی از عجیب و غریبترین خودروهای سوپر اسپرتی است که تاکنون ساخته شده، کمپانی سوئدی کونیگزِگ بهتازگی ویدئویی از این خودرو را روی توییتر قرار داده و نام Autoskin را برای آن انتخاب کرده است.
نیروی مورد نیاز برای تأمین پیشرانه این خودروی جذاب که نام رِگرا (در زبان سوئدی به معنای سلطنت است) برای آن انتخاب شده، بهوسیله شارژ الکتریکی و بنزین تأمین میشود و حاصل کارکرد این انجین الکتریکی- بنزینی قدرتی معادل با ۱۵۰۰ اسب بخار است؛ قدرتی که هوش از سر هر فرد طرفدار خودرو و یا به قول خودمانیتر ماشین باز، میپراند. البته تنها ویژگی جذاب و هیجانانگیز این سوپر اسپرت سوئدی، قدرت خارقالعاده آن نیست؛ بدنه این خودرو به گونه ساخته شده است که میتوانید با استفاده از ریموت خودرو، شیشهها، درها، کاپوت، بال عقب و قسمت عقب خودروی خود را باز و بسته کنید، شاید باز و بسته شدن هرکدام از این قسمتها بهتنهایی و بهصورت جداگانه چیز خیلی عجیب و خاصی نباشد اما وقتی بهصورت همزمان و باهم باز و بسته میشوند شما را به یاد فیلم معروف ترنسفورمرز خواهد انداخت. یقیناً قیمت این سوپر اسپرت نیز مثل ویژگیهای دیگرش خاص است و شما باید برای خرید آن چیزی در حدود دو میلیون دلار هزینه کنید؛ این را هم در نظر داشته باشید که مجموعاً هشتاد عدد از این خودرو تولید خواهد شد و از سال آینده راهی بازار میشوند. در این ویدئو میتوانید باز و بسته شدن قسمتهای مختلف این خودرو را هم بهصورت تکتک و هم بهصورت همزمان، مشاهده کنید.۱۹ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
بنتلی
۵ آذر ۱۳۹۴خیلی طراحی فوق العاده ای داره مخصوصا از نمای بالا و عقب!قدرتش هم با چیرون برابره،رقابت هیجان انگیزی خواهد شد…!
سعید
۵ آذر ۱۳۹۴کو نیخ زگ جان دوتا ایراد داری
طراحی عقبت میتونست بهتر باشه
و اینکه روی فرمون ارم کرومی نذاشتی
اوووووووووووووووف ببین من دیگ کی ام که از این ایراد میگیریم
یا خیییییییییییییلی خرپولو ماشین بازم یا دیوونه که مطمئنم شما دوستان گزینه دوم رو انتخاب میکنین(-:
king 918
۵ آذر ۱۳۹۴نه خدایی راس میگی نمای عقبش یه جوریه انگار غمگینه ……………….
ولی حرف نداره………… به نظرتون شتاب اولیه 918 رو میگیره ؟
Omid622
۵ آذر ۱۳۹۴جوری میگین دو میلیون دلار انگار کسب نمیخره احتمالن قبل از اومدنش همش پیش فروش شده
bardia
۵ آذر ۱۳۹۴1500 اسب روی دیفرانسیل عقب دیگه خیلی زیادیه خداییش
jafar
۷ آذر ۱۳۹۴کل 1500 اسب که به چرخ های عقب منتقل نمیشه
تقریبا نصف به نصفه ولی بیشترش رو عقبه
BEHNAM 11
۵ آذر ۱۳۹۴رقیبی برای 918 البته با 550 اسب بخار بیشتر :/
KING 918
۵ آذر ۱۳۹۴رقیبی با 613 اسب بخار قدرت بیشتر ……تقریبا برابر با قدرت یک carrera gt اما فکر کنم باز 918 اولیه جلو بیوفته ………………………………
مهدی
۵ آذر ۱۳۹۴کونیگ زگ همیشه بهترین
1A1
۵ آذر ۱۳۹۴جناب king 918:این(ضد حال پرایز)و بگیر ببین قورباغتون چطور پشت سر پادشاها بهشون نگاه میکنه…
http://www.dailymotion.com/video/x3ezeyg
کوئنیگ زگ با تلاش فیوچری.
mehran911
۹ آذر ۱۳۹۴بهتره شما هم به این ویدیو ها توجه کنین و از دیدن شکست پادشاه لذت ببرید
http://www.aparat.com/v/l4e8B
http://www.aparat.com/v/wz9NR
http://www.aparat.com/v/0PEvs
این آخری که دیگه هیچی … ببین ONE حریف پانامرا هم نشد
http://www.aparat.com/v/VfNcO
sina
۵ آذر ۱۳۹۴به نظرم عقبش عالی به نمای کلی بدنه میخوره یه جوری انگار خستس همه چیو شو باخته حوصله نداره
احمد باقری
۵ آذر ۱۳۹۴طرح خیلی قشنگیه.
محمدرضا
۵ آذر ۱۳۹۴طراحی کاملا آیرودینامیک و عالی داره!
vahid
۵ آذر ۱۳۹۴دیگه داره اشکم در میاد.سوپر اولترا هایپر کار
حسین
۶ آذر ۱۳۹۴اون جای که تک تک بدنه ماشین مثل فیلم ترنسفورمرز جدا میشه منو کشته لامصب
مهران
۶ آذر ۱۳۹۴هر چقدر کونیخ زگ one و ccx پشتش خوب بود این بی ریخته
محمد
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ای خدا کونیگزگ هم داره هویت طراحی اش را از دست میدهد طرح فقط طرح کونیگزگ وان و اگرا ار این که مثل یک گوسفنده پشتش کونیگزگ همیشه از نمای جلو شبیه گرگ بوده
سینا
۲۴ تیر ۱۳۹۵بهترین تا ابد
بهترین…بهترین…بهترین…بهترین…بهترین…بهترین…بهترین…بهترین…بهترین…
من میگم بوگاتی و فراری و بخصوص پورشه هیچ هستند
هیچ…هیچ…هیچ…هیچ…هیچ…هیچ…هیچ…هیچ…هیچ…هیچ…هیچ…هیچ…هیچ…
اینده دست کوئینگ زگ ومکلارن و لامبورگینی و بی ام دبلوی و بنزه