تیم بازاریابی کونیگ زگ درست همانند هایپرکارهای این شرکت در سطح دیگری قرار دارد. ی خودروی بسیار خاص همچون جسکو شایسته تبلیغاتی برجسته است و قطعاً شکار تخممرغ چنین چیزی را به بیننده منتقل میکند. هایپرکار ۱۶۰۰ اسب بخاری کونیگ زگ به عنوان وسیلهای برای شکار تخممرغ در جادههای یخی شمال سوئد انتخاب شده است. این خودرو برای تستهای گسترده راهی این منطقه سردسیر شده است.
منطقه Arjeplog شامل دریاچههای یخزده است و به محصول پرسرعت کونیگ زگ اجازه میدهد تا سیستم فرمان پذیری چرخ های عقب خود را محک بزند. ما همچنین میتوانیم صدای جذاب پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری توئین توربوی میللنگ تخت با ردلاین ۸۵۰۰ را بشنویم. صدای تغییر دندهها نیز به خاطر انجاموظیفه گیربکس ۹ سرعته است که طبق گفته کونیگ زگ باعث بهبود عملکرد میشود و آن را میتوان با گیربکس دوکلاچه سال ۲۰۰۳ فولکسواگن گلف R32 مقایسه کرد.
اگرچه تست این خودرو در سوئد شامل حداکثر سرعت نبوده است اما جسکو میخواهد سریعترین خودروی تولیدی این برند باشد. کونیگ زگ مطمئن است این خودرو مرز سرعت ۴۸۳ کیلومتر در ساعت را رد خواهد کرد و شبیهسازیهای کامپیوتری حتی به سرعت ۵۳۱ کیلومتر در ساعت نیز اشاره کرده است. تا آن زمان، کونیگ زگ جسکو به عنوان پادشاه واقعی یخ شناخته میشود!
جسکو که بیش از سه سال پیش معرفی شده است جزو شاهکارهای تاریخ معاصر محسوب میشود. تنها ۱۲۵ دستگاه از این خودرو تولید خواهد شد و همگی نیز به فروش رفتهاند. تنها ۴۲ دستگاه خودرو تا زمان معرفی جسکو در نمایشگاه ژنو باقی مانده بود که همه آنها نیز طی ۵ روز به فروش رفتند. نام این خودرو به افتخار پدر کریستین ون کونیگ زگ انتخاب شده است و تنها محصولی نیست که در دست توسعه است. اگرچه خودروی جمرا به اندازه جسکو سریع نیست اما یک دلیل جالب دیگر برای دنبال کردن اخبار این خودروساز محسوب میشود.
به عنوان سخن پایانی باید گفت محبوبترین کامنت برای این ویدئو در یوتیوب به اکانت رسمی ریمک تعلق دارد که گفته است:
ما دعوت نشدیم. این تستها میتوانست دو برابر سرگرمکنندهتر باشد!
بهزاد رزد
۲۸ فروردین ۱۴۰۱531 کیلومتر در ساعت … و دیگر هیچ
Carbonado Aventador
۲۸ فروردین ۱۴۰۱علت اینکه خیلی طول کشید تا ماشین هاشون عرضه عمومی شه اینهکه دارن همه جانبه ماشین هارو تست و برسی و تنظیم میکنن تا به محصولی ماندگار تبدیل بشه..!!!
.
خب منابع انسانیشون هم کمه و طول میکشه تا تست ماشین ها کامل بشه!!
.
درکل کونیگزگ واقعا ماشین های فوق العاده ای رو تو این چندسال اخیر معرفی کرده و الان به نظرم یکیاز برترین های سوپر اسپورت و هایپر اسپورت سازیه!
Philipp
۲۸ فروردین ۱۴۰۱ریمک و کونیخزگ هایپرکارها را زنده نگه داشتند
net
۲۹ فروردین ۱۴۰۱چراغ عقب و عقب و بال روی صندوق عقب ریمک قشنگه
matin
۲۸ فروردین ۱۴۰۱انتخاب اسمشون عالی بود
Joker
۲۸ فروردین ۱۴۰۱ماکت ساز اعظم😂کونیگ زگ یه جورایی سجاد غریبی (هالک🤢)دنیای خودرو محسوب میشه 🤣
جناب ایکس
۲۸ فروردین ۱۴۰۱😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😆😆😆😃😃😃😀😀😀🙂🙂🙂🙃🙃🙃🙂🙂🙂😐😐😐😶😶😶
😐😐😐😐😐😐😐😐😐، ماکت ساز……
احمدرضا
۲۸ فروردین ۱۴۰۱چقد بامزه ای شما
بستنی قیفی
۲۹ فروردین ۱۴۰۱خودت خجالت نکشیدی وقتی اینو گفتی
فعلا این ماکت ساز داره یه ماکت هایی میسازه
که شرکت هایه رقیبشم جرئت ندارن بهش تو بگن
Mad.z.Max
۲۹ فروردین ۱۴۰۱از وقتی رکورد سرعت بوگاتی تایید نشد خیلی پرفشارتر از قبل بنظر میرسی :) راستی روسیه چخبر؟
zeg02
۲۸ فروردین ۱۴۰۱حالا وقتشه که کونیگ زگ حال بقیه رو بگیره ، خصوصا بوگاتی با اون رکورد سرعتش که تایید هم نشد!
