کونیگ‌زگ

کونیگزگ یسکو رکورد صفر-400-صفر کیلومتر بر ساعت را شکست

کونیگزگ یسکو ابسلوت ظرف ۲۷.۸۳ ثانیه از صفر به سرعت ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت و دوباره به حالت سکون رسیده و رکورد جدیدی را به ثبت رسانده است.

این رکورد قبلاً در اختیار کونیگزگ رگرا بود که سال گذشته ثبت شد و حالا با اختلاف ۰.۹۸ ثانیه شکسته شده است. این هایپرکار سوئدی همچنین رکورد صفر-۲۵۰-صفر مایل بر ساعت (۴۰۲ کیلومتر بر ساعت) را هم با زمان ۲۸.۲۷ ثانیه شکسته که ۱.۳۳ ثانیه از رگرا سریع‌تر است. علاوه بر این، یسکو ابسلوت رکوردهای شتاب صفر تا ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت و صفر تا ۲۵۰ مایل بر ساعت خودروهای تولیدی را هم به ترتیب با ۱۸.۸۲ ثانیه و ۱۹.۲ ثانیه شکسته است. هر چهار رکورد توسط رانندهٔ آزمایشی کونیگزگ «مارکوس لوند» در روز پنجشنبه ۲۷ ژوئن در فرودگاهی در سوئد ثبت شده است.

یسکو قطعاً یکی از افراطی‌ترین هایپرکارهای روی کره زمین محسوب می‌شود. پیشرانهٔ ۵ لیتری V8 توئین توربوی این ماشین ۱۶۰۰ اسب بخار قدرت با سوخت E85 تولید می‌کند. انتقال این نیروی عظیم به چرخ‌های عقب هم توسط یک گیربکس ۹ سرعته صورت می‌گیرد که برای تعویض دنده‌های فوق‌سریع از هفت کلاچ استفاده می‌کند و کونیگزگ آن را LST مخفف گیربکس سرعت نور می‌نامد. خودرویی که برای رکوردشکنی استفاده شده از سوخت E85 استفاده می‌کرد و به‌جز تجهیز به رول کیج و صندلی راننده‌ای که از کونیگزگ One:1 گرفته شده هیچ تغییر دیگری نداشته است.

نسخهٔ ابسلوت که برای رکوردشکنی استفاده شده، بال بزرگی که داون‌فورس تولید می‌کند را کنار گذاشته تا در خط مستقیم سرعت و شتاب بیشتری داشته باشد. هرچند این رکورد قطعاً چشمگیر است اما به گفتهٔ «کریستین فون کونیگزگ»، یسکو ابسلوت درصورتی‌که فضای کافی داشته باشد می‌تواند به سرعت ۵۳۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۱۵ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴۵ دیدگاه‌ها

  1. ARIAN

    ۱۲ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (346 ديدگاه)

    نمیدونم چرا رکورد تاپ اسپید نمیزنن. قطعا پتانسیل های خیلی بالایی داره ولی متاسفانه زیاد بها بهش نمیدن شاید 500 تارو هم بزنه

    موافقم 20
    1. زیزیگولو

      ۱۲ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (6038 ديدگاه)

      موتور کونیگزگ یسکو میتونه با سوخت بدون سرعت اکتان 95 قدرتی معادل 1262 اسب بخار تولید کنه ولی با سوخت E85 میتونه قدرت 1578 اسب بخار رو ارائه بده که قابل توجه هستش ……… از نظر طراحی هم که چشمها رو به خودش خیره میکنه

      موافقم 19
    2. heshmat021

      ۱۲ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (415 ديدگاه)

      چون پیستی که بوگاتی توش رکورد میزنه مال فولکس و در اختیار بقیه نمیزاره و جای مناسب دیگه ای هم نیست
      از طرفی همه ادعاهاشون راست نیست

      موافقم 8
      مخالفم 1
    3. Mercedes

      ۱۳ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (956 ديدگاه)

      واسم عجیبه
      یعنی یدونه جاده تو کل دنیا وحود نداره این بیچاره بتونه رکورد بزنه؟

