خودرویی که مشاهده میکنید توسط یک طراح با استعداد با نام امره هوسمن طراحی شده و کونیگزگ KXX نام دارد. این طراح با رندرهای خود ابر خودرویی را نشان میدهد که حتی بیشتر از کونیگزگ یسکو روی پیست تمرکز دارد. هوسمن در طراحی این خودرو ایدههای خودش را با برخی ویژگیهای محصولات کونیگزگ ترکیب کرده است و حاصل کار خودرویی است که میتواند جایگزینی عالی برای جسکو باشد و سطح توانایی خودروهای کونیگزگ را به مرحله جدیدی برساند.
وقتی به بخش جلوی کونیگزگ KXX نگاه کنیم شاهد حذف چراغهای سنتی خواهیم بود. این چراغها جای خود را به ورودیهای هوا و میلههای منحنی LED دادهاند. هایپرکار مجازی موردبحث از چهار ورودی هوای بزرگ برای رساندن هوای سرد به پیشرانه سود میبرد و عناصر آئرودینامیکی در نظر گرفته شده نیز میتوانند داون فورس زیادی ایجاد کنند.
خطوط، اشکال و سطوح خشن و بیپروای بکار رفته در KXX با نگاه به پروفایل جانبی مشهود خواهد بود. در این بخش شیشه جلو و پنجرههای جانبی آشنای کونیگزگ را میتوانیم تشخیص دهیم. احتمالاً نظر شما به رینگهای نقرهای و شکل برجسته دربها جلب خواهد شد که در نهایت با ورودی هوای بزرگی ترکیب شدهاند. رکابهای پیچیده و آئرودینامیک این خودرو نیز کاملاً جلبتوجه میکنند و به افزایش داون فورس تولیدی کمک خواهند کرد.
در بخش عقب کونیگزگ KXX نیز طراحی جسورانهای را مشاهده میکنیم. واضحترین عنصر بصری این بخش بال بزرگی است که با پوشش پیشرانه خودنمایی میکند. در این بخش دیفیوزر بزرگ و عناصر آئرودینامیکی وجود دارند که علاوه بر بهبود راندمان خودرو روی خنک شدن پیشرانه نیز تأثیر مثبت میگذارند. هوسمن این خودرو را با پیشرانه ۸ سیلندر بنزینی و واحدهای الکتریکی تصور کرده و میگوید قوای محرکه مجازی KXX قدرت ۲۰۰۰ اسب بخار را تولید خواهد کرد. باتری این هایپرکار را میتوان بهصورت بیسیم شارژ کرد. علاوه بر این موارد آئرودینامیک فعال، سیستم تعلیق قابل تنظیم و گیربکس دستی/اتوماتیک CC850 و سیستم چهار چرخ محرک نیز در این هایپرکار وجود دارند.
amir1400
۹ آبان ۱۴۰۱کونیگزگ جسکو آخرین هایپرکار این شرکت خواهد بود که صرفا به موتور درونسوز مجهز میشه ، پدال اخبارش هم چند وقت پیش منتشر کرد که خود کریستین ون کونیگزگ تو مصاحبه گفته بود برنامه هایی برای ساخت هایپرکار الکتریکی داره به طوری که مهندسان او در حال حاضر روی باتری هایی کار میکنند که بیش ترین تراکم انرژی تو جهان رو دارند و فقط میتونن رو هایپرکار نصب بشن ، البته فکر نکنم این هایپرکار الکتریکی تا سال ۲۰۲۵ رونمایی بشه ولی به هر حال کونیگزگ گفته قصد ساختنش رو حتما داره در کنار هیبریدی هایی مثل جمرا
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۹ آبان ۱۴۰۱یسکو تلفظ می شه
https://www.youtube.com/watch?v=MVVBJG6Nt_I
amir1400
۹ آبان ۱۴۰۱آقای اشتری از نظر شما هایپرکار های الکتریکی به واسطه شتاب بالاشون میتونن به اندازه هایپرکار های درونسوز مثل شیرون محبوب بشند یا نه زیر سایه اونا میمونن ؟
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۹ آبان ۱۴۰۱به نظر من ماشین های کلکسیونی زیر سایه هم قرار نمی گیرن، کنار هم هستن
تا زمانی که شرایط اقتصاد جهانی خوب باشه و هر روز تعداد ابرثروتمندان زیاد بشه
فروش خودروهای میلیون دلاری خوب خواهد بود چون تولید محدود دارن
میلیاردرها از چین تا امریکا و کشوهای عربی، اصلا براشون مهم نیست کدوم ماشین شتاب بالاتری داره
اونها ماشین خاص و متفاوت از عامه مردم می خرن تا پول زیادی که دارن خرج اسباب بازی لوکس بشه
90 درصد افرادی که بوگاتی یا ریمک خریدن، اصلا نمی دونن آمار فنی ماشین شون چی هست
حسین آرمان
۱۰ آبان ۱۴۰۱سلام آقای اشتری
آیا با این برتریهایی که کونیگزگ kxx داره ، بعداز تولید انبوه و توزیع در دنیا ، برندهایی مثل بوگاتی و لامبورگینی بازارشون کساد میشه؟ شما چطور ارزیابی میکنید؟
AloneBoy13
۹ آبان ۱۴۰۱کونیگ زگ همیشه قدرتمند ظاهر شده و اگه این طرح به اجرا در بیاد چه شود . حتی زنگ خطر برای بوگاتی هم به صدا در میاد . ولی همچنان اگه بشه اسم این شرکت رو درست تلفظ کرد خودش یه شاهکاره 🤦♂️
KHAN
۹ آبان ۱۴۰۱طراحش امره هوسمن تورک هستش.یاشاسین
امیرحسین
۹ آبان ۱۴۰۱اقای احمد زاده لطف میکنید شورولت کادیلاک کرایسلر دوج جیپ لینکلن فورد رم جی ام سی بیوک بزارید ؟
شاهین
۹ آبان ۱۴۰۱سلام وقت بخیر
اخبار و مطالب مربوط به برندهایی که فرمودین در صورتی که ارزش خبری داشته باشن حتما منتشر میشن. اگه مطلب خاصی مدنظر شما هست بفرمایید تا با هماهنگی سردبیر و دبیر سایت کار کنیم.
تشکر
net
۹ آبان ۱۴۰۱سپر جلو و سپر عقب باز شده و خط نازک کج ال ای دی زیر چراغ جلو بد هست
GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی
۹ آبان ۱۴۰۱بدک نیست ظاهر خیلی تکراری داره
Amir
۳۱ خرداد ۱۴۰۲سرعتش خیلی کمه گفته شده سرعتش ۴۷۶ کیلومتر است آقای اشتری از نظر شما این خبر درست است؟