Farzad
۲۸ فروردین ۱۴۰۱تو هایپرکارها بعد از لافراری عاشق اینم ، بدون شک جزو شاهکارهای بی بدیل تاریخ معاصر هست .
این هیولا بدون شک پادشاه مهندسی هم هست 👑 فکرشو بکنید چجوری هر کدوم از این آینه بغل ها ۱۸ کیلوگرم داونفورس تولید میکنن ؟!
بر روی بدنه جسکو ۳۴ لایه رنگ مخصوص و کاملا مهندسی شده به کار رفته که خیلی بیشتر از محصولات اشرافی رولزرویس هست .
AMG GT R
۲۸ فروردین ۱۴۰۱ایکاش داخل یه پیست تخصصی میبردن
Jdm باز
۲۸ فروردین ۱۴۰۱جسکو واقعا یه هایپر کار تمام و کمال و کامل هست
بی نظیر و عالی هس
aminbikar
۲۸ فروردین ۱۴۰۱هایپر کار خفن امروز ؛ ماشین کلاسیک فردا
سس ماس
Habib
۱ اردیبهشت ۱۴۰۱تا زمانی که تست نشه نمیشه چیزی گفت،ونوم اف ۵ و اس اس سی توتارا هم ادعاهای زیادی داشتند ولی در تست شتاب و سرعتشان پایین تر بود(تا الان که اینطور بوده)،بوگاتی یک تست یک طرفه داد که اون مشخص بود شتاب خوبی داشت از ۴۰۰ کیلومتر به بعد افت میکرد شتاب که تو ۴۵ ثانیه از ۴۰۰ به ۴۹۰تا رسید ولی مطمئنن اگه برگشت رو هم میزد حداقل ۴۷۰تا پر میکرد و با میانگین سرعت ۴۸۰تا اول میشد،جسکو تا زمانی که تست نگیرن ازش معلوم نیست چند چنده رسیدن به سرعت ۵۳۱قطعا کار راحتی نیست،فعلا که بوگاتی بهتر از بقیه رقبا عملکرده هم در سرعت هم شتاب اولیه…
Habib
۱ اردیبهشت ۱۴۰۱تا زمانی که تست نشه معلوم نیست هیچی،فعلا که توتارا و ونوم اف۵ تست شدن و پایین تر بودن از ادعاشون تو سرعت و شتاب(تا الان)و این که به صورت تئوری به ۵۳۱کیلومتر بر ساعت میرسه تو عمل شاید اینطور نباشه،فعلا بوگاتی از همه یک قدم جلوتره هم تو زیبایی هم تو عملکرد ماشین با یک کابین آرام و استیبل در سرعت های بالا و شتاب گیری و سرعت فوق العاده ۴۹۰ کیلومتر بر ساعت و ۳۰۰تا ۴۰۰کیلومتر در ۱۰ثانیه در فیلم رکورد میرود،اگر بوگاتی شیرون مسیر برگشت رو هم میرفت حداقل به سرعت ۴۷۰کیلومتر بر ساعت میرسید و با میانگین سرعت ۴۸۰اول بود،فعلا که بوگاتی در سرعت و شتاب اولیه یک سر و گردن از همه جلوتره تا الان ۳سال از ۴۹۰تای بوگاتی میگذره یکی از هایپرکارسازای دیگه ولو در یک جهت به این سرعت نزدیک هم نشدند،به نظر من ۳ سال رکورد ۴۹۰ دست بوگاتیه رکورد سرعت دست بوگاتیه حتی اگر گینس تایید نکرده باشه کاملا مشخصه که اگه برگشت رو میرفت از میانگین سرعت ۴۵۵تای توتارا بیشتر میرفت