      1. heshmat021

        ۱۷ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (415 ديدگاه)

        پیست فولکس یه پیست دایره ای ۸ کیلومتریه چون‌شعاع اش بزرگه مثل یه جاده بینهایت میمونه، جاده مستقتیم مناسب وجود نداره که به اندازه کافی طولانی باشه و سطح مناسبی داشته باشه

        موافقم 2
        مخالفم 1
    4. ارسلان

      ۱۳ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (65 ديدگاه)

      حقیقتا کونیگزگ خودرویی نیست بشه هر روز از اون استفاده کرد
      چون تا انتها تیونینگ شده
      بوگاتی از اول هم هدفش سریع ترین خودروی جاده ای جهان بود
      و استاندارد هایی که توی ساخت هایپرکار به کار میره
      به هیچ عنوان رقیبی برای بوگاتی وجود نداره
      تنها خودرویی هست که اینطوری بگم
      با بیل داخلش پول ریختن تا ساخته بشه
      تنها خودرویی که با اعتبار فولکس
      بالاترین هزینه ها و بهترین کیفیت در دنیای خودرو رو در ساختش به عمل اوردن
      تقریبا اکثر هایپرکار ها بی استفاده هستند
      چون استهلاک به شدت بالایی دارند
      و فقط در اعداد و کلکسیون ها چشمگیر اند
      هایپر کار واقعی یعنی ریماک نورا
      یعنی بوگاتی ویرون افسانه ای
      تمام هایپرکار ها از جمله کونیگزگ فقط
      برای نماد ایجاد شدند
      چون شرکتی جز فولکس وجود نداره که بتونه هم از لحاظ مهندسی و هم لحاظ هزینه از پس تولید یک هایپرکار واقعی مثل بوگاتی بر بیاد
      البته ریشه های این برند هم مثل امروزش بی نظیر هست

      موافقم 7
      مخالفم 9
      1. جنابِ خودرو

        ۱۶ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (2 ديدگاه)

        ارسلان جان من حقیقتا با حرف شما راجب کم استهلاک بودن بوگاتی نسبت به هایپر کار های دیگه کاملا مخالفم و شما با یه جست و جوی ساده میتونید آمار استهلاک و هزینه بالای اون قول 16 سیلندری رو متوجه بشید و ثانیا ریماک (ریمک) هم هایپرکار برقی بسیار قدرتمندی هست اما به دلایل مشخصی نمیشه با بقیه هایپرکار ها مقایسش کرد اونم به علت این که خودرو برقی هست و کاملا مجزا میشه
        اما همچنان در رابطه با حرفای شما میگم که فقط جبه گیری نسبت به بوگاتی هست و فردی که قراره مطلبی رو برای عموم به اشتراک بزاره جدای از بحث کل کل و طرفداری نباید احساسات شخصی خودش رو دخیل کنه
        پس ممنون از اینکه حرفا و احساسات خودتون رو به اشتراک گذاشتید اما خواهشمندم کمی بیشتر مطالعه فرمایید قبل از سخن گفتن

  2. Joker

    ۱۲ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (603 ديدگاه)

    نمیدونم چرا ولی دلم بدجور به حال این طفلک میسوزه،هیچی نداره جز ادعا،دیده این چند وقته بوگاتی با توربیون شده سطر اخبار گفته بزار ما هم یه قمپز دوباره در کنیم،یه پروتایپ واسه خودش میسازه و هزار جور تیون و سوخت فلان میاد میگه رکورد زدم،چجوریه تو واقعیت به دست مشتری یه دونه هم نتونسته به ۴۰۰ کیلومتر برسه بعد این کچل روزی یه بار رکورد خودشو جا به جا میکنه!؟🤣همون رگرا هم گفت رکورد زدم بعد فرداش دوباره رکورد خودش رو زد😂کلا با خودش توی رقابته تا دیگری😂چجوریه یه ماشین با یه مشخصات تونست دوتا تایم متفاوت با اختلاف فاهش بده؟🤔همین رکورد رو نگاه کنید صفر تا صد رو تو ۴ ثانیه پر کرد و صفر تا دویست رو بالای ۷ ثانیه؟ صفر تا دویست مشابه مک‌لارن ۷۵۰s!!!
    تازه ماشینایی که باهاشون رکورد میزنه رو بالای ۲ هزار اسب تیون میکنه،اینو من نمیگم اِشمی میگفت،هر وقت تو واقعیت توسط مشتری به این سرعت رسید درسته وگرنه هیچ ارزشی نداره،بوگاتی اینقدری به دست مشتری بالای ۴۰۰ رسیده توسط تکنسین هاش نرسیده،نمونش همین امید موذن،ایرانی مقیم آلمان که چند وقت پیش با شیرون معمولی تو اتوبان به راحتی بالای ۴۰۰ رو پر کرد،به جای این اداها یه کپسول بزار جلوی پای مشتریات که وقتی ماشینشون آتیش گرفت بتونن قبل از ۱۰۰ درصد سوختگی آتیش رو خاموش کنن،۳۰ ساله یه پلت فرم،یه انجین، یه شاسی،یه قیافه و …یه چیزی بساز که واست بسازه،مت ریمک جا نوه اینه ببین به کجا رسیده و این هنوز تو این سن دست از بچه بازی برنمیداره😂شل کن بابا دیگه شِکرش رو در نیار…

    موافقم 11
    مخالفم 16
    1. datsun

      ۱۲ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (3961 ديدگاه)

      نه بوگاتی هر روز یه پلتفرم عوض میکنه ، بوگاتی به منبع عظیمی به اسم فولکس وصله این کچل بیچاره چی؟ اتفاقا به نظرم از نظر مهندسی یکی از بهترین کمپانی هاست،

      موافقم 19
      مخالفم 1
      1. Amir Machine

        ۱۲ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (1280 ديدگاه)

        کچل بیچاره 😂😂😂

        موافقم 10
        مخالفم 6
    2. Mohammad

      ۱۲ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (334 ديدگاه)

      فقط ۱۹ ثانیه ،درحالی که شیرون ۴۰ثانیه
      اگه رکورد شیرون رو نصف هم کنی بازم نمیرسه بهش به بقیه اطلاعات غلط نده ، تو همین ویدئو صفر تا صد رو تو ۳.۱ ثانیه زد

      موافقم 14
      مخالفم 4
    3. مازیار

      ۱۲ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (3301 ديدگاه)

      جوکرجون بوگاتی رکورد نزده هم عزیزه و اساسا نیازی به رکوردزنی نداره اما امثال کوئنیگ زک چرا. و میشه گفت رکوردزنی هدف اصلیشون هست
      با همه اینها دلیل نمیشه بگیم دروغ میگن

      موافقم 9
      مخالفم 9
    4. amirmohammadja79

      ۱۲ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (108 ديدگاه)

      چی میگی برادر پروتوتایپ کجا بوده این ماشین چند سال پیش معرفی شده و بجز چندتا تغییر خیلی کوچیک که داخل متن اشاره شد فرقی با نمونه‌ایی که تحویل مشتری میدن نداره
      تو نمونه تحویل مشتری هم میتونید سوخت E85 بریزید و 1600 اسب قدرت تحویل بگیرید این کجاش عجیبه؟دوج دیمن هم این قابلیت رو داره

      این ماشین هم تیون نشده محض اطلاعت از نظر فنی فرقی با نمونه اصلی نداره

      بوگاتی از نظر ارزش خیلی بالاتر از کوئنیگزگ هست و علاقمندان بیشتری داره طبیعیه چون سابقه خیلی طولانی تری داره واسه همین خریدار بیشتر داره و بهش بیشتر توجه میشه تا شرکتی مثل کوئنیگزگ، برای همین کمتر شاهد پر کردن ۴۰۰ کیلومتر برساعت با افراد معمولی بودیم
      اگه میدونستید مطلع بودید که رکورد خودروهای این شرکت توسط کتاب گینس ثبت شده و باید اینو قبول داشته باشی که گینس قبل از ثبت رکورد تمام پارامتر ها رو چک میکنه تا از صحت و سلامت رکورد مطمعن بشه

      اون ماشینی ک رکورد قبل رو زد رگرا بود این جسکو اطلاعات نداری نقد نکن عزیزم از نظر فنی کاملا باهم متفاوت هستن رگرا یک هایپرکار هیبرید با گیربکس تک دنده فوق‌العادش بود و جسکو یک هایپرکار تمام بنزینی هست که با سوخت E85 هم کار میکنه

      و به قول دوستمون بوگاتی به شرکت عظیمی به اسم فلکس واگن وصله نه کوئنیگزگ ک از ابتدا خودش پایه گذاری کرد و همه چیش رو ساخت و جلو برد

      هیچوقت نمیتونی اینو کتمان کنی که کریستین ون کونیگزگ یه مهندس بینظر نیست

      موافقم 16
      مخالفم 2
      1. dexter

        ۱۳ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (1 ديدگاه)

        دقیقا موافقم ،ممنون از اطلاعات خوبه شما

        موافقم 2
        مخالفم 1
    5. Elsan Bakhshizadeh

      ۱۲ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (9 ديدگاه)

      بوگاتی پیش این خیلی چرتههههههه
      بوگاتی با اون همه قیمت ماشین هاش رو با ضرر میلیون دلاری میفروشه

      موافقم 2
      مخالفم 14
    6. ehsan.fa

      ۱۲ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (1953 ديدگاه)

      خوشم میاد از یه مهندس دست تنها که رویای هر پسر بچه ای رو به واقعیت تبدیل کرده ایراد میگیرین ، ماشین خودش رو تولید کرده داره با زندگی رویاییش حال میکنه در واقع داره تو رویای بقیه زندگی میکنه بعد بهش میگین کچل 😅😅😅

      موافقم 17
      مخالفم 1
    7. امیر

      ۱۲ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      اعصاب نداری ها

    8. جنابِ خودرو

      ۱۶ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (2 ديدگاه)

      البته که بوگاتی هم جز نسخه آخر از یه انتجین و یک پلتفرم مشابه ( همچنان در توربین همون پلتفرم) استفاده می‌کنه
      دوست عزیز این که ظاهر و پلتفرم یک خودرو زیاد دست خوش تغییرات نمیشه به اصالت اون خودرو و همچنین مانور خودشون رو روی آیروداینامیکی تر شدن اون خودرو و همخوانی بیشتر انجین و بدنه میزارن و این موضوع رو توی تمام خودرو ساز های بزرگ میتونید ببینید و اگر غیر از این بود مثل چین و خودرو های بی اصالت چینی میشدن
      ضمنن راجب رکورد ها جالب بدونید نسخه ویرون بوگاتی خودش چند نسخه مختلف داره از ساده تا اسپرت و فول تیونینگ که هرکدوم رکورد های مختلفی دارن و سال های مختلفی عرضه شدن که این نکته نشان از پیشرفت یک برند محسوب میشه نه خود درگیری
      و در کل
      کوئینیگ زگ
      بوگاتی
      فراری
      لامبورگینی و…..
      تمامشون خودرو ساز های بزرگ و موفقی هستن و سالانه حاصل ماه ها یا سالها تلاش و دانششون رو در اختیار مردم قرار میدن و این امر مستثنی از بی عیب و ایراد بودن هرکدوم از این خودرو ها نیست زیرا همین مسأله هست که اون هارو متمایز می‌کنه
      من خودم طراح بدنه خودرو هستم و در جریان مشکلات زیاد ایجاد یک طرح از ابتدا تا واقعیت و همخوانی های انجین و بدنه و سیر تکامل خودرو قبل و بعد از تولیدش هستم
      شاید برند خودرویی مورد علاقه ما نباشه اما بی احترامی به اون خودرو یا برند در واقع کوچک نشان دادن شخصیت و از بین بردن آبروی خودمان هست چون در واقع ما دانشی رو مورد تمسخر قرار میدیم که حتی یک خط سواد اون دانش رو هم نداریم و توان انجام و جرعت اجرای اون رو هم نداریم و مردم از این موضوع آگاه هستن
      اوقات به کام

  3. علیرضا

    ۱۲ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (11 ديدگاه)

    یکسو ابسلوت 👍
    بوگاتی توربیون👎
    طرفدار کدوم بیشتره

    موافقم 23
    مخالفم 4
    1. اشکان

      ۱۲ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (401 ديدگاه)

      این خیلی خفنه ولی من جمرا رو دوست دارم….
      بوگاتی ام کپیه خوشگلیه…هر تیکه اش برا یه ماشین هست

      موافقم 13
      مخالفم 2
      1. Mercedes

        ۱۳ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (956 ديدگاه)

        واقعا انتظار نداشتم بعد ده سال جلوپنجره رو بزرگ کنن دوباره شیرون از نو زاده بشه
        بجز مشخصات فنی تغییر خاصی نسبت به شیرون نداشته
        همونم تازه شده ۱۸۰۰
        انتظار میرفت حداقل به ۲۰۰۰ اسب برسه
        قطعا تا ده سال دیگه که جانشین توربیون بیاد، خیلی کمپانی ها با کمک نیروی هیبرید یا تمام الکتریکی به ۲۰۰۰ اسب راحت دست پیدا میکنن
        همین الانشم ریمک رو مرز ۲۰۰۰
        کونیگزگ جمرا هم بالای ۲۰۰۰ بود با سوخت E85 اگر اشتباه نکنم
        ببین ده سال دیگه چه خبره

        موافقم 3
        مخالفم 1
    2. وی

      ۱۲ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (375 ديدگاه)

      هردو بوگاتی و گونیگزگ هایپرکارهای جذابی رو معرفی کردن جذاب ترین ویژگی‌های توربیون موتور تنفس طبیعی و پشت امپر هاست و جذاب ترین ویژگی های یسکو طراحی بیرونی زیبا و سبک بودنش و کابین جذابه
      نمیدونم چرا بعضی از افراد باید بیان تو پدال چندین خط گونیگزگ رو هیت کنن

      موافقم 14
      مخالفم 1
  4. علی جردن

    ۱۲ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (2124 ديدگاه)

    لطفا عکس کابین همه ماشین هارو بزارید کابین جاییکه ۹۰٪ وقت راننده سپری میشه و طراحیش اندازه مشخصات فنی میتونه مهم باشه🙏🏻

    موافقم 12
    1. amirmohammadja79

      ۱۲ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (108 ديدگاه)

      گوگل یا از سایت wsupercars میتونید ببیند

      موافقم 4
      مخالفم 1
      1. علی جردن

        ۱۲ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (2124 ديدگاه)

        پدال از گوگل تهیه کنه بزاره خب.
        مطلب کامل بخونیم و تماشا کنیم

        موافقم 8
        مخالفم 1
  5. HELLO.BROTHERS

    ۱۲ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (104 ديدگاه)

    چقدر هم عالی،این ماشین در کنار بوگاتی بی نظیر هست،هردو فوق‌العاده، خوشا بحال کسی که هردو رو دارد.

    موافقم 9
    مخالفم 1
  6. HELLO.BROTHERS

    ۱۲ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (104 ديدگاه)

    آقا چطور برای پروفایل عکس بزاریم.

    1. JaMsHiD-R1988

      ۱۲ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (2798 ديدگاه)

      برو تو سایت گراواتار واسه خودت پروفایل بذار اینجا میشه همون پروفایلت

    2. HELLO.BROTHERS

      ۱۲ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (104 ديدگاه)

      درست شد🤣🤣🤣🤣

      موافقم 6
      مخالفم 1
  7. ۱۲ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (4944 ديدگاه)

    کونیگزگ یسکو ابسلوت ظرف ۲۷.۸۳ ثانیه از صفر به سرعت ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت رسیده
    همچنین تو ایران آردی طرف ۳۰ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت میرسه

    موافقم 10
    1. nikan

      ۱۲ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (160 ديدگاه)

      در واقع تو ۱۹ ثانیه رسیده به ۴۰۰

      موافقم 12
  8. همایون

    ۱۲ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (784 ديدگاه)

    من موندم چرا هنسی با بیشتر از دویست اسب قدرت بیشتر و وزن کمتر هیچ غلطی نمیکنه؟!!!
    بوگاتی با هیبرید رسیده به هشتصد در حالی که هنسی قبل اون ۱۸۱۷ اسب رو رسید ولی هیچ کاری نتونست بکنه احتمالا اسباش پیرن

    موافقم 15
    مخالفم 2
    1. HELLO.BROTHERS

      ۱۲ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (104 ديدگاه)

      اسباش پیرن🤣🤣🤣🤣🤣

      موافقم 11
    2. B

      ۱۲ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (879 ديدگاه)

      شاید گشتاورش پایینه ؟

    3. OM.01

      ۱۲ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (552 ديدگاه)

      (من موندم چرا هنسی با بیشتر از دویست اسب قدرت بیشتر و وزن کمتر هیچ غلطی نمیکنه؟!!!)

      وقتی سرعت از یه حد خاصی بیشتر بشه اونجا قوانین فیزیک مثل دیوار میاد جلو… اسب بخار و گشتاور بیشتر هیچکاری نمیتونه انجام بده
      درضمن با 700 اسب و قدرت های کمتر هم میشه به سرعت های 400 کیلومتر رسید و در این مورد مشکلی وجود نداره…

      موافقم 9
      مخالفم 1
      1. Cert

        ۱۲ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (173 ديدگاه)

        باید وزن ماشین پایین باشد

        موافقم 4
        مخالفم 1
    4. Sina

      ۱۲ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (15 ديدگاه)

      قدرت و اسب بخاری که اشاره میشه برای سر میل لنگه
      و باید دید که فناوری گیربکس و سبک سازی و نحوه انتقال قدرت به چرخ ها چقدر این نیرو رو سرکوب میکنه
      شرکتی که بتونه این افت نیرو رو به حداقل برسونه میتونه کارایی بیشتری با اسب بخار مورد نظر کسب کنه

    5. سوشیانت

      ۱۲ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (3526 ديدگاه)

      یعنی چی هیچ کاری نتونسته بکنه؟! حداقل هنسی اعدادش رو با اطمینان میگه نه مثل کونیگزگ که بیاد بر اساس تئوری بگه

  9. رامتین

    ۱۲ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (3263 ديدگاه)

    بنظرم رکورد تاپ اسپید مهمتره از این موارده. همه صرفا دارند ادعا میکنند که میتونن 500 کیلومتر بر ساعت را رد کنند. اما تا الان فقط شیرون ثابت کرده که 491 زده. بنظرم خیلی مسخرست خودروهای دیگه این چالش را قبول نمیکنند.

    موافقم 4
    مخالفم 4
  10. محمد

    ۱۲ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    تاپ فیول شنیدید
    دگر بسته

  11. BMW

    ۱۲ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (1498 ديدگاه)

    بوگاتی جدید جذاب تره🥲😂

    موافقم 2
    مخالفم 2
  12. علی

    ۱۳ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (799 ديدگاه)

    ریگرا. جذاب تر از این بود درضمن توی ریگرا. صفر تا ۴۰۰. توی ۲۰ ثانیه بود. ولی اینجا ۲۷ یا ۱۹ کدوم درسته ؟

    1. مجتبی .

      ۱۳ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (1231 ديدگاه)

      ۲۷ برای ۰ ۴۰۰ ۰ هستش اما ۰ تا ۴۰۰ همون ۱۹

  13. HFball

    ۱۳ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (8 ديدگاه)

    این رکورد های متعدد از پتانسیل های بالای این خودرو خبر میده

  14. پانیسا علی همتی

    ۱۷ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    حالا اینا رو ول کنین بیاین رای گیری کنیم
    لامبورگینی سیان 👍🏻
    بوگاتی شیرون 👎🏼
    خودم که طرف هردو شونم
    واقعا ماشین های خفنی
    هستن